7M04116 Мемлекеттік және жергілікті басқару (ғылыми және педагогикалық) в Гуманитарлы-техникалық академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Мемлекеттік және жергілікті басқару" білім беру бағдарламасының мақсаты мемлекеттік және жергілікті органдардың практикалық қызметінде сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін сапалы жоғары оқу орнынан кейінгі білім алуға, басқару саласындағы құзыреттілікке жағдай жасау болып табылады. Осыған байланысты білім беру бағдарламасы еңбек нарығының қажеттілігін және жұмыс берушілердің талаптарын қамтамасыз ететін мамандарды даярлаудың құзыретті моделі негізінде әзірленген
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Гуманитарлы-техникалық академиясы
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M071 Мемлекеттік және жергілікті басқару
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихын, қазіргі жай-күйі мен даму үрдістерін, педагогтің кәсіптік әдеп нормаларын зерделеуге ықпал ететін ЖОО-дағы білім беру-тәрбие процесінің мазмұнын, оның білім алушылар алдындағы жауапкершілігін ұсынуды, олармен бірлескен шығармашылық, әріптестік және ынтымақтастық қатынастарын орнатуға әзірлікті, сондай-ақ оқытудың инновациялық әдістері мен құралдарын қолдану білімі мен іскерлігін қалыптастыруды зерделейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруды және оның кезеңдерін, зерттеу әдіснамасын және ғылыми нәтижелерді ресімдеуді, ғылыми этика негіздерін, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмыстарын, ғылыми баяндамаларды, магистрлік диссертацияларды дайындау, жазу және ресімдеу бойынша ұсыныстарды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік мекемелердің басқару құрылымдары
«Мемлекеттік институттардың әкімшілік құрылымдары» пәніне мемлекет өзінің негізгі функцияларын орындайтын әкімшілік, атқарушы, әкімшілік және реттеуші органдар жүйесінің сипаттамасын қамтиды. Мемлекеттік аппаратты басқару жүйесі келесі элементтерді қамтиды: заң шығарушы органдар; атқарушы органдар; қадағалау және басқа реттеуші органдар жүйесі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіптік)
Әзірленген курс магистранттарға өз бейінінің кәсіби терминологиясын оқып, дұрыс қолдануға, арнайы лексиканы жинақтауға, бейінді мәтіндерде қолданылған грамматикалық құрылымдарды меңгеруге мүмкіндік береді. Жағдаяттық-шартталған қарым-қатынастың әр түрлі түрлеріне қатысу дағдыларын меңгеру, мамандық бойынша мәтіндерді, көркем әдебиетті оқу және аудару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік басқару теориясы мен практикасы
пән мемлекеттік саясатты ұйымдастырудың негізгі процестерін, оны жүзеге асырудың принциптері мен нысандарын, мемлекет пен қоғам арасындағы қарым-қатынастың құқықтық негіздерін зерттейді, онда мемлекет басқарушылық ықпал субъектісі және қоғам ретінде әрекет етеді, әсер ету объектісі ретінде, әртүрлі әлеуметтік салалардағы басқарушылық тәсілдердің ерекшеліктері, сондай-ақ олардың азаматтық қоғам институттарымен өзара әрекеттесуі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылымның қалыптасу және эволюциясының тарихы мен заңдылықтарын; ғылым мәселелерін қалыптастырудың тарихи контекстін; ғылыми білімнің классикалық, классикалық емес, сыныптан кейінгі даму моделдерінің ерекшеліктерін; ғылыми танымның қазіргі заманғы әдіснамасын; қазіргі ғылым мен ғылым философиясының проблемалық шеңберін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жергілікті өзін-өзі басқаруды ұйымдастыру негіздері
белгілі бір аймақ халқының өмір сүруін қамтамасыз ететін мемлекеттік кәсіпорындар мен ұйымдардың түрлерімен, жергілікті өзін-өзі басқару органдарының қызметін ұйымдастырумен, оларды қаржылық қамтамасыз етумен танысу. Жергілікті өзін-өзі басқару органдарының қызметін нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, өңірді басқару құрылымы, жергілікті басқару органдары қызметкерлерінің функционалдық міндеттері. Жергілікті деңгейдегі сайлау мен референдумдарды ұйымдастыру. Жергілікті өзін-өзі басқару органдары - әкімдіктер, мәслихаттар, басқармалар, департаменттердің қызметін жоспарлау және болжау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми еңбектің техникасы мен әдістемесіне кіріспе
