Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02114 Аспаптық орындау: Үрмелі аспаптар в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Ансамбль 1

    Осы пән бойынша сабақтарды өткізу барысында студенттер өздерінің келесі кәсіби қызметіне қажетті қасиеттерді игеруі керек: тек өз бөлігінің ғана емес, сонымен қатар тұтас ансамбльдің дыбысын есту қабілетін дамыту және соған сәйкес ансамбльдің динамикалық тепе-теңдігін бағалау; қажет болған жағдайда музыкалық мәтінің барлық элементтерінің, штрихтардың, педализацияның, дыбыс шығарудың т.с.с. сәйкестендірілуіне қол жеткізу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау

    "Мәңгілік ел" идеясының мазмұнын, оның құндылық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді жаңғыртудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін зерделеу. Қазақстандық патриотизм мен құндылық бағдарларын қалыптастыруға бағытталған 7 негізгі құндылық қарастырылады, қазақстандық қоғам дамуының негізгі экономикалық, саяси және әлеуметтік ерекшеліктері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен формалары қарастырылады. Курс барысында қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері қаралады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары талданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сольфеджио 1

    Бір дауысты және екі дауысты музыкалық мысалдарды әндету, музыкалық құрылымдарды есту қабілеті арқылы жазу, аралықтарды және аккордтарды есту қабілеті арқылы айыру, берілген музыкалық тақырыпқа және ырғақтық құрылымға имровизациялау, вокалды-интонациялық дағдыларды игеру, музыкалық тілдің элементтерін талдау. Музыкалық теминологияны білу, аспапта ойнау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық (А)1

    Фортепиано мамандығы бойынша дайындық. Аспапта ойнауға, өз бетінше орындауға, парақтан оқуға, дыбыс шығару кәсіби дағдылары мен қабілеттерін дамыту. Музыкалық мәтінмен жұмыс, саусақтарды сермеу, штрихтар, динамикалық реңктер, дыбыс шығару. Дәстүрлі орындаушылық мектептер арасындағы айырмашылықтар туралы негізгі білім. Көрнекті орындаушылар мен композиторлардың фортепианоға бай мұрасымен танысу. Өскелең ұрпақ арасында дәстүрлі музыкалық өнердің сабақтастығы мен даму міндеттері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Академиялық жазылым

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оркестр классы 1

    Отыру принциптерімен таныстыру. Оркестр, топтардың орналасуы. Дирижерге қатысты, опциялар жайғасу өзгерістері. Негізгі дағдылар музыкалық ансамбль: өзара үйлестіру, ырғақты сәйкестік, дәл сәйкестік. Үзілістер, динамикалық тепе-теңдік. Оркестрге қажетті заттарды меңгеру, бейтаныс көбейту дағдылары берілген қателерсіз музыкалық мәтінді дирижермен меңгеру. Дирижерлеу негіздерімен таныстыру ым-ишарат, реакция жасау дағдысын алады қимылды өзгерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік ансамбль 1

    Оркестр құрамындағы аспаптарды ойнаудың негізгі міндеті. Аспаптарды меңгеру мақсатында аспапты дұрыс ұстай білу, қолдардың қойылымы. Түрлі қағыстар мен танысу. Аспаптарды үйренудің алғашқы баспалдағы - ашық ішекте орындалатын жаттығулар, гаммалар, этюдтар. Қолдардың аспапта дұрыс қалыптасуына арналған жаттығулар. Нота желісінде жазылуын түсіну. Музыкалық сауатын ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка теориясы

    Студенттер музыкалық-теориялық пәндер жүйесін зерттеу саласындағы білім кешенін меңгереді; музыкалық экспрессивтілік элементтері саласында жүйеленген білім алады; музыкалық терминологияны еркін меңгере алады; көркем ноталық бейнелерде композиция, импровизация және бағдарлау үшін негіз ретінде сындарлы материалды құрудың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандық (A) 2

    Музыкалық мәнерлік, техникалық құрал-жабдықтар, дыбыс шығару мәдениеті, мәнерлік орындаушылық құралдарын игеру; музыкалық шығармадағы өзіндік жұмыс, автордың мәтінін терең, мұқият зерделеу, музыканың табиғатын, оның бейнесін түсіну негізінде әр түрлі орындау қиыншылықтарымен жұмыс жасау тәсілдерін игеру; орындаушылық тәжірибені жинақтау, сахналық өзін-өзі бақылау дағдылары мен жұмыс тұрақтылығын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Сольфеджио 2

