Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01404 Дене шынықтыру және спорт в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты-магистранттардың лингвистикалық, дискурсивті және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруға, оқытылатын тіл елдерінің мәдениетіне тартуға бағытталған. Нәтижесінде шет тілінде кәсіби сөйлеу және кәсіби қызметке арналған мәтіндерді аудару дағдылары алынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пән орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында оқытудың жаңа әдістемелері мен технологияларын қарастырады. Педагогикалық үдерісті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін зерттейді. Гуманитарлық білім саласы және білім беру процесі субъектілерінің өзара іс-қимылы ретінде педагогика туралы теориялық түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт бойынша педагогтерді қалпына келтіру-профилактикалық даярлау әдістемесі

    Бұл пән қалпына келтіру-профилактикалық қызмет саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға, сондай-ақ дене шынықтыру-спорт, білім беру, сауықтыру мекемелерінде қолданылатын спорттық жаттығу, дене тәрбиесі, оқу қызметі, еңбек қызметі жүйесінде педагогикалық, медициналық-биологиялық, психологиялық қалпына келтіру-профилактикалық құралдардың әдістемесі саласындадағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән бағдарламасына сараланған және кешенді қалпына келтіру-профилактикалық сабақтардың әдістемелерін меңгеру кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, мамандық және әлеуметтік институт ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады. Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дене шынықтыру және спорт әдістемесінің ғылыми-практикалық негіздері

    Пән дене тәрбиесі негіздерін теориялық түсінуді қамтамасыз ету және дене шынықтыру және спорт бойынша кәсіби қызметте негізгі теориялық-әдістемелік ережелерді практикалық іске асыру қабілетін қалыптастыру, дене шынықтырудың қатысушылардың денесі мен жеке басына әсер ету заңдылықтарын зерттеу; дене шынықтыру мен спортты оқытудың әдістемелік негіздері мен заңдылықтарын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасөспірімдер спортын дамыту әдістемесі

    Пән келесі мәселелердің мәнін ашады – жасөспірімдер спортының теориясымен әдістемесінің негіздері, - спорт саласындағы ғылыми-әдістемелік қызмет негіздері, - жасспортшылар мен шұғылданудың жасерекшеліктері, - жас спортшылардың дене қасиеттерін дамыту ерекшеліктері, - жас спортшыларды даярлаудағы педагогикалық бақылау, - мамандандырылған даярлық кезеңіндегі оқу-жаттығу үдерісінің құралдарымен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән басқару қызметінің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыруға, оларда еңбектің осы түрін зерттеудің толық бағдарлы негізін құруға, көшбасшы қызметінің құрылымында психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашуға бағытталған. Студенттерді басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен көп қырлы мазмұны туралы заманауи түсініктермен таныстыру; кәсіби қызметті табысты іске асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін болашақ маманның психологиялық мәдениетін арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлері бойынша спорттық даярлық процесін басқару

    Пән оқушыларды әртүрлі дене жаттығуларымен және ұлттық спорт түрлерінің бәсекеге қабілеттілігімен таныстырады және оларды орындау әдістемесін дамытады. Пәнді оқу барысында білім алушы ұлттық спорт түрлерін меңгереді, оқу процесін басқаруда спортты дамытудың негізгі бағыттарын анықтайды, ұлттық спорт түрлері салаларында кәсіби қызмет қабілеттерін игеруге мүмкіндік беретін ғылыми жұмыстар дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орындарында дене шынықтыруды оқыту әдістемесі

    Жоғары оқу орындарында дене шынықтыруды оқыту әдістемесінің өзекті мәселелерін меңгереді, оқу-жаттығу сабақтарын өткізеді, оқыту және оқыту әдістемесін сипаттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттағы ғылыми-психологиялық және физиологиялық зерттеулердің әдістемесі мен әдістемесі

    Бұл пән магистранттарды кәсіби даярлау үдерісін жетілдіруге, ғылыми ойлауды, ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, ғылыми кешенді (педагогикалық, психологиялық, физиологиялық, статистикалық) зерттеулерді жүргізу әдістері мен нәтижелерін рәсімдеу тәсілдері туралы білімді қалыптастыруға, оқытудың заманауи инновациялық технологиялары мен жоғары спорттық жетістіктердің ерекшеліктеріне, сондай-ақ сабақтас ғылыми зерттеулердің әдіснамасын талдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы комплаенс қызметтердің қолдануы

    Бұл курстың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы заңдардың мысалдарын келтіру және оның салдарын түсіндіру, сыбайлас жемқорлық проблемаларының алдын алу стратегияларын анықтау, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мен ұйым мәдениеті мен осы бағыттың талаптарын сақтау бағдарламалары арасындағы өзара байланысты сипаттау болып табылады. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарға қарсы іс-қимылдың негізгі шаралары ретінде комплаенс қызметін күшейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спортшыларды даярлау жүйесіндегі педагогикалық және медициналық-биологиялық бақылау

