7M10119 Қолданбалы эпидемиология в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Практикалық денсаулық сақтау және ғылыми секторға арналған тренинг, эпидемиология саласындағы тереңдетілген зерттеулермен, бұл елдегі басым проблемалар бойынша жұмыс істейтін болады. Елге денсаулық сақтаудың маңызды қызметтерін ұсыну. Қоғамдық денсаулық сақтаудың басымдықты ауруларына қадағалау және ден қою жүйесін күшейту.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Бағдарламаның мазмұны педагогиканың негізгі ұғымдары мен категорияларын көрсетеді. Педагогикалық мамандықтың ерекшеліктері. Білім беру педагогикалық процесс ретінде. Білім әлеуметтік-мәдени құбылыс және жалпыадамзаттық құндылық ретінде. Педагогикалық байланыс. Білім педагогиканың ажырамас бөлігі ретінде. Білім беру жүйесін басқару негіздері, әдістері мен формалары. Қазақстандағы педагогикалық ойдың дамуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеудің өршуін тергеу. Зерттеу хаттамасын әзірлеу
Ауруды анықтау және зерттеу әдістері, эпидемиологиялық жағдайдың сипаты (эндемиялық, эпидемиялық, пандемия). Қызылша, Эбола, SARS-CoV2 және сальмонеллездің таралуы, қауіп-қатерді бағалау және азайту, әрекет ету, алдын-алу және талдау. Деректердің сапасы және оның қауіптерді бағалаудағы салдары. Белгілі динамика мен берілу модельдеріне негізделген жұқпалы ауруларды модельдеу мен болжауды түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Эпидемиология және биостатистика
Курс эпидемиологияның негізгі тұжырымдамаларын, соның ішінде таралуы мен аурушаңдығын зерттеуді, эпидемиологиялық қадағалау мен бақылау әдістерін қамтиды. Биостатистика статистикалық сынақтар, регрессиялық талдау және өмір сүру үлгілері сияқты деректерді сандық талдау құралдарын қамтамасыз ету үшін енгізілген. Магистранттар қауіпті бағалау және ауруларды бақылау шараларын әзірлеу үшін деректерді қалай жинау, талдау және түсіндіру керектігін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Компьютерлік дағдылар, R-ге кіріспе
Office 365-ке кіріспе, Word-та мәтінді өңдеу, электрондық кестелер, Excel және Power Point-та мәліметтерді визуализациялау, ғылыми әдебиеттерді интернетте іздеу, Менделеде библиография жасау. Компьютерлік статистикалық бағдарламаларды деректерді енгізу, өңдеу, талдау және есеп дайындау үшін пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарих және философия ғылымы
Ғылым философиясының жалпы мәселелері. Қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі түсініктері. Ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері. Ғылыми-техникалық прогрестің болашағы. Медицина және медицина философиясы ғылым ретінде. Медицинаның философиялық категориялары мен түсініктері. Норманың, денсаулықтың және аурудың проблемасы
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Басқару психологиясының негізгі ұғымдары мен категориялары көрініс табады, алайда психологиялық ғылымның әртүрлі салаларындағы жеке тұлға туралы түсініктерді, топ пен топтағы тұлғааралық қатынастарды зерттеуге көп көңіл бөлінеді. Ол психикаға теріс әсер ететін жеке қасиеттер мен қоршаған орта факторларын, адамның психикалық денсаулығын сақтау жолдарын зерттеуге арналған. Медициналық қызметкердің жеке басының психологиялық ерекшеліктеріне назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мазмұны халықаралық терминологияны қолдану бойынша білім алушылардың кәсіби лингвистикалық құзыреттілігін; әрі қарайғы практикалық қызметте ұтымды пайдалану, әлемдік кеңістікте қарым-қатынас жасау үшін reading, listening, speaking and writing дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Эпидемиологиялық қадағалау
Қоғамдық денсаулықты бақылауға кіріспе және оның маңызды компоненттері. Бақылау жүйесін құру. Бақылау деректерін негізгі қолдану. Бақылау деректерін талдау және түсіндіру. Қоғамдық денсаулықты бақылау үшін пайдаланылатын деректер көздері. Бақылау деректерін жинау. Жауап ҚДСжүйесі. Бақылау жүйесін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Географиялық ақпараттық жүйе
Кеңістікті немесе аумақтық ұсыну және бақылау деректерін талдау. Презентация, аурудың таралуын түсіндіру және денсаулық сақтау ресурстарын бөлу үшін пайдаланылатын бірнеше карталарды жасаңыз. Студенттер кеңістіктік статистиканы қолдана отырып, кеңістіктік деректерді талдауға, аурудың таралуының ыстық нүктелерін анықтауға және GeoDa және Point Pattern Analysis бағдарламалық пакеттерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Эпидемиологиялық деректерді жетілдірілген талдау
Біз деректерді басқару және редакциялауды, көптеген айнымалысы бар регрессиялық модельдер негізінде алынған статистикалық қорытындыларды, соның ішінде Пуассон мен Кокстың сызықтық, логистикалық, регрессиялық модельдерін қарастырамыз. Тұжырымдамалар Epi Info немесе R статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану арқылы денсаулық туралы екі немесе үш мәліметтер жиынтығына қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қауіпті жұқпалы аурулардың эпидемиологиясы
