Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01103 Пульмонология (ересектер, балалар)

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәлелді тәжірибе негізінде стационарлық және амбулаториялық жағдайларда науқастарды (ересектерді және балаларды) тексеруге, оларға бронх-өкпе аурулары бойынша диагноз қоюға, емдеуді жүргізуге және алдын алуға қабілетті қоғам сұранысына ие жоғары білікті пульмонолог дәрігерлерді даярлау
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R007 Пульмонология ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, ересектер (Пульмонологиядағы функционалды диагностикалық әдістер; Бронхолитикалық және бактерияға қарсы терапияның жалпы қағидалары; Амбулаториялық кезеңде тыныс алу органдарының респираторлық аурулары)

    Пән тыңдаушының бронх-өкпе ауруларын диагностикалаудың функционалдық әдістерін жүргізу және олардың нәтижелерін интерпретациялау, нормативтік нұсқауларды, клиникалық хаттамаларды сақтай отырып, бронх-өкпе ауруларына шалдыққан ересек пациенттерге қауіпсіз және тиімді бронхолитикалық және бактерияға қарсы терапияны қолдану, жедел медициналық көмек көрсету дағдыларын, жұмыс орнында кәсіптік инфекциялардың алдын алу бойынша жұмыстарды жүргізу дағдыларын, этика қағидаларын сақтай отырып, науқасты және оның туыстарын диагностика және ем бойынша хабардар ету дағдыларын, науқастардың мүгедектігін бағалау, тыныс алу органдарының аурулары бар науқастарды медициналық тексеруден өткізу, бронх-өкпе аурулары бойынша ғылыми зерттеулерге және оқыту семинарларына қатысу дағдыларын, емханада ересектердегі бронх-өкпе ауруларының алдын алу және емдеу бойынша денсаулық мектептерін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 18
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, балалар (Бронх-өкпе ауруларды диагностикалаудың функционалды әдістері және дифференциальды диагностикасы; Амбулаториялық кезеңде балалар пульмонологиясындағы кең таралған аурулар; Балалардағы бронх-өкпе ауруларды диспансерлеу; міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру, тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде бойынша қызмет көрсету)

    Пән тыңдаушының амбулаториялық-емханалық жағдайда функционалдық және сәулелік диагностика әдістерін қолдана отырып, балалардағы кең таралған тыныс алу органдарының ауруларын диагностикалау және дифференциалды диагностикалау дағдыларын, балалардағы кең таралған бронх-өкпе ауруларын клиникалық хаттамаларды сақтай отырып емдеу, қауіпсіз және тиімді терапияны таңдау, жұмыс орнында инфекциялық бақылау ережелерін сақтау, міндетті медициналық сақтандыру және медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде балаларға медициналық көмек көрсету, науқасты және оның туыстарын этика қағидаларын сақтай отырып хабардар ету дағдыларын, амбулаториялық деңгейде балаларға диспансерлік бақылауды жүзеге асыру, ауруханаға дейінгі кезеңде балаларға шұғыл және алғашқы медициналық көмек көрсету, бронх-өкпе аурулары бойынша ғылыми зерттеулер мен оқыту семинарларына қатысу, денсаулық сақтау мектептерін ұйымдастыру, балалардағы бронх-өкпе ауруларының алдын алу және емдеу, тыныс алу жүйесінің жұқпалы аурулары бар балаларға иммунопрофилактика жүргізу, амбулаториялық кезеңде балалардың тыныс алуын қамтамасыз етуді ұйымдастыру дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Стационардағы пульмонология-1, ересектер (Пульмонологиядағы диагностиканың визуалды әдістері; Пульмонологиядағы патоморфология; Пульмонологиядағы фармакотерапия; Стационардағы тыныс алу органдарының респираторлық аурулары)

