Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03116 Психологиялық диагностика және тұлғаның дамуы в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Мақсаты: жоғары мектепте Педагогикалық шеберлік және оқу-тәрбие процесін басқару дағдыларын дамыту. Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Құзыреттіліктері: ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. ЖЖМ, ҒЗЖМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: С1, С2 (тіл мамандықтары) деңгейінде шет тілін меңгеру, LSP монологиялық және диалогтік нысанда қарым-қатынас жасау (баяндама, презентация, әңгіме, пікірталас). Мазмұны: ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Құзыреттері: екіжақты аударма дағдылары, ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды ресімдеу және жазу, т.б. сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: басқару қызметінің заңдылықтары, психологиялық теориялар мен басқару қызметінің тиімділігін арттыру тұжырымдамалары. Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табуға қабілеттілік және дайындық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылымның тарихы және философиясы

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттықпроцестер. Жаратылыстан ужәне әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстандағы психологиялық ғылым мен практиканы дамытудың заманауи бағыттары

    Пәннің мақсаты: психологиялық ғылым мен практиканың проблемалары мен даму тенденцияларын талдау әдістерін меңгеру. Мазмұны: отандық психологиялық ғылым мен практиканың сабақтастығы мен міндеттері. Қазіргі кезеңдегі отандық психологияның негізгі бағыттары мен даму тенденциялары. Қазақстандық психолог-ғалымдардың өзекті зерттеулері. Құзыреттіліктер: зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде зерттелетін салада дамып келе жатқан, озық білім мен түсінікті көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология ғылымның негізгі бағыттары мен тұжырымдамалары

    Мақсаты:білімді тереңдету, дербес ғылым ретінде психология туралы тұтас көзқарасты дамыту Мазмұны:психологияны тәуелсіз ғылым ретінде қалыптастыру. Психика мен тұлғаны зерттеудің негізгі бағыттары, теориялары, тұжырымдамалары мен тәсілдері. ХІХ-ХХ ғасырлардағы психологиялық мектептер. Құзыреттілігі:олар зерттелетін саладағы озық білімді терең және толық түсінеді, психологиялық ғылым мен білім беру практикасының мәселелерін шешу үшін негізгі ғылыми тұжырымдамаларды таңдай және қолдана алады, ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс істей алады, жаһандық сын-қатерлерді талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық зерттеудің әдіснамалық және этикалық принциптері

    Мақсаты: психологиялық зерттеудің әдіснамалық және этикалық принциптері туралы білімді игеру. Мазмұны: психологиялық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Психологиялық зерттеу әдістерінің жіктелуі. Психологиялық диагностика әдістерін таңдау критерийлері. Адамда зерттеу жүргізудің этикалық принциптері. Тұлғаның психологиялық диагностикасының принциптері мен бағдарламалары, адамның психологиялық жағдайын бағалау процедураларын жүзеге асыру Құзыреттіліктері: инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып психологиялық зерттеулер жүргізе алады, заманауи әдістерді қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін статистикалық, ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология бойынша ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері

    Мақсаты: ғылыми психологиялық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін меңгеру. Мазмұны: ғылыми ізденістің жалпы әдіснамасы және психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Зерттеудің теориялық, эмпирикалық, диагностикалық әдістері. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, түсіндіру және ресімдеу. Құзыреттіліктер: білімді басқарады, ғылыми тәсілмен зерттеу процесін жобалауға, енгізуге және бейімдеуге қабілетті; инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып психологиялық зерттеулер жүргізе алады және заманауи әдістерді қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін статистикалық және ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни ойлауды диагностикалаудың әдіснамасы мен әдістер

    Мақсаты: сыни ойлауды психологиялық диагностикалаудың әдіснамасы мен дағдыларын игеру. Мазмұны: Сыни ойлауды зерттеудің қазіргі тенденциялары, диагностикалық әдістері. Сыни ойлау диагностикасын жоспарлау, өз бетінше жүргізу, нәтижелерін өңдеу, түсіндіру. Балалардағы сыни ойлауды дамыту бойынша психологиялық ұсыныстарды әзірлеу, негіздеу. Құзыреттіліктері: сыни ойлауды диагностикалау әдіснамасы мен дағдыларын меңгерген; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың дарындылығын диагностикалау және дамыту

