Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06203 Электроника және коммуникациялық технологиялар в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Қытайға қысқаша кіріспе

    Пәннің мақсаты – студенттерге Қытай туралы негізгі білім беру. Оқыту мазмұны Қытай геоморфологиясы, тарихы, саяси жүйесі және мәдениеті сияқты әртүрлі аспектілерді қамтиды. Оқыту әдістері, негізінен студенттердің Қытай мәдениетіне деген қызығушылығын ояту үшін жеке тәжірибеге негізделген. Сабақ барысында шетелдік студенттердің сабаққа қатысу сезімін арттыру үшін салыстырмалы зерттеу әдісіне көбірек назар аударылады; эмоционалды оқыту студенттердің қытай мәдениетін тануына да ықпал етуі мүмкін. Жалпы, бұл курс студенттердің жан-жақты дамуы үшін ғана емес, қытай мәдениетін тарату, Қытайдың жақсы халықаралық имиджін қалыптастыру үшін де пайдалы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты - Тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (кәсіби) (Қытай тілі I)

    Пәннің мақсаты – қытай тілінің базалық білімін үйрету және Қытай мәдениетін насихаттау. Курс қытай тілін тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым сияқты төрт аспекті бойынша меңгеруге мүмкіндік бере отырып, тыңдалым мен айтылым дағдыларын дамытуға бағытталған. Сонымен қатар, мұнда қытай мәдениетін зерттеуге арналған арнайы бөлім бар. Тілдік дайындық пен мәдениетті зерттеудің өзара үйлесімі магистранттарға қытай тіліндегі пәндерді оқу үшін жақсы дайындалуына көмектеседі. Бұл курстың соңында студенттер негізінен қытай тілінің құрылымын түсіне алады және қытай тілін қарапайым ауызша сөйлесу мен жазу үшін қолдана алады, сондай-ақ, қытай мәдениеті туралы алдын-ала түсінікке ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Телекоммуникациядағы информациялық-энтропиялық талдау

    Пәннің мақсаты - Күрделі сигналдарды өңдеу әдістерін үйрену және cигнал-шуыл қатынасын есептей білу. Бұл курсты оқу барысында студенттер шартты информацияны есептеуді үйренеді, телекоммуникация торында маршруттауды біледі және телекоммуникация торында асиметриялық маршруттауды игереді, шартты энтропияны анықтауды игереді . Шартты энтропияны есептеу және қабылданған сигналдағы шуылды ескеру. Курс сонымен қатар өзұқсас критерийлер арқылы шуылды фильтрлеуді ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Антенналық жүйелерді жобалау

    Пәннің мақсаты – антенна-фидер технологиясының негіздерін және заманауи антенналық жүйелерді жобалауды оқып үйрену. Бұл курсты оқу барысында студенттер әртүрлі диапазондағы радиотолқындарды шығару және қабылдау құрылғылары туралы білім алады, радиотолқындардың бағытталған сәулеленуін ұйымдастырудың негізгі принциптерін меңгереді, антеннаның негізгі параметрлері мен сипаттамаларын есептейді және өлшейді. Теориялық есептеулер мен білімдері негізінде компьютерлік симуляторлар мен бағдарламаларды пайдалана отырып, қазіргі заманғы сымсыз байланыс технологияларының антенналық үлгілерін жобалайды, құрастырады және оларды талдайды, сонымен қатар радиожиілікті және микротолқынды өлшеу құралдары мен кешендері арқылы сыналатын тиісті прототиптерді жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық интегралды микросхемалар

    Пәннің мақсаты: заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып интегралды схемотехнологияның теориясы мен тәжірибесін меңгеру. Қарастырады: Талданатын ақпарат формасы бойынша микосхемаларды бөлу. Интегралдық тізбектерінің логикалық элементтері. J K-, D-, RS – триггерлер. Қосындылайтын есептегіштер. Реверсивті есептегіштер. Есептеуіш-бөлгіштер. Ығысушы, параллелді, реверсивті тіркегіштер. Сумматор негізіндегі көбейткіш құрылғылар. КМДП логикалық элементті микросхемалар. Эмиттерлі-байланысқан логикалық элементті микросхемалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Телекоммуникациялық желілердегі ақпаратты қорғау әдістері