    Пән тыңдаушының стационарлық деңгейде клиникалық хаттамаларға сәйкес ересектердің бронх-өкпе ауруларын диагностикалау дағдыларын және визуалды, патоморфологиялық тексеру нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын, пациенттің жағдайын ескере отырып қауіпсіз және тиімді терапияны таңдау дағдыларын, пациенттің ілеспе ауруларын, аурудың ауырлығын ескере отырып хирургиялық араласуға көрсеткіштерді анықтау, этика және деонтология қағидаларын сақтай отырып науқасқа және оның туыстарына емдеу бойынша ақпарат беру, респираторлық аурулармен ауыратын науқастарды оңалту және ауруханада науқастың тыныс алуын қамтамасыз етуді ұйымдастыру дағдыларын, ауруханаішілік инфекциялардың алдын алу мақсатында инфекциялық қауіпсіздікті сақтау дағдыларын, медициналық көмек көрсету сапасын тексеру, стационарлық деңгейде ересектердегі бронх-өкпе аурулары бойынша үздіксіз біліктілікті арттыру іс-шараларына қатысу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 22
  • Стационардағы пульмонология-1, балалар (Балалар пульмонологиясындағы диагностиканың визуалды әдістері; Балалар пульмонологиясындағы фармакотерапия; Әр түрлі патогенді факторлармен байланысты аурулар; Тыныс алу жолдарының аллергиялық аурулары)

    Пән тыңдаушының клиникалық хаттамаларға сәйкес стационарлық деңгейде балаларды клиникалық және зертханалық-аспаптық зерттеу арқылы әртүрлі патогендік факторлармен және аллергиялармен байланысты балалардағы бронх-өкпе ауруларын диагностикалауды, емдеуді, зерттеу нәтижелерін интерпретациялауды, қауіпсіз және тиімді препараттарды таңдау дағдыларын, науқастың қатар жүретін ауруын, аурудың ауырлығын ескере отырып хирургиялық араласуға көрсеткіштерді анықтау дағдыларын, ауруханаішілік инфекцияның алдын алу мақсатында инфекция қауіпсіздігін сақтау дағдыларын, этика және деонтология қағидаларын сақтай отырып науқасқа және оның туыстарына емдеу бойынша ақпарат беру, респираторлық аурулармен ауыратын науқастарды оңалту және стационар деңгейінде балалардың тыныс алуын қамтамасыз етуді ұйымдастыру, медициналық көмектің сапасын сараптау, бронх-өкпе аурулары бойынша ғылыми зерттеулер мен оқыту семинарларына қатысу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 18
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, ересектер (Өкпенің аллергиялық және кәсіби аурулары; Ұйқыдағы тыныс алудың бұзылуы; Өкпені оңалту; Амбулаториялық кезеңде тыныс алуды қолдау)

    Пән тыңдаушының нормативтік нұсқауларға, клиникалық хаттамаларға сәйкес амбулаториялық-емханалық жағдайда ересектердегі аллергиялық және кәсіптік ауруларды диагностикалау, емдеу, ұйқы жағдайында тыныс алудың бұзылуы, қауіпсіз және тиімді терапияны таңдау, науқасты және оның туыстарын этика қағидаларын сақтай отырып хабардар ету дағдыларын, науқастарға шұғыл медициналық көмек көрсету, жұмыс орнында инфекциялық бақылау ережелерін сақтау дағдыларын, науқастардың мүгедектігін бағалауды жүргізу, тыныс алу органдарының аурулары бар науқастарды клиникалық тексеру және оңалтуды жүргізу, бронх-өкпе аурулары бойынша ғылыми зерттеулер мен оқыту семинарларына қатысу, бронх-өкпе ауруларының алдын алу және емдеу бойынша денсаулық мектептерін ұйымдастыру, ересектерге амбулаторлық сатыда науқастың тыныс алуын қамтамасыз етуді ұйымдастыру дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, балалар (Балалардағы орфандық аурулар; Балалардағы бронх-өкпе жүйенің туа біткен ақаулары; Балалардағы өкпе мен бронхтың тұқым қуалайтын аурулары; Бронх-өкпе аурулары бар балаларды оңалту)