Әдістемелік эпидемиологиялық принциптер негізінде белгілі бір аумақтағы эпидемиялық жағдайды динамикалық бағалау. Эпидемияға қарсы іс-шаралардың тиімділігін және оларды сауатты өткізуді ескере отырып, эпидемиялық жағдайға сәйкес келетін шараларды таңдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми коммуникациялар: ғылыми мақалалар жазу
Ғылыми мақалалар мен рефераттар жазу. Журналдарда мақалалар жариялау. Ауызша және постерге арналған презентация дайындау. Пресс-релиз және брифинг дайындау. Дала зерттеулерінің есептері. Магистрлік диссертацияның түсінігі мен құрылымы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау
Курс сандық мәліметтерді ұсыну әдістері туралы және проблемалардың белгілі бір типтері үшін талдаудың қай түрін ең қолайлы екенін тану мүмкіндігін береді. Деректерді ұйымдастырудың / басқарудың, мәліметтерді өңдеудің, сонымен қатар графикалық және кестелік дисплейдің негізгі әдістері зерттеледі. Орташа және пропорционалды салыстыруды қоса алғанда, классикалық талдау әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
R-ге кіріспе; жұқпалы аурулардың өршуін болжау
Пән, курс аясында жұқпалы аурулардың таралуын болжаудың заманауи әдістері мен модельдері қарастырылады. Инфекциялардың таралу тенденцияларын болжау және вспет қаупін бағалау үшін статистикалық және математикалық модельдерді қолдануға баса назар аударылады. Талдау және модельдеу үшін R сияқты заманауи құралдар мен бағдарламалық жасақтама да қарастырылады. Курс аяқталғаннан кейін тыңдаушылар жұқпалы аурулардың өршуін бақылау және алдын алу бойынша зерттеулер жүргізу және стратегияларды әзірлеу үшін қажетті білім мен дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы
Жұқпалы ауруларды анықтау, алдын алу және бақылау кезінде қолданылатын жұқпалы аурулардың эпидемиологиясының негізгі принциптері. Істерді анықтау, індетті зерттеу, қадағалау, жағдайды бақылау және когортты зерттеу, молекулалық эпидемиология, вакцинация тиімділігін бағалау. Қызылшаға, COVID-19 және АИТВ-ға бағытталған кейс-стадиялар денсаулық сақтау проблемаларын шешуде осы қағидалардың нақты қолданылуын көрсету үшін қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халықаралық медициналық-санитариялық қағидалар шеңберінде тәуекелдер коммуникациясы және әлеуетті арттыру
Қауіп-қатер туралы коммуникация барлық елдер денсаулыққа төнетін қауіп-қатерлерге жауап беруге тура келетін төтенше жағдайлардың алдын алудың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Курстың негізгі мақсаты - төтенше жағдайлар кезіндегі және ең жақсы тәжірибелермен байланысты сіздің ұйымыңыздың атынан сөйлесу қағидаттарын үйрету
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Магистрант денсаулық сақтау саласындағы проблемаларды зерттей алады, ақпаратты талдай алады, синтездей алады және дәлелді зерттеулерді жүргізу үшін және шешімнің алдын-алу стратегиясын әзірлеу үшін негізделген шешімдер қабылдай алады.
- Эпидемиология мен биостатистиканы қоғамдық денсаулық сақтауды жақсартатын зерттеулер жүргізу немесе бағдарламаларды енгізу үшін, сондай-ақ қоғамдық медицина бойынша жарияланған рецензияланатын биомедициналық әдебиеттер мен әдебиеттерді түсіндіру үшін қолдану.
- Денсаулық сақтау жүйесінде ресурстарды қолдауды (адами ресурстар, денсаулық сақтау технологиялары және т.б.) қоса алғанда, денсаулық сақтау жүйесінде эпидемиологиялық қадағалау деректерін әзірлеу, жүргізу, талдау және түсіндіру үшін сандық ғылыми әдістерді қолдану, қадағалауды жоспарлау және жүргізу.
- Кәсіби топтар мен мақсатты аудиторияны далалық жобалардың нәтижелері туралы хабардар ету, оның ішінде Денсаулық сақтау министрлігіне және Денсаулық сақтау департаментіне баяндама жазу, республикалық және халықаралық конференцияларда ауызша және постер баяндамалар жасау, сонымен қатар биомедициналық және қоғамдық халықаралық, рецензияланған медициналық журналдарда жариялау.
- Далалық зерттеулерде және денсаулық сақтау тәжірибесінде, оның ішінде денсаулық сақтау жүйесінің ұйымдары мен құрылымдарына сипаттама беру кезінде медициналық көмек жүйесінің модельдерін бағалау, денсаулық сақтау қызметін басқаруды бағалау және жетілдіру арқылы стратегиялық жоспарлау мен ұйымдық құрылымға өзгерістер енгізу арқылы басқару әдістерін көрсету, қолдану стратегиялық мақсаттарға жету және бюджетті дайындау үшін адам ресурстарын басқару тұжырымдамалары. Дала жобаларында тиімді көшбасшы болу, отырыстарда нәтижелер ұсыну және кем дегенде 2 отырысқа төрағалық ету.
- Магистрант жоғары білім деңгейінде оқытушылық және ғылыми-зерттеу қызметін жетілдіру мақсатында өзін-өзі талдау, кәсіби өсу дағдыларын көрсетеді. Ол Қазақстан Республикасы, Өзбекстан, Тәжікстан және Қырғызстан Денсаулық сақтау министрліктерінің қызметкерлері үшін өткізілген қолданбалы эпидемиология бағдарламасының негізгі үш айлық курстарының мамандарына тәлімгер ретінде қызмет етеді.