    Пән мәліметтерді кешенді талдау және биопедагогикалық тестілеу кезінде кәсіби іс-әрекет үрдісінде ақпарат тыс атистикалық өңдеудің қазіргі заманғы әдістерін меңгеруге және қолдануға бағытталған. Дене тәрбиесі мен спорттық дайындықта кешенді (педагогикалық және медициналық-биохимиялық) бақылаудың негізгі әдістері мен ұйымдастырылуын ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістемесі

    Пән бағдарланған денешынықтыру негіздерін, оның халықтың дене тәрбиесі мен сауықтырудағы маңызы мен орнын ашады. Оның түрлері мен құралдарының жіктелуін; дене шынықтыруға арналған жаттығуларды оқыту және техника негіздерін қарастырады. Оқу орындарында сабақ өткізудің міндеттері, түрлері, құрылымы мен әдістемесін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық бейімделу

    Пән шұғылданушылардың даярлығын бағалау үшін спорттық—педагогикалық бейімділіктерді, оқу-жаттығу үрдісін құру әдіснамасын, жүктемелердің орындылығын анықтауды, жарыс және жаттығу іс-әрекеті барысында ағзаның бейімделу үрдістерін физиологиялық негіздеуді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы спорттық-сауықтыру қызметінің заманауи технологиялары

    Бұл пәннің мақсаты курстың-жас дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі жеке тұлғаның денсаулық мәдениеті мәселелерін, атап айтқанда, балаларды, жастарды, ересектұрғындарды салауатты өмір салтына баулу, оларды қалыптастыру аспектісінде оқыту, тәрбиелеу және дамыту міндеттерін шешуге болатын әртүрлі білім беру мекемелері мен білім беру түрлерінқамтитынденетәрбиесісаласынаорындыжүгінуқажеттілігінқамтуқазіргізаманғыжәнетиімдіденешынықтыру-сауықтыру құралдарының көмегіменен денсаулықты ынталандыру, дене шынықтыру-сауықтыру іс-әрекетінің дағдыларын оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі саласындағы инклюзивті білім беру әдістемесі

    Бұл пән дене жаттығуларының емдік әсерінің клиникалық - физиологиялық негіздемелері мен тетіктерін, аурулардың сипаттамаларын, білім беру мекемелерінде арнайы және дайындық медициналық топтарын ұйымдастыруды, денсаулық жағдайындағы ауытқулары бар балаларға арналған дене шынықтыру және спорт бойынша оңалту бағдарламаларының сипаттамаларын, мүгедек балалармен дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыруды, дамудың анатомиялық - физиологиялық және психологиялық - педагогикалық ерекшеліктерін көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт менеджментіндегі инновациялық технологиялар

    Бұл пән дене шынықтыру мен спортты басқарудың қазіргі заманғы теориясы мен технологиясын; спорт саласын қаржыландыру және басқару қағидаттарын; қазақстандық және шетелдік практикадағы дене шынықтыру-спорт саласындағы кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі аспектілерін; сонымен қатар халықаралық спорт федерациялары мен олимпиадалық қозғалысты басқару, спорт бизнесін ұйымдастыру қағидаттарын тереңдетіп зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері

    Бұл пән ғылыми дүниетаным мен заманауи инновациялық оқыту технологиялары мен жоғары спорттық жетістіктердің ерекшеліктерін бағдарлау қабілетін қалыптастыру. Курс қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған: дене шынықтыружәне спорт саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде аралас білім салаларындағы әдістемелер мен технологияларды қолдану; ғылыми зерттеулердің әдістемелерін, кешенді зерттеу әдістерін (педагогикалық, психологиялық, физиологиялық, статистикалық) талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаппай сауықтыру жұмыстарын ұйымдастырудың заманауи технологиялары

    Бұл пән бұқаралық спорттық және дене шынықтыру - сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру мәселелерін қамтиды. Түзетуге, тәрбиелеуге және дамытуға бағытталған дене шынықтыру, сауықтыру іс - шараларын жүргізу; жоғары білікті мамандарды даярлау және бұқаралық дене шынықтыру-спорт қозғалысының тұтастығы; салауатты өмір салтын қалыптастыру; ҚазақстанныңДШ және спорт саласында қалыптасқан құқықтық қатынастардың теориялық негіздері, халықаралық аренада спорттың жоғары имиджін сақтау, халықтың кең топтарын жүйелі сабақтарға тарту мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру теориясы мен практикасы

    Бұл пәннің мақсаты-мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім беру туралы ғылыми идеялар жүйесін қалыптастыру, білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлерінде инклюзивті білім беру моделін жүзеге асыруға тұлғалық-мотивациялық, танымдық және практикалық дайындықты жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру

    Бұл пән дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды іске асыру процесін стратегиялық жоспарлау мен басқарудың негіздерін ашады. Оқыту барысында дене шынықтыру-спорттық іс-шаралар нарығын бағалау әдістері, коммуникациялық ықпал ету құралдары, билет бағдарламасы, еріктілермен жұмысты ұйымдастыру, қаржылық қамтамасыз ету аспектілері, іс-шараның көрсетілімін ұйымдастыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көпжылдық дайындықтың заманауи жүйесіндегі, жаттықтыру барысын жоспарлау

