8D04111 Бағалау в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты бағалау қызметі саласында бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды, ғылыми құзыреттілігі мен мәдениеті жоғары кәсіби академиялық элитаны, оларды ел ресурстарының құнын бағалау саласындағы практикалық, педагогикалық және ғылыми қызметте іске асыру дағдыларын даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D077 Бағалау
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Академиялық хат
«Академиялық хат» курсы докторанттарда лингвистикалық және сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға, тілдің экспрессивті бірліктерін талдай білуге және ғылыми мәселе бойынша ойды сауатты баяндауға, ғылыми деректер базасында ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдауға және реферациялауға байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға, академиялық хаттың әр түрлі жанрларымен жұмыс істеуге, ауызша және жазбаша түрде шет тілін меңгерудің озық деңгейі бар (Upper Intermediate English), докторанттардың кәсіби тілдік біліктілігін арттыруға, ғылыми сипаттағы мәтіндерді көрсете білу және ғылыми зерттеудің нәтижелерін ағылшын тілінде сауатты көрсете білге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
"Ғылыми зерттеу әдістері" пәнаралық курсы
Пән докторанттарда іргелі және қолданбалы экономикалық зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға, ғылыми жұмыстарды дайындауға, ғылыми танымның әмбебап әдістерін және сыни талдауды пайдалана отырып, білімді ғылыми-педагогикалық және кәсіби қызметте шығармашылық қолдануға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқарудағы математикалық моделдер
Пән экономикалық құбылыстарды талдау үшін қолданылатын математикалық модельдерді қолдану дағдыларын меңгеруге, басқару шешімдерін әзірлеу және басқару есептерін формализациялау, математикалық модельдерді құрастыру, Ақпаратты өңдеудің заманауи электронды әдістері мен бағдарламаларының көмегімен есептеу нәтижелерін мазмұндық интерпретациялау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-экономикалық жүйені талдаудың статистикалық әдісі
Пәнаралық курс статистикалық бағдарламалық жасақтама пакеттерін пайдалана отырып статистикалық деректерді қайталама талдау негізінде докторанттарға экономикалық зерттеулерді құруға және енгізуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық бағалау: тұжырымдамалар мен тәсілдер
Курс отандық және шетелдік ғылымның теориялық ережелері мен практикалық зерттеулері, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері негізінде экономикалық бағалау саласында білім алуға бағытталған. Осы сипаттамаларды зерттеу экономикалық бағалаудың қазіргі мазмұны мен даму тенденцияларын ұтымды білуге және бағалауға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бизнес активтерінің құнын бағалау: әдістері мен практикасы
Пән докторанттарда отандық және шетелдік ғылымды зерттеу негізінде бизнесті бағалау әдіснамасының жұмыс істеуі мен даму негіздерін түсінуді қалыптастыруға, бизнесті бағалауды анықтаудың, талдаудың және оны анықтаудың заманауи әдістерін, олардың елдің ұлттық экономикасын дамытудағы рөлі мен маңызын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Зияткерлік меншік құқықтарын бағалау әдістемесі және басқару
Курс зияткерлік меншік объектілерін бағалауды практикалық ұйымдастырудың принциптерін, әдістерін, құралдарын және дағдыларын меңгеру мақсатында доктарантарды даярлауға арналған. Теориялық-әдіснамалық тәсілдерді зерделеуді және зияткерлік меншік объектілерін бағалау саласын одан әрі дамыту бағыттарын әзірлеуді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Табиғатты пайдаланудың экологиялық-экономикалық тиімділігі
Курс елдегі экологиялық ахуал, қоршаған ортаның ластану қарқыны және оны экономикамен өзара байланыста төмендету жөніндегі шаралар туралы қазіргі заманғы идеяны зерделеуді, мемлекеттік саясаттың, жұртшылықтың іс-қимылының және қоғамның әрбір мүшесінің экологиялық ойлауының жоғары деңгейінің ақылға қонымды үйлесімімен ғана мүмкін болатын көптеген экологиялық проблемалардан арылуды көздейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Минералды-шикізат ресурстарын бағалау әдістемесі
Курс докторанттарда ел ресурстарын экономикалық бағалау жүйесіндегі минералды-шикізат ресурстарын бағалау әдістемесі, олардың бағалау құнының өсуіндегі ресурстарды ұтымды пайдаланудың рөлін, оның жалпы экономиканың дамуына әсерін зерттеу, экономиканың дамуына қосқан үлесін бағалау, сондай-ақ оның нәтижелілігін талдау туралы түсінік қалыптастыруға арналған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи әдістеме мен құралдар негізінде ғылыми зерттеулерді жобалайды, ғылыми нәтижелер шығарады және әлеуметтік-экономикалық жүйелерді түрлендіру саласындағы идеяларды негіздейді
- Зерттеулер жүргізу және кейіннен Халықаралық ғылыми журналдарда жариялау кезінде ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын пайдалана отырып, жаңа және күрделі идеяларды синтездей алады
- Әлеуметтік өзара іс-қимыл, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қолдана отырып, білім алушылардың ғылыми-зерттеу, жобалау және оқу-кәсіптік қызметін ұйымдастырады
- Әлеуметтік-экономикалық жүйелердің динамикасын талдау және болжау саласындағы эконометрикалық модельдерді құрастырады және олардың шешімін ақпаратты өңдеудің заманауи әдістері мен бағдарламаларын қолдана отырып табады
- Экономиканың қоғамдық секторындағы стратегиялық жоспарларды, бағдарламалар мен жобаларды талдау және бағалау нәтижелері бойынша басқару туралы базалық ережелер жүйесін және басқару әдіснамасын байланыстырады
- Қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен трендтерді зерделеу және оларды практикалық қолдану мақсатында синтездеу негізінде минералды-шикізат ресурстарын бағалау және бизнесті бағалау әдіснамасына заманауи тәсілдерді дамытады
- Ғылымды қажетсінетін экономиканы дамыту контекстінде қазіргі экономикалық қызметтің ұйымдастырушылық-экономикалық тетігінің көпөлшемділігі мен сызықты остігі туралы, білім экономикасын қалыптастыру үшін экономиканың әртүрлі секторларының өндіріс факторларының әсері туралы білім жүйесін қолданады.
- Өзінің өзіндік зерттеулерінің білімі мен нәтижелеріне негізделген заманауи ғылыми әдістер негізінде ғылыми, эксперименттік және басқарушылық қызметті жүзеге асырады.