Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02192 Аспаптық орындаушылық - фортепиано в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Аспаптық орындау – фортепиано» білім беру бағдарламасының мақсаты – көркем музыкалық орындаушылық шеберлігі жоғары білікті мамандарды дайындау. Бағдарламаның түлектері еңбек нарығында табысты бейімделу және бәсекеге қабілетті болу үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктері бар концерттік орындаушылар мен оқытушылар ретінде тиімді жұмыс істеуге дайындалады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B099 Аспаптық орындаушылық
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлықпен күресте этикалық және құқықтық нормаларды үйренуге, қолдануға және сақтауға дайын болыңыз. Бизнес-жоспар жасап, оны жүзеге асыру жолдарын таба білу. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу саласында білімі болуы. Қауіпсіздік негіздерін білу және қоршаған ортаға әсерін ескеру.
  • Фортепианолық музыканы кәсіби түсіндіру дағдыларын меңгеру, музыкалық шығармалармен жұмыс істей білу, репертуарды стильдік нормаларды сақтай отырып, жоғары техникалық және көркемдік деңгейде орындау. Әртүрлі жанрдағы музыканы өз бетінше және кәсіби түрде талдай білу, музыкалық стильдер мен бағыттарды білу, сонымен қатар үнемі кәсіби дамуға ұмтылу.
  • Стильдік және бейнелік міндеттерді түсінуді, солист орындауының техникалық ерекшеліктерін білуді және дыбыстық және техникалық шешімдердің бірлігін қамтамасыз етуді қоса алғанда, солистпен концертмейстер ретінде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Концерттік орындаушы ретінде жаттығулар мен концерттік қойылымдарды ұйымдастыру және өткізу.
  • Пианистің камералық орындаушылық дағдыларын, оның ішінде ансамбльдегі басқа музыканттармен қарым-қатынасты, әртүрлі музыкалық стильдерді шарлау қабілетін, партитураларды оқу, композитордың ансамбль контекстіндегі музыкалық ниетін түсіну және жүзеге асыру, техника мен орындау дағдыларын дамыту. дыбыстың тепе-теңдігі мен үйлесімділігін қамтамасыз ететін артикуляция.
  • Музыканы бірге ойнау, орындаушылықты серіктеспен синхрондау, көзбен оқу, ансамбль текстурасын түсіну, техника мен артикуляцияны жақсарту дағдыларын дамыту. Маңызды аспектілер - ырғақ сезімі, динамикалық тепе-теңдік, партитураны түсіндіру және әртүрлі стильдер мен музыкалық тапсырмаларға бейімделу.
  • Орган құрылысын және әр дәуір мен композиторлардың орган музыкасының антологиясын білу; әртүрлі стильдегі музыканы орындай білу; органда, пернетақтада және педальда ойнау техникасын меңгеру.
  • Орындау мен зерттеуде шығармашылық қолдану үшін музыкалық және тарихи білімге ие болу; орындаушылық өнердің тарихын түсіну және көркемдік және орындаушылық талдау негізінде шығармаларды түсіндіру.
  • Музыкалық шығармалардың музыкалық мәтінінің басылымдарын шарлау және «Композитор-нота-мәтін-редактор-орындаушы-тыңдаушы» жүйесінде әртүрлі стильдегі аспаптық музыканы түсіндіру тәсілдерінің дамуын түсіну.
  • Музыкалық шығармаларды талдаудың теориялық және практикалық білімдерін жүйелендіріп, олардың құрылымын, стилін және мәнерлеу құралдарын түсіну, кәсіби орындаушылық және педагогикалық қызметте тиімді пайдалану үшін.
  • Сахна өнерінің тарихын жетік білу, оның дамуы мен негізгі тұлғаларын түсіну. Композиторлардың көркемдік талдауы мен стильдік ерекшеліктеріне сүйене отырып, музыкалық шығармалардың жеке интерпретациясын жасауға үлес қосу.
  • Фортепиано педагогикасындағы әдістемелік жұмыстың ерекшеліктерін және музыкалық білім беру психологиясын білу; оқу-тәрбие процесін жоспарлау, педагогикалық репертуар таңдау, оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, жеке жоспарлар құру, олардың музыкалық қабілеттерін талдау және дамытуды ынталандыру. Фортепиано сыныбында стильдік тәсілді және оны жүзеге асыру әдістемесін меңгеру.
Top