8D02108 Хореография в Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: қазақстандық қоғамның рухани-эстетикалық дамуын қамтамасыз ететін хореография саласында жалпы мәдени, жан-жақты кәсіби, ғылыми құзыреттерге ие хореографиялық өнер саласында бәсекеге қабілетті философия докторларын (PhD) даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық хореография академиясы
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D031 Хореография
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D021 Өнер
Пәндер
-
Академиялық хат
Пән кәсіптік білім беруді жүзеге асыруға бағытталған. ғылыми мәліметтер базасында ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдаумен және рефераттаумен, академиялық жазудың түрлі жанрындағы жұмыстармен байланысты
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі балетмейстер өнерінің тұжырымдамасы
Қазіргі балетмейстерлік өнер: режиссерлік экспликациядағы жаңа шешімдер мен тәсілдер. Спектакльдің барлық бағыттары бойынша балетмейстер қиялын жандандыруға ықпал ететін әдістер, болашақ сахналық қойылымға талдау жұмысының негіздері. Қазіргі балет спектакльдерін талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балеттанудың заманауи мәселелері және әдістері
Мәдениет дамуының мәселелерімен тығыз байланысты өнертану ғылымы жүйесінің бір бөлігі ретінде ғылым мен балет туралы теориялық білім. Балеттануды дамытудың маңызды кезеңдерін, көрнекті хореографтардың, бишілердің, балет сыншыларының шығармашылығын өнертану бағытында талдау және олардың ғылымдағы қызметін көрсету. Әдіснамалық мәселелер тұрғысынан балеттану эволюциясының негізгі кезеңдері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Өнертану ғылым аясында жаңа білім алудың негізгі тәсілдерінің және мәселелерді шешудің әдістерінің жиынтығы. Феномендерді зерттеу, жүйелеу, жаңа білімді әзірлеу және бұрын алынған білімді түзету тәсілдерінің әдістерін қамтиды. Ғылыми әдістердің маңызды жағы, оның ажырамас бөлігі – алынған нәтижелерді субъективті түсіндіруді болдырмайтын дұрыс объективтілігі болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби педагогикалық ғылымның қазіргі мәселелері
Курс Заманауи педагогикалық ғылымның жетістіктерін зерттеуге, педагогикалық процестерді салыстырмалы талдауға, кәсіби хореографиялық білім беру және хореографиялық педагогика саласында қолдана отырып, озық педагогикалық тәжірибе мен оқыту технологияларын зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық педагогикалық технологиялар
Қазіргі заманғы білім берудегі әрекетті әдістер мен технологиялар. Білім алушылардың білімге қол жеткізуі бойынша қызметін жүзеге асырудың қазіргі жағдайы. Білім беру кеңістігін және ортаны ұйымдастыру. Оқытушы мен білім алушылардың өзара қарым-қатынасының мәні. Оқытушы-кеңесші-сарапшы рөлі. Оқытудың заманауи технологиялары ретінде білім алушыларды дамытудың жеке тұлғаға бағытталған әдістері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хореографиялық өнердегі мультикультурализм феномені
Мәдениеттердің өзара енуі, байытылуы және жаппай мәдениеттің жалпыадамзаттық арнасында дамуы мақсатында қатар өмір сүруін талап ететін қоғамның толеранттық даму аспектілерінің бірі ретінде мультикультурализм ұғымын түсіну. Хореографиялық өнердегі мультикультурализмді қарастыру, онда соңғы уақытта би жанрлары мен өнер түрлерінің бірігуі орын алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ дәстүрлі мәдениетінің онтологиясы
Қазақ дәстүрлі мәдениетінің іргелі қағидаттарын, оның мәнін, құндылықтары мен ұлттық өркениеттегі рөлін зерттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәтіндік ғылыми құжаттарды талдау, лингвистикалық және прагматикалық ойлауды қалыптастыру, тілдің экспрессивті бірліктерін талдау және коммуникацияның мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті дұрыс таңдауды жүзеге асыру; өнертанудағы эксперименттік-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу; академиялық жазудың заманауи ғылыми және практикалық мәселелерін шешу; зерттеу нәтижелерін халықаралық деңгейдегі ғылыми журналдарда жариялау.