    Пән тыңдаушының клиникалық хаттамаларды, нормативтік құжаттарды сақтай отырып, амбулаториялық жағдайда балалардағы тыныс алу жүйесінің туа біткен ақауларын, тұқым қуалайтын ауруларын диагностикалау және емдеу дағдыларын, қауіпсіз және тиімді терапияны таңдау дағдыларын, науқасты және оның туыстарын этика қағидаларын сақтай отырып хабардар ету дағдыларын, тыныс алу жолдары аурулары бар балаларды реабилитациялауды жүзеге асыруды, ауруханаға дейінгі кезеңде балаларға шұғыл және алғашқы медициналық көмек көрсету дағдыларын, бронх-өкпе аурулары бойынша ғылыми зерттеулерге және оқыту семинарларына қатысу дағдыларын, профилактика және емдеу бойынша денсаулық мектептерін ұйымдастыру дағдыларын, бронх-өкпе аурулары, жұқпалы респираторлық аурулары бар балаларға иммунопрофилактика жүргізу, амбулаториялық кезеңде балалардың тыныс алуын қамтамасыз етуді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Стационардағы пульмонология-2, ересектер (Фтизиопульмонология; Онкопульмонология; Өкпенің интерстициальді және орфандық аурулары; Бронхо-өкпе жүйесінің дамуындағы ауытқулар және өкпедегі іріңді процестер; Қарқынды пульмонология; Интервенциялық пульмонология)

    Пән тыңдаушылардың клиникалық хаттамаларды сақтай отырып ересектердегі туберкулезді және онкологиялық ауруларды дифференциалды диагностикалау, пациенттерді тексеру әдістерінің нәтижелерін түсіндіру, интерстициальды және орфандық ауруларды диагностикалау және емдеу дағдыларын, бронх-өкпе жүйесінің дамуының аномалиялары мен өкпенің іріңді процестерін емдеу дағдыларын, науқастың қатар жүретін ауруын ескере отырып қауіпсіз және тиімді терапияны таңдау дағдыларын, аурудың ауырлығын ескере отырып хирургиялық араласуға көрсеткіштерді анықтау дағдыларын, ересек пациенттерде қарқынды және интервенциялық терапия әдістерін қолдану дағдыларын, этика және деонтология қағидаларын сақтай отырып науқасқа және оның туыстарына емдеу бойынша ақпарат беру, респираторлық аурулармен ауыратын науқастарды реабилитациялауды жүргізу және стационарлық деңгейде науқастың тыныс алуын қамтамасыз етуді ұйымдастыру, ауруханаішілік инфекциялардың алдын алу мақсатында инфекциялық қауіпсіздікті сақтау, медициналық көмектің сапасын сараптау, үздіксіз кәсіби медициналық даму курстарына қатысу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 26
  • Стационардағы пульмонология-2, балалар (Бронх-өкпе жүйенің туа біткен ауытқулары және балалардағы генетикалық анықталған аурулар; Балалардағы өкпенің интерстициальды аурулары; Бала жасындағы қарқынды пульмонология)

    Пән тыңдаушының клиникалық хаттамаларға сәйкес стационарлық деңгейде балаларды клиникалық және зертханалық-аспаптық зерттеу арқылы бронх-өкпе жүйесінің туа біткен аномалияларын, генетикалық аурулары мен интерстициальды ауруларын диагностикалауды, емдеуді, зерттеу нәтижелерін интерпретациялауды, қауіпсіз және тиімді препараттарды таңдау дағдыларын, науқастың қатар жүретін ауруын, аурудың ауырлығын ескере отырып хирургиялық араласуға көрсеткіштерді анықтау дағдыларын, ауруханаішілік инфекцияның алдын алу мақсатында инфекция қауіпсіздігін сақтау дағдыларын, этика және деонтология қағидаларын сақтай отырып науқасқа және оның туыстарына емдеу бойынша ақпарат беру, респираторлық аурулармен ауыратын науқастарды оңалту және стационар деңгейінде балалардың тыныс алуын қамтамасыз етуді ұйымдастыру, медициналық көмектің сапасын сараптау, бронх-өкпе аурулары бойынша ғылыми зерттеулер мен оқыту семинарларына қатысу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 16
  • Пульмонолог тәжірибесіндегі дәлелді медицина