    Пәннің мақсаты: телекоммуникация желілеріндегі ақпараттарды қорғаудың заманауи криптографиялық әдістерінің тұтас көзқарасын бейнелеу қабілетін қалыптастыру. Қарастырады: Ақпарат. Ақпараттық қауіпсіздік. Ақпараттық қауіпсіздік қаупі. Заманауи ақпаратты қорғау әдістері. Ақпаратты қорғау теориясының негізгі түсінігі. Заманауи ақпараттық қауіпсіздіктің жалпы принциптері. Қауіпсіздік қызметтері. Криптоталдау. Криптографиялық протоколдар. Криптоорнығу. Кілтпен басқару. Электронды-санды қолтаңба. Электронды-санды қолтаңба алгоритмі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Озық сандық электроника

    Пәннің мақсаты - Verilog көмегімен цифрлық схемаларды жобалау және жобаны FPGA тақтасында жүзеге асыру. Бұл курсты оқу барысында студенттер FPGA-да сандық схемалар мен блоктарды жобалауды үйренеді, Verilog аппараттық сипаттау тілін үйренеді және ондағы комбинациялық және тізбекті схемалардың жұмысын сипаттайды, цифрлық басқару үшін UART, SPI, I2C және VGA интерфейстерін жүзге асырады. Перифериялық құрылғыларды, сондай-ақ оларды Vivado бағдарламалық пакетіндегі модельдеу және жүктеу құралдарында жұмысын сынау. Курс сонымен қатар жоғары деңгейлі цифрлық электрондық схемаларды жобалау үшін IP блоктарымен таныстыруды ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қытай мәдениеті

    Пәннің мақсаты - магистранттарға Қытай мәдениеті, оның ішінде оның философиялық негіздері, мәдени өндірістің әртүрлі салалары және заманауи трансформациялар саласындағы білім мен дағдыларды беру болып табылады. Бұл курсты оқу барысында студенттер қытайлық және батыстық дәстүрлердің негізінде жатқан жалпы және әртүрлі ойлау тәсілдерін салыстыруды үйренеді. Перифериялық құрылғыларды, сондай-ақ оларды Vivado бағдарламалық пакетіндегі модельдеу және жүктеу құралдарында жұмысын сынау Курс сонымен қатар соңғы екі жарым мыңжылдықта Қытай мәдениетін қалыптастырған іргелі элементтер туралы терең білімді ұсынады, сонымен қатар мәдениетаралық ойлауға қажетті сыни көзқарас пен интеллектуалды сезімталдықты дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қытай тілі II

    Қытай тілі 2 – бұл магистранттарға арналған ашық курс. Бұл пәннің негізгі мақсаты 1-Қытай тіліне сүйене отырып, интонацияны, тембр мен екпінді жаттықтыру, ең бастысы – грамматика мен сөйлем құрылымын оқыту, осы ретте, бұл курс лексика мен грамматиканы зерттеуді тығыз біріктіреді. Қытай тілі 2 білім алушылардың жан-жақты қабілеттерін дамытуға бағыттала отырып, олардан күнделікті тілдік тәжірибені және мағынаны толық, дұрыс жеткізуді, сонымен қатар, тыңдалым, айтылым, оқылым мен жазылымға қойылатын күрделі талаптарға негізделген қытай тіліндегі алғашқы комммуникациялық дағдыларды меңгеруді талап етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Электронды наносенсорлар

    Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: интегралды тізбектер элементтерінің ықшамдалынуының заманауи тенденциясы. Наноқұрылымдар. Сенсорлар және наносенсорлар. Сенсорлы элементтер үшін наноматериалдарды алу әдістері. Наномасштабты сенсорлардың түрлері және тағайындалуы. Наносенсорлардың қолданылуы. Наномасштабты сенсорларды құру үшін наноқұрылымды және кеуекті материалдарды қолдану. Гетероқұрылымдар. Наносенсорлардың сипаттамалары. Наносенсорлардың сезімталдығы. Қайта орнату уақыты. Наносенсорлардың оңтайлы параметрлері. Наносенсорлардың электрлік және оптикалық қасиеттері. Сенсорлардың наноқұрылымды материалдарының электрлік қасиеттерінің ерекшеліктері. Әртүрлі жағдайда наносенсорлардың жұмыстары. Наносенсорлардың даму сатысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электронды жүйелердегі синхрондалу

