Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01716 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP) в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты БББ оқыту тіліне (орыс және орыс емес тілдер) қарамастан, барлық тұрпаттағы және түрдегі орта білім беру ұйымдарында орыс тілі мен орыс әдебиеті мұғалімі ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті маман даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Әдебиеттану пәніне кіріспе
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым негіздері
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Лингвистика негіздері
Дінтану
Әдебиеттану негіздері
Тіл біліміне кіріспе
Орыс тілінің фонетикалық жүйесі
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Классикалық орыс әдебиеті (18 ғ.)
Орыс халық ауыз әдебиеті
-
2 Оқу жылы
Іскерлік коммуникация мәдениеті: заманауи трендтер
Орыс тілінің лексикалық жүйесі
Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Классикалық орыс әдебиеті (19 ғ.) -1
Мифология және әлем әдебиеті (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Ғылым және академиялық жазудың метатілі
Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Мифология және әлем әдебиеті (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Классикалық орыс әдебиеті (19 ғ.) -2
Орыс тілінің морфологиялық жүйесі және сөзжасам
-
3 Оқу жылы
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Орыс тіліне оқыту әдістемесі мен технологиясы
Педагогикалық зерттеулер
Көркем мәтінді филологиялық талдау
Инклюзивті білім беру ортасы
20 ғасырдағы орыс әдебиеті (1 жартысы)
Көркем мәтіннің герменевтикалық талдауы
Бағалау және дамыту
Орыс тілінің синтаксистік құрылысы
Этнолингвистика негіздері
Заманауи оқу стратегиялары
Орыс әдебиетіне оқыту теориясы мен практикасы
Орыс тілінің практикалық курсы
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Көп мәдениетті ортадағы заманауи білім беру технологиялары
Психолингвистика
20 ғасырдағы орыс әдебиеті (2 жартысы)
Мәтіннің лингвомәдени талдауы
Емле мен тыныс белгілерінің қиын сұрақтары
Орыс тілінің синтаксистік құрылысы
-
4 Оқу жылы
Зерттеулер, даму және инновациялар
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің тәжірибесіндегі цифрлық технологияла
Сөйлеу мәдениеті мен стилі
Құрылымы әртүрлі тілдердің салыстырмалы грамматикасы
Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын үлгілеу
Қазіргі орыс әдебиеті (21-ғасырдың басы)
Атқарымдық алуандықтағы орыс тілі
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Орыс тілі фактілерінің тарихи түсіндірмесі
Риторика және спичрайтинг негіздері
Тарихи грамматика және орыс әдеби тілінің тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі типтегі білім беру орталарында оқу және көшбасшылық процестерін педагогикалық мағыналы түрде жобалайды, жүзеге асырады, бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана алады.
- Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қарым-қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы қарым-қатынас жасайды. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанр мен стильдегі мәтіндер жасайды, шешендік өнердің заңдылықтарын шынайы сөйлеу тәжірибесінде қолданады.
- Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық дамуы, ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
- Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті тарихи түсініктеме береді.
- Қазіргі орыс әдеби тілі жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), орыс тілі бірліктерінің сөйлеудегі қызмет ету ережелері туралы білімдерін қолданады. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Түрлі тілдік құбылыстарды квалификациялауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың қызметін анықтауға қабілетті.
- Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады.
- Әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның кезеңге бөлінуі, қазіргі жағдайы мен әлемдік мәдениеттегі орны туралы білімдерін қолданады. Көркем мәтінді түсіндіріп, әдеби талдау жасай алады. Оқу стратегиясын таңдай алады, құнды ақпаратты алады және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда пайдалана алады.
- Ол орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарына ие және орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде орыс тілі мен орыс әдебиетін оқыту үдерісін жобалауға және технологиялық енгізуге қабілетті.
- Барлық студенттерді, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқу процесіне қамту үшін оқытудың арнайы тәсілдерін қолдана алады.
- Жүйелі лингвистикалық білімді, оның ішінде тіл қызметінің негізгі деңгейлерін меңгереді. Ол әлеуметтік лингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, сөзді, сөйлемді, мәтінді синхрондық және диахрондық аспектілерде білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдыларына ие.
- Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; модельдеу, болжау, ғылыми іс-әрекеттерді жобалау) зерттеу және білімді басқару дағдыларын көрсетеді. Орыс филологиясы саласында ғылыми-зерттеу қызметін, соның ішінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына жетекшілік ете алады.
- Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес әрекет ете алады. Қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін кәсіптік қызметінде қолданады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік пен кәсіпкерлік дағдыларды көрсете алады.
- Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады.