6B02105 Цифрлық медиадағы драматургия в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты цифрлық медиа орта үшін жоғары білікті сценаристерді дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B029 Аудиовизуалды құрылғылар және медиа өндіріс
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Әл-Фараби және қазіргі заман
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
Мақсаты-адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржы сауаттылығының негіздері
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абай ілімі
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Драманың риторикасы мен поэтикасы
Пән ғылым мен өнерді біріктіреді. Шешендік өнер негіздері, драматургия поэтикасы зерттеледі, бұл салалардың қалыптасу тарихы: қағидаттар мен әдістемелер; нанымды мәтіндер құру әдістері. Қоғамдық қатынас жолдары қарастырылады; драмалық шығармалардың стиль, жанр, авторлық, типологиясы, поэтикалық құрылымы және сюжеттік-бейнелі концепциясы ұғымдары мен категориялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиаөндіріс негіздері
Пәнді оқу кезінде медианың әр түріндегі жұмыстың және контентті өндірудің техникасы мен технологиялары туралы, сонымен қатар осы технологиялардың тарихи даму кезеңдері мен қазіргі жағдайы туралы кешенді білім қалыптасады. Телебағдарламалардың өндіріске арналған негізгі технологиялық операциялары қарастырылады; аудиовизуалды материалды жасау, өңдеу және тарату; мобилографиямен жұмыс істеу әдістері. Курс медиаөндірісте аудио және бейне тізбегі бар мазмұнды контент құру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел драматургиясының эстетикасы
Пән шетел драматургиясының медиаөнімінің эстетикасы мен визуалды қабылдау негіздерін қарастырады. Шетелдік мазмұнға тән жанрлар мен бағыттар зерттеледі; әр дәуір драматургиясының этикасы мен эстетикасы. Қазіргі шетел драматургиясының эстетикалық қасиеттерін талдау негізінде студенттер өздерінің өзекті өнімін: идеядан монетизацияға дейін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сценарий жазу өнері
Пәнді оқу кезінде келесі бөлімдер қарастырылады: медиа саласына арналған әдеби-драмалық шығармаларды жазу, өңдеу және насихаттау. Тақырып ауқымына мыналар кіреді: мәтіндік материалды сауатты таңдау, басты идеяны көрсету, қызықты сюжеттік мотив құру, визуалды бейнені кейіпкердің тақырыптық табиғатымен байланыстыру, кейіпкерлер арасында диалог құру, қақтығысты әрекет арқылы көрсету және т.б. Логлайн мен синопсиске қойылатын талаптар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазақ драматургиясы
Пән қазақ драматургиясының ерекшеліктері туралы жүйелі білімді қалыптастырады. Ұлттық драмалық шығарманың драматургиясының мазмұны, құрылымы (композициясы), табиғаты зерттеледі. Қазақ халқының мәдени, эстетикалық және адамгершілік құндылықтары драмалық өнерді дамытудың рухани бағдары ретінде қарастырылады. Қазақ драматургиясының заманауи бұқаралық ақпарат құралдарының өнімін жасауға ықпалы айқындалды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сандық графика және Webдизайн
Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: Интернет ресурстарын, цифрлық графикалық объектілерді құрудың негізгі технологиялық операциялары; веб-дизайнда қолданылатын визуалды өнімді әзірлеу. Векторлық графиканы өңдеу әдістері, жаңа контентті өңдеу және құру мүмкіндіктері, веб-ресурстарды және мобильді қосымшаларды құрудың заманауи құралдары ашылды. Көрнекі кескінді жасау үшін нүктелік кескіндерді өңдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сандық әңгімелеу
