Жаңа білім беру бағдарламасы

8D04108 Мемлекеттік басқару в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мемлекеттік басқару саласындағы қазіргі заманғы зерттеу әдіснамасын, теория мен тұжырымдаманы пайдалана отырып, инновациялық ғылыми жобаларды басқаруға және Мемлекеттік басқарудың жаңа сын-қатерлеріне тиімді жауап беруге қабілетті философия докторларын даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D071 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Мемлекеттік басқарудың қазіргі заманғы теориялары мен тұжырымдамаларына сүйене отырып, мемлекеттің макроэкономикалық саясатын басқару мен іске асырудағы мемлекеттік органдардың инновациялық қызметін сыни тұрғыдан талдай отырып, мемлекеттік басқару жүйесіндегі құрылымдалмаған проблемаларды анықтау мен шешуге ғылыми тәсілді қолданады.
  • Мемлекеттің макроэкономикалық саясатының тиімділігін талдау, баламалы мүмкіндіктер мен тәуекелдерді ескере отырып, жобалық менеджмент қағидаттарын пайдалану негізінде мемлекеттік басқарудың тиімділігін қамтамасыз етудің жаңа стандартты емес тәсілдерін әзірлейді
  • Әлеуметтік сала салаларыныц жағдайын талдау мен бағалаудың қазіргі заманғы ғылыми әдістерін қолдана отырып және Мемлекеттік басқарудың функционалдык салаларында түйінді тұжырымдамаларды, парадигмалар мен теориялық әзірлемелерді қолдана отырып, мемлекеттің жаңаша даму әлеуметтік саясаты стратегиясының перспективалық бағыттарын қалыптастырады
  • Материалдық өндіріс пен әлеуметтік саланың басым салаларында инвестицияларды пайдалану тиімділігін талдау негізінде мемлекеттің инновациялық инвестициялық стратегиясының негізгі бағыттарын әзірлейді.
  • Мемлекеттік басқару саласындағы инновациялық ("серпінді") жеке және топтық ғылыми жобаларды басқару, зерттеулер мен коммуникациялардың заманауи әдіснамаларын шығармашылықпен қолдана отырып, Даму экономикасының теорияларына сүйене отырып, әртүрлі жағдайларда ұйымның инновациялық қызметін бағалау үшін зерттеу объектілеріне эмпирикалық талдау жүргізеді
  • Кәсіби және ғылыми салалардағы құрылымдалмаған мәселелердің стандартты емес шешімдерін таба алады, ұйымның инновациялық қызметін сыни тұрғыдан талдайды, зерттеу объектілерін модельдеуді жүргізеді және бағдарламалық өнімдер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады
  • Академиялық, ғылыми-зерттеу және ғылыми-әдістемелік қызметті жүзеге асырады, білім беру, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, Цифрлық технологиялар мен студенттерге бағытталған оқыту принциптерін пайдалана отырып, білім беру бағдарламаларын жобалайды.
  • Академиялық жазу мен ғылыми жазуда техниканы қолданады; тәуелсіз ғылыми зерттеулердің нәтижелерін әр түрлі тілдерде жоғары кәсіби ортада ұсынады
Top