Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01170 Пульмонология (ересектер, балалар) в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

Пәндер

  • Стационардағы пульмонология-1, ересектер

    Пән клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулерді, оның ішінде визуалды және патоморфологиялық диагностикалық әдістерді, дифференциалды диагностиканы, пульмонологиялық стационардағы ересек пациенттер үшін қауіпсіз және тиімді фармакотерапияны таңдауды жүргізу бойынша білім мен дағдыларды дамытады. Инвазивті тексеру әдістерін жүргізу, ауыр тыныс жеткіліксіздігі бар науқастарға тыныс алуды қолдау әдістерін қолдану, ересек пациенттерге өкпе күтімінің сапасын тексеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 22
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, балалар

    Пән бронх-өкпе патологиясы бар балаларды амбулаторлық емдеу, оның ішінде функционалдық диагностикалық әдістер мен дифференциалды диагностика, бастапқы құжаттамамен жұмыс істеу, профилактика, науқастарды және МСЭК медициналық тексеру дағдыларын қалыптастырады. Әлеуметтік-гигиеналық, санитарлық-сауықтыру шаралары мен өкпе аурулары бар науқастарды оқыту бағдарламалары, науқастарды медициналық-әлеуметтік оңалту, санаториялық-курорттық емдеу туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, ересектер

    Пән бронх-өкпе патологиясы бар ересек науқастарды амбулаторлық емдеу дағдыларын дамытады: функционалды диагностикалық әдістер, бастапқы құжаттамамен жұмыс, клиникалық тексеру және МСЭК, бронходилататорлық және антибактериалды терапия принциптері, профилактика және реабилитация, санаториялық-курорттық емдеуге көрсеткіштер. Емдеуді ұстануды дамыту үшін диспансерлік бақылау, әлеуметтік, гигиеналық, санитарлық-сауықтыру шаралары және пациенттерді оқыту бағдарламалары бойынша білім мен дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 18
  • Стационардағы пульмонология-1, балалар

    Пән стационар деңгейінде әртүрлі патогендік факторлармен (соның ішінде тыныс алу жолдарының аллергиялық аурулары) байланысты аурулардың заманауи диагностикалық әдістері (визуалды) және фармакотерапиясы бойынша білім мен дағдыларды дамытады. Инвазивті аспаптық зерттеу әдістерін енгізуді, тыныс алу жеткіліксіздігі бар балалардың тыныс алуын қолдау әдістерін қолдануды, педиатриялық науқастарға өкпе күтімінің сапасын тексеруді зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 18
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, ересектер

    Пән аллергиялық және кәсіптік ауруларды, ұйқыдағы тыныс алудың бұзылуын, амбулаториялық-емханалық кезеңде емдеу тактикасын (тыныс алуды қолдау), диспансерлеу және өкпені оңалту мәселелерін қоса алғанда, бронх-өкпе жүйесінің патологиясы бар ересек пациенттердіжүргізу дағдыларымен білімін, ауруханаға жатқызуға көрсеткіштерді айқындауды, халықаралық стандарттар мен дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес стационарды алмастыратын технологияларды қолдана білу дағдыларынқалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • ӨСОА АББ тиімділігін ғылыми зерттеу

    Пән дәлелді медицинаға, деректерді өңдеу мен интерпретациялаудың заманауи әдістеріне негізделген ӨСОА ауруын басқару бойынша білім, дағдылар мен шеберлікті қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Пульмонологиядағы функционалды диагностиканың негізгі әдістері

    Пәнді оқығаннан кейін резиденттер өкпе патологиясы бар пациенттердің функционалдық жағдайын бағалаудың негізгі әдістерімен, сондай-ақ бодиплетизмография, өкпенің диагностикалаудағы күрделі өкпе ауруларында көміртегі тотығы бойынша өкпенің диффузиялық қабілеті сияқты сирек зерттеу әдістерімен танысады және олардың нәтижелерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стационардағы пульмонология, ересектер-2