Пән веб-контенттің көрнекі ауқымын құрайтын мәтіндерді әзірлеу жолын зерттейді. Әңгімелеу әртүрлі ақпарат құралдары үшін оқиғаны баяндау өнері ретінде қарастырылады. Мәтін мен кескіндердің үйлесімі түріндегі өмірлік оқиғалар мен қызықты шытырман оқиғалар сандық медианың жаңа өнімін жасайды. Әлеуетті тұтынушылардың назарын аудара алатын, имиджді құра алатын, беделді қалыптастыратын және бизнестің маркетингтік стратегияларының бір бөлігіне айнала алатын әңгіме құру немесе лонгрид жасап беру;
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сөйлеу мәдениеті мен техникасы
Пәннің мақсаты – көпшілік алдында сөйлеуге, өзін ұстауға үйрету, микрофонмен жұмыс, ойды анық жеткізу, көркем сөйлеу, дұрыс дыбыстау, тыныстау техникасын меңгерту. Телевизиялық және радио хабарларды жүргізушіге қойылатын талаптар, олардың дикциясы мен артикуляциясын жетілдіруде түрлі жаттығулар жасауы. Сөйлеу мәдениетін жақсартуға бағытталған шараларды меңгеруі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Телехикаяның драматургиясы
Пән аясында фильмнің, бағдарламаның құрылысы төртке бөліп талданады. Телевизиялық жұмыстың (деректі, көркем әдебиет) мінезіне қарай, сипатталатын әрекетіне, сондай-ақ өтіп жатқан уақытына сәйкес талданады. Өзекті және қызықты мазмұнды құру әдістері зерттеледі, соның арқасында студенттер іс-әрекеттің, оқиғалардың даму барысын, кейіпкердің мінезін немесе оның ойын төрт кезең бойынша түсіндіреді: экспозиция (тақырыпты негіздеу, интрига); ой-өрісін, мінезін дамыту, шарықтау шегіне жеткізіп, сосын түйінін шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Аудиовизуалды құралдар режиссурасы
Пән аудио-бейне туындыларға арналған көркемдік-сахналық әрекеттерді (акттерді) қою және үйлестіру құзыреттерін дамытуға бағытталған. Қойылымды басқарудың негіздері, көрнекі материалды әзірлеу, аудио сүйемелдеуді таңдау, шығарманың идеялық бейнесінің бірлігі, аудиовизуалды шығармалардың материалдары мен мүмкіндіктері зерттеледі; теледидар, радио және жаңа медиа үшін шағын үлгідегі шығармаларды дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Авторлық стиль
Пән сценаристтің жеке әдеби стилінің қалыптасуын, оның медиа өнімді жасау және одан не күту аралығындағы байланысын, аудитория психологиясын қарастырады. Курсты оқу барысында студенттер экранға және мультимедиялық өнімдерге арналған мәтіндік әдеби материалдарды жазу және өңдеу дағдыларын шыңдай отырып, өзіндік стилін дамытады. Стилистикалық талдау әдістері, автор стилінің белгілері, тілдің экспрессивтік құралдары мен мүмкіндіктері, қызмет ету заңдылықтары, ойды әсерлі жеткізу, т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Көрнекіліктегі трендтер
Пәннің мақсаты – қазіргі заманның дизайн құралдары туралы білім алу және қолданбалы дизайнға қатысты әдістерді және компьютерлік бағдарламаларды меңгеру; графикалық дизайн мен визуализациядағы трендтермен (түстану, қаріптану, композиция мен стиль және басқалар) танысу. Этикеткадан бастап жарнама дизайнына дейінгі шығармашылық ізденістер, үздік үлгілер және осы саладағы танымал дизайнерлердің жұмыстарымен танысу және талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
UI және UX дизайндары
Курс қолданбалы дизайн мен веб-сайт интерфейсін дамыту жолдарын зерттейді. Пайдаланушы интерфейсін жобалау, түстер мен графиканы таңдау, қаріптердің арақатынасы мен графикалық дизайн мүмкіндіктері игерілуде, инфографика және оның элементтері әзірленуде. Интерфейсті қолданудың қарапайым аспектілері, өңдеу мүмкіндігі және оның қолданушылардың психофизиологиясына әсері, сонымен қатар медиа өнімдерді монетизациялау аспектілері зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ойын дизайны