    Мақсаты:балалардың дарындылығын диагностикалау және дамыту принциптерін, әдістерін меңгеру. Мазмұны:Дарындылық ұғымдары. Дарынды балалардың психологиялық сипаттамасы. Балалардың дарындылығын диагностикалаудың принциптері, әдістері. Айзенк, Дж.Гилфорд пен Е.П.Торренс, Дж.Равен, мәдени тәуелсіз интеллект тесті, Векслер интеллект шкаласы, Ф.Баррон тесті, жетістіктер тесті және т.б. Құзыреттіліктер: психикалық процестер мен қабілеттерді диагностикалау, сараптау және дамыту дағдыларын меңгерген; оқушылардың дарындылығын дамытудың жеке және топтық нысандарын жүзеге асыруға, психолог мамандығындағы инновацияларды оқу процесіне экстраполяциялауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылар тұлғасының мінез-құлық ерекшеліктерін диагностикалау

    Мақсаты: оқушылар тұлғасының мінез-құлықтық сипаттамаларын диагностикалау әдістерін, тәсілдерін меңгеру Мазмұны: Мінезді акцентуациялау ұғымы. Ч.Д.Спилбергердің жеке, ситуациялық мазасыздық деңгейлерін зерттеуге арналған сауалнамасы; К.Томастың жанжалды жағдайларға жауап беру тәсілдерін зерттеуге арналған жеке анкетасы; А.Ассинджер тесті; жасөспірімдердің мінез акцентуациясын диагностикалау. Құзыреттілігі: психологиялық қасиеттерін, жағдайларын, психикалық процестерін диагностикалауға, қалыпты және ауытқу жағлайындағы адамның іс-әрекетінің әртүрін тексеруге, түзетуге дайын.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коммуникативті қабілеттерді диагностикалау әдістері

    Мақсаты: әртүрлі жастағы балалардың коммуникативті қабілеттерді диагностикалау әдістерін, тәсілдерін меңгеру. Мазмұны:Коммуникативті дағдылардың құрылымы. Снайдер, Карманов,КОС-2, т.б. әдістемелер. Математикалық және статистикалық өңдеу, интерпретациялау, зерттеу нәтижелерін ұсыну. Балалардың коммуникативті дағдыларын дамыту бойынша ата-аналарға, мұғалімдерге арналған психологиялық ұсыныстарды әзірлеу, негіздеу. Құзыреттілігі:психологиялық қасиеттерді, жағдайларды, психикалық процестерді диагностикалау, сараптау, түзету дағдыларын біледі; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қабілеттерді психологиялық диагностикалаудың теориясы мен тәжірибесі

    Мақсаты:қабілеттерді диагностикалау теориясы мен практикасы туралы білімді игеру. Мазмұны:Қабілеттер–психологиялық диагностиканың пәні ретінде. Тұлғаның психологиялық диагностикасының принциптері, бағдарламалары, этикалық қағидаларды сақтау негізінде адамның психологиялық жағдайын бағалау рәсімдерін жүзеге асыру. Заманауи оқушылардың қабілеттерін диагностикалау. Құзыреттілігі:инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып, психологиялық зерттеулер жүргізе алады, заманауи әдістердің көмегімен зерттеу нәтижелерін статистикалық және ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың мотивациялық саласын диагностикалау әдістері

    Мақсаты: оқушылардың мотивациялық саласын диагностикалау әдістері мен әдістерін меңгеру. Мазмұны: Люшердің түс әдістемесі, оқушылардың мотивациялық саласын зерттеу, оқушының оқу мотивациясының құрылымын диагностикалау, қызығушылық құрылымы, дарынды оқушылардың таңдаулы іс-әрекеттерінің өзін-өзі анықтау тесті, танымдық қажеттілік деңгейін анықтау, оқушылардың танымдық белсенділігін зерттеу сауалнамасы, мотивацияны зерттеу әдістері. Құзыреттіліктер: оқушылардың мотивациялық саласын диагностикалаудың кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарын таңдауға және қолдануға қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы жүйелік тәсіл

