6B01545 Химия-Биология в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01545 – «Химия-биология» білім беру бағдарламасының мақсаты химия биология пәнінен сапалы білім, аналитикалық, зерттеушілік, этикалық, тілдік және икемді дағдылары, көшбасшылық қасиеттері бар педагогтарды даярлау болып табылады. Жаратылыстану ғылымдары бойынша көп мәдениетті, коммуникативтілікті меңгерген, педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді қазіргі ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби түрде шеше алатын, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие жоғары білікті педагог кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Үй шаруашылығының қаржысы, тұтас алғанда қоғам қаржысы секілді, шаруашылық мүдделерінің материалдық жəне əлеуметтік жағдайларын жəне олардың ұдайы өндірісін қамтамасыз ету мақсатында ақшалай қорларды қалыптастыру жəне пайдалану жөніндегі экономикалық ақшалай қатынастар болып табылады. Жеке отбасы деңгейінде қаржы жүйесінде буын бола отырып, ол қоғамның əлеуметтік-экономикалық құрылымының бастапқы элементі болып келеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цитология және гистология
Тіндердің физиологиялық сипаттамаларына және олардың қалпына келуіне әсер ететін факторлар, клеткалардың, тіндердің теориялық білімі болуы керек. Ұяшық теориясының ұстанымын түсіну, микроскопиялық әдістермен жұмыс істеу қабілеті. Зерттеу жұмыстарын орындау кезінде осы білімдерді пайдалану, олардың нәтижелеріне қорытынды жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады, экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық негіздері
Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Педагогикалық зерттеулердің сипаттамаларын, логикасын білу; қазіргі заманғы білімнің негізгі аспектілері; тұтастық педагогикалық үрдістің құрылымдары мен қозғаушы күштері; жалпы білім беру үрдісінің мақсаттары, міндеттері, функциялары, мазмұны, әдістері, нысандары, оқыту құралдары мен білім беру құралдары; Педагогикалық мәселелерді шешуге қажетті ақпаратты табу, талдау және түсіндіру қабілеті; педагогиканың басқа ғылымдармен және практикамен байланысын ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Химия тарихы
Химиялық және биологиялық құбылыстардың нақты фактілерін қарастыру, жалпы теориялық заңдылықтарды, химия мен биологияны дамытудың тарихи тәжірибесін талдау және жалпылау, кәсіби мінез-құлық мәдениетін игеру, өзіндік іс-әрекеттің өзін-өзі реттеу дағдылары, маман даярлау деңгейіне қойылатын талаптарды білу; оқу процесін, өзіндік жұмыстың формалары мен әдістерін ұйымдастыру және қолдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамыту, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру. Кəсіби деңгейде байланыстар орнату қабілетінің дамуы, байланыстың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты түрде қалыптастыру. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөздік мінез-құлық бағдарламасын жасау үдерісінде шығармашылықты, инновацияны, алқындылықты енгізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Элементтер химиясы
Екі негізгі бөлікті: периодтық жүйедегі негізгі топша элементтерін (s- және p-) және қосымша топша элементтерін қарастыру. Бағдарламаның екі бөлігі де атомдардың электрондық құрылысы негізінде элементтер мен олардың қосылыстарының химиясын зерттеу мәселелеріне арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Оқушылар онтогенезінің негізгі заңдылықтарын, олардың даму физиологиясының теориялары мен қағидаларын білу және түсіну, тірек-қозғалыс аппаратын, жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-қантамыр, асқорыту және зәр шығару жүйелерін дамыту, балаларды дамытудың әлеуметтік факторлары, топта және