7M10144 Медицина в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Медициналық зерттеулер саласындағы әртүрлі зерттеу тәсілдерін, перспективаларын және соңғы әзірлемелерді практикалық, білім беру қызметіне қолдануға қабілетті трансляциялық зерттеулерді ынталандыру мақсатында клиникалық медицинаның білікті спциалистерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Аурухананы басқару
Аурухана менеджментінің бағыттары мен түрлері. Медициналық ұйымды басқарудағы Ұйымдық құрылым және логистика. Аурухана менеджментін дамыту бағдарламасын әзірлеу негіздері, жоспарлардың негізгі бағыттары мен түрлері. Кадрлық менеджментті бағалау және оны жақсарту бағдарламаларын әзірлеу. Ұйымның балын ақпараттық қамтамасыз ету және инновациялық дамуын талдау. Медициналық ұйымның әртүрлі қызметтері мен бөлімшелерін дамыту бағдарламаларын әзірлеу.
Несиелер - 3
-
Пациенттердің қауіпсіздігін басқару
Өз пациенттеріне қауіпсіз және сапалы көмек көрсету міндеттерін айқындау, медициналық-санитариялық қызмет көрсету қауіпсіздігінің көрсеткіштерін жақсартуға мүмкіндік беретін саясатты, басшылықтың ұйымдастырушылық әлеуетін айқындау. Пациенттердің қауіпсіздігі денсаулық сақтаудың негізгі қағидасы болып табылады және қазіргі уақытта жаһандық қоғамдық денсаулық сақтаудың күрделі және нашарлау проблемасы ретінде танылады
Несиелер - 4
-
Медицинадағы инновациялық технологиялар
Медицина саласындағы инновациялар әр адамға қатысты. Олар аурудың алдын алудың, диагностикалаудың және бақылаудың жаңа әдістерін, сондай-ақ ауруларды бақылау мен емдеудің жаңа препараттары мен әдістерін уәде етеді. Сонымен қатар, медициналық инновациялар-бұл білім базасын кеңейту және өзгеріп отыратын қажеттіліктер мен үміттерді тиімдірек қанағаттандыру мақсатында қазіргі уақытта қолданылатын технологиялық және бизнес-модельдерді өзгерту.
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері..
Бағдарламаның мақсаты теориялық білім мен дағдыларды теориялық білімді ұсыну және бағдарламалық құралдар мен жасанды интеллект әдістерін практикалық қолдану саласында қолдану саласындағы құзыреттер кешенін қалыптастыру, Әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен практикасының қазіргі жағдайы туралы тұтас идеяны қалыптастыру болып табылады.
Несиелер - 5
-
Сақтандыру медицинасының модельдері
Әр түрлі елдердің денсаулық сақтау жүйелерінің модельдері мемлекеттің осы процестердегі рөлі мен функцияларына байланысты белгіленуі мүмкін медициналық сақтандыру денсаулық сақтаудағы халықтың мүдделерін әлеуметтік қорғаудың бір түрі болып табылады. Медициналық сақтандырудың мақсаты-сақтандыру жағдайы туындаған кезде Азаматтарға жинақталған қаражат есебінен медициналық көмек алуға кепілдік беру және алдын алу шараларын қаржыландыру.
Несиелер - 5
-
Мақала құрастыру және жүйелі шолу құралы
Ғылыми мақалаларда, есептерде және диссертацияларда анықтамалық (анықтамалық) материалды ресімдеу жұмыстың маңызды және уақытты қажет ететін бөлігін құрайды. Сияқты заманауи әдебиеттер тізімін безендіру құралдары Мендели бағдарламасы дереккөздермен және олардың дәйексөздерімен жұмыс істеу процесін автоматтандыруға мүмкіндік береді. Бағдарлама интуитивті интерфейске ие және биомедициналық практикадағы көптеген журналдарға сәйкес келетін әр түрлі дизайн стильдерін қамтиды.
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу аннотациясы
Пән ізденушінің жұмыстың және немесе жарияланымның қысқаша сипаттамасын, зерттеу бағытын, зерттеу мәселесін, қойылған міндетті тұжырымдауды, ғылыми зерттеулердің авторы жүргізген және алынған нәтижелерді сауатты жазу қабілетін дамытуға арналған.