    Студенттер есту талдауы, интонация дағдыларын меңгереді, музыкалық дамудың метрикалық және құрылымдық ерекшеліктерін, музыкалық экспрессивтілік құралдарын меңгереді, музыкалық диктант жазу дағдыларын меңгереді; бір дауысты және екі дауысты жаттығуларды орындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ансамбль 2

    Білім алушы ансамбль арқылы ансамбль жұмысының дағдылары мен тәсілдерін меңгереді. "Ансамбль" пәнін зерделеу білім алушының музыкалық ой-өрісін кеңейтуге, орындаудың дыбыстық мәдениетін қалыптастыруға, білім алушылардың есту өзін-өзі бақылауын тәрбиелеуге, парақтан ноталарды оқу дағдыларын дамытуға және бекітуге мүмкіндік береді. Ансамбльде ойнау дағдыларын үйрету кезінде, ең алдымен, өзін тыңдау және серіктесті тыңдау қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Оркестрлік ансамбль 2

    Оркестр құрамындағы аспаптарды меңгеруде сол қол саусақтар шеберлігін дамытуға алуан түрлі әдіс-амалдар арқылы орындау. Бас буын, негізгі буын және ортаңғы буындарда дыбыс шығару ерекшеліктерімен жұмыстану. Шығармаларды буындарға бөліп ойнау. Шығарманың характерін жетілдіру мақсатында дыбыс сапасымен жұмыс жасау, динамикалық белгілерін қойып ойнау. Позицияларды дұрыс пайдалануды үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр классы 2

    Көп нәрсені үйрену, қиындықтар, жаттығулар, жаттығулар және (немесе) қағыстарды, саусақтарды таңдауды тексеру. Аспаптардың бір тобында топтық ұжымдық орындауға үйрету. Үндестіре ойнау шеберлігін, дыбыстық тепе-теңдікті, реңктерді салыстыру, саусақтарды, ырғақты сәйкестендіру және ансамбльдегі өзгерістерді жетілдіру. Оркестрде музыканы ұжымдық орындауға үйрету. Ритмикалық, сызықша, динамикалық синхронизм дағдысын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр классы 3

    Ұғымдар: ансамбльдік ойын, үнисон (интонациялық, ырғақты, динамикалық), негізгі қимылдар. Ритмикалық, әуезді, үйлесімді есту және музыкалық дамыту жады. Қағыс дағдылары: стаккато, легато, пиццикато. Әр түрлі ырғақтық нұсқаларды зерттеу. Дыбыс сапасы және дауыс ырғағы. Динамикалық жаттығулар: крещендо, диминуендо және түрлі комбинациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сольфеджио 3

    Қарапайым және күрделі интервалдарды білу және ән айту, негізгі тертциялық және терциялық емес аккордтарды, жеті сатылы диатоникалық және аралас ладтарды, негізгі және шартты ырғақтық бөлінудің фигураларын, негізгі сызбаларды білу. Тональды жақындықтың әр түрлі деңгейлері, ауытқулары мен атональды типтегі фрагменттері бар ауытқулар мен модуляциялардан тұратын парақтан қарапайым әуенді әндету; транспозицияда орташа қиындықтары мен әуенін айту. Бірнеше өздігінше дауыстарды бір уақытта есту, музыкалық тізбекті тез жаттау және қайталау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ансамбль 3

    Ансамбльде бір қарқынмен ойнай білу, қозғалыстың ортақтығын біртіндеп сезіну, серіктесті сезіну; көркемдік дизайнның, драматургияның бірлігімен жұмыс істеу және оны бірлесіп орындау процесінде бейнелеу. Студенттердің фортепиано ансамблінің өнерін меңгеруі, қазақстандық, орыс және батыс еуропалық композиторлардың фортепиано ансамбльдерін зерделеуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Негізгі музыкалық аспап 1

    Шығарманы талдау. Аппликатура қою. Шығармадағы фразаларды, сөйлемдерді жеке-жеке ойнап жаттығу. Шығарманы жәй екпінде санап отырып талдау. Шығарманың әр бөліміне жеке дайындалу. Фортепианоның сүйемелдеуімен ойнау. Ансамбльдік қарым-қатынасты ести білу. Дыбысты таза басып, динамика белгілерін орындау. Техникалық қиын тустарды арнайы жаттығулар арқылы меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік ансамбль 3

    Оркестр құрамындағы аспаптардың дыбыс шығару тәсілдерін меңгеру. Шағын және ірі көлемді шығармалармен жұмыс жасай білу. Студенттің өз бетімен жұмыс жасай ала білуі. Ансамбль, оркестрде орындаушы ретінде жұмыс жасай білу ерекшеліктерін меңгеру. Дәстүрлі орындау өнерінің шығу тарихы мен даму кезеңін меңгеру. Танымал аса көрнекті орындаушы-музыканттардың орындаушылық стилі мен қағидаларын меңгере отырып оны талдай білу, солардың үлгілерімен жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гармония 1