    Пән таңдалған спорт түрін жоспарлаудың теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздерін, таңдалған спорт түріндегі ұзақ мерзімді жаттығулардың теориясы мен әдіснамасының өзекті мәселелерін, дайындықтың әртүрлі кезеңдерінде жаттығу сабақтарын құрудың ғылыми негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спортшыларды даярлауды жоспарлау

    Пән спортшыларды дайындауды жоспарлаудың педагогикалық негіздерін, ағзаның бейімделу резервтерін, жеке бейімделу қабілеттерін және олардың нәтижелерге әсерін, спорттық жаттығуды жоспарлау процестерін ғылыми физиологиялық негіздеуді анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру біліміндегі инновациялық процестер

    Бұл пән дене шынықтыру және спорт саласындағы инновациялық процестер туралы түсініктерді қалыптастыру, жоғары оқу орындарында дене шынықтыру және спорт бойынша инновацияларды әзірлеуге және енгізуге дайындау болып табылады. Қазіргі заманғы инновациялық технологиялар, оқытудың интерактивті әдістері, ЖОО-дағы дене шынықтыру оқытушысының инновациялық қызметі, оның нәтижелерін мониторингтеу және бағалау туралы мәселелер қаралады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Спорттық-бұқаралық жұмыстағы зерттеу технологиялары

    Бұл пән спорттық-бұқаралық жұмыс саласындағы зерттеу технологияларын зерделеуге, ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде алынған теориялық білімді қолдануға; зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты іздеуге, өңдеуге, талдауға және жүйелеуге; ғылыми зерттеулер бағдарламаларын әзірлеуге және олардың орындалуын ұйымдастыруға; баяндамалармен сөз сөйлеу және мазмұнды ғылыми пікірталастар, бағалаулар мен сараптамалар жүргізу дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи ғылыми жетістіктері мен философияның даму тенденцияларын талдау және бағалау әдістерде құзыретті. Академиялық және кәсіби өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін коммуникативтік технологияларды, оның ішінде шет тілінде меңгерген, ғылыми және ресми-іскерлік сөйлеу мәнерлерінің жазбаша мәтіндерін жасай алады.
  • Педагогика ғылымының мәселелерін, педагогикалық қызметтің мәнін, оқу-тәрбие процесін құруды талдай алады. Өз қызметінің басымдықтарын анықтау мен іске асыруда және өзін-өзі бағалау негізінде оны жетілдіру тәсілдерінде Құзыретті, педагогикалық қызмет пен басқарудың психологиялық негіздері мен заңдылықтарын меңгере алады.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелерінде құзыретті, мүдделер қақтығысын болдырмауға және шешуге, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес заң сараптамасын жүргізу кезінде сыбайлас жемқорлық нормаларын анықтауға қабілетті. Алған білімдерін кәсіби салада сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды сақтай қолдана алады.
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы білім берудің жаңартылған мазмұнындағы инклюзивті білім берудегі кәсіби қызметтегі ғылыми-педагогикалық және ғылыми-психологиялық тарихи және физиологиялық зерттеулерді біледі және түсінеді.
  • Дайындық бейіні бойынша өзекті ғылыми - практикалық негіздер мен әдістемелерді меңгерген және анатомиялық-физиологиялық, медициналық-биологиялық, психологиялық-педагогикалық құралдар мен бақылау әдістерін қолдана отырып, спортшылар мен педагогтарды қамтамасыз ету мен қалпына келтіру профилактикалық даярлауды жетілдіру, сондай-ақ спорттық бейімделу мәселелерін шешеді.
  • Алынған білім мен инклюзивті білім беру әдістемелерін ДШС оқытудың озық тәжірибесімен біріктіреді.
  • Таңдалған мамандандыруда,оқу процесін басқаруда және жоғары білікті спортшыларды даярлауда ,спорттық-бұқаралық жұмыста оқытудың инновациялық және интерактивті технологияларын қолданады.
  • Спортшыларды даярлауды жоспарлау дағдыларын, спортшылардың тұтастығын дамытуға, салауатты өмір салтын қалыптастыруға бағытталған бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру үшін жаттығу процесін меңгерген.
  • Спортты,атап айтқанда жасөспірімдер спорты мен ұлттық спорт түрлерін дамытудың теориялық білімдерін,дағдыларын, әдістерін пайдалана отырып,педагогикалық шеберлікті үнемі жетілдіріп отырады.
  • ЖОО-да және жоғары жетістіктер спортында жұмыс істеудің әдістемелік, ұйымдастырушылық және практикалық негіздері бойынша білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын интеграциялау.
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы спорттық сауықтыру қызметі саласындағы білім негізінде ғылыми-зерттеу және ғылыми-әдістемелік қызметті жүзеге асырады.
  • Спорттық жетілдіру процесін басқару,ДШС-мен айналысатындарды даярлау және бәсекелестік қызмет үшін ДШС ұйымдарының жағдайын және заманауи инновациялық технологияларын сыни тұрғыдан талдайды.
Top