дербес практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды жасауда, орындау мен түрлендіруде, міндеттерді шешуде оларды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Маңызды бейорганикалық заттардың химиялық және физикалық қасиеттері туралы құлағдар ету, зат құрылысының теориясы туралы негізгі мәліметтер, химиялық термодинамика және кинетика элементтері, ертінділер туралы ілім, бейорганикалық синтез заңдылықтары туралы мәліметтер, заттарды физика-химиялық талдау негіздері және басқалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі қашықтықтан оқытуды (сабақ) өткізу әдістері
Қашықтықтан оқытудың жергілікті жүйесі белгілі бір білім және жекелеген қала (университет) шеңберінде жұмыс атқарады, оның құрамына тек жоғары оқу орындары ғана емес, мектептер, гимназиялар мен колледждер де кіреді. Осындай жүйенің аясында жұмыс жасаудың алғашқы сатысында зиялылық потенциялын, компьютерлік техниканы ұтымды пайдалана отырьш, үздіксіз білім беру принциптерін ойдағыдай іске асыру қажет. Осыған орай, мектептер мен жоғары оқу орындары жергілікті және аймактық желіні пайдаланып, шығармашылық жұмыстарын таратып, оқыту үрдісінде әдістеме бойынша тәжірибе алмасуы қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ботаника
Өсімдіктердің маусымдық және жастық өзгерістерін, көбеюі мен өнімділігін және қайта қалпына келу негізін, морфологиялық эволюциялық бағыттарын білу. Систематика, эволюция, фиологенез, систематика және флористика, таксономиялық категориялар мен таксономиялық бірлік туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Клетка құрылымы
Пәннің мақсаты студенттерге жасушалардың, тіндердің, ауылшаруашылық және үй жануарларының ағзаларының өмірлік процестерінің құрылымдық ұйымдастырылуы және онтогенездегі олардың даму заңдылықтары туралы білім беру. Пәннің міндеті - студенттердің жасушалардың, ұлпалардың және ағзалардың қалыпты құрылымы туралы білімдерін олардың патологиялық жағдайда өзгеру механизмдерін зерттеу кезінде еркін қолдана алу қабілетін қалыптастыру, осылайша басқа клиникалық пәндермен қатар медициналық ойлаудың негізін құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам және жануарлар биохимиясы
«Адамдар мен жануарлардың биохимиясы» ғылыми пәні - тірі организмдерді құрайтын қосылыстардың қасиеттері мен қасиеттері, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары және метаболизмді реттеу механизмдері туралы білім алу. Биотехнологиялық зертханалар саласындағы ғылыми-зерттеу және өндірістік жұмыстардың әдістері мен әдістерін енгізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химия
Аналитикалық химия негіздерін, сынама талдау және дайындаудың теориясы мен практикасын білу, аналитикалық химия негіздерін зерттеу: технологиялық үрдістер мен өнім сапасын аналитикалық бақылау, химиялық таладудың мәндеттері мен нысанын және талдау әдістерін таңдау, сандық және сапалық химиялық талдау: гравиметрия; титриметрия және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зоология
Жануарлар дүниесінің әртүрлілігін, жануарлардың биологиясы мен анатомиясын қарау: шығу тегі мен тарихын, қоғамға пайдасы мен зиянын талдауда жүйелі жүйелерді қолдану, топта жеке зертханалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коллоидтық химия
Негізгі термодинамикалық және физика-химиялық заңдылықтар, талдаудың физика-химиялық әдістері, заттардың агрегаттық күйлерінің негізгі қасиеттері, термодинамиканың бірінші және екінші бастамасы мен олардың химиялық үрдістерде қолданылуы, химия-технологиялық үрдістерді басқару тәсілдері, коллоидты ертінділердің негізгі қасиеттері, олардың молекулалық-кинетикалық қасиеттері туралы білу, газдар мен газды қоспалардың параметрлерін, заттардың жылуфизикалық және электрхимиялық сипаттамаларын есептеу машығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Биохимия