    Музыкалық тілдің формасын, құрылымын, метроырғағын, әуенін және басқа компоненттерін талдау заңдылықтары мен қасиеттері. Музыкадағы уақытша және кеңістіктік факторлардың өзара әрекеті, гармония мен ритм, гармония және форма. Музыкалық форманы қалыптастыру процесін түсіну. Әуенді үндестіру, аспапты секвенцияларды ойнай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орындаушылық өнер тарихы

    Әр түрлі көркемдік стильдерде жүру, бағыттарды орындау мүмкіндігі. Орындаушылық өнер тарихы туралы кәсіби білім қалыптастыру. Орындаушы мектептерді дамытудың негізгі кезеңдері. Аспаптық құралдардың эволюциясын талдау және орындау әдістері. Орындаушылық өнердің ірі өкілдерінің шығармашылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы аспап 1

    Аспапта ойнауға практикалық дайындық, сонымен қатар студенттерге өткен музыкалық және тарихи дәуірлердегі отандық және шетелдік музыканың ең жақсы үлгілерімен, қазіргі композиторлардың шығармаларымен, көркем және оқу-көмекші материалда өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту процесінде студенттерге кең музыкалық көзқарасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық (А) 3

    Стиль, характер, штрихтар, нюанстар бойынша жұмыс. Техникамен, қолдың пластикасымен жұмыс, техникалық және орындаушылық талаптар. Пианистік қиындықтармен жұмыс, пианистік еркіндікке жетудің күрделі міндеттері. Пианиноның мәнерлігінің нақты құралдарын игеру қажеттілігі. Көркем мәнерлік, әуезді легато бойынша жұмыс. Полифониялық тапсырмалар, түрлі-түсті тембр, түрлі-түсті дыбыспен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Гармония 2

    Әуендерді өздігінше үйлестірудің теориялық білім мен дағдылары, практикалық жаттығулар мен гармоникалық айналымдарды фортепианода ойнау , практикамен байланыс, музыканың тарихи және стилистикалық ерекшеліктерін білу. Үйлесімділіктің негізгі заңдылықтарын игеру, эстетикалық ұғымдар мен әртүрлі дәуірдегі музыканың композициялық және техникалық құралдарын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыка тарихы

    Негізгі музыкалық жанрлардың қалыптасуы мен даму тарихын білу; әртүрлі дәуірлердегі әлемдік музыкалық мәдениеттің композиторларының өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтерді. Музыкалық өнердің даму жолдарын. Оларды қоғамдық-саяси және мәдени процестермен қамтамасыз етеді. Музыкалық өнердің қызмет ету ерекшеліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік ансамбль 4

    Оркестр құрамындағы аспаптарда «Тербеліс» -«вибрато»– сол қол саусағымен ішекті басып тұрып, дыбысты тербелту әдісі. «Тербеліс» түрлерімен танысу. Тербеліс әдісіне алғаш жаттыққан кезде квинта интервалын бармақ және 4-саусақпен басып тұрып, саусақтарды білек арқылы домбыра мойнын бойлай қозғалту керек. Тек содан кейін ғана түрлі интервалдарға басқа саусақтармен жаттыққан жөн. Бұл жаттығуларға әуелі дыбыссыз (қағыссыз) машықтанғанның тиімділігі. Оркестр репертуарларының таныс болу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр классы 4

    Жұмыстарды үндестіру. Аспапты өздігінен баптау, сахнада әдемі, еркін ойнау, музыкалық жұмысты бірге бастауға және аяқтауға, бір-бірін тыңдауға дағдыландыруды қалыптастыру және дамыту. Орындалған жұмыстардың көркемдік дизайнына сәйкес әр түрлі штрихтарды қолдану. Интонация және дыбыс сапасы бойынша жұмыс. Бір ырғақ мағынасында және дыбыстық өндірісті синхрондау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр қиындықтарын меңгеру

    Оркестрдің орындауында авторлық мәтінді неғұрлым сенімді түсіндіруге қол жеткізу үшін аспаптың алуан түрлі мүмкіндіктерін пайдалану. Үрмелі, симфониялық және опералық музыка партияларын зерделеу; оркестрлік ұжым құрамындағы музыкалық шығарманың мазмұнын жоғары көркемдік және мәнерлеп жеткізу; топтық және жалпы репетициялардың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр партияларын меңгеру

