7M10115 Медицина в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамның медициналық көмек көрсетудегі қажеттіліктерін қанағаттандыратын, ғылым мен білім берудегі озық инновациялық технологияларды қолданатын және дамытатын, заманауи ғылыми жетістіктерді пайданалатын мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Профилактикалық медицина
Медицинаның арнайы саласы, денсаулық пен әл-ауқатты қорғау, қолдау және жақсарту, сондай-ақ аурулардың, мүгедектіктің, мезгілсіз өлімнің алдын алу үшін жеке адамдар мен популяциялардың денсаулығымен айналысады. Профилактикалық медицинаның ерекше бөлімдеріне салауатты өмір салтын қалыптастыруға, еңбек жағдайларын оңтайландыруға, қоршаған ортаны қорғауға және сауықтыруға бағытталған әлеуметтік және санитарлық-гигиеналық шаралар кешені кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарих және философия ғылымы
Пәннің мазмұны-қазіргі ғылым философиясының пәні, негізгі тұжырымдамалары және жалпы мәселелері. Ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Медицинаның философиялық мәселелері, категориялары мен түсініктері. Медицина философиясы және медицина ғылым ретінде. Әлеуметтік-биологиялық және психологиялық мәселелер. Норма, денсаулық және ауру мәселесі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Бағдарламаның мазмұнында жоғары мектеп педагогикасының негізгі түсініктері мен санаттары көрсетілген. Мақсаты мен мақсат қоюына, білім беру жүйесін басқару негіздеріне, педагогикалық қызметтегі әдістер мен формаларға назар аударылады. Педагог мамандығының ерекшеліктері болашақ мамандық призмасы арқылы қарастырылады, инновациялық білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және іске асыруға қатысу үшін жағдайлар жасалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мазмұны халықаралық терминологияны қолдану бойынша білім алушылардың кәсіби лингвистикалық құзыреттілігін; әлемдік кеңістікте практикалық қызмет пен қарым-қатынаста ұтымды пайдалану үшін reading, listening, speaking and writing дағдыларын дамыту болып табылады. Тренингтің нәтижесі-медициналық басылымдар тақырыптары бойынша очерктер оқу және жазу; медициналық терминологияны тыңдау және сөйлеу дағдыларына берген сұхбатында қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Иммунологиядағы инновациялық технологиялар
Иммундық жүйенің жасушаларын активтендіру, пролиферациялау және саралау процестерін қалыпты және иммунопатологиялық жағдайларда реттеудің молекулалық-генетикалық механизмдерін зерттеу саласындағы жетістіктер, денсаулықты бағалаудың, дамуды болжаудың және иммунопатологиялық жағдайларды емдеудің жаңа әдістерін әзірлеу үшін негіз ретінде жасушалық биотехнологиялар мен гендік-инженерлік өнімдер негізінде жаңа иммунокоррекциялау әдістерін әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық қызметті талдау және бағалау
Денсаулық сақтау бағдарламаларын іске асыру индикаторларына қол жеткізу, сондай-ақ медицина мамандарының қызметін жеке бағалау үшін медициналық ұйымдарда статистикалық есепке алу мен есептілікті ұйымдастыру қағидалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Essential epidemiology
Пән қоғамдық денсаулық сақтау және медицина ғылымдары саласындағы эпидемиологиялық тәжірбие, эпидқадағалау және ғылыми зерттеулер магистрлерінің білімін, іскерлігі мен дағдыларын дамытуға арналған. Олар бірнеше жағдайда жұмыс істеу үшін эпидемиология ғылымының теориясын, әдістері мен білімін түсінуді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Бағдарламада психологияның әртүрлі бағыттарындағы тұлға категориялары мен концепциялары, топтағы және ұжымдағы тұларалық қатынастар туралы негізгі түсініктер баяндалған. Оқушылар тұлғаның дамуындағы жетекші концепцияларды зерттеп, психикаға теріс әсер ететін тұлғалық және орта факторлары туралы пайымдаулар қалыптастырады, сондай-ақ адамның психикалық денсаулығын сақтау жолдарын үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Essential biostatistics
SAS тілінде бағдарламалау негіздерін зерделеу. Деректерді өңдеу, трансформациялау амалдарын және SAS деректер жиынының мәліметтерін терең зерттеу. Бағдарламалаудың кеңейтілген әдістері және өнімділікті арттыру тәсілдері. Қолжетімді есептеу ресурстарын ескере отырып, деректермен операцияларды оңтайландыру үшін бағдарламалау әдістерін зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми жұмыстардың сапасын бағалау
Пән аяқталғаннан кейін магистрант бағдарламада көзделген іс-шаралардың көмегімен берілген нысаналы индикаторлардың жетістіктерін бағалауға қабілетті болады; берілген мақсатқа қол жеткізу үшін қажетті ресурстар; бағалау процесінің компоненттерін талдау - бағдарламаларды бағалау көрсеткіштері мен өлшемдерін негіздеу негізгі ерекшеліктері, бағдарламаның нәтижелілігін бағалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық қызметтердің сапасына сараптама