Курс негізгі тарихи аспектілер, теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, ғылыми зерттеулерді жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері бойынша білім алуға, отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеу, ғылыми іздеу, талдау, эксперименталдау тақырыбын таңдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҚР бюджеттік жүйесін ұйымдастыру
Пәнді зерделеу - ҚР Бюджет жүйесін ұйымдастырудың негіздері мен қағидаттарының теориясы мен практикасы, бюджет процесінің ерекшеліктері және бюджеттік құрылым, кірістер құрылымын қалыптастыру саясаты және барлық деңгейдегі бюджеттер шығыстарының функционалдық бюджеттік сыныптамасы, бюджетаралық қатынастардың мазмұны, сондай-ақ бюджеттік-қаржылық бақылауды ұйымдастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер негіздері
Пәннің мақсаты пәнді оқыту барысында білім алушылардың әдіснамалық мәдениетін өзін-өзі дамытуға бағдарлануы болып табылады. Пәнді оқыту мақсаты: теориялық білімді терең және шығармашылық меңгеруді қамтамасыз ету, оның тұжырымдамалық және нормативтік аспектілерінде теорияны, студенттердің әдіснамалық ойлауын дамыту; зерттеу іскерлігін дамыту; диагностикалық іскерлікті дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет негіздері
Пәнді игерудің мақсаты магистранттарды құқық қолдану, құқық қорғау және сараптамалық-кеңес беру қызметіндегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етуге дайындау болып табылады. Пәнді игерудің міндеттері: Құқық Қолдану және құқық қорғау қызметіндегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша теориялық және практикалық білімді, дағдылар мен іскерлікті меңгеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптама туралы түсінігі болуы тиіс. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың отандық және халықаралық тәжірибесін зерделеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орындарындағы оқыту әдіснамасы
Пәннің мақсаты: білім беру мекемелерінде экономикалық пәндерді оқытудың жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін меңгеру, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, осы негізде білім беру процесін тиімді басқару. Пәннің міндеттері: Жоғары оқу орнындағы білім беру үрдісінің негізгі заңдылықтары, формалары, әдістері, технологиялары туралы магистранттарды білімді меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән адамның ұйымдағы мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері туралы, Басқару жүйелерінің қызмет ету заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастырады. Негізгі мақсаты: әлеуметтік психология саласы ретінде басқару психологиясының негізгі әдіснамалық және теориялық аспектілері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Оқыту барысында бұл пән адам тұлғасының мәнін және оның психологиялық ерекшеліктерін басқару қызметінің басты буыны ретінде көрсету керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік қызмет этикасы
Пән ұғымдық аппаратты, кәсіптік этиканың категориялары мен принциптерін, мемлекеттік қызметшінің этикалық кодексін құру негіздерін, моральдің белгілері мен құрылымын, қарым-қатынастың, адамдардың мінез-құлықтары мен қызметінің адамгершілік қатынастарының мазмұны мен ерекшелігін, адам мен қоғамның мәдени өміріндегі адамгершіліктің рөлін, моральдің қоғам өмірінің экономикалық саласымен, саясатпен, құқықпен, адам өмірінің рухани жағынан өзара әрекеттесуін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өңірлердің стратегиялық даму
пән негізгі нәтижелерді, өңір экономикасын дамытудың арақатынастары мен проблемаларын бағалау және стратегиялық талдау бойынша теориялық және практикалық тәжірибені; өңір экономикасын стратегиялық талдау мен дамытудың әдіснамалық тәсілдерін әзірлеуді; өңірлік экономиканың дамуын стратегиялық талдаумен байланысты ұсыныстарды әзірлеуді және іске асыруды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психология