    Қазақстан композиторларының және шетелдік классиктердің шығармаларының оркестрлік партияларын өз бетінше зерделей білу; қазақ халық аспаптарының оркестрлік ұжымы құрамындағы музыкалық шығарманың мазмұнын жоғары көркемдік және мәнерлеп жеткізу; қазақ күйлерінің оркестрлік концерттік репертуарын практикалық меңгеру. Оркестрде музыкалық өзара әрекеттесу қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы аспап 2

    Шығарма мәтінің алғашқы оқу шеберлігі мен шығарманы тұтастай қамту; мамандық және музыкалық-теориялық пәндер сабағында алған білімдерін қолдана отырып, музыкалық шығарманы талдай білу; таңдалған аспапқа арналған музыкалық әдебиетті білу; орындау тарихы мен теориясы бойынша ғылыми-зерттеу әдебиеттеріне кәсіби қызығушылық ояту; орындаушылық тәжірибені зерттеу, кәсіби музыканттардың кеңестері; шығармалардың жазбаларына салыстырмалы талдау жүргізе білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақтың дәстүрлі музыка мәдениеті

    Қазақстандағы ақын-жырау. Қазақ орындаушылары. Қазақстанның музыкалық өнері. Қазақтың музыкалық шығармашылығы. Өткеннің ауызша халық поэзиясының үлгілері. Эпостық, тарихи, ертегі және күнделікті тақырыптар бойынша аспаптық шығармалар. Қазақстанның музыкалық мәдениетінің жетістіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Негізгі музыкалық аспап 2

    Музыкалық ладтар. Тоника және пентатоника. Аспаптағы позициялардың схемасы. Оң қолдағы пиццикато штрихы. Бір октавалық натуралды, гармониялық және мелодиялық гаммалардың аппликатуралары (А-moll). Позициядан позицияға көшудің негізгі әдістері: бір саусақты жылжыту арқылы ауысу, қатар тұрған саусақтарды өзара алмастыру арқылы ауысу (1-2, 2-3), ашық ішек арқылы ауысу, бір дыбысты әр саусақпен басу арқылы, саусақтардың арасын тарылту арқылы және кеңейту арқылы жаттығу, т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық (А) 4

    Көркемдік мәнерлік, қазақ музыкасын дұрыс түсіндіру, музыкалық талғамға тәрбиелеу. Фортепианода ойнаудың техникалық элементтерін жетілдіру; фортепианода ойнаудың көркемдік элементтерін жетілдіру; жобалар мен концерттік қойылымдарға дайындық. Гармониялық талдау; музыкалық форманы талдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    Орындаушылық тәжірибені жүйелеу және педагогикалық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеру. Орындаушыны оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Әр түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін, ғылыми және әдістемелік еңбектерін зерттеу. Педагогикалық және орындаушылық тәжірибені талдау, педагогикалық қызметті оңтайландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық (А) 5

    Екі қолдың техникасын дамыту бойынша қосымша материалымен үнемі ойнау. Шығармаларды талдау. Арнайы әдебиеттерді зерттеу. Жұмыстың музыкалық мазмұнына бағдарлау, фразалық лигаларға, цезураларға, үзілістерге, динамикалық нюансқа, штрихтарға сүйене отырып, музыкалық мәтінді мотивтермен, фразалармен, гармониялық кешендермен қамту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қосымша музыкалық аспап

    Қосымша музыкалық аспапты ойнатудың негізгі әдістері; аспаптың пайда болуы мен даму тарихы; қарапайым музыкалық шығармаларды орындау; қосымша құралдардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері. Қолды орнату, дыбыс шығару, аспапта ойнаудың негізгі әдістері. Таңдалған қосымша аспап үшін дәйекті оқу репертуарын меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық педагогика және психология

    Психология пәні. Жеке тұлға туралы түсінік. Жалпы психологияның сұрақтары. Даму психологиясының сұрақтары. Педагогика негіздері. Педагогика, оның пәні. Музыкалық педагогика. Оқу процесі, оның негізгі принциптері, формалары, әдістері мен құралдары. Балалар музыка мектебіндегі оқу құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Концерттік адаптацияның негіздері

    Студенттер әртүрлі стильдегі және жанрдағы музыкалық шығармаларға өзіндік интерпретация жасаумен жұмыс істейді; жеке ерекшеліктеріне қарай концерттік репертуар таңдау дағдыларын қалыптастырады. Олар музыкалық шығармаларды өз аспабына транскрипциялауды үйренеді, оқыту мен орындаушылық тәжірибеге дайындалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оркестр классы 5