    Пәннің мақсаты: электроникадағы автогенераторларды практикалық қолданылуын және байланысқан осцилляторлардың динамикалық заңдылықтарын талдау мүмкіншілігін қалыптастыру. Қарастырады: Байланысқан автогенераторлар мен автотербелмелі жүйелер туралы жалпы мәлімет. Винн көпірі бар генератор. Оң және теріс кері байланыс. Сигналдар фазасын өлеу әдісі. Квазипериодты өзқауым күйі. Сыртқы периодты, шуыл күш әсері бар тұтас байланысқан автогенераторлар. Арнольд тілі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи цифрлық сигналды өңдеу

    Пәннің мақсаты - цифрлық сигналдарды өңдеудің негізгі теориялық жүйесін түсіндіру болып табылады. Бұл курсты оқу барысында студенттер цифрлық сигналдарды өңдеудің негізгі теориялық жүйесін меңгереді, цифрлық сигналдарды өңдеудің негізгі ұғымдарын, математикалық модельдерді түсінеді, сонымен қатар олардың кәсіби негіздері мен зерттеу қабілетін жетілдіреді. Курс сонымен қатар сызықтық инварианттық жүйелердің уақыт пен жиілікті талдауына, Фурье түрлендіруіне және Z түрлендіруіне, цифрлық сүзгі дизайнына кіріспе ұсынады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Интернет заттары және желілік технологиялары

    Пәннің мақсаты: магистранттарда желілік технологиялар және интернет заттары туралы білім жүйесін қалыптастыру, әртүрлі процестерді автоматтандыру үшін заманауи IoT технологиялары негізінде құралдарды пайдалану дағдылары мен білімділіктерін меңгерту. Қарастырады: интернет заттарының жалпы күйі, желілік технологиялар мен заттар интернеті, M2M машинадан машинаға байланысының жалпы ережелері, IoT-те деректерді беру стандарттары мен хаттамалары, IoT-дегі сенсорлар, IoT-де деректерді өңдеу, бұлттық технологияларды пайдалану және IoT-дегі сервис-бағдарланған архитектуралар, сымсыз сенсорлық сенсорлар, IoT үшін ұялы байланыс стандарттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сымсыз байланыс желісінің технологиясы

    Пәннің мақсаты – Интернеттің дамуы мен эволюциясын, компьютерлік желілердің негізгі ұғымдарын түсіндіру. Бұл курсты оқу барысында студенттер сымсыз желілерді классификациялауды, сонымен қатар көп қатынау технологиясын жобалауды үйренеді, бұл негізінен бірнеше қатынау протоколдарының негізгі ұғымдарына қатысты технология. Курс сонымен қатар ұялы мобильді желілер мен сымсыз жергілікті желілерге кіріспе ұсынылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты - студенттерге жасанды интеллект саласындағы білім мен дағдыларды беру және ақпаратты өңдеу қабілетін, ақпаратты басқару қабілетін және инновациялық және зерттеушілік қабілетін қалыптастыру болып табылады. Бұл курсты оқу барысында студенттер машиналық оқыту, деректерді өндіру, машиналық көру, табиғи тілді өңдеу және жасанды интеллект саласындағы әдістерді қолдануды үйренеді. Перифериялық құрылғыларды, сондай-ақ оларды Vivado бағдарламалық пакетіндегі модельдеу және жүктеу құралдарында жұмысын сынау Курс сонымен қатар ақпаратты интеллектуалды өңдеу жүйесіне кіріспе ұсынады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қытай тілі кәсіби II

    Пәннің мақсаты – қытай тілін одан әрі дамыту үшін берік негіз құру үшін оқуды жалғастыру. Бұл курсты оқу барысында студенттер әңгімелеу эсселері, дәлелді эсселер, сипаттамалық эсселер, қарама-қарсы эсселер, хаттар, сондай-ақ іскерлік ұсыныстар, түйіндеме, жарнамалар сияқты жазудың әр түрін меңгереді. Курс сонымен қатар Қытайда тұру және оқу үшін қажетті практикалық жазу дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жетілдірілген цифрлық коммуникациялар

