Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01714 Шетел тілдері (IP) в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бірінші және екінші шетел тілінің оқыту әдістемесін меңгерген, шетел тілдерін оқыту технологиялары (STEM, CLIL, жобалық-коммуникативтік тәсіл, сыни ойлауды дамыту технологиясы және т. б.) негізінде оқу процесін ұйымдастыратын өңірлік мектептердің барлық түрлері үшін екі шетел тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Дінтану
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым негіздері
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Тіл біліміне кіріспе
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Практикалық фонетика және бірінші шет тілін тыңдау
Билингвизмнің педагогикалық тұстары
Екінші шетел тілі (А1 деңгейі)
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Мультилингвизм теориясы - тілдік байланыстар
Мәдениетаралық байланыс және мультилингвинизм
Тілдерді оқыту және медиасауаттылық
Шетел тілдері және цифрлық коммуникация
-
2 Оқу жылы
Оқытылатын тілдер елдерінің мәдени алуандығы
Лингвоелтану
Негізгі шетел тілі (В1 деңгейі)
Шетел әдебиеті және шығармашылық жазу
Екінші шетел тілі (А2 деңгейі)
Педагогикалық зерттеулер
Шетел әдебиеті
Негізгі шетел тілі (В2 деңгейі)
Екінші шетел тілі (В1 деңгейі)
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (лексикология, тіл тарихы)
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (фонетика, грамматика)
Бағалау және дамыту
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С1 деңгейі)
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту
Оқыту әдістері мен технологиялары
1 шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
Екінші шетел тілі (B2 деңгейі)
Шетел тілдерін оқыту стратегиясы
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
1 шетел тілін оқытудың әдістемесі
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С1 деңгейі)
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С2 деңгейі)
2 шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
-
4 Оқу жылы
Оқытылатын тілдердің салыстырмалы-салғастырмалы типологиясы
Оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері мен дескрипторлары
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С2 деңгейі)
Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер
Функционалдық стилистика
Шетел тіліндегі дайындықтағы IT технологиялар
Критерийалдық бағалау технологиялары
Академиялық ағылшын тілі
Шет тіліндегі мәтінді түсіндіреді
Кәсіби саладағы тілдік коммуникация
Сыныпта тілді бағалау, бағалау кезеңдері мен құралдары
Зерттеулер, даму және инновациялар
Көптілді іскерлік дискурс
Лингвостилистика
Салғастырылмалы лингвистика
Сөйлесудің әртүрлі салаларында оқытылатын шетел тілдерінің қолданылуы
Шетел тілдерін оқыту мен үйретудегі компьютерлік қосымшалар мен ресурстар
Лингвистикалық типология
Іскерлік дискурс практикасы (негізгі және екінші тілдер)
2 шетел тілін оқытудың әдістемесі
Академиялық мақсаттағы негізгі шетел тілі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ана тілі және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби қарым-қатынасты жүргізеді, шетел тіліндегі кәсіби мәтіндермен жұмыс жасай алады; халықаралық немесе мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында әртүрлі мәдениет өкілдерінің диалогтық өзара әрекетін жүзеге асыра алады; топтық жұмысты ұйымдастыру және эксперименттік әрекеттерді басқару үшін сөйлеу әрекетінің репродуктивті және өнімді түрлерін ұйымдастырудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдана алады.
- С1, С2 меңгеру деңгейіне және қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес курста оқытылатын тақырыптар шегінде ШТ-де ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін меңгереді; IELTS және TOEFL, TestDaF, DELF, TOPIK және т. б. халықаралық емтихандар талап ететін дәрежеде грамматика, лексика, стилистика саласындағы білім мен дағдыларды қолдана алады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Бірінші және екінші шетел тілдерін меңгеру деңгейінің В1, В2 деңгейіне сәйкес монологтік, диалогтық сөйлеу, пікірталас, пікірталас түрінде ақпарат алмасу түрінде проблемалық тақырыптың ауызша да, жазбаша да аргументтерін сауатты түрде құра алады; бағдарламада ұсынылған тақырыптар бойынша нақты лексиканы қамтитын лексикалық және грамматикалық құрылымдарды дұрыс және орынды қолдана алады.
- IT-технологияларды, Web ресурстарды және инновациялық тәсілдерді білім алушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелерін ұйымдастыру, бағалау, мониторингілеу, сондай-ақ ағылшын тілі бойынша бақылау-өлшеу материалдарын құрастыру кезінде офлайн және онлайн-ортада бағалау кезінде пайдаланады; сыни ойлауды пайдалана отырып, оқушыға бағдарланған тәсіл негізінде мұғалім мен оқушының өзара іс-қимылын ұйымдастыру және рефлексия.
- Шетел тіліндегі медиа контентті кәсіби мақсатта қолданады; мәдениетаралық қарым-қатынас принциптерін және шетел әдебиеті саласындағы білімді қолданады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді.
- Оқытылатын шетел тілдерінің теориялық базалық білімдерін кәсіби салаға біріктіре алады; деңгейлік тәсілді қарастыратын шетел тілін меңгерудің халықаралық стандартының талаптарына сәйкес оқытылатын тілдің ұлттық-мәдени ерекшелігін ескере отырып, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыра алады.
- Кәсіби даму мақсатында, сондай-ақ шетел тілдері мен әдебиеттерін оқыту шеңберінде зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін пәнаралық білімді табу және пайдалану.
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде лингвистика саласындағы ұғымдар мен категориялармен еркін жұмыс істей білу.
- Стилистикалық нормаларды ескере отырып, сөйлеу мазмұнына, қарым-қатынас жағдайына, сөйлеу мақсатына байланысты тілдік құралдарды қолдана алады; шетел тілін оқыту үдерісінде типтік қателіктердің алдын алу үшін анна тілі және шетел тілдерінің жүйелерін салыстыруды ескере отырып, тілдік материалға салыстырмалы-типологиялық талдау жүргізе алады; студенттердің ана тілі және шетел тілдерін білуі мен білім қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тілі сабақтарында оқушылардың рефлексиялық, шығармашылық әрекетін ұйымдастыра алады.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере және IT-технологияларды қолдана отырып, мектепте шетел тілдерін оқытудың заманауи әдістерін, құралдары мен нысандарын пайдаланады; тілдерді оқыту саласында зерттеу жұмыстарын жүргізеді; STEM, CLIL сияқты әртүрлі лингводидактикалық жүйелерді, тәсілдерді, қағидаттарды, мазмұнды, оқыту технологияларын салыстырмалы талдауды жүзеге асырады.