Жаңа білім беру бағдарламасы

8D04201 Құқықтану

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республкасының құқық қорғау органдары үшін құқық саласында іргелі білім беру, әдіснамалық және зерттеушілік дайындығы бар ғылыми кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D078 Құқық
  • Дайындық бағыты 8D042 Құқық

Пәндер

  • Заманауи педагогикалық технологиялар

    Пән аясында докторанттар жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілер, еңбек нарығының қажеттіліктеріне сәйкес жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің білім беру бағдарламаларын дамыту және жетілдіру тетіктері, ғылым және жоғары білім саласындағы қазіргі заманғы тенденциялар туралы білімдерін тереңдетеді, сондай-ақ академиялық және кәсіптік ортадағы коммуникация стратегиялары мен тетіктері, ғылыми мектептерді қалыптастыру және жас оқытушыларға тәлімгерлік етуді дамыту зерттеледі.

    Семестр - 1
    Несиелер - 1
  • Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасын қолдану проблемалары

    Пән аясында азаматтық құқықтарды жүзеге асырудың және қорғаудың теориялық және практикалық мәселелері зерттеледі. Меншік құқықтары мен міндеттерін қорғаудың өзекті мәселелеріне талдау жасалады. Тұтынушылардың және олардың контрагенттерінің субъективті құқықтары мен міндеттерін жүзеге асыру мәселелері зерделенеді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының әкімшілік заңнамасын қолданудың проблемалары

    Пән аясында Қазақстан Республикасының әкімшілік заңнамасының қағидаттары мен міндеттерін іске асыру, әкімшілік құқық бұзушылықты саралау және әкімшілік жауапкершілікке тарту мәселелері зерделенеді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қылмыстық процестің өзекті проблемалары

    Пән қылмыстық процестің дамуының әлемдік тенденцияларын ескере отырып, Қазақстан Республикасының қылмыстық процестік заңнамасын жетілдірудің негізгі тенденцияларын меңгеру, қылмыстық іс жүргізу құқығының проблемалық аспектілерін зерделейді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заң ғылымдарының әдіснамалық проблемалары

    Пән аясында қазіргі заң ғылымының әдіснамасы мен философиясының мазмұны мен функциялары зерттеледі, заң шығару, басқару және құқық қорғау қызметіндегі ғылыми білімге сұраныс мәселелеріне талдау жүргізіледі, теориялық, эмпирикалық және метатеориялық құқықтық зерттеулердің әдіснамасы мәселелері зерттеледі.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қылмыстық және қылмыстық-атқару заңнамасын қолданудың теориясы мен практикасының өзекті проблемалары

    Пән жазаларды тағайындау мен орындау саласындағы қылмыстық саясаттың негізгі бағыттарын және теория мен практика проблемаларын шешудің мүмкін жолдарын әзірлеп, негіздей отырып, қылмыстық-құқықтық ықпал етудің өзге де шараларын ескере отырып қылмыстық және пенитенциарлық құқық институттарының теориялық және практикалық мәселелерін зерделейді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құқық қорғау қызметінде ұйымдастырушылық қызмет

    Пән құқық қорғау қызметіндегі ұйымдастыру-басқару қызметінің ғылыми-нормативтік негіздерін зерделеуге бағытталған.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Криминалдық пәндер циклі бойынша ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістемесі

    Пәннің мазмұны қазіргі заманғы ғылымның әдіснамасын, құқық саласындағы ғылыми зерттеулердің ерекшеліктерін, ғылыми зерттеулер жүргізу кезіндегі этикалық нормаларды зерделеуге және ғылыми зерттеулерде білім алушылардың ынтасын арттыруға, диссертациялық зерттеу тақырыбын таңдау және бекіту кезінде ғылыми-теориялық тәсілдерді дамытуға, ғылыми жұмысты жоспарлау дағдыларын жетілдіруге, қажетті ғылыми құжаттарды, кітап және электронды библиографиялық дереккөздерді тиімді пайдалануға; деректі материалды жинақтау және жүйелеу, диссертациялық зерттеудің мазмұнын құрастыру, ғылыми пікірлерге сыни талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстан Республикасында мемлекеттік басқарудың және мемлекеттік қызметтің проблемалары

    Пән аясында Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік басқару мен мемлекеттік қызметтің қазіргі жағдайының және даму перспективаларын тұжырымдамалық проблемалары, сондай-ақ мемлекеттік басқару мен мемлекеттік қызметтің шетелдік тәжірибесі, оны Қазақстанда бейімдеу мүмкіндіктері зерттеледі.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Заңдық жауаптылық институты: теория және практика проблемалары