Несиелер - 4
-
Аурухана ортасының эпидемиологиясы
Пән эпидемиологияның құндылығын, теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін және эпидемиологиялық зерттеулерге көзқарастарды теориялық және практикалық түсінуге бағытталған. Ауруханаішілік инфекциялардың, инфекциялық және инфекциялық емес аурулардың алдын алудың теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеру.
Несиелер - 3
-
Зерттеуге арналған заманауи статистикалық талдау құралдары
Статистикалық деректерді талдау қазіргі ғылыми зерттеулер үшін маңызды құрал болып табылады. Сандық деректердің жарылғыш өсуімен және зерттеу сұрақтарының күрделілігінің артуымен статистикалық әдістер ғылыми нәтижелерді түсіну, түсіндіру және жеткізу үшін таптырмас болды.
Несиелер - 6
-
Ауруларды басқару бағдарламалары
Тәртіп созылмалы аурулары бар науқастардың жағдайын қалай тиімді басқаруға болатындығын жақсы түсінуге көмектеседі. Пациенттерге күтім жасаудың рөлі, Оқыту өзін-өзі басқару науқастың және оның отбасы мүшелерінің, созылмалы аурулары бар науқастардың клиникалық жағдайларын басқару тәсілдері мен дағдылары. Сондай-ақ, пән пациенттердің қажеттіліктерін зерттеу әдістерін, пәнаралық тәсіл арқылы пациентке бағытталған көмек көрсету тәсілдерін қамтиды
Несиелер - 4
-
Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина негіздері
Клиникалық эпидемиологияға және дәлелді медицинаға кіріспе. Қоғамдық денсаулық сақтау жүйесіндегі Эпидемиология. Эпидемиология мен аралас пәндермен өзара байланысы. Зерттеудің эпидемиологиялық әдістері. Эпидемиологиялық зерттеулер деректерін өңдеу және талдау. Денсаулық сақтау технологияларын бағалау және дәлелді медицина. Медициналық ақпаратты іздеу әдістемесі, сенімді көздер мен ресурстар. Зерттеу дизайны, дәлелдеу дәрежесі бойынша ғылыми деректердің иерархиясы.
Несиелер - 6
-
Емдік дене шынықтыру
Пән аурудың алдын алу және қауіпсіз, тиімді және ғылыми жолмен емдеу әдісі ретінде жаттығуларды тағайындауға мүмкіндік береді. Пән ақпаратты белсенділікті және дене формасын дәл бағалау және осы білімді қолдану ретінде қамтиды. Зерттеулер дене жаттығуларының рөлін түсінуге мүмкіндік береді және топтық талқылаулар әр түрлі патологиялары бар пациенттер үшін осы білімді қолдануға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Пән басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен көпаспектілі мазмұны туралы қазіргі заманғы түсініктерді қарастырады; кәсіби іс-әрекетті табысты жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін болашақ магистрдің психологиялық мәдениетін арттыру. Басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдауды қамтитын басқару психологиясының негізгі міндеттері оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тамақтану және адам денсаулығы.