Биохимия пәнін игерудің мақсаты - қоршаған ортаның физика-химиялық және биохимиялық сипаттамаларына байланысты заттардың физиологиялық және патологиялық жағдайындағы жануарлар популяциясының биохимиялық көрсеткіштерімен танысу және зерттеу. Биохимия пәні бакалаврдан биологиялық ресурстарды ұтымды пайдалану технологияларын, оларды қорғау, жасанды көбею, экологиялық қауіпсіздікті, зерттеулер мен мониторингті жетілдіруді талап етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық және коллоидтық химия
Негізгі термодинамикалық және физика-химиялық заңдылықтар, талдаудың физика-химиялық әдістері, заттардың агрегаттық күйлерінің негізгі қасиеттері, термодинамиканың бірінші және екінші бастамасы мен олардың химиялық үрдістерде қолданылуы, химия-технологиялық үрдістерді басқару тәсілдері, коллоидты ертінділердің негізгі қасиеттері, олардың молекулалық-кинетикалық қасиеттері туралы білу, газдар мен газды қоспалардың параметрлерін, заттардың жылуфизикалық және электрхимиялық сипаттамаларын есептеу машығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Химиялық экология
Химиялық экологиядағы негізгі ұғымдарды: ашық жүйелер теориясына кіріспе, табиғи ортадағы ластаушы заттарды түрлендірудің химиялық негіздері, тірі организмдерді қорғаудың химиялық құралдары, гидросфераның, атмосфераның және литосфераның химиялық экологиясы және энергетика, олар өндіруші микроорганизмдерде орындайтын антибиотиктердің функциялары туралы гипотезалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Эксперимент жүргізу әдістемесі
Болашақ мұғалімнің химиялық ыдыстармен, зертханалық техника және аппаратурамен жұмыс жасаудың практикалық машық-дағдыларымен қарулануына жол ашады, эксперимент жүзеге асыру үшін қажетті есептеулер, эксперименттік және демонстрациялық тәжірибелер жүргізеді, химия ғылымдары саласындағы білімді тереңдетеді, мектеп эксперименттерін дұрыс жүргізіп, оқушыларда химия мен болашақ мамандыққа кәсіби бағдарлануға деген қызығушылықтың дамуына жол ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
Мектеп химия курсында эксперимент жүргізу формаларын, мектеп химия экспериментінің дидактикалық функцияларын, химияны оқыту әдісі ретінде мектеп эксперименті әдістемесі негіздерін қарастыру, химияны оқытудың эксперименттік әдісін, ғылыми және оқу химиялық эксперименттің құрылымы мен міндеттерін талдау және оқу химиялық эксперимент пен оның ерекшеліктеріне қойылатын дидкатикалық функциялар мен талаптарды білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Адам және жануарлар физиологиясын оқыудың әдістері мен жалпы заңдылықтарын қарастыру, ұлпалардың түрлері мен жалпы қасиеттерін, жүйке және бұлшықет ұлпаларының құрылымын, эндокринді, қанайналу, асқорыту, тынысалу, орталық жүйке жүйесінің, жоғары жүйке қызметтерін және лабораториялық жұмыстарды жеке, сондай-ақ топта орындауда талдау мен қорытынды жасауда қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен нормативтік-құқықтық базасын зерделейді. Мүгедектігі бар балалардың әртүрлі категориялары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, балаларды жалпы білім беру үрдісінде сенсорлық, қозғалтқыш, интеллектуалдық бұзылулармен, эмоционалды-сауық саламен қамтуды сипаттайды.Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастырады. Инклюзивті білім беру процестерін басқарудағы сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Адамдар мен жануарлардағы патологиялық процестер