    Пән аясында қылмыстық жауапкершіліктің негізгі заманауи тұжырымдамалары, оны жүзеге асырудың негіздері мен мәселелері талданады. Заңды тұлғалардың қылмыстық жауапкершілігі бойынша құқық қолдану практикасының ғылыми-теориялық тәсілдері мен мәселелері зерттеледі.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Кәмелетке толмағандардың қауіпсіздігін қамтамасыз етудің проблемалары

    Пән заңнаманы жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу арқылы кәмелетке толмағандардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы теориялық және практикалық проблемалық мәселелерді зерделейді, сондай-ақ пән аясында кәмелетке толмағандарға қатысты қылмыстық құқық бұзушылықтардың алдын алу және тергеп-тексеру мәселелері бойынша білімнің тұтас жүйесін қалыптастыруға мүмкіндік беретін қылмыстық, қылмыстық-процестік ғылымның проблемаларына талдау жүргізіледі.

    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алудың проблемалары

    Пән аясында тұрмыстық зорлық-зомбылықтың нысандары мен түрлері зерттеледі, ұлттық және халықаралық заңнамаға салыстырмалы талдау жасалады, сонымен қатар осы саладағы жетекші шет мемлекеттердің тәжірибесі зерттеледі.

    Семестр - 2
    Несиелер - 1

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі заманғы заң ғылымының философиясы мен әдіснамасын сипаттау, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды орындау кезінде зерттеу әдістері мен зерттеу қызметінің кезеңдерін қолдану, ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс істеу, құқық қорғау жүйесінің дамыту жағдайында зерттеу проблемаларын талдау және оларды шешу бойынша оңтайлы ұсыныстарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін практикалық іске асыру үшін ішкі және сыртқы ғылыми мектептермен/ орталықтармен ынтымақтастық орнату.
  • Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің білім беру бағдарламаларын іске асыру, студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу, педагогикалық тұжырымдамаларды дамытудың негізгі тенденциялары мен бағыттарын ажырату, оқыту құралдарын, әдістері мен технологияларын таңдау, педагогикалық технологияларды жобалаудың озық әдістемелерін қолдану, оқу процесінде оқу-әдістемелік материалдар мен ғылыми-әдістемелік өнімдерді әзірлеу және қолдану.
  • Заң ғылымының заманауи жетістіктерін талдау, салыстыру, түсіндіру және қолдану, ғылыми ақпаратты жіктеу, пәндік саладағы зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі ғылыми және басқа да дереккөздермен жұмысты көрсету.
  • Бағдарламалық құжаттарды сыни талдау дағдыларын көрсету, құқық нормаларында қайшылықтар мен олқылықтардың болуын түсіндіру, құқық қолдану тәжірибесінің стандартты емес жағдайларын талдау және оларды шешудің оңтайлы жолдарын ұсыну.
  • Ұйымдастырушылық-стратегиялық және ұйымдастырушылық-тактикалық ойлау дағдыларын көрсету, кәсіби ортада қақтығыстарды шешу бойынша ғылыми негізделген ұсыныстар дайындау және оны жетілдіру тұжырымдамасын құру.
  • Құқықтық нормаларға, құжаттарға, сот шешімдеріне, сондай-ақ басқа да заң көздеріне құқықтық (заңнамалық) талдау жүргізу жолын түсіндіру, талдау негізінде құқықтық жүйені жетілдірудің заманауи ғылыми тұжырымдамаларын әзірлеу жолын көрсету.
  • Ғылыми зерттеу нәтижелерін сынақтан өткізу және енгізу түрлері мен нысандарын тізіп көрсету, ғылыми зерттеу нәтижелерін құқық теориясына, білім беру, заң шығару және құқық қолдану қызметіне енгізу жолдарын түсіндіру.
  • Философиялық категорияларға негізделген жаңа құқықтық идеяларды синтездеу, құқықтық түсінудің әртүрлі концепцияларын бағалау және қорытынды жасау.
  • Академиялық адалдық пен парасаттылық қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми талқылаулар мен ұлттық және халықаралық рецензияланған басылымдардағы жарияланымдарда талқылау үшін ғылыми нәтижелерді негізделген түрде ұсыну.
  • Бәсекелестік ортада кәсіби мәселелерді шешу кезінде кәсіби және тұлғалық дамуды, оның ерекшеліктері мен іске асыру тәсілдерін ғылыми қоғамдастық пен жалпы жұртшылыққа көрсету.
Top