Пән автордың зерттеуі мен нәтижелерін, соның ішінде библиометрия мен авторлық стильді бағалауға мүмкіндік беретін көрсеткіштерді зерттейді. Ғылыми қызметті бағалау Жарияланымдар санына және олардың дәйексөздеріне негізделеді. Зерттеу дизайнының дұрыстығына күмән келтіретін және ғалымдардың көзқарастарын анықтайтын мәселелер де қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулерді ғылыми жазу және презентациялау
Пән магистранттарды даярлаудың негізгі принциптерін, магистрлік диссертацияларды, ғылыми мақалаларды, тезистерді, ғылыми баяндаманы ғылыми зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ұсынудың (презентациялаудың) кең таралған нысандарын қолдану үшін даярлауға бағытталған.. ғылыми зерттеу кезеңінде, белгілі бір нәтижелер алынған кезде және оларды ғылыми қоғамға ұсыну міндеті тұрған кезде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Медицинадағы әлеуметтанулық зерттеулер
Пән зерттеу әдіснамасын қарастырады. Әлеуметтік зерттеулер бағдарламасы. Әлеуметтік зерттеудің проблемасы, мақсаты, міндеттері. Зерттеу гипотезасын ұсыну, негіздеу және тексеру. Зерттеу объектісі туралы эмпирикалық деректерді жинау әдістерін негіздеу. Әлеуметтік зерттеулерді ұйымдастыру. Әлеуметтік зерттеулердің түрлері және оларды қолдану. Әлеуметтік деректерді талдау. Зерттеу нәтижелері бойынша ғылыми есеп дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Клиникалық нұсқауларды әзірлеу және енгізу
Курс медицинада клиникалық нұсқауларды жасауды, талдауды және енгізуді қамтиды. Хаттамаларды әзірлеу әдістері, деректерді талдау және ұсынымдардың тиімділігін бағалау зерделенеді. Білім алушылар халықаралық стандарттармен жұмыс істеуді және медициналық көмектің сапасы мен қауіпсіздігін арттыру үшін жаңа нұсқаулар әзірлеуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу қызметі: жобалық менеджмент
Пән зерттеудің компоненттерін зерделейді: дизайннан бастап жобаларды басқаруға және статистикалық әдістерге дейін. Ол этикалық мәселелерді шешу және рецензиялау дағдыларын дамытады, сондай-ақ жобалауды, менеджментті және мүдделі тараптарды тартуды қамтиды, бұл магистрлік диссертациямен жұмысты ұйымдастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми фандрайзинг
Ғылыми зерттеулер жүргізу жөніндегі жобаларды іске асыру үшін ресурстарды тарту мақсатында конкурстарға гранттық өтінімдерді ғылыми жобалау, жазу және сүйемелдеу. Ғылыми фандрайзингтің кезеңдері: проблеманы талдау, мақсаттар мен міндеттерді сипаттау, механизмдер мен құралдарды анықтау, сметаны құру, қолда бар және қажетті ресурстарды талдау, фандрайзингтік іс-шараны өткізу, алынған нәтижелерді талдау және есепті дайындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Advanced epidemiology
Жұқпалы аурулар жағдайларын зерделеу, тұтануларды тексеру, алдын алу шараларын әзірлеу, ошақтарды бақылау, эпидемиологиялық қадағалау жүргізу және қолданыстағы нормативтік-құқықтық құжаттаманы жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Advanced biostatistics
Курс барысында деректерді сипаттау және ұсыну тәсілдері қарастырылады; статистикалық деректердің типтерін, бөлу нысанын, қателер түрлерін және зерттеудің статистикалық қуатын ескере отырып, екі және одан да көп топтар үшін сандық деректерді талдау әдістері,сапалық деректерді талдау (үйлесімділік кестелері, қауымдастықтар шаралары) корреляциялық және регрессиялық талдау,өміршеңдікті талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулер, кәсіби және педагогикалық қызмет саласында жаңа білім мен практикалық дағдыларды меңгереді.
- Байланысты пәндердің аспектілерін қоса алғанда, өзінің біліктілік саласында ғылыми зерттеулер жүргізуде түсіністік пен практикалық қабілеттерін көрсетеді.
- Ғылыми әдістерді қолдану және білімді біріктіру, сондай-ақ денсаулық сақтаудағы статистикалық бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану арқылы өз саласындағы мақсаттарды белгілейді және міндеттерді шешеді.
- Өзін-өзі жетілдірумен айналысып, кәсіби дағдыларын үнемі дамытып отырады, өз-өзіне талдау жасау қабілеттерін көрсетеді және жоғары білім беру деңгейінде оқыту тәжірибесіне ие.
- Өзінің саласында ғылыми зерттеулер жүргізудің заманауи әдістері мен методологияларына ие, сондай-ақ ғылыми деректер мен әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды тиімді қолдана отырып, денсаулық сақтауды жақсарту мен кәсіби қызметінде жаңа тәсілдерді енгізу үшін пайдаланады.
- Денсаулық сақтау саласындағы кәсіби қызметін жоспарлайды, болжайды және ұйымдастырады, ғылым мен тәжірбиенің заманауи жетістіктеріне сүйенеді.
- Денсаулық сақтау саласындағы мамандарға да, маман емес адамдарға да ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды және проблемаларды шешу әдістерін анық әрі нақты жеткізуге қабілетті, командалық жұмыс дағдылары мен көшбасшылық қасиеттеріне ие.