Жаңа білім беру бағдарламасы

8D05204 Гидрогеология және геоэкология в Satbayev University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – гидрогеология және геоэкология саласында тереңдетілген кәсіби даярлығы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге қабілетті, олардың бойында заманауи экологиялық ойлауды дамытатын мамандандырылған мамандық бойынша докторанттарды дайындау. , білім базасының болуы, зерттеу дағдыларын меңгеру, әртүрлі деңгейдегі ғылыми іс-шараларға қатысу, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесін меңгеру, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыру
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D088 Гидрогеология және инженерлік геология
  • Дайындық бағыты 8D052 Қоршаған орта

Пәндер

  • Гидрогеологиядағы қолданбалы зерттеулер

    Гидрогеологияның қолданбалы бағыттарының міндеттерін іске асырудың ғылыми-әдістемелік аспектілері қарастырылады. Гидрогеологияның негізгі қолданбалы бағыттарының бірі ретінде іздеу-барлау жұмыстарын сипаттау кезінде жер асты суларының кен орындарында іздеу-барлау жұмыстары кезінде ауыз су, сондай-ақ жылу-энергетикалық, өнеркәсіптік, минералдық жер асты сулары үшін жеке пайдалану қорларын бағалаудың неғұрлым оңтайлы әдісін таңдау әдістемесіне теориялық негіздеме беріледі. Тәжірибелік-сүзу жұмыстарының нәтижелерін түсіндіру, сулы қабаттардың параметрлерін бағалау, қорларды бағалау, кен орындарын санитарлық қорғау аймақтарын анықтау кезінде заманауи әдістер мен бағдарламалық өнімдерді қолдануға басты назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Мақсаты: Докторанттар мен жас зерттеушілерде ғылыми коммуникация мен жариялау қызметінің негізгі құралы ретінде академиялық жазу саласында жүйелі құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми дискурс және академиялық коммуникация; Ғылыми мәтіндердің типологиясы: диссертациядан басылымға дейін; Түпнұсқа ғылыми мазмұнды құру; Ғылыми мәтін: құрылыстың құрылымы мен логикасы; Дереккөздерді салыстырмалы талдау және әдеби шолуды дайындау; Метадеректермен және ғылымметриялық құралдармен жұмыс; Халықаралық рецензияланатын журналдарға мақалалар дайындау; Рецензиялармен және ғылыми қоғамдастықпен жұмыс; Академиялық зерттеулердің ұтқырлығы және гранттық қолдауы; Аннотациялар, патенттер, есептер: мақаладан тыс ғылым; Жариялау стратегиясы мен ғылыми мансапты жоспарлау; Ғылыми коммуникацияның ағылшын тілі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік меншік және әлемдік нарық

    Мақсаты: зияткерлік меншік құқығы саласындағы оның әлемдік нарықтағы даму тенденцияларын талдай және болжай алатын, зияткерлік меншікті қорғау және коммерцияландыру стратегиясын әзірлей алатын мамандарды даярлау. Мазмұны: зияткерлік меншіктің жаһандық аспектілері және оның халықаралық сауда және экономикадағы рөлі, халықаралық келісімдер мен конвенцияларды талдау, интеллектуалдық меншікті басқару стратегиялары, әртүрлі юрисдикциялардағы зияткерлік меншік құқықтарын қорғау және бұзу жағдайлары.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жер асты суларын Гидрогеологиялық, геоэкологиялық зерттеу және модельдеу

    Мақсаты: Пәннің мақсаты аумақтың гидрогеологиялық және инженерлік-геологиялық және геоэкологиялық жағдайларын талдау және бағалау, топырақ пен қатқан тау жыныстарының қасиеттерін зерттеу, жер асты суларының гидродинамикалық және гидрогеохимиялық режимін зерттеу, сонымен қатар қазіргі заманғы әдістемелер. кеңістіктік ақпараттың әртүрлі түрлерін өңдеу және талдау, гидрогеодинамикалық және гидрогеохимиялық ақпаратты өңдеу және модельдеу үшін қолданылатын бірқатар бағдарламалық жүйелер (Excel, Statistica, Surfer, Ansdimat, Modflow). Мазмұны: Гидрогеологиялық және инженерлік-геологиялық зерттеулердін негізгі түрлері, құрылымы және кезеңдері. Гидрогеологиялық түсірілім және картографиялау. Кен орнындағы тәжірибелік инфильтрациялық жұмыстар. геофизикалық әдістерді зерттеу. Ұңғымаларды зерттеудің геофизикалық әдістері. Табиғи ресурстарды бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жер асты суларының қорын бағалаудың геофизикалық әдістері