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің білім кешенін қалыптастыру және логикалық ойлауын дамыту, ауру ағзасындағы патологиялық өзгерістердің пайда болуы мен реттілігін талдау, студенттерді жануарлардың ауруларының алдын алу мен емдеудің жалпы қағидаларын клиникалық түсінуге дайындауға негіз болып табылады. Мақсатқа сүйене отырып, оқу пәнін (модульді) оқу барысында келесі міндеттер шешіледі: - аурудың әр кезеңінде дене функциясының бұзылуының сипаты мен ауырлығын талдау дағдыларын қалыптастыру; - аурудың патогенезі мен оның клиникалық көрінісі арасындағы байланысты анықтауға үйрету; - патологиялық процестің зардап шеккен органға, сондай-ақ ауру жануарлар денесінің басқа өмірлік мүшелері мен жүйелеріне әсер ету дәрежесін анықтауға үйрету; - аурудың этиологиясы мен патогенезін ескере отырып, ауру ағзасындағы құрылымдық өзгерістерді талдау кезінде логикалық ойлауды дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы
Адам ағзаларының әртүрлі жүйелерін олардың динамикалық және функционалдық байланыстарын, жануарлар патшалығының жүйесіндегі адамның жағдайын, тірек-қимыл аппаратын есепке ала отырып зерттеу. Сүйектердің жіктелуі. Ішкі органдар туралы оқу – спланхнология. Дененің жалпы ауырлық орталығының жас, жыныстық, жеке орналасу ерекшеліктері. Жүйке жүйесінің жалпы анатомиясы. Топта зертханалық жұмыстарды орындау кезінде талдау және қорытынды жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық химия
Органикалық химия пәнін білу. Көміртекті қосылыстарды зерттеу. А.М.Бутлеровтың химиялық құрылымының теориясы. Ациклический және карбоциклический, гетероциклдік. Функционалдық топтардың тұжырымдамасы. Алькандар, ареналар, спирттер, фенолдар, альдегидтер және кетондар, монокарбондық және гидроксикарбон қышқылдары және оптикалық изомерия, альдегид пен кето қышқылдары, таутомерия, аминқышқылдары, жіктелуі және номенклатурасы, изомериясы, өндіріс әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көмірсулар химиясы
Пәннің мақсаты мен міндеттері: көмірсулардың жіктелуі, құрылымы және негізгі химиялық қасиеттері туралы студенттердің білімдерін кеңейту және жүйелеу; ағашты химиялық өңдеу кезінде мүмкін болатын моносахаридтердің стереоизомериясын, моносахаридтердің қатысуымен жүретін реакциялардың түрлерін және олардың түрленуін зерттеу; олигосахаридтер мен полисахаридтердің құрылысын, қасиеттерін және олардың практикалық маңызын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химияны оқыту әдістемесі
Химияны оқыту әдістемесінің концептуалды және теориялық негіздерін, оның педагогикалық ғылымдар мен құндылықтар жүйесіндегі орнын, жаратылыстану әдістемесінің даму тарихын және оқытудың заманауи жағдайы мен әдістерін, тәсілдері мен технологияларын меңгеру, оқу жұмысының нәтижесіне негізделген педагогикалық қызмет алгоритмін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor бағдарламасы
Қосымша білім беру бағдарламасы (кәмелетке толмағандар) - қосымша құзіреттілікті қалыптастыру мақсатында студенттер оқуға арналған пәндер мен модульдердің және басқа да тәрбие жұмыстарының жиынтығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері
Оқу орындарындағы білім берудің зерттеушілік ұстанымы студенттерді ғылым саласында қолданылатын зерттеудің негізгі әдістерімен таныстыруға, зерттеу әдістемесінің тиімді элементтерін меңгеруге және құбылыстар мен үдерістерді зерттеу арқылы өз бетінше жаңа білімдерді игеруге мүмкіндік береді. Зерттеушілік принципті қолдану студенттердің танымдық қабілеттерін дамытады, білім алушылардың белсенділігін және өзбеттілігін арттыруға, танымдық қызметтің әдіс-тәсілдерін игеруге, қызығушылығын арттыруға септігін тигізеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физика-химиялық талдау әдістері