- Өнертану ғылымдары шеңберінде жаңа білім алудың негізгі тәсілдері мен міндеттерді шешу әдістерінің жиынтығын қолдану; заманауи ғылыми және практикалық проблемаларды тұжырымдай және шеше білу, ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және сақтау әдістерін қоса алғанда, білім беру бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу, эксперименттік-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу; өнертанудың өзекті проблемаларына арналған докторлық диссертация жазу процесінде ғылыми тәсілді әзірлеу; кәсіби қызметте теориялық, практикалық және зерттеу міндеттерін шешу үшін алған білімдерін пайдалану.
- Кәсіби педагогикалық ғылымның қазіргі мәселелерін түсіну. Оқытудың инновациялық әдістерін меңгеру, педагогикалық технологияларды талдау (соның ішінде авторлық), оқытудағы кәсіби шеберлікті меңгеру, педагогикалық қызметте осы білімді қолдана білу; ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсаттарды анықтау және оларға қол жеткізу бойынша кәсіби міндеттерді шеше білу, ауызша сөйлеуді қисынды, дәлелді, нақты құру және материалды жазбаша баяндау.
- Кәсіби міндеттерді шешуде әртүрлі инновациялық және педагогикалық тәсілдерді қолдана отырып, шығармашылық іс-әрекеттің нәтижесінде өзінің даралығын, креативті ойлауын және эстеталық идеалдарын қолдану және іске асыру.
- Түрлі тарихи контекстердегі бидің әлеуметтік-мәдени функциялары туралы теориялық-философиялық рефлексияны жүзеге асыру; қазақ дәстүрлі мәдениетінің түрлі тарихи контекстердегі әлеуметтік-мәдени функциялары туралы теориялық-философиялық рефлексияны жүзеге асыру; өнертанудың дүниетанымдық, әлеуметтік және жеке маңызды философиялық мәселелерін түсіну және талдау; кәсіби қызметінде өнертану және гуманитарлық пәндердің негізгі заңдарын қолдану; кәсіби қызметте өнертану және гуманитарлық пәндердің негізгі заңдарын қолдану.
- Мәдениеттердің өзара енуі, байытылуы және жаппай мәдениеттің жалпыадамзаттық арнасында дамуы мақсатында қатар өмір сүруін талап ететін қоғамның толерантты дамуының бір аспектісі ретінде мультикультурализм ұғымын талдау.
- Балетмейстер өнерін зерттеуде дүниетанымдық, әлеуметтік маңызды философиялық мәселелерді объективті бағалау және талдау қабілетіне ие болу; теорияда және практикада хореография режиссурасын дамытудың зерттеу және көркемдік процестерін жалпылау; балеттік және театрлық туындыны құруда заманауи технологияларды қолдану; ғылыми-зерттеу қызметінде хореография режиссурасында принциптерге, әдістерге және эксперименталды тәсілдерге талдау жүргізу; әлемдік маңызы бар балетмейстерлер мен хореографтардың жеке жазбаларын салыстыру және ажырату.
- Балеттің, хореографиялық өнердің дамуының тарихи үрдістері мен ғылыми-өнертанушылық ұғымдарға сүйену; хореографиялық өнердегі эволюциялық үрдістерді ғылыми талдау әдістерін меңгеру, өнертанушылық үрдістерді әлеуметтік-қоғамдық жағдайлармен және социумның рухани мәдениетімен салыстыра білу.
- Ғылыми-зерттеу қызметінің инновациялық білім беру шеңберінде алынған іргелі және мамандандырылған дайындықты кеңейту; кәсіби міндеттерді шешуге әртүрлі және қызықты тәсілдерді қолдана отырып, шығармашылық қызмет нәтижелеріне өзінің даралығын, креативті ойлауын және эстетикалық идеалдарын қолдану және іске асыру; жеке білім беру траекториясын үздіксіз жетілдіру; салауатты өмір салтын жүргізу және насихаттау; объективті талдау және адами қасиеттерді көрсету негізінде шешімдер қабылдау және бағдарлау; кәсіби тәжірибе негізінде хореографиялық өнердің және хореография режиссурасының қазіргі заманғы даму мәселелері бойынша кеңес беру.
- Қазіргі заманғы білім беру және практикалық міндеттерді тұжырымдап, шеше білу; докторантураның білім беру бағдарламасы бойынша педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу; хореографиялық өнер бағыты бойынша білім беру және ғылыми-шығармашылық қызметті табысты жүзеге асыру; ақпаратты алу, өңдеу және сақтау әдістерін игеру үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды меңгеру; алынған білімді кәсіби қызметте теориялық, практикалық және зерттеу міндеттерін шешу үшін пайдалану.