Пәннің мақсаты: білім алушыларда кәсіптік қызметте жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруын дамыту үшін жағдай жасауға бағытталған білім беру үдерісін тиімді ұйымдастыру тетіктері туралы білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру мақсаты: білім беру үдерісін тиімді ұйымдастыру механизмдері, білім беру процесі субъектілерінің ерекше ерекшеліктері, білім алушының оқу іс-әрекетінің жеке стилі туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлау
"Инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлау" пәнін оқытудың мақсаты магистранттарды инновациялық жобалардың бизнес-жоспарларын әзірлеу бойынша тәжірибелік қызметке дайындау болып табылады. Пәннің мазмұны инновациялық үдерістерді жоспарлы басқарумен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік бағдарламаларды басқару
пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарға жергілікті және мемлекеттік секторлардың бағдарламаларын басқаруға қатысуға мүмкіндік беретін білім мен дағдылардың жиынтығын қалыптастыру. Пән бағдарламаларды басқару негіздерін, бағдарламаларды басқарудың мақсаттары мен сапалық өлшемдерін, жоспарды әзірлеуді және бағдарламаны іске асыру кезеңдерін зерттейді. Бағдарламаның индикаторлары, мақсаттары, міндеттері. Бағдарлама тиімділігінің көрсеткіштерін есептеу. Мемлекеттік және жергілікті деңгейлерде бағдарламаны әзірлеу тәртібі. Нысаналы бағдарламаның тиімділігін мониторингтеу және бағалау әдістемесін айқындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік қаржыны басқару
пән мемлекеттік қаржының мазмұнын, бюджет, арнайы бюджеттен тыс қорлар, мемлекеттік несие сияқты буындарды талдауды қамтиды; бюджет жүйесін құру принциптерін, оның бюджетаралық қатынастар жүйесіндегі деңгейлерінің өзара байланысын, бюджет тапшылығы, мемлекеттік қарыз мәселелерін, оларды қысқарту бағыттарын және мемлекеттік қаржыны басқару жүйесіндегі тиімді басқаруды, экономика мен әлеуметтік саясатқа әсерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық пәндерді оқытудың әдістемесі
Пәннің мақсаты-студенттердің экономикалық пәндерді оқытудың құралдары, әдістері мен формалары жиынтығы туралы жүйелі білімін қалыптастыру және олардың экономикалық цикл пәндерін оқыту бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың практикалық дағдыларын меңгеру. Пәнді оқу барысында келесі міндеттер шешіледі: экономикалық пәндерді оқытудың тиімді жолдарын анықтау үшін дидактика мен экономикалық теорияның негізгі ұғымдарын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-экономикалық болжам
пән елдің экономикалық және әлеуметтік дамуын болжау және жоспарлау әдістерін, әлеуметтік-экономикалық процестердің қалыптасқан даму заңдылықтары негізінде мемлекеттік реттеуді зерттеуге бағытталған. Курстың құрылымы әлеуметтік-экономикалық жоспарлаудың ғылыми негіздері, жоспарлау әдіснамасының тарихи тәжірибесін талдау, әлеуметтік даму мен халықтың әл-ауқатын жоспарлау сияқты тақырыптардан тұрады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік және жергілікті басқару жүйесіндегі инновациялар
Аталған пәнді оқыту мақсаты: бизнес пен мемлекеттің инновациялық белсенділігін арттыру; экономикалық дамудың инновациялық әлеуметтік бағдарланған үлгісіне көшу; барлық тараптардың күш-жігерін үйлестіруге бағытталған қоғамның, бизнес пен мемлекеттің өзара іс-қимылының тиімді тетіктерін құру, әлеуметтік-экономикалық саясатты әзірлеу және жүргізу кезінде қоғам мен бизнестің түрлі әлеуметтік топтарының мүдделерін есепке алуды қамтамасыз ету; өңірлік деңгейде инновацияларды мемлекеттік қолдауды жандандыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым философиясының мәнін, негізгі тұжырымдамаларын және оның мәселелерін, ғылыми білімнің пайда болу және даму тарихын, қазіргі ғылымның даму кезеңдері мен ерекшеліктерін білу. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізудің принциптері мен әдістері туралы түсінікке ие болу, ғылыми және зерттеу қызметі, ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындау, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ресімдеу дағдыларына ие болу. Жоғары білім беру жүйесіндегі білім беру және тәрбие үдерісінің мазмұнын білу.