    Пәннің мақсаты - қазіргі цифрлық коммуникациялардағы негізгі принциптер мен технологияларға және OFDM жүйелері мен MIMO жүйелеріне арналған технологияларға және Массив MIMO, корпоративтік байланыс, физикалық деңгей қауіпсіздігі, көп сәулелі спутниктік байланыс сияқты кейбір дамып келе жатқан цифрлық коммуникация технологияларын жобалау болып табылады. Бұл курсты оқу барысында студенттер озық цифрлық коммуникацияладың негзгі принциптерін талдауды меңгеруге көмектесетін олардың бастапқы қағидалары мен негізгі технологияларын талдауды үйренеді. Курс сонымен қатар сонымен қатар MATLAB-қа кіріспе ретінде модельдеуді ұсынады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • негізгі тұжырымдамаларға, ережелер мен ғылыми әдістерге сүйене отырып, цифрлық электрондық құрылғыларды әзірлеу және құру, эксперименттік және теориялық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, электроника және коммуникациялық технологиялар саласындағы негізгі ғылыми және инженерлік мәселелерді шешу үшін олардың нәтижелерін талдау және түсіндіру;
  • нақты шешу әдістерін таңдауды және олардың артықшылықтарын негіздей отырып, электроника және коммуникациялық технологиялар саласындағы заманауи ғылыми-техникалық міндеттерді ескере отырып, телекоммуникациялық желілерді құру және жобалау;
  • жоспарларды әзірлеу және интеллектуалды жүйелердің архитектурасы мен желілерін сынау, сондай-ақ наноқұрылымдық жартылай өткізгіштердің электрлік және оптикалық қасиеттерін талдауды, электронды жүйелердегі синхрондау процестерін, интегралды схемалардағы нейрондық желілерді, кең жолақты радиогенераторларды талдауды қоса алғанда, телекоммуникациялық жүйелердің маршрутизаторларының үлгілері , сигнал-шуыл қатынасын анықтаудың ақпараттық-энтропиялық әдістері және басқа да технологиялық аспектілер, эксперименттік және теориялық зерттеулердің нәтижелерін бағалау;
  • тұтынушы талаптарына сәйкес IoT жүйесінің үлгілерін әзірлеу;
  • сандық сигналдарды өңдеу әдістерін таңдау және қолдану, оның ішінде оптикалық сигналдарды модуляциялау, анықтау, оптикалық күшейту және қалпына келтіру, сондай-ақ ақпаратты қорғау және кодтау әдістері, сызықтық сигналдарды кодтау және талшықты-оптикалық таратудың негізгі параметрлерін есептеу әдістерін қолдану, оптикалық тарату жүйелерін және коммутацияны дамытудың перспективалық бағыттарын есепке алу;
  • сигналдарды шумен өңдеу және компоненттік оптикалық базаны және цифрлық сигналды өңдеу әдістерін пайдалана отырып, талшықты-оптикалық желілер арқылы ақпаратты берудің әртүрлі жүйелерін салыстыру;
  • цифрлық радиоэлектрондық және наноэлектрондық құрылғыларды жобалау мен әзірлеуді, сондай-ақ оларды іс жүзінде қолдануды жүзеге асыру, жұмыс процесінде алынған нәтижелерді жалпылау мен түсіндіруді жүргізу;
  • заманауи интеллектуалды жүйелерді жобалау және нақты тапсырмалар үшін оңтайлы әдістерді таңдауды негіздей отырып, әртүрлі типтегі телекоммуникациялық сигналдарды цифрлық өңдеу әдістеріне салыстырмалы талдау жүргізу;
  • проблематиканы тұжырымдау, ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызметте мақсаттар мен міндеттерді белгілеу, оларды тиімді шешу, нәтижелерді талдау және негізделген қорытындылар жасау, шетелдік ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және кәсіби сала шеңберінде халықаралық ғылыми ынтымақтастыққа қатысу, командалық жұмыс дағдыларын көрсету, ортақ мақсаттарға қол жеткізу үшін әріптестермен табысты өзара іс-қимыл жасау;
  • жоғары оқу орындарының ғылыми-педагогикалық практикасында, сондай-ақ ғылыми зерттеулер мен жобаларды орындау процесінде оқытудың жаңа әдістерін, озық білім беру технологияларын және соңғы ғылыми жетістіктерді енгізу;
  • электрондық жабдықты, кешендерді және жүйелерді жобалаудың техникалық шарттарын, талаптарын және шарттарын әзірлеу;
  • жоғары білім беруде педагогикалық және психологиялық әдістер туралы білімді қолдану, оқытудың интерактивті әдістерін қолдану, креативті ойлауды дамыту және жаңа міндеттер мен жағдайларды шешуде шығармашылық тәсілдерді табу, ғылыми зерттеулер жүргізу және университеттерде арнайы пәндерді оқыту үшін шет тілінің кәсіби деңгейіне ие болу;
Top