Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D02101 Музыкатану в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық, ағартушылық, редакциялық, сыни қызметпен жоғары кәсіби деңгейде айналысатын жоғары білікті музыкатанушыны дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D022 Музыкатану
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылыми зерттеу әдістері
Орталық Азияның хордофондары: зерттеу аспектілері
Заманауи мәдени процестердің зерттеу стратегиясы
Орталық Азияның түркі халықтарының аспаптық музыкасындағы дыбыстың санаты
Өнер философиясы
Қазақстан Музыкатануы
Академиялық жазылым
Дереккөзтану
Музыкологиядағы пәнаралық зерттеулер
Музыкатанушының ғылыми қызметін ұйымдастыру және басқару
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өзінің жеке зерттеу/зерттеу нәтижелерін және басқалардың нәтижелерін жүйелі және сыни талдау және бағалау.
- Мәдени процестердің заманауи стратегиялары мен бағыттары, еңбекті ғылыми ұйымдастыру туралы білімге сүйене отырып, мәдениет пен өнер саласындағы жобалық-басқарушылық қызметті жүзеге асыруға дайындығын көрсету.
- Қаржыландырудың ықтимал көздерін қоса алғанда кез келген ықтимал тәуекелдерді және/немесе теріс әсерлерді бағалай отырып, тиісті әдіснамалық процестер мен ресурстарды таңдап және пайдалана отырып, зерттеу мен жобаларды белгілеу, жоспарлау, орындау және ұсыну.
- Жүргізілген ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне, дәстүрлі және академиялық музыканың көркемдік контекстін білуге сүйене отырып, музыкатану пәндерін түсіндіруде, оқытуда өзіндік түсінік пен инновациялық шешімдерді көрсету.
- Қажет болған жағдайда тиісті әдебиеттен және/ немесе басқа ресурстардан алынған білімді өзінің зерттеу және / немесе көркем тәжірибе саласы шегінде қарауға, түсіндіруге, талдауға, бағалауға, басқаруға, сақтауға және беруге қабілетті болу.
- Ғылыми журналдарда, республикалық және халықаралық конференциялар материалдарының жинақтарында және басқа да басылымдарда ғылыми, ғылыми-әдістемелік, оқу-әдістемелік жұмыстарды, мақалаларды, өнертану, пәнаралық және педагогикалық мәселелер бойынша материалдарды жасау, Таныстыру, рецензиялау, басып шығару, сараптама жасау қабілетін көрсету.
- Мақсатты аудиториялардың қажеттілігін назарға ала отырып, зерттеу нәтижелеріне қатысты ақпаратты хабардар ету мен таратудың тиімді және тиісті әдістері мен техникасын анықтау, таңдау және пайдалану.
- Түсінуді кеңейту және жаңа білім мен зерттеу өнімдерін жасау үшін өзінің көркемдік тәжірибесіне немесе музыкалық кеңістігіне сүйене отырып, зерттеу пәнінің проблемалық мәселелерін контекстпен анықтау және келісу.
- Жан-жақты ортада нәтижелерге қол жеткізу тәжірибесі мен әдістеріне әсер ету үшін практикалық, коммуникативтік және желілік дағдылардың кең ауқымын пайдалана отырып қолдау, басқару және әріптестермен ынтымақтасу.
- Өз оқу саласындағы негізгі мәселелерді анықтау, оларды сыни тұрғыдан қарау және инновациялық шешімдер табу.
- Зерттеушілердің, практик – мамандардың, әзірлеушілердің және жасаушылардың сыни ескертпелері мен ұсыныстарын назарға ала отырып, олардың, кең ауқымымен ынтымақтасу және өз жұмысын сынауға сезімтал болу.
- Олардың зерттеулерінің/зерделеуінің әртүрлі аудиторияға әсерін назарға алу және мамандар мен әуесқойларда дұрыс түсініктің пайда болуына ықпал ету.
- ЖОО-да Педагогикалық қызметті жүзеге асыруға, оқыту бейіні бойынша Оқытушыларды оқыту және біліктілігін арттыру практикасында оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік білімді қолдануға және беруге дайындығын көрсету.