    Оркестрдегі музыкалық-орындаушылық қызметке дайындық, оркестр құрамындағы репетициялық процесс және концерттік орындау дағдыларын дайындайды; оркестр ауқымын, парақтан оқудың кәсіби дағдыларын еркін меңгереді. Репертуарды әртүрлі жанрлар мен стильдерде меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармаларды талдау 1

    Музыкалық әдебиетті талдай білу. Музыкалық шығарманың мазмұны, формалары, жанрлары, стилистикалық ерекшеліктері туралы теориялық және практикалық білім алумен қатар, мазмұн мен форманың бірлігі тұрғысынан музыкалық шығарманы кәсіби, ғылыми талдау әдістері туралы білім алу. Тарихи қалыптасқан музыкалық формаларды білу .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық форма 1

    "Музыкалық форма" пәні-бұл әртүрлі бағыттар мен стильдердегі музыканы теориялық және практикалық игеруге (талдауға) арналған практикалық курс. Студенттер музыкалық форманың негіздері туралы жан-жақты түсінік алады, гомофониялық формалар туралы білім алады. Музыкалық форманы оқу курсында студенттер қарапайым екі және үш бөліктен тұратын формаларды талдау дағдыларын қалыптастырады; вариациялары бар тақырыптар; Рондо формалары, соната формалары. Пән тақырыптарының мазмұны ежелгі екі бөлімді және ескі соната формаларын, циклдік формаларды зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыкасының тарихы

    Қазақ ұлттық музыкалық мәдениетінің бастауы. Жазбаша дәстүрдің кәсіби музыкасының қалыптасуы; Қазақстан композиторларының шығармашылығы. Аймақтық ән және аспаптық мектептердің стильдік ерекшеліктерін ажырату, Қазақстан композиторларының жеке-стильдік ерекшеліктерін анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фортепиано

    Аспапты сауатты меңгеру. Шығарманы талдай білу, есту бойынша ойнау, аккомпанементті таңдау, парақтан оқу, гамма, аккорд, арпеджио ойнау, мәтінді тез және сауатты шешу, ансамбльде ойнау, түрлі дәуірдегі композиторлардың шығармаларын мәнерлі және сипатында орындау, би мен хореографиялық жаттығуларды сүйемелдей білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік ансамбль 5

    Оркестр құрамындағы аспаптарда «Жалғастыра» -«легато»– бірнеше дыбысты бір ысқыштың бойында жалғастыра орындау әдісі. «Жалғастыра» -«легато» – түрлерімен танысу. Жалғастыра әдісіне алғаш жаттыққан кезде сол қол екі немесе одан көп бірнеше дыбыстарды бірінен соң бірін басу кезінде оң қол ысқышпен төмен немесе жоғары бағытта сол дыбыстарды қамту керек. Бұл жаттығуларға әуелі ортаңғы регистрде машықтанғанның тиімділігі. Оркестр репертуарларының таныс болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық педагогика тарихы

    Орындаушының және оқытушының көпжақты қызметін ғылыми-теориялық негіздері; практикалық педагогиканың жетістіктері және өткен бүгінгі әдістемелік ойлары; музыкалық мектептер мен колледждердің негізгі педагогикалық репертуарының классикалық үлгілері; музыкалық білім беру тарихындағы ең маңызды жұмыстарды түсінетін әлемдегі ең үлкен музыка мұғалімдерінің әдістемелік көзқарасын зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ халық музыкалық шығармашылығы

    Қазақтың халық әні мен аспаптық шығармашылығының дәстүрлі жанрлары. Жанрлардың тарихи шарттылығы; өңірлік мектептер (ән және аспаптық); музыкалық мәдениетті және оның құрамдас бөлігін – кәсіби музыканы дамытудағы негізгі компонент ретінде қазақ фольклорының рөлі; фольклорлық үлгілерді жүйелеу, талдау және сипаттау әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орындаушылық психологиясы

    Музыкант-орындаушының музыкалық шығармадағы жұмысының кезеңдерінің психологиялық мазмұны. Орындау техникасы және оның құрылымы, әртістік шеберлігі. Музыкалық ойлау мен қиял. Музыкант-орындаушыны концерттік қойылымға психологиялық дайындау мәселелерінің ерекшеліктері. Музыкалық орындаушылықтағы жеке психологиялық айырмашылықтар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оркестрлік ансамбль 6

    Оркестр бағдарламасы бойынша төкпе және шертпе күйлерін орындау ерекшеліктері.Сол қол саусақтарының кою ерекшеліктері. Қағыс кезінде қолдың білезік буыны, оң қол шынтағының дұрыс койылуы. Әр мектептің қағыс түрлері, дыбысты әрлеу тәсілдері. Әр буынның дыбыс шығару тәсілдерінің ерекшеліктері. Дыбыс күшімен жұмыстану тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармаларды талдау 2

    Музыкалық шығармада өз бетінше жұмыс істей білу, музыка ғылымының үздік дәстүрлері шеңберінде көркем-аналитикалық ойлауды дамыту, түрлі дәуірлердегі, жанрлардағы, стильдердегі музыкалық шығармаға талдау жасай білу. Музыканың стильдік процестерін түсіну, музыканың ерекшеліктері мен экспрессивті құралдарды түсініп, шығарманың құрылымын талдау әдістерін жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел музыкасының тарихы

    Студенттер әншілік топтардағы вокалдық дауыстарды, олардың тембрлері мен біріктіру мүмкіндіктерін ескере отырып таңдаудың негізгі дағдыларын меңгереді; дуэт вокалдық репертуарының ерекшеліктерін зерделей алады, вокалдық дуэт классикасының озық үлгілерімен, көрнекті дуэттердің шығармашылық портреттерімен танысады, регистрлер мен тембрлерді ескере отырып, бірлескен орындауда дауысты дауыстарды таңдау принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлем музыкасының тарихы

    Студенттер музыкалық өнердің тарихи даму жолдары, оның әртүрлі жанрлары мен формалары, стильдік ағымдар мен жеке шығармашылық құбылыстары туралы нақты түсінік қалыптастырады; дүниежүзілік музыка мәдениеті дамуының негізгі заңдылықтарын түсіну, музыка өнерінің образдары мен формаларында шындықтың көркемдік бейнеленуінің ерекшеліктерін, сондай-ақ ұлы композиторлар шығармашылығының қоғамның рухани өміріне әсерін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Клавирды оқу

    Ойын аппаратын дамыту және аспапта ойнауға қажетті дағдыларды игеру. Зерттелетін шығармалардың музыкалық және теориялық материалдарын кәсіби талдау, парақтан оқу, күрделі тақырыптық материалға нұқсан келтірмей күрделі симфониялық шығармалардағы фактураны жеңілдету шеберлігін игеру; музыкалық шығармаларды теориялық талдау үшін аспапты қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Туыс аспаптар

    Студенттік үрмелі ойнаушының көркемдік-музыкалық ой-өрісін және жалпы теориялық және практикалық жүктерін кеңейту; сабақтас аспаптар тобымен таныстыру, сондай-ақ оларда музыкалық мәдениеттің коммуникативтік қызметін атқаратын түрлі сахналарда әртүрлі композицияларда қарапайым музыкалық шығармаларды орындау; музыкалық аспапта ойнау мұғалімі ретінде өз білімдері мен дағдыларын практикада қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Полифония

    Музыкалық талғамның дамуы, полифониялық мәнерлілік құралдарын, полифонияның барлық негізгі формаларының музыкалық материалын түсіну, полифонияның тарихи және теориялық негіздері. Суб-вокалды полифония, контрасттық полифония, имитациялық полифония, фуга құрылымы, фуганы жазу, канон.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Парақтан оқу

    Ноталық мәтінді дұрыс орындауға, музыкалық партитуралармен жұмыс істеуге, парақтан нота оқуға дағдыландыру. Музыкалық құрылымдар мен олардың элементтерін талдай білу. Шығарманың музыкалық-көркемдік мазмұнның маңызды тәсілдерімен жұмыстану, аппликатураны дұрыс таңдау, динамиканы сақтау, фразировка, өнер туындысының формасын құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр классы 6

    Студенттер техникалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыра алады, есту бақылау дағдыларын, орындау процесін басқара алады; ансамбльдік ойын және әуезді, ладогармониялық, тембрлі есту қабілеттерін дамыту дағдыларын жетілдіре алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық (А) 6

    Репетициялық және концерттік жұмыстарда жеке орындаушы, концертмейстер ретінде жұмыс жасау, балалар өнер мектептерінде, орта арнаулы оқу орындарында және басқа қосымша білім беру мекемелерінде сабақ беру тәжірибесінің жинақталуы. Теориялық білімдерін орындау тәжірибесінде қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Музыкалық форма 2

    "Музыкалық форма" курсының пәні музыкалық шығарманы талдау әдістері мен әдістерін зерттеу болып табылады. Музыкалық компоненттің құрылымы әр түрлі аспектілерде зерттеледі: композиторлық стильге және орындаушылық интерпретацияға байланысты анықтау. "Музыкалық форма" курсының негізгі ұғымдары — күрделі формалар: вокалды музыка түрлері. Студенттер полифониялық формалар сияқты күрделі формаларды талдау дағдыларын алады - Полифонияның жалпы негіздері, күрделі қарсы нүкте, еліктеу және Канон, фуга.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оркестрлік ансамбль 7