Пән адамның тамақтануы мен денсаулығына қатысты білімді, дағдылар мен тәсілдерді дамытуға, сондай-ақ тамақ өнімдері мен адам денсаулығы арасындағы байланыстың маңыздылығына арналған. Тамақ өнімдері, адамның тамақтануы және қоғамдық денсаулық сақтау, биожүйелерді өндіру, құрастыру туралы ғылым ұсынылады. Сонымен қатар адам метаболизмі мен физиологиясының молекулалық негіздері және адамның өмірлік циклі арқылы тамақтану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (Кәсіби)
Пәннің мазмұны шетел серіктестерімен қарым-қатынас жасау кезінде кәсіби және ғылыми қызметті шешу үшін лингвистикалық құзыреттілікті дамыту болып табылады, сонымен қатар оқу автономиясының деңгейін, өздігінен білім алу қабілетін арттыруды, ақпараттық мәдениетті дамытуды, ой-өрісін кеңейтуді және жалпы мәдениетті арттыруды қамтамасыз етуге бағытталған. Еңбек нарығында оның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал ететін кәсіби біліктер мен дағдыларды жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Интеграцияланған медициналық ғылым
Пән анатомия, физиология, биохимия, генетика, фармакология, патология, популяциялық ғылым және мінез-құлық ғылымдарындағы клиникалық маңызды ұғымдарды қамтиды. Магистрант молекулаларды, жасушалар мен тіндерді, сондай-ақ ғылыми зерттеулер мен медициналық дәлелдемелерді бастапқы зерттейді. Магистранттар медициналық практикадағы коммуникативтік дағдылар теориясын қоса алғанда, кәсіби практикамен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғарғы мектеп педагогикасы
Педагогика негіздері: оқыту, даму және кәсіби дайындық заңдылықтары, мәні, принциптері, әдістері мен формалары.Білім беру процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру. Педагогиканың негізгі категориялары, педагогтың жүйесіндегі және практикалық қызметіндегі жоғары мектеп педагогикасының рөлі мен маңызы, қазіргі заманғы педагогиканың негізгі принциптері мен жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешуде әдістемелік тәсілдер туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдіснамасы
Пән зерттеу жобаларын жоспарлау, тіркеу, эксперимент жасау, деректерді басқару және оларды түсіндіру негізін береді. Пән зерттеулердің озық тәжірибесі негізінде жатқан кейбір негізгі принциптермен танысуға және зерттеулерге қатысты этикалық шешімдерді сыни ойлауға және қабылдауға дайындауға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Bio 5206 med Биостатистика
Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары. Статистикалық гипотезаларды тексеру негіздері. Сапалық және сандық белгілер арасындағы өзара байланысты зерттеу. Дисперсиялық талдау негіздері. Параметрлік және параметрлік емес өлшемдер. Стандарттау әдісі, оның мәні және қолданылуы. Корреляциялық талдау. Статистикалық зерттеудегі графикалық бейнелер. Статистикалық материалды өңдеуде компьютерлік технологияларды қолдану. Медициналық-биологиялық экспериментте өлшеу шкалаларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарих және философия ғылымы
Ғылым философиясының жалпы мәселелері. Ғылымның қазіргі философиясының пәні мен негізгі концепциялары. Ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Ғылыми-техникалық прогрестің болашағы медицинаның философиялық мәселелері. Медицина философиясы және медицина ғылым ретінде. Әлеуметтік-биологиялық және психологиялық мәселелер. Қалыпты жағдай, денсаулық және сырқаттың проблемалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Балалар денсаулығы
Пән балалар денсаулығының нақты мәліметтеріне, балалар ауруларының ғылыми негіздерін және оларды диагностикалауға, сондай-ақ маңызды педиатриялық жағдайларды емдеуге негізделген түсініктерді жақсартуға бағытталған. Бұл курс дәлелді медицина принциптерінің теориялық негіздерін және балалар ауруларының ғылыми негіздерін көздейді және диагностика мен емдеудегі инновацияларға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Онкология
Пән обырды зерттеу, обырдың дамуына ықпал ететін негізгі молекулалық механизмдер, емдеудің заманауи нұсқалары және зерттеу пациенттердің жаңа еміне өзгеретін жолдары кіреді. Пән аурудың клиникалық және патологиялық аспектілерін, оның негізгі молекулалық себептерін және оның клиникалық басқаруын кеңінен жүйелі түрде түсінуге және емдеудің жаңа әдістерін әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биомедициналық зерттеулердегі жаңа технологиялар