Физика-химиялық зерттеулердің әдіс-тәсілдерін меңгеру, физика-химиялық талдаудың маңызды әдістерінің мәні мен мүмкіндіктерін білу, болашақ мамандықтың қолданбалы міндеттерін білу және қазіргі кезде химияда қолданылатын зерттеудің физикалық әдістерімен: эмиссиялық спектроскопиямен, ИҚ-спектроскопиямен, КРС спектроскопиямен, УК-спектроскопиямен, ЭПР-спектроскопиямен, ЯМР-спектроскопиямен, газды хроматография мен масс-спектрометриямен жұмыс жасау машықтарын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микробиология негіздері
Пәннің мақсаты-ұсақ тірі организмдерді жан-жақты оқыту, олардың құрылымы мен биологиялық, биохимиялық қасиеттері және табиғатта, адам өмірінің пайдасы мен зиянында болатын процестердегі рөлі. Пәннің қысқаша мазмұны микробиологияның биологиялық білімді дамытуға қосқан үлесі. Микробтық әлемнің әртүрлілігі прокариоттың құрылымы мен қызметі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химиялық технология
Химиялық өндірістің құрамымен және құрылымымен танысу, өнеркәсіптік өндіріс жағдайындағы химиялық түрлендіру заңдылықтарын зерттеу, Химиялық және химиялық-технологиялық процестерді тиімді ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін және оларды талдау мен әзірлеу әдістерін үйрету, химиялық-технологиялық процестер мен жүйелерді талдау және синтездеу кезінде инженерлік химиялық-технологиялық ойлау мен эрудицияны дамыту, химиялық-технологиялық процестер мен жүйелерді технологиялық ресімдеуді зерттеу технологиялық процестер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Энзимология
Микроорганизмдер және қоршаған орта. Микроорганизмдердің метаболизмі (энергетикалық және биосинтетикалық процестер). Микроорганизмдердің популяциялық өзгергіштігі. Микроорганизмдердің таралуы, олардың табиғаттағы зат алмасудағы маңызы. Микроценоздар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Молекулярлық биология
Молекулалық биологияның заманауи әдістерін білу молекулалық биологтың жұмысының негізі болып табылады және ол молекулалық биологияның қай саласында жұмыс жасайтынына қарамастан, құзыретті маман қалыптастыру үшін қажет. Бакалавриатта оқу барысында олар молекулалық биологияның заманауи әдістері, про- және эукариоттық жасушалардың әр түрлі түрлеріндегі генетикалық ақпаратты беру және экспрессиялау әдістері, рекомбинантты өнімдердің экспрессиялық тиімділігіне сандық және сандық талдау, сонымен қатар зерттеудегі қазіргі молекулалық биология әдістерінің маңызы мен рөлі туралы іргелі білімдер алады. геномдардың құрылымы мен қызметі, оның ішінде адам геномы, молекулалардың әртүрлі салаларында әдістер мен тәсілдердің практикалық қолданылуымен танысу молекулалық биология.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам генетикасы
Патологиялық сипаттамалар мен полиморфизмдердің мұрагерлік қасиеттерін зерттеумен, патологиялық ерекшеліктерді мұраға алудың теориялық мәселелерімен және адамдарға қиын мұра белгілерімен танысу, медициналық генетика саласындағы мәселелерді шешу дағдыларын дамыту, генетикалық тәуекелдерді есептеу, медициналық генетика және медициналық генетикалық кеңес беру әдістерімен танысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дарвинизм теориясы
Эволюцияның жалпы заңдылықтарын, оның ұйымдастырылуының барлық деңгейлеріндегі тіршіліктің өзгеру себептері мен механизмдерін,популяциялардың оқшаулануының рөлін және эволюциядағы тұқым қуалайтын өзгергіштікті, тіршілік үшін күрес формаларын білу және түсіну.түрлердің бейімделуін қалыптастыру тетіктері және осы білімді жеке және командалық практикалық мәселелерді шешуде қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық синтез
Органикалық және бейорганикалық синтез саласындағы кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерін сәтті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастыру, тиімