Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03108 Конфликтология в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Жанжалды зерттеудің теориялары мен әдістері

    Пән жанжал теорияларын, әлемдік тарихтағы себептері мен рөлін, жанжалдардың дамуының құрамдас бөліктері мен динамикасын, негізгі теориялық тәсілдер мен әдістемелік принциптерді тұтас түсінуді, жанжалдық жағдайларды зерттеу әдістерін түсіндіру қабілетін және оларды кәсіби қызметінде тиімді пайдалануды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл)

    Пән ғылыми-зерттеу қызметінде әлеуметтік ғылымдар саласындағы негізгі және арнайы білімді қолдану, эксперименталды зерттеудің нәтижесін жүргізу және өңдеу, жоспарлау әдісін меңгеру, теориялық және практикалық ғылыми зерттеулер нәтижесінде алынған дәлелдемелерді пайдалана отырып, ғылыми пікірталас жүргізу, баяндамада, ақпараттық шолуда, аналитикалық баяндамада, мақалада зерттеу жұмысының нәтижелерін көрсету қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еңбек даулары мен жанжалдары

    Пән магистранттың еңбек даулары мен жанжалдарының мазмұны, түрлері, негізгі проблемалар және оларды болашақ кәсіби қызмет контекстінде шешу нысандары туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыруға; еңбек дауларын зерттеудің теориялық-әдіснамалық аспектілерін, еңбек даулары мен жанжалдарының саяси және әлеуметтік - экономикалық алғышарттарын түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Билік пен қоғам жүйесіндегі жанжалдар

    Пән магистранттың билік пен азаматтық қоғамның өзара іс-қимылының жанжалды аспектілерін зерттеудің негізгі түрлері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға; ықтимал қақтығыстардың пайда болуы мен типологиялық ерекшеліктерін анықтауға, қақтығыстық қатынастарды зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін түсінуге; жанжалды қатынастарды институционализациялау, оларды қағидаттар, құқықтық және этикалық нормалар, билік қатынастарын реттейтін саяси институттар жазықтығына аудару қабілетіне бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән басқару мен көшбасшылықтың психологиялық теорияларын оқытып, сонымен қатар топтық даму және ұжымдық қалыптасу динамикасын көрсетіп, және көпшілік пен тобыр психологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ қарым-қатынастың психологиялық теорияларын және басқарушылық қарым-қатынас шеңберінде өзінің кәсіби қызметі үшін қажетті жанжалды шешудің стратегияларын объективті бағалау бойынша әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі әлемдегі ақпараттық соғыс

    Пән ақпараттық артықшылыққа қол жеткізу мақсатында қарсыластың ақпараттық жүйелеріне әсер етудің коммуникациялық технологиясы ретінде ақпараттық соғысты, оны пайдалануды оңтайландыру және тиімді ету мақсатында жүргізу әдістері мен тәсілдерін және оның салдары қаупін, ақпараттық кеңістікті басқару бойынша жүйелі іс-шараларды жүзеге асыру мүмкіндігін түсіну бағытындағы ғылыми-теориялық тәсілдерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Соғыс пен революцияның жанжалдың формасы ретінде

    Пән магистранттың саяси қақтығыстардың нысандары ретіндегі соғыстар мен революциялар туралы түсінігін, оның болашақ кәсіби қызмет контекстінде саяси және өркениеттік процестің дамуына әсерін зерттеудің мәселелері мен әдістерін, динамикасын кәсіби түрде түсіну қабілетін дамытуға бағытталған. қақтығыстардың алдын алу немесе шешу үшін қақтығыстарды басқарудың дұрыс жолдарын таңдаңыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пән жоғары оқу орындарындағы педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы, оқытуды талдау және өзін-өзі бағалау, болашақ оқытушының білім беру қызметін оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып жобалау, Болон үдерісін жүзеге асыру, өз кәсіби саласында оқыту / тәрбиелеу және бағалау (TLA-стратегиялары) стратегиялары мен әдістерін қолдану арқылы лекторлық, кураторлық дағдыларды игеруді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жанжалдарды шешу: стратегиялар және әдістер

    Пән магистранттың Қазіргі әлемдегі әлеуметтік-саяси қақтығыстардың ерекшеліктері және оларды шешу мүмкіндіктері туралы жүйелі білімін қалыптастыруға, қазіргі әлеуметтік-саяси қақтығыстардың пайда болу, өту және реттеу ерекшеліктерін, жанжалдарды шешудің әлеуметтік-саяси технологияларының модельдерін және жалпы құзіреттілікті жанжалдарды шешу институттарының рөлін, қазіргі Қазақстандағы жанжалдарды шешудің әлеуметтік-саяси технологияларының тиімділігін бағалау қабілеттерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән өз кәсіби қызмет саласында әлеуметтік ғылымдағы дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді шешуде ғылым философиясының зерттеу әдістемесін, әдістерін, принциптерін пайдалануға, сыни талдау мен ғылыми жетістіктерді бағалау қабілетіне, кәсіби қызмет саласындағы зерттеу және тәжірибелік мәселелерді шешу барысында жаңа идеяларды туындату дағдысын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жанжал және гендерлік фактор

    Пән кәсіби ғылыми-зерттеу қызметінде гендерлік конфликтологияның әдіснамасын, принциптерін қолдану, гендерлік қарым-қатынастар саласындағы жанжалдық өзара әрекеттестіктің анықтаушы факторларын жүйелеу, модельдеу технологиялары мен гендерлік жанжалдарды шешу механизмдерін қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи геосаяси жанжалдар

    Пән магистранттың геосаяси процесті түсіну қабілетін, қазіргі геосаяси қақтығыстардың пайда болуы мен даму логикасын; негізгі геосаяси ұғымдарды тәуелсіз сыни ойлау және түсіну қабілетін; әлемдік геосаяси процестің даму заңдылықтары мен қазіргі әлемдік даму тенденциясын; геосаяси қақтығыстардың таралу себептерін, геосаяси қақтығыстардың оң және теріс функцияларын анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конфликтология тарихы

    Пән конфликтологиялық ойдың қалыптасуы мен дамуын, оның сабақтастығын, әртүрлі идеологиялық жүйелердегі жанжалдардың сипатын, белгілі бір уақыт пен географиялық кеңістіктегі тарихи қалыптасқан конфликтологиялық концепциялардың оның тарихи, экономикалық, саяси даму және мәдени факторларымен байланысын, конфликтологиялық білімдерді пәнаралық ретінде институттандыру принциптерін білу негізінде кәсіби қызметін дамыту қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бітімгершілік операциялар және жанжалдан кейінгі қалпына келтіру

    Пән бітімгершілік операцияларды гуманитарлық және экономикалық көмек көрсету, саяси және әкімшілік өзін-өзі басқару құрылымын қайта құру, соғыс қимылдарының бұрынғы қатысушыларын демилитаризациялау және оңалту, Қазақстанның қатысуымен ынтымақтастықтың жаңа нысандарын іздеу арқылы бейбітшілік пен жанжалдан кейінгі қалпына келтіруді орнату (көмектесу), қолдау, қамтамасыз ету және қалпына келтіру операциялары ретінде жан-жақты талдау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бейбітшілік мәдениеті және этносаралық қатынас

    Пән магистранттың бойында жалпы адамзаттық құндылықтарды түсіну қабілеті мен түсінігін, алдыңғы ұрпақтардың адамгершілік құнды тәжірибесі туралы тұтас түсінігін, этносаралық және мәдениетаралық қатынастарды үйлестіру мен толеранттылықты нығайтуға, қоғамдағы толерантты ортаны дамыту мен нығайту ісінде жұртшылықтың күш-жігерін жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Миграция және босқындар

    Пән магистранттың көші-қон процестерінің мәні, олардың себептері, қазіргі әлемдегі рөлі және жекелеген даулы аймақтарда және бүкіл әлемде көші-қонды реттеу мүмкіндіктері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, сондай-ақ Еуропа, Азия және Африкадағы көші-қон процестерінің негізгі заңдылықтары, олардың өңірлік ерекшеліктері туралы білім қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық өмірдегі наразылық

    Курс Қазақстанның ішінде де, әлемдік қауымдастықта да әртүрлі әлеуметтік топтардағы наразылықтардың пайда болуының теориялық және эмпирикалық факторларын зерттеуге арналған. Қазіргі қоғамдағы саяси наразылық мінез-құлқының теориялық тәсілдері мен тұжырымдамалары, наразылықтың дәстүрлі және инновациялық формалары мен әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жанжалдарды зерттеу дизайны

    Пән магистрлік диссертацияның нақты зерттеу міндетіне сәйкес қоғам өмірінің әртүрлі салаларындағы жанжалды және бейбіт өзара әрекеттесуді зерттеудің әдіснамалық негіздері мен әдістемелік стратегиясын анықтау, зерттеу нәтижелерін конфликтологтың кәсіби қызметінде өңдеу, түсіндіру және ұсыну қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Келіссөздер

    Пән келіссөздердің стратегиялары, тактикасы мен технологиялары, жанжалдарды конструктивті шешу әдістерімен таныстырады, келіссөздер тұжырымдамасын дайындау, келіссөздер процесінің шиеленіс деңгейі мен тиімділігін бағалау, келіссөздер барысында коструктивті әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Табиғат, ресурстар және жанжал