Биоақпараттық жұмыс аймақтарына шолу; филогенетикалық қатынастар; генетикалық Алгоритмдер (байланыс / ассоциация). Геномды жоғары өнімді секвенирлеу және транскриптомды талдау, siRNA-гендердің үнсіздігін қамтамасыз ету, микроскопия, протеомдық және метаболомдық талдаудағы масс-спектрометрия және изотоптық зерттеу; соңғы технологиялық әзірлемелер. Молекулалық және техникалық принциптерді және ұсынылған биомедициналық технологияларды қолдану салаларын түсіну, түрлі технологияларды қолдану салаларымен танысу және олардың айырмашылықтары, белгілі бір технологиялардың мүмкіндіктері мен шектеулері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қоғамдық денсаулық сақтау
Пән Денсаулық сақтау жүйесінде қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтаудың рөлін ұсынады. Денсаулық сақтау қызметтері мен жүйелерінің ағыны денсаулықты нығайту және денсаулық сақтау қызметтерін басқару теориясы мен практикасына негізделеді. Бұл ағынды анықтайтын негізгі тақырыптар: денсаулық сақтаудағы сапаны жақсарту, денсаулық сақтау жүйесінің саясаты және халықтың денсаулығын жақсарту болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адамның психологиялық жағдайын қолдау негіздері
Пән адамның әлеуметтік маңызы бар ауруларда психологиялық жағдайын қолдауды ұсынады. Пән адамның денсаулығын сақтау, семіздікпен күресу, дұрыс тамақтануды сақтау, дене жаттығуларын сақтау және т. б. мәселелерін қарастырады.. Көшбасшылық негіздері және психикалық денсаулық саласындағы саясат, ата-аналарға перинаталдық кезең ішінде психикалық денсаулықты қорғау жөніндегі қызметтерді қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Репродуктивті және жыныстық денсаулық
Пән жыныстық және репродуктивті денсаулық, соның ішінде АИТВ / ЖЖБИ, бедеулік және қоғамдық денсаулық сақтау мәселесі болып табылатын жағымсыз жүктілік мәселелерін ұсынады. Жыныстық және репродуктивті денсаулық проблемаларының кешенді алдын алу және оларды емдеу, олар туындайтын психоәлеуметтік жағдайларды, сондай-ақ жыныстық және репродуктивті денсаулық пен игіліктің биологиялық және диагностикалық аспектілерін терең түсінуді талап етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтау саласындағы заңнама және этика
Пән медициналық көмек көрсету және тұрақты құқықтық реформаларды талап ететін биомедициналық зерттеулер жүргізу мәселелерін қамтиды. Пән Денсаулық сақтау және биомедициналық зерттеулер саласындағы ағымдағы және туындайтын этикалық, құқықтық және әлеуметтік мәселелерді тану және шешу үшін қажет. Дәрігер мен пациент арасындағы өзара қарым - қатынас негіздері, өмірдің басында-аяғында проблемалар және т. б. ұсынылатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өзінің кәсіби қызметінде жазбаша және ауызша хабарламаларда зерттеу нәтижелерін тиімді беру және тарату дағдыларын пайдаланады
- Тиімді жұмыс үшін, жоғары деңгейлі білім беруде оқыту және өмір бойы кәсіби өсу үшін көпбейінді командаға жаңа білім, идеялар генерациялайды, енгізеді.
- Клинкалық медицина жүйесін дамыту және жетілдіру үшін өз біліктілігі шеңберінде тиімді технологияларды енгізу бойынша инновациялық тәсілдер мен ғылыми ақпаратты пайдаланады.
- Медицина саласындағы заманауи технологияларды бағалау, жоспарлау және пайдалану үшін озық дағдылары мен білімі бар
- Ғылыми-дәлелді тәсілдерді пайдалана отырып, адам денсаулығын сақтау және нығайту үшін пациентті күту бойынша стратегияны бағалау дағдыларын қолданады.
- Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулердің пәнаралық сипатын ескере отырып, сектораралық деңгейлерде инновациялық ғылыми-дәлелденген тәсілдер мен халықаралық этикалық қағидаларды пайдаланады.
- Қоғамдық денсаулық сақтауды дамытуға үлес қосу, кәсіби қызметте ғылыми және инновациялық тәсілдерді қолдану, сондай-ақ білім беру, ғылыми зерттеулер жүргізу, білім алушыларды ғылыми-әдістемелік жұмысты жүзеге асыру және әлеуметтендіру негіздерін меңгеру, Алған білімдері мен дағдыларын практикалық денсаулық сақтау мен ғылыми-педагогикалық қызметте ғылыми зерттеулер жүргізу және талдау үшін қолдану.