- Ғылыми және қолданбалы зерттеулерді тиімді жүргізе білу, ғылыми еңбектің техникасы мен әдістемесін меңгеру, жоғары оқу орындарында экономикалық пәндерді оқыту дағдылары мен әдістемесін кәсіби қызметте қолдана білу.
- Кәсіби қарым-қатынас деңгейінде кәсіби қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникация құралы ретінде шет тілдерінің бірін меңгеру, халықаралық кәсіби және ғылыми-педагогикалық ынтымақтастыққа дайын болу.
- ҚР бюджеттік жүйесін құру мазмұнын, кірістер мен шығыстардың бюджеттік сыныптау принциптерін, бюджеттердің функционалдық, ведомстволық және экономикалық сыныптамасы мен шығыстарының құрамын, тапшылықты қаржыландыруды, қаржылық рәсімдерді жүргізудің негізгі ережелерін, мемлекеттік бюджет саясатының бағыттарын білу, сондай-ақ жергілікті бюджет жобасына кірістер мен шығыстардың есебін жүргізе білу.
- Басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық мазмұны мен құрылымын білу, психологиялық тиімділікті қамтамасыз ету тұрғысынан кәсіби қызметті талдауды жүзеге асыра білу; басқарушы персоналдың және ұжымды басқарудың кәсібилігін арттыруға бағытталған дамытушы технологияларды пайдалану дағдыларын меңгеру.
- Бизнес пен мемлекеттің инновациялық белсенділігін арттыру, экономикалық дамудың инновациялық әлеуметтік бағдарлы үлгісіне көшу, бизнес-жоспарлаудың озық құралдарын пайдалануды ескере отырып, өңірлік деңгейде инновацияларды мемлекеттік қолдауды белсендіру бойынша білімді меңгеру.
- Құқық қолдану, құқық қорғау және сараптамалық-кеңес беру қызметіндегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жасау, құқық қолдану және құқық қорғау қызметіндегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша теориялық және практикалық білімді, дағдыны және іскерлікті меңгеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптама туралы түсінікке ие болу.
- Елдің экономикалық және әлеуметтік дамуын болжау және жоспарлау әдіснамасын білу; өңір экономикасының даму тенденциялары мен проблемаларын анықтау; өңір экономикасының дамуына Стратегиялық талдау жүргізу; мемлекеттік бағдарламалар жобаларын әзірлеу және мемлекеттік бағдарламалардың іске асырылу барысы мен тиімділігін бағалау туралы есептерді дайындау бойынша дағдыларға ие болу.
- Мемлекеттік және жергілікті өзін-өзі басқару саласындағы терминологияны меңгеру, Мемлекеттік қызметтің жұмысын реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді білу. Мемлекеттік қызметшінің әдеп нормаларын сақтау. Оларды одан әрі реттеу мақсатында қоғамда болып жатқан процестерді талдау. Мемлекеттік және жергілікті басқару саласындағы теориялық білім мен шетелдік тәжірибені практикада қолдану.