    Пән дифференциалды диагностика алгоритмдерін, соның ішінде өкпенің интерстициальды ауруларын, бронх-өкпе жүйесінің дамуындағы ауытқуларды және өкпедегі іріңді процестерді, стационардағы ересек тұрғындар арасында пульмонологиялық науқастарды емдеу тактикасын, фтизиопульмонология, онкология, орфандық аурулар мәселелерін, дәлелді медицинаның халықаралық стандарттары мен принциптеріне сәйкес қарқынды және интервенциялық пульмонологияны жүргізуді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 26
  • Стационардағы пульмонология-2, балалар

    Пән инвазивті тексеру әдістерін жүргізу, бронх-өкпе жүйесі дамуының туа біткен ауытқуларын, генетикалық детерминирленген ауруларды және балалардағы өкпенің интерстициальды ауруларын қоса алғанда, ауыр тыныс алу жеткіліксіздігі бар пациенттерге респираторлық қолдау әдістерін қолдану, балалар жасындағы пациенттерге пульмонологиялық көмек көрсету сапасына қарқынды пульмонология сараптамасын қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 16
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, балалар

    Пән БМСК деңгейінде бронх-өкпе аурулары, оның ішінде орфандық аурулар, туа біткен ақаулар және бронх-өкпе жүйесінің тұқым қуалайтын аурулары бар балаларды басқарудың өзекті мәселелерін зерттейді. Дәлелді медицина тұрғысынан диагностика мен амбулаторлық емдеудің перспективалық бағыттары бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Бронхоөкпе аурулары бар балаларды оңалту жұмыстарын жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Өкпе аурулары бар науқастарды реабилитациялау

    Пән физиотерапия (постуральды дренаж және діріл, электрофорез, төмен жиілікті магнитотерапия), нутрициологиялық қолдау принциптерін оқыту, өкпенің созылмалы обструктивті ауруы, бронх демікпесі, пневмония (әсіресе ковидтен кейін),муковисцидоз, өкпенің интерстициальды аурулары кезінде тыныс алу гимнастикасын (А. Н. Стрельникова, К. П. Бутейко бойынша) жүргізу әдістемесі сияқты медициналық оңалту әдістерін жүргізу білімі мен дағдыларын қалыптастырады. .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Бронхопульмональды аурулары бар пациенттерге клиникалық, зертханалық-аспаптық тексерулерді жоспарлау, жүргізу және талдау дағдыларын қолдану және қазіргі заманғы жіктеулерді ескере отырып диагнозды тұжырымдау
  • Тыныс алу жолдарының патологиясы кезіндегі клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеу деректерін талдау, дифференциалды диагностика жүргізу
  • Пульмонологиялық профильде науқастардың потенциалды қауіптерін ескере отырып дәлелді медицинаға негізделген реабилитация, профилактика жүргізу және ең қауіпсіз эффективті емді таңдау және бағалау.
  • Тыныс алу жолдарының ауруларымен науқастарға көрсетілген медициналық көмектің сапасына сараптама жасау, медициналық есепке алу- есеп беру құжаттарын рәсімдеу және жүргізу.
  • Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жуйесіне негізделген құқықтық және ұйымдық өрістері аясында әрекет жасау.
  • Мультидисциплинарлы командада әріптестерімен және қоршаған ортасымен жұмыс жасауға, науқастармен тиімді өзара қатынас орнатуға қабілетті. Ортақ шешім қабылдауда өз ұсыныстарын қорғауға және білдіруге қабілетті.
  • Халықаралық дерекқорларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді тұжырымдау және талдау, ғылыми конференцияларда жарияланымдар мен баяндамалар түрінде нәтижелерді ресімдеу, үздіксіз кәсіби даму үшін күнделікті тәжірибеде дәлелді медицина принциптерін пайдалану.
Top