    Оркестр класы бойынша классикалық шығармаларды орындау арқылы студенттердің орындаушылық шеберліктерінің арттыру. Музыкалық шығармаларды орындау арқылы басқа халықтардың мәдениетімен танысу. Дүниежүзілік классикалық туындылармен танысу.Классикалық шығармаларды орындағанда оркестр құрамындағы аспаптардың дыбыс көлемінің мүмкіндігін ескеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аспапта орындаудың педагогикалық шеберлігінің негіздері

    Кәсіби оқыту құрылымында аспаптық және орындаушылық іс-шаралар, аспаптық орындау үшін музыкалық педагогты дайындаудың педагогикалық технологиясының негізгі сипаттамалары; музыкалық білім берудің перспективалық әдістері, кәсіптік оқыту деңгейін жоғарылату және жетілдіру, мазмұнды және оқыту әдістерін жүйелі түрде жетілдіруге саналы ынталандыруды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогикалық дайындық

    Орындаушыны оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін, ғылыми-әдістемелік жұмыстарын зерттеу. Оқу-әдістемелік және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды талдау, оқытушылық қызметті оңтайландыру. Әлеуметтік және білім беру қызметінің құралдары мен әдістерін игерту, өз міндеттерін одан әрі орындау үшін кәсіби даярлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы аспаптандыру

    Әр түрлі ансамбльдер мен оркестр құрамдарына арналған аспаптандыру дағдыларын меңгеру, вокалдық немесе аспаптық шығармалардың сүйемелдеуін аспаптандыруының өнері, шығарманы ыңғайландыру дағдылары, белгілі бір оркестрге арналған музыкалық композицияларды жазу және өңдеу; идеологиялық және көркемдік мазмұны, аспаптандырылған шығарманың авторлық стилін анықтау; оның негізгі мелодиялық суреттің дамуындағы нысаны мен тембр тиімді үлестіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық (А) 7

    Музыкалық және педагогикалық қызметте шығарманың парақтан оқу және эскиздік өту үшін техниканың білімдерін қолдану. Аспаптық жұмыстарды өз бетінше орындау және талдау дағдылары. Полимәдени және этно-көркем музыкалық білім беру бағдарламаларын орындау кезінде әр түрлі орындау құралдары мен әдістерінің кәсіби қолдануы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оркестр классы 7

    Қазақ халық аспаптары оркестрінің аспаптары және оркестрлік топтар туралы білім. Музыканың бір түрін түсіну. Оркестр жетекшісінің жоспары мен түсіндірмесіне сүйене отырып, бір-бірін тыңдау, сіздің партияңызды орындау мүмкіндігі. Күрделілігі жоғары репертуарды орындау, оркестрдің біріктірілген құрамының жетекші берген бөліктерін орындау. Оркестрлік аспаптарда ойнау кезіндегі қауіпсіздік негіздерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аспаптану

    Қазақ халық аспаптар оркестрінің аспаптарын, заманауи симфониялық оркестрін, аспаптың құрылысын, олардың техникалық және экспрессивті мүмкіндіктерін, ерекшеліктерін (регистрлерді, диапазондарды, саусақтарды, негізгі соққыларды) зерделеу, құралдардың тарихымен танысу; аспаптық және оркестрлік ойлаудың музыкалық және стилистикалық дамуының тарихи үрдістерін жан-жақты зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орындаушылық мәдениет

    Шығармашылықты тиімді ұйымдастыру үшін қажетті әртүрлі жұмыстарды көркемдік интерпретациялау барысында музыканттың кәсіби қасиеттер жүйесіндегі аспаптық мәдениет аспектілері, орындау шеберлігін теориялық негіздері, музыкалық ойлауды дамыту (өлшеу сезімі, дыбыс перспективасы, полифониялық жағына назар аудару).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Музыкалық шығармаларды орындаудағы кәсіби дағдылар

    Көрнекті тұлғалардың қол жеткен жетістіктері мен ғылыми-әдістемелік еңбектерін сараптап, репертуар қорын дамыту. Орындаушылық өнерге қатысты аппарат қойылымы, дыбыс сапасы, аппликатура, артикуляция, өлшем-ырғақ қиыншылықтарын меңгеру әдістері. Виртуозды және кантиленді туындылармен жұмыстану тәсілдері. Орындаушылық шеберлікті дамытуға арналған жаттығулар, гамма, этюдтермен өз бетінше дайындалу амалдары. Әртүрлі жанр және стильдерде жазылған Қазақстан мен шет ел композиторлары шығармаларының құндылығын түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Концерттік орындаушының шеберлігі