    Мақсаты: Б.Ф. Ломов әзірлеген психологиядағы жүйелік тәсілдің негізгі ережелері туралы білімді меңгеру. Мазмұны: ғылыми білімнің қазіргі кезеңіндегі жүйелік тәсілді дамытудың жағдайы мен тенденциялары. ғалымның психологиялық ғылым әдіснамасын дамытуға қосқан үлесі – жүйелілік принципі және оған психологиядағы жүйелі тәсілге жауап беретін. Осы қағидатқа сәйкес, кез келген зерттелетін зат ұйымшылдық тұрғысынан қарастырылады және оның фрагменттері мен бөліктерінен шығару мүмкін емес қасиеттерге ие. Жүйелі танымның ерекшелігі психика мен мінез-құлықтың интегралды құрылымдарын сипаттау, түсіндіру және түсіну мүмкіндіктерінен тұрады. Бұл тұтастық, синтез, өзара өту және өзара байланысу логикасына көзқарасты көздейді. Құзыреттіліктер: адамның психикасы мен мінез-құлқын зерттеу кезінде жүйелі тәсілді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлғаның теориялары мен тұжырымдамалары

    Мақсаты: дамып келе жатқан тұтас психологиялық формация ретінде тұлға туралы түсінік қалыптастыру, тұлға теорияларын меңгеру. Мазмұны: Психологиядағы тұлға мәселесі. Тұлға дамуының факторлары мен кезеңдері. Дамудың мәдени-тарихи теориясы Л.С. Выготский. Психикалық даму заңдылықтары. Тұлға құрылымы. Тұлғалық бағыт. Қабілеттер тұлғаның дамушы құрамдас бөлігі ретінде. Тұлға құрылымындағы қабілеттер мен дарындылық. Характерологиялық қасиеттер және тұлғаны басқару жүйесі. Құзыреттіліктер: Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде дамып келе жатқан, кеңейтілген білім мен оқу саласын түсінуді көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлғаның креативтілігін диагностикалаудың заманауи теориялары мен әдістері

    Мақсаты: шығармашылық ұғымдарымен таныстыру, диагностикалау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Шығармашылықтың заманауи теориялары мен тұжырымдамалары. Шығармашылықты зерттеудегі қазіргі тенденциялар. Диагностикалық зерттеу әдістері. Шығармашылықты жоспарлау және өзін-өзі диагностикалау. Зерттеу нәтижелерін өңдеу, түсіндіру, ұсыну. Құзыреттілігі: жеке тұлғаның креативтілігін диагностикалау дағдыларын меңгерген; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың өзін-өзі бағалауын диагностикалау әдістемесі

    Мақсаты: мектеп оқушыларының өзін-өзі бағалауын диагностикалау әдістері мен тәсілдерін меңгеру Мазмұны: С.А.Будаси өзін-өзі бағалаудың жалпы деңгейін зерттеу туралы; Т.Дембо-С.Я.Рубинштейн бойынша тұлғаның интегралды өзін-өзі бағалауын диагностикалау әдісі; Р.Бернстің «Автопортрет» әдісі, Е.С.Романов пен С.Ф.Потемкиннің бейімделуі; Құзыреттілігі: психологиялық қасиеттерді, жағдайларды, психикалық процестерді, норма мен патологиядағы адам қызметінің әртүрлі түрлерін диагностикалау, сараптау және түзету дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу. Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу. Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады, ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллектіні диагностикалау

    Мақсаты: әртүрлі жастағы балалардың эмоционалды интеллектісін диагностикалау әдістерін меңгеру. Мазмұны: Эмоционалды интеллект тесті, Н.Холлдың сауалнамасы, К.Изардтың «Эмоциялардың дифференциалды шкаласы», Тұлғаның эмоционалды бағдарының диагностикасы. Зерттеу нәтижелерін өңдеу, түсіндіру, ұсыну. Эмоционалды интеллектті дамытуға арналған психологиялық ұсыныстарды әзірлеу, негіздеу. Құзыреттілігі: психологиялық қасиеттерді, күйлерді, процестерді диагностикалау, сараптау, түзету дағдыларын біледі; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Психологиялық бағдарламалар мен әдістерді әзірлеу және жобалау

