Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02101 Музыкатану в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

Оқыту нәтижелері

  • Өзінің жеке зерттеу/зерттеу нәтижелерін және басқалардың нәтижелерін жүйелі және сыни талдау және бағалау.
  • Мәдени процестердің заманауи стратегиялары мен бағыттары, еңбекті ғылыми ұйымдастыру туралы білімге сүйене отырып, мәдениет пен өнер саласындағы жобалық-басқарушылық қызметті жүзеге асыруға дайындығын көрсету.
  • Қаржыландырудың ықтимал көздерін қоса алғанда кез келген ықтимал тәуекелдерді және/немесе теріс әсерлерді бағалай отырып, тиісті әдіснамалық процестер мен ресурстарды таңдап және пайдалана отырып, зерттеу мен жобаларды белгілеу, жоспарлау, орындау және ұсыну.
  • Жүргізілген ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне, дәстүрлі және академиялық музыканың көркемдік контекстін білуге сүйене отырып, музыкатану пәндерін түсіндіруде, оқытуда өзіндік түсінік пен инновациялық шешімдерді көрсету.
  • Қажет болған жағдайда тиісті әдебиеттен және/ немесе басқа ресурстардан алынған білімді өзінің зерттеу және / немесе көркем тәжірибе саласы шегінде қарауға, түсіндіруге, талдауға, бағалауға, басқаруға, сақтауға және беруге қабілетті болу.
  • Ғылыми журналдарда, республикалық және халықаралық конференциялар материалдарының жинақтарында және басқа да басылымдарда ғылыми, ғылыми-әдістемелік, оқу-әдістемелік жұмыстарды, мақалаларды, өнертану, пәнаралық және педагогикалық мәселелер бойынша материалдарды жасау, Таныстыру, рецензиялау, басып шығару, сараптама жасау қабілетін көрсету.
  • Мақсатты аудиториялардың қажеттілігін назарға ала отырып, зерттеу нәтижелеріне қатысты ақпаратты хабардар ету мен таратудың тиімді және тиісті әдістері мен техникасын анықтау, таңдау және пайдалану.
  • Түсінуді кеңейту және жаңа білім мен зерттеу өнімдерін жасау үшін өзінің көркемдік тәжірибесіне немесе музыкалық кеңістігіне сүйене отырып, зерттеу пәнінің проблемалық мәселелерін контекстпен анықтау және келісу.
  • Жан-жақты ортада нәтижелерге қол жеткізу тәжірибесі мен әдістеріне әсер ету үшін практикалық, коммуникативтік және желілік дағдылардың кең ауқымын пайдалана отырып қолдау, басқару және әріптестермен ынтымақтасу.
  • Өз оқу саласындағы негізгі мәселелерді анықтау, оларды сыни тұрғыдан қарау және инновациялық шешімдер табу.
  • Зерттеушілердің, практик – мамандардың, әзірлеушілердің және жасаушылардың сыни ескертпелері мен ұсыныстарын назарға ала отырып, олардың, кең ауқымымен ынтымақтасу және өз жұмысын сынауға сезімтал болу.
  • Олардың зерттеулерінің/зерделеуінің әртүрлі аудиторияға әсерін назарға алу және мамандар мен әуесқойларда дұрыс түсініктің пайда болуына ықпал ету.
  • ЖОО-да Педагогикалық қызметті жүзеге асыруға, оқыту бейіні бойынша Оқытушыларды оқыту және біліктілігін арттыру практикасында оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік білімді қолдануға және беруге дайындығын көрсету.
Top