Жаңа білім беру бағдарламасы

8D04111 Бағалау в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты бағалау қызметі саласында бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды, ғылыми құзыреттілігі мен мәдениеті жоғары кәсіби академиялық элитаны, оларды ел ресурстарының құнын бағалау саласындағы практикалық, педагогикалық және ғылыми қызметте іске асыру дағдыларын даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D077 Бағалау
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи әдістеме мен құралдар негізінде ғылыми зерттеулерді жобалайды, ғылыми нәтижелер шығарады және әлеуметтік-экономикалық жүйелерді түрлендіру саласындағы идеяларды негіздейді
  • Зерттеулер жүргізу және кейіннен Халықаралық ғылыми журналдарда жариялау кезінде ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын пайдалана отырып, жаңа және күрделі идеяларды синтездей алады
  • Әлеуметтік өзара іс-қимыл, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қолдана отырып, білім алушылардың ғылыми-зерттеу, жобалау және оқу-кәсіптік қызметін ұйымдастырады
  • Әлеуметтік-экономикалық жүйелердің динамикасын талдау және болжау саласындағы эконометрикалық модельдерді құрастырады және олардың шешімін ақпаратты өңдеудің заманауи әдістері мен бағдарламаларын қолдана отырып табады
  • Экономиканың қоғамдық секторындағы стратегиялық жоспарларды, бағдарламалар мен жобаларды талдау және бағалау нәтижелері бойынша басқару туралы базалық ережелер жүйесін және басқару әдіснамасын байланыстырады
  • Қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен трендтерді зерделеу және оларды практикалық қолдану мақсатында синтездеу негізінде минералды-шикізат ресурстарын бағалау және бизнесті бағалау әдіснамасына заманауи тәсілдерді дамытады
  • Ғылымды қажетсінетін экономиканы дамыту контекстінде қазіргі экономикалық қызметтің ұйымдастырушылық-экономикалық тетігінің көпөлшемділігі мен сызықты остігі туралы, білім экономикасын қалыптастыру үшін экономиканың әртүрлі секторларының өндіріс факторларының әсері туралы білім жүйесін қолданады.
  • Өзінің өзіндік зерттеулерінің білімі мен нәтижелеріне негізделген заманауи ғылыми әдістер негізінде ғылыми, эксперименттік және басқарушылық қызметті жүзеге асырады.
Top