    Мақсаты:психологиялық бағдарламаларды, әдістерді әзірлеу, жобалау дағдыларын игеру. Мазмұны:психологиялық бағдарламалардың, әдістердің мақсаттары, міндеттері, түрлері және жобалау принциптері. Заманауи психологиялық құралдарды қолдану. Психологиялық әдістердің талаптары, дамуы, бейімделуі, модификациясы. Құзыреттілігі:білімді басқарады, зерттеу процесін ғылыми тәсілмен жобалауға, енгізуге, бейімдеуге; қазіргі заманғы психологиялық ғылым мен практика жетістіктерінің негізінде зерттеу проблемаларын, мақсаттарын, міндеттерін жүзеге асыруға, зерттеудің бағдарламасын, әдістемелік қамтамасыз етілуін әзірлеуге қабілетті

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Оқушы тұлғасының жеке психологниялық қасиетін диагностикалау

    Мақсаты: оқушылардың жеке психологиялық қасиеттерін диагностикалау әдістері мен әдістерін меңгеру Мазмұны: мектеп жасындағы жеке дамудың факторлары мен ерекшеліктері. Г.Эйзенктің жеке тұлғаның маңызды компоненттері ретінде ұсынылған жеке психологиялық қасиеттерін зерттеуге арналған epq әдісі. Хоппе талаптарының деңгейін диагностикалау әдістемесі; Т. Лиридің тұлғааралық қатынастарды диагностикалау әдістемесі Құзыреттіліктер: инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып психологиялық зерттеулер жүргізе алады және заманауи әдістерді қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін статистикалық және ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • зерттелетін саладағы озық білімді терең және толық түсінуді және меңгереді, психологиялық ғылым мен білім беру практикасы проблемаларын шешу үшін негізгі ғылыми тұжырымдамаларды таңдап, қолдана біледі, ұлттық және халықаралық деректер базаларымен жұмыс істей біледі, жаһандық сын-қатерлерді талдай біледі;
  • біртұтас ғылыми дүниетанымға ие болады, қоғамдағы жаһандық әлеуметтік-саяси процестерді түсіну, зерттеу контекстінде әдістеме мен ғылыми әдістер кешенін, ғылыми-Кәсіби қызметтің барлық салаларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана біледі;
  • көптілді, көпмәдениетті және ғылыми ортада сындарлы кәсіби коммуникация мен әлеуметтік өзара іс-қимылды, сондай-ақ академиялық және кәсіби міндеттерді шешу үшін ЖЖОКБҰ стейкхолдерлерімен өзара іс-қимылды табысты жүзеге асырады;
  • білімді басқару, ғылыми тәсілмен зерттеу процесін жобалауға, енгізуге және бейімдеуге қабілетті;
  • зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде зерттелетін салада дамып келе жатқан, озық білім мен түсінікті көрсетеді;
  • этикалық нормаларды сақтау негізінде адамның психикалық процестерін, психологиялық қасиеттері мен жағдайларын нормада және патологияда диагностикалау, сараптау және түзету дағдыларын меңгереді;
  • зерттеудің проблемаларын, мақсаттары мен міндеттерін қоюға, гипотезаларды негіздеуге, заманауи психологиялық ғылым мен практиканың жетістіктерін талдау негізінде зерттеудің (теориялық, эмпирикалық) бағдарламасы мен әдістемелік қамтамасыз етілуін әзірлеуге қабілетті;
  • тренингтер мен топтық кеңес беру форматында жеке және топтық жұмыс түрлерін жүзеге асыруға, психолог мамандығындағы инновацияларды оқу процесіне экстраполяциялауға қабілетті;
  • инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып психологиялық зерттеулер жүргізе білу және қазіргі заманғы әдістердің көмегімен зерттеу нәтижелерін статистикалық және ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асыра білу, ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу және ғылыми Нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттыра отырып, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын меңгереді;
  • әлеуметтік, білім беру және бизнес-қызмет саласында психологиялық кеңес беруді ұйымдастырады; тұлғааралық қатынастар, кәсіптік бағдарлау және мансапты жоспарлау, жеке өсу саласында жеке кеңес беру дағдыларын қолданады;
  • жоғары және қосымша білім беру жүйесінде оқытудың практикалық-бағдарланған әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, оқу қызметінің әртүрлі нысандарын дайындау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгеру, психолог мамандығы саласындағы қазіргі заманғы үрдістерді ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлей біледі.
Top