    Классикалық және заманауи музыканың камералық шығармаларының ансамблінде (дуэт, трио, квартет) ойнау. Оқушылардың концерттік іс-әрекетін орындау: оқу орнының және басқа ұйымдардың концерттік бағдарламаларына қатысу, фестивальдерге, сыныптық концерттерге, жеке концерттерге қатысу. Педагогикалық психология негіздерін білу және сахналық шеберлікті жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Қосымша ғылыми және теориялық материалдарды және жеке орындаушылық іс-тәжірибеде жинақталған практикалық тәжірибені дамыту, студенттердің ғылыми ойлауын дамыту, ғылыми-зерттеу жұмыстарын, ғылыми материалдармен жұмыс істеу қабілетін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеу жұмысын ұйымдастыру

    Білім беру мекемесінде ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың заманауи технологияларын енгізу, ғылыми зерттеу нәтижелерін талдау, оларды нақты зерттеу міндеттерін шешуде қолдану, жұмыстың әдістері мен әдістемелік, ғылыми-көпшілік салаларында бағдарлау саласындағы құзыреттілігін қалыптастыру және кәсіби әдебиет және ақпарат көзі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы аспаптар сыныбы

    Арнайы аспаптың сыныбында интерпретациялау техникасын дамытуда заманауи өнер мектебінің негізін, орындаудың көркемдік құралдары, музыкалық шығармаларды интерпретациялау және агогико-метро-ырғақты ауытқулар мәселелерін зерделеу. Техникалық компоненттер және мамандарды оқыту процесінде көркемдік тапсырмаларды орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аспапты жөндеу және келтіру

    Музыкалық аспаптарды жөндеу және күйге келтіру, негізгі ақауларды талдау саласындағы теориялық және практикалық білім. Аспаптардан дыбыс шығару тәсілдері туралы мәлімет. Аспап жасауда қолданылатын материалдар; аспаптың қарапайым ақауларын анықтау және оларды жою; дұрыс күтім, сақтау, пайдалану туралы білім.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Камералық ансамбль

    Әртүрлі кұрамға арналған түрлі стильдердің композицияларын зерттеу және орындау. Камералық жанрдың даму тарихы, ансамбльдермен жұмыс істеу әдістері, әртүрлі музыкалық және тарихи дәуірдің шығармаларын, соның ішінде қазіргі заманғы отандық және шетелдік композиторлардың еңбектерін зерттеу. Камералық ансамбльде дыбысты шығарудың бірыңғай сипатына жету әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Шығармашылық, ғылыми-зерттеу және кәсіптік қызметінде негізгі және кәсіби мамандық бойынша алған академиялық адалдық негіздері және принциптерін, теориялық білімдерін іс жүзінде қолдану.
  • Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу және ұсынудың негізгі міндеттерін шешу.
  • Кәсіби және шығармашылық жағдайларда мемлекеттік, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін және арнайы әдебиеттерді оқу, аудару кезінде әртүрлі коммуникативтік-лингвистикалық құрылымдарды қолдану.
  • Дене шынықтыру және денсаулықты нығайту әдістерін, сонымен қатар сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелерін толық әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін қолдану
  • Әр түрлі классикалық және қазіргі заманғы репертуарды игеруде музыкалық-орындаушылық шеберлікпен жоғары көркемдік деңгейде орындау (жеке, ансамбльде, оркестрде).
  • Аймақтық ән-аспаптық мектептердің стильдік ерекшеліктерін, композиторлардың жеке стильдік ерекшеліктерін, сондай-ақ музыкалық сөйлеу заңдылықтарын және әртүрлі музыкалық-теориялық құбылыстар мен ұғымдарды талдау.
  • Оркестр аспаптарының техникалық мүмкіндіктері мен мәнерлік ерекшеліктерін, оркестрлердің түрлері мен үлгілерін, оркестрлік фактураларды, тембрлік драматургияны анықтау.
  • Зерттеудің жаңа ғылыми әдістерін өз бетінше игере отырып, музыкалық өнерге, мәдениетке және педагогикаға қатысты жеке көзқарасты дәлелдей білу
  • Музыкалық білім беру саласында оқу процесін әртүрлі педагогикалық әдістерді қолдана отырып, сонымен қатар оқушылардың жас ерекшеліктерін, психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, ұйымдастыру.
  • Симфониялық, камералық, үрмелі, эстрадалық-симфониялық құрамда ойнайды әр түрлі ансамбльдердің құрамында, оркестр репертуарына ие және теориялық және тарихи контекстті талдай отырып, парақтан оқу дағдылары музыкалық шығарма жасалды және ұсынылды.
Top