    Пән зерттейді: PICO-ға сәйкес клиникалық мәселелерді анықтау негіздерін, науқастарға пульмонологиялық көмек көрсету үшін дәлелді деректерді іздеуді, ғылыми зерттеулерге сыни талдау жүргізуді, зерттеу негізінде клиникалық мәселе бойынша қорытынды тұжырымдауды, клиникалық нұсқауларды әзірлеуді және алынған мәліметтерді пульмонологтың тәжірибесінде пайдалануды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Пульмонологиядағы кеуде хирургиясы

    Пән пациенттердегі бронх-өкпе ауруларының диагностикасын, хирургиялық араласуға көрсеткіштерді анықтауды, клиникалық хаттамаларды сақтай отырып науқастардың (ересектер, балалар) тыныс алу жүйесіне хирургиялық операцияларды жасауды, анестезияның қауіпсіз және тиімді әдісін таңдауды, операциядан кейінгі асқынулардың алдын алуды, . науқасқа және оның туыстарына этика қағидаттарын сақтай отырып операция жасау туралы ақпараттандыруды, респираторлық аурулармен ауыратын науқастардың операциядан кейінгі оңалтуын жүзеге асыруды, медициналық көмек көрсету сапасын тексеруді зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Бронхо-өкпе ауруларын анықтау мақсатында науқастарға (ересектер мен балалар) физикалық, зертханалық және аспаптық тексерулер жүргізу
  • Зерттеу нәтижелерін интерпретациялау және нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес диагноз қою (бұйрықтар, стандарттар, клиникалық хаттамалар)
  • Бронхоөкпе ауруымен ауыратын науқастарға (ересектер мен балалар) нормативтік-құқықтық құжаттарға (бұйрықтар, стандарттар, клиникалық хаттамалар) сәйкес қауіпсіз және тиімді емдеуді тағайындау
  • Медициналық этика және деонтология қағидаларын сақтай отырып, пациенттермен және олардың туыстарымен және әріптестерімен қарым-қатынас жасау
  • Инфекциялық бақылау талаптарын сақтау; жұмыс орнында персоналдың кәсіптік инфекциясының алдын алуды жүзеге асыру
  • Нормативтік актілерге (бұйрықтар, стандарттар, клиникалық хаттамалар) сәйкес бронх-өкпе ауруларымен ауыратын науқастарға еңбекке уақытша жарамсыздық сараптамасын жүргізу.
  • Нормативтік актілерге (бұйрықтар, стандарттар, клиникалық хаттамалар) сәйкес бронх-өкпе ауруларымен ауыратын науқастарды (ересектер, балалар) медициналық оңалту бойынша іс-шараларды жүргізуге медициналық көрсеткіштерді анықтау
  • Нормативтік актілерге (бұйрықтар, стандарттар, клиникалық хаттамалар) сәйкес бронх-өкпе ауруларымен ауыратын науқастарға (ересектер, балалар) диспансеризациялауды жүргізу
  • Бронхо-өкпе ауруларының алдын алуға бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу, тыныс алу мектептеріне және салауатты өмір салтын насихаттауға арналған іс-шараларға қатысу
  • Пульмонология саласындағы зерттеу сұрақтарын құрастыру, мәліметтерді жинау және талдау, зерттеу нәтижелеріне қорытынды жасау және оларды пульмонолог дәрігер тәжірибесінде қолдану
  • Жеке дағдыларды, көшбасшылық қабілеттерді, топтық жұмысты, мақсатқа жетуді, уақыт пен стрессті басқару дағдыларын дамыту үшін үздіксіз кәсіби даму бағдарламаларына қатысу
  • Бронхо-өкпе ауруларымен ауыратын науқастарға (ересектерге, балаларға) шұғыл медициналық көмек көрсету (мамандар тобының құрамында және жеке)
Top