    Пән мемлекетаралық қақтығыстарға қатысты негізгі табиғи, экологиялық және ресурстық мәселелер туралы білімді, конфликтологияның пәндік саласын ресурстар мен табиғатты пайдалану бойынша пайда болған жанжалдардың көпфакторлық шарттылығы ретіндегі географияны, геосаясатты, халықаралық қатынастарды, жаһандануды ескере отырып, жанжалдың пәнаралық талдау әдістемесін қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жанжалдарды шешудегі медиация

    Пән магистранттың медиация туралы жүйелі білімді практикалық конфликтологияның маңызды құрамдас бөлігі және жанжалды жағдайларды шешудің балама тәсілі ретінде қалыптастыруға, медиацияның тарихы мен қолдану салаларын зерделеуге, конфликтологиялық құзыреттілікті, медиатордың жанжалды реттеудегі рөлі мен мәдениетін талдауға, медиативтік келісімнің нәтижелерін жүйелеуге және сыни бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Халықаралық терроризм мен экстремизм

    Пән қазіргі заманғы терроризм мен экстремизмнің табиғатын зерделеу, олармен күресу және заманауи құралдарды пайдалана отырып қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі ғылыми зерттеулердің әдістемесін меңгеру, лаңкестік әрекеттердің алдын алудың болжамды үлгілерін, Қазақстанның терроризм мен экстремизмге қарсы халықаралық күреске қатысуын бағалау қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Конфликтологиядағы сараптама мен болжау

    Пән магистранттың жанжалдарды сараптаудың негізгі әдістері мен әдістері, оларды талдау мен болжаудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері, қақтығыстар деңгейін анықтау және индикаторлары, қақтығыстардың алдын-алу және ерте алдын-алу технологиялары, қақтығыс жағдайларын модельдеу қабілеттері, жанжалдарды шешу жобаларын әзірлеу туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Орталық Азия тәжірибесіндегі жанжалдық факторлар

    Пән магистранттың Орталық Азия өңіріндегі қауіпсіздік мәнмәтініндегі эскалация және деэскалация кезеңдерінің ғылыми-теориялық аспектілері, тұжырымдамасы, жанжалдарды зерттеу, Орталық Азия өңірінің энергетикалық, ресурстық, экономикалық, саяси әлеуеті мен мүмкіндіктері және Орталық Азиядағы қақтығыстың алуан түрлі аспектілері арасындағы айырмашылық туралы тұтас түсінікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • өзінің ғылыми зерттеулері және білім беру қызметін жобалау барысында теориялар мен концепцияларды, конфликтологияның ғылыми жетістіктерін, заманауи әдістемелерді сыни бағалау;
  • жанжалдарды зерттеу саласында жаңа идеялар мен гипотезаларды ұсыну;
  • әлеуметтік-саяси жанжалдарды ғылыми зерттеуде эксперименталдық әдістерді қолдану;
  • шет тілінде психологиялық теориялар мен коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, жанжалдарды реттеу және шешу бойынша медиаторды және кез келген басқа да қызметтерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыруды қамтамасыз ету;
  • мамандарға, сондай-ақ сәйкес кәсіби дайындығы жоқ аудиторияға толық және сенімді ақпараттың болмауы жағдайында жанжалды зерттеудің бар әдістерін бағалау;
  • басқару процестері мен құбылыстарының психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жанжалдың туындауы, эскалациясы және шешілуі барысындағы халықаралық, мемлекеттік және үкіметтік емес ұйымдардың қызметін сыни тұрғыдан бағалау;
  • мәдениетаралық және кәсіби қызметте жанжалдарды шешудің әртүрлі стратегияларын, шет тілі білімін пайдалана отырып, жанжалдарды басқару және шешу саласында стратегиялық және тактикалық сипаттағы ұсыныстар әзірлеу;
  • жанжалдық процестерді өз бетінше талдау, сараптау және болжау;
  • өзінің жанжалды зерттеу және педагогикалық қызметі барысында конфликтология саласындағы заманауи ғылыми анықтамаларды түсіндіру;
  • жанжалдың алдын алу, оны реттеу және шешу мақсатында мәліметтер базасын отандық, сонымен қатар шет тілінде де дайындау;
  • әлеуметтік-саяси үдерістердегі акторлардың келіссөздер жүргізу барысында жанжалдың алдын алу, реттеу және шешу бойынша кеңес беру қызметтерін көрсету және талдамалық сүйемелдеуді жүзеге асыру;
  • Қазақстанның ұлттық мұрасы мен мәдени құндылықтарына бейінділігін көрсете отырып, классикалық және инновациялық әдістерінің негізінде ЖОО-да конфликтология және соған байланысты пәндерді оқытудың нәтижелілігін қамтамасыз ету.
Top