Пәннің мақсаты – ойын дизайны негіздерін игеру, концепциясын жасау, драмалық және мінез-құлық шешімдерін әзірлеу, командамен жұмыс арқылы идеяны жүзеге асыруға үйрету. Ойын индустриясындағы заманауи трендтер, оны әзірлеудің техникалық ресурстары мен компьютерлік бағдарламалары, аудитория сұраныстарын зерттеу және өз идеяңды ілгерілету мен монетизация жасаудың жолдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Батыс комикстерінің тарихы
Пәннің мақсаты – комикс табиғатын зерттеу, Батыс комикстерінің тарихымен және шығармашылық ерекшеліктерімен танысу, сол арқылы студенттердің көркемдік қабілетін дамыту болып табылады. Шарж, комикс әзірлеудегі эмоцияның қуатына көңіл бөлу, үздік туындыларды талдап, бағалай білуге және технологиясын меңгеріп, өз идеяларын жүзеге асыруға машықтандыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жаңа медианың эстетикасы мен өнері
Курс студенттерге заманауи медиа өнімдердегі эстетикалық тартымды және жағымсыз аспектілер, өзекті және сұранысқа ие медиа контентті жасау, өңдеу және дамыту өнері туралы түсінік береді. Көрнекі контенттің трансформациясын зерттеуге, медиа өнімге қойылатын заманауи талаптарды талдауға, осы бағыттың даму траекториясын зерттеуге және құруға ерекше көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мультимедиа және риллстер
Пәннің мақсаты – заманауи бейнедегі көрініс пен дыбыстың үйлесімін терең меңгеру, аудитория назарын ұстауға, қысқа форматтарда эмоцияны беру тәсілдеріне, монтаждауға және дайын өнімді ілгерілету мен табысқа айналдыруға машықтану. Мобилография принциптерін, заманауи компьютерлік бағдарламалар мен қолданбаларды меңгеру, солардың көмегімен өз идеяларын жүзеге асыра білуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Теледидар форматтары және өндірісі
Курс шеңберінде оқыту медиа өнімдерін жасауға, жобаның (өнімнің) өндіріс процесін бақылауға, технологиялық, қаржылық, әкімшілік, шығармашылық процестерді басқаруға және құқықтық аспектілердің есебін жүргізуге қабілетті жоғары білікті мамандарды дайындауды көздейді. Теледидар өндірісінің материалдары зерттелуде: хабар тарату форматтары, ағымдағы контентті талдау, заманауи тақырыптарды таңдау, өндірілген телеөнімдерді танымал ету, сонымен қатар теледидарда таралуын бақылау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сандық медиа жобалар дизайны
Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: медиа саласының әртүрлі өнімдерін жобалау; сайттарды, жобаларды жобалау; инфографика, мобильді қосымшаларды құру. Медиа дизайн объектілерін жобалау әдістері қарастырылады, қаріптер мен графика таңдалады, дизайн мен контекст салыстырылады, стиль қалыптасады және дағдылар қалыптасады. 2D және 3D графикасы саласындағы түсініктерін кеңейту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Өңдеу және түстерді түзетуге машықтандыру
Курс аясында үйретіледі: монтаж жасау, медиа дизайн өнімдері үшін түстерді реттеу және таңдау ерекшеліктері. Түпнұсқа жазбалардың жеке фрагменттерін бір құрама туындыға (бейне монтаждау, анимациялар, клиптер) жинақтау тәжірибесі зерттеледі. Көрнекі эффектілер, бейне тізбектегі түстерді түзету, дыбыстық сүйемелдеу және оны үйлесімді мазмұнға қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Шығыс комикстерінің тарихы және аниме
Пәннің мақсаты – Шығыстың көркемөнер мәдениетін зерттеу, аниме тарихы және шығармашылық ерекшеліктерімен таныстыру, оны жасау технологиясын меңгерту болып табылады. Қытай және Жапон мәдениетіндегі визуальды образдар мен мифтермен танысу, бүгінгі аудиториясын зерттеу, жекелеген танымал аниматорлардың шығармашылығын шолу, арнайы компьютерлік бағдарламалар мен қолданбаларды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Виртуальды шындық пен жасанды интеллект технологиясы
Пәннің мақсаты – виртуальды шындық, 3D мен 360 градус фото-бейне жасау және жасанды интеллект технологиясының негіздерін меңгеру, бүгінгі қолданысымен танысу және сол ортада өз шығармашылық идеяларын жүзеге асыра білу машығына баулу болып табылады. Виртуальды турлар мен саяхаттарды түсірудің техникасы мен технологиясын меңгеру. Чат-бот ұғымы, бүгінгі ChatGPT технологиясының дамуындағы трендтерді түсініп, қолдана білуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Шығармашылық студиялар: балаларға арналған бағдарламалар
Пәннің мақсаты – телеөндірістегі балалар мен жасөспірімдерге арналған хабарлардың ерекшелігін зерттеу, арнайы сценарийлер жазуға, диалогтарын құруға үйрету, ойын элементтерін қоса білу және осы мақсатты аудиторияға арналған танымдық және көңіл көтерушілік бағдарламалар әзірлеудің қыр-сырын меңгеру. Мақсатты аудитория -балалар мен жасөспірімдерге арналған хабарлардың сценарийін жазу мен экранға шығарудың тәжірибесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Медиадағы визуалды эффектілер
Пән компьютерлік графиканың құрамдас бөлігі болып табылатын анимациялық объектілерді дамытуға бағытталған графикалық компьютерлік бағдарламаларда жұмыс істеу ерекшеліктерін қарастырады. Қозғалысты жобалау әдістері, дизайн объектілерін құру және олардың сипаттамалық белгілері зерттеледі, түс схемасы таңдалады, анимациялық графиканың сюжеті жасалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Шығармашылық студиялар: телебағдарламалар
Курс телебағдарламалардың заманауи талаптарына жауап беретін аудио-бейне өнімді жасауды үйретеді. Жетілдірілген сценарий жазу әдістері, өзекті тақырыптарды таңдау, студияның интерьерін безендіру, телебағдарламаны жарықтандыру және музыкалық сүйемелдеу игеріледі, бұл телевизиялық шығармашылық студиялар үшін қызықты контентті дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Концепт-арт әзірлеу
Пәннің мақсаты – көпшілік мәдени, спорттық шаралар үшін және ойын дизайнына креативті идеяларды ұсыну, танымдық және ойын-сауықтық сахналардың драмалық шешімдері мен сценарийін әзірлеу, шығармашылық топ жұмысын үйлестіруге үйрету. Заманауи мәдени және көңіл көтерушілік шараларды, сахналық көріністерді инсталляция жасаудың жолдары мен талаптары, осы ортаға арналған сценарийлік мәтінді әзірлеу және жүзеге асыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Шығармашылық студиялар: ток-шоулар
Пәнді оқу кезінде теледидарлық ток-шоуларды әзірлеу әдістері қарастырылады; заманауи тақырыптық мазмұнды қалыптастыру принциптері және өнімді теледидарда танымал ету мүмкіндігі. Ток-шоудың бағыты мен тақырыбын таңдау, сценарийін әзірлеу, студияның пәндік-кеңістік ортасын ұйымдастыру, жарықтандыру және музыкалық сүйемелдеу бойынша материалдар зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік желідегі чат-боттар
Пәннің мақсаты – медиа өнімдерді аудиторияға жеткізудегі заманауи әлеуметтік желілермен жұмыс әдістерін меңгеру, интерактивті кері байланыс құралдарын қолдана білу, чат-боттарды, жасанды зердені пайдаланудың негіздерін түсіну және қолдана білуге үйрету. Бүгінгі медиадағы мақсатты аудитория ұғымы және онымен белсенді жұмыс істеудің әдіс-тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Интербелсенді ортадағы шараларды ұйымдастыру