    Мақсаты: Жер асты суларының ресурстары мен қорлары, оларды бағалау әдістері, кен орындары (жер қойнауы учаскелері), сонымен қатар жер асты суларының сапасын болжау және су алатын аумақтардағы оны қорғау туралы іргелі білім беру. Мазмұны: Жер асты суларының қорын бағалаудың негізгі ұғымдары мен жалпы ережелері. Ауыз, техникалық және минералдық ресурстардың қорлары классификациялау мен жер асты суларынын болжамды ресурстарын және оның принциптері санаттау. Жерасты су корларын ресурстарын бағалаудың әдістері. ГАЖ әдістері. Әртүрлі гидрогеологиялық жағдайларда геофизикалық әдісті қолданып типтік есептерді шешу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жер қойнауында өнеркәсіптік сарқынды суларды жерлеу

    Пәннің мақсаты: өндірістік ағынды суларды терең сулы қабаттарға көму мәселесін шешу үшін гидрогеологиялық ақпараттарды алу әдістері мен тәсілдерін үйрету, қажетті гидрогеологиялық зерттеулер кешенін жүргізуге әдістемелік тұрғыдан дұрыс және мақсатты түрде үйрету. Әр түрлі шығу тегіндегі сұйық өнеркәсіптік ағынды суларды залалсыздандыру және залалсыздандыру қоршаған ортаны қорғаудың негізгі міндеті болып табылады. Полигон - арнайы дайындалған сұйықтықты (немесе қатты, суда ерітуге қабілетті) қалдықтарды сіңіру горизонтына орналастыруға арналған, олардың жақын болашақта қауіпсіз сақталуын қамтамасыз ететін, жер асты (түрлі мақсаттағы ұңғымалар) және жер үсті құрылыстар кешені.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: ғылымометрияның заманауи әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың және басқарудың заңдары, принциптері, тұжырымдамалары, терминологиясы, мазмұны, ерекшеліктері туралы білімді игеруден тұрады. Мазмұны: техникалық ғылымдардың құрылымы, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру принциптерін, қазіргі ғылымның әдіснамалық ерекшеліктерін, ғылым мен ғылыми зерттеулердің даму жолдарын, техникалық ғылымдардың, информатиканың және инженерлік зерттеулердің теория мен практикадағы рөлін жалпы ғылыми, философиялық және арнайы ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Сәйкес аналитикалық әдістерді өз бетінше түсіну және қолдану, геологиялық, гидрогеологиялық және геоэкологиялық саланың ең жақсы стандарттарына ақпаратты жинау және біріктіру
  • Қоршаған ортамен байланысты тәуекелдерді бақылау, болжау және басқару мәселелерін шешу кезінде кәсіби мәселе бойынша өз көзқарасын қорғау, өзіндік идеяларды дәлелдеу
  • Инфрақұрылымды жаңғыртуға, табиғи ресурстарды орнықты пайдалануға және технологиялық прогреске ықпал ететін инновациялық әдістерді, цифрлық технологияларды және үздік әлемдік тәжірибелерді пайдалана отырып, гидрогеологиялық және инженерлік-геологиялық саланың озық тәжірибелері мен стандарттарына сәйкес гидрогеологиялық ғылымның дамуына ықпал ететін дербес зерттеу жүргізуге қабілетті.
  • Әртүрлі мүдделі тараптармен өзара әрекеттесу кезінде жоғары кәсібилік пен этиканы көрсете алады.
  • Әртүрлі мүдделі тараптармен мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ғылыми қарым-қатынаста ғылыми жазу дағдыларын, жоғары кәсіби қасиеттерді және зерттеуші этикасын көрсету
  • Заманауи ғылыми зерттеу әдістерін білу және оларды қоршаған ортаны қорғау саласындағы ғылыми жобалар мен зерттеулерге қолдана білуді көрсету
Top