Пәннің мақсаты – телеэкранда, сайттарда және көпшілік қатысатын шараларда қолданылатын интерактивтілік элементтерін зерттеу, оларды қолдану мен әзірлеудің әдістерін меңгеру, сол арқылы аудиторияны кеңіту, белсенділігін арттыруға қатысты машықтарды меңгеру. Заманауи әлеуметтанудың негіздерін меңгеру, әлеуметтік сұрауларды ұйымдастыру мен жүргізудің, талдап, қорытудың әдіс-тәсілдерін жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Аудиовизуалды контенттің медиа психологиясы
Пән қабылданған аудиовизуалды ақпаратты қабылдаудың психологиялық аспектілерін қарастырады. Қабылдаудың әр түрі талданады: адамның психофизиологиялық жағдайына әсер ететін кеңістікті, түсті және психоакустиканы қабылдау. Өзара байланысты психологиялық процестер (ойлау, сөйлеу, есте сақтау, зейін, ерік) талданады, олардың білімі мен түсінігі медиа саласының жаңа және өзекті өнімін жасауға көмектеседі. Ым тілі, миф пен символдың күші, сонымен қатар спектакльдің мәдени-философиялық мәні зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Үздік сценарий: диалог және дубляж
Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: теледидар және медиа форматтағы шығармалардың әр түрі мен бағыттарының сценарийлерін жасау, драматургия шығармасын өндірістік жағдайларға өңдеу және бейімдеу. Сценарийді әзірлеу әдістерін түсіндіру, мұнда барлық көріністер, диалогтар, дубляждық аударма, дубляж, музыкалық сүйемелдеу және т.б. егжей-тегжейлі сипатталған. Ер мен әйел дауысының, балалар мен ересектердің дауыстарының, экраннан тыс дыбыстың ерекшеліктерін қолдау және жеткізу қажет болатын дубляж әдістері игеріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Медиа жобаны басқару
Пән медиа ортада жобаларды басқару, оларды маркетинг арқылы насихаттау жолдарын қарастырады. БАҚ саласындағы жобаларды басқару процестерін таңдау, әзірлеу, пайдалану, бақылау және реттеу қабілеттерін дамытатын басқару әдістері мен құралдары зерттеледі. Тауарды немесе қызметті тұтынушыларға насихаттау және ұсынудың, ішкі және сыртқы коммуникацияларды басқарудың маркетингтік негіздері ашылып, оның ұйымдастырушылық функциялары зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Тиімді коммуникация: автор мен аудитория
Курс ақпарат алмасу, тараптардың эмоциялары мен ниеттерін түсіну арқылы автор мен мақсатты аудитория арасындағы тиімді қарым-қатынас құралдарын зерттейді. Оқушылар ақпаратты қабылдау, қажетті деректерді іздеу, өңдеу, аудиториямен байланыс орнату қабілеттерін дамытады. Рейтинг қазіргі қоғамдағы медиа-өнімнің орны мен рөлін анықтау құралы ретінде зерттеледі, материалдың сапасы, аудио және бейне контентті қалыптастырудағы басым позициялар бағаланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Телевизиялық драматург шеберлігі мен сценарийді талдау
Пән телевизиялық драматургия теориясының негізгі ережелерін, оның өзектілігін, сюжеті мен басты кейіпкерлердің табиғатын ескере отырып, телематериал драматургиясы тұтас және көп қырлы медиаөнім қалыптастыру тұрғысынан дамыту жолдарын зерттеуді қамтиды. Аналитикалық және сыни ойлауды дамытады, бар сценарийлерді талдау, жоғары сапалы мазмұнды таңдау және т.б. Телевизиялық драматургия телефильм сценарийін жасау әдістері мен құралдарының жиынтығы ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Дубляж ерекшеліктері
Пәннің мақсаты – деректі және танымдық фильмдер өндірісіндегі аударма жасау, оны дыбыстау технологиясымен, шығармашылық ерекшеліктерімен танысу, әлемдегі үздік телетуындыларды қазақша сөйлету, өз өнімдерімізді шет тілдерге аудару дағдысын меңгерту болып табылады. Телеэкран мен кинодағы дубляждың айырмашылықтарын, балалар мен жасөспірімдер аудиториясының сұраныстарын, субтитр қолданудың мәнін түсіну және тәжірибеде қолдана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Медиакоммуникациядағы трендтер
Пәннің мақсаты – ақпараттық қоғамның мәні мен маңызын, ондағы медиакоммуникацияның жетекші рөлін зерттеу, уақыт және кеңістік мәнін ұғыну, трендтермен танысу, осы ортада кәсіби қызметін атқарудың қабілеттері мен машықтарын меңгерту болып табылады. Заманауи коммуникацияның пәнаралық сипаты, әлеуметтану, психология, эстетикамен, өнер категорияларымен байланысы және оны зерттеудегі әдіс-тәсілдерді меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
БАҚ өнімдерін монетизациялау
Пән SEO және SMM бағдарламаларын әзірлеу негізінде цифрлық медиа өнімдерін монетизациялау құралдарын зерттеуді қамтиды. Әр бағыттың мән-мағынасы, қасиеті, ерекшелігі қарастырылады, олар түптеп келгенде дайын және жаңа мазмұнды насихаттауға бағытталған. Іздеу және әлеуметтік желілерде өнімді орналастырудың тиімді шаралары мен әдістері қамтылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Шығармашылық студиялар: подкастинг
Курсты оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: шығармашылық студиялардың жұмысы; дыбыстық файлдарды - подкасттарды әзірлеу және тарату мүмкіндігі. Осындай көрнекі және дыбыстық ақпаратты өндіруге арналған материалдар зерттеледі, аудио форматтары мен цифрлық тасымалдағыштар туралы түсінік қалыптасады, оларды жариялау және Интернетте жаңарту мүмкіндігі, подкаст эпизодтарымен бірге мәтіндер жазу және т.б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шетел және отандық драматургия дамуының тарихи заңдылықтарын анықтай алады: эстетика, поэтика, риторика
- Веб-технологияларды пайдалана отырып, телешоулар, сериалдар, деректі фильмдер, ток-шоулар үшін сценарийлік материалдар мен мәтіндерді әзірлеу
- Мағыналы деректерді жинау, өңдеу және талдау негізінде әртүрлі жанрларда, стильдер мен форматтарда қызықты көрсету; өңдеу және түсті түзету
- Телевизиялық көркем бейнелеу арқылы мультимедиялық цифрлық ортада түпнұсқалық (авторлық) драматургия туындыларын жасау; сөйлеу мәдениеті, стилистика және шешендік өнер
- Көрермендердің мәдени қажеттіліктері мен әлемдік тәжірибені ескере отырып, сценарий тақырыбын және қажетті әсерді ашу үшін көркем визуалды құралдар мен бейнелерді таңдау
- Сандық әңгімелеу және мультимедиялық құралдарды қолдану: бейне және аудио материалдарды, компьютерлік графиканы және т.б.
- Сторителлинг пен комикске қатысты теориялық білімді әдеби шығарманың өзіндік даму кезеңін, түйінді сюжеттерін, тартысын шиеленістіре отырып жарқын кейіпкерлерін ашу үшін қолдану
- Туындының композициясын режиссурамен сабақтастыра қалыптастыру (медиа жобалар, веб-сайттар, бейнеклиптер, рилстер, мобильді қосымшалар, инфографика, подкасттар, сонымен қатар анимация және 3D графика элементтері).
- Драматургиялық шығарманы аудару (дубляждау), өңдеу және өндіріс жағдайына бейімдеу бойынша әдеби қызмет көрсету.
- Сандық медиа жобаларын маркетинг және медиаменеджмент құралдары арқылы насихаттап, басқару.
- БАҚ өнімдерінің рейтингтері мен монетизациясын бағалау; мақсатты аудиторияда сұранысқа ие тақырыптарын анықтап, әдеби шығармаларды бағалау;
- Сценарий жазудың әдіс-тәсілдерін, аудиовизуалды шығарманың көрерменге психологиялық әсерін меңгеру
- Кәсіби қызметте философтардың ілімдерін, ғылыми зерттеу әдістерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық нормаларды, бизнестің әлеуметтік-жауапты принциптерін пайдалану
- Табиғатты және адамды қорғауға байланысты жобаларды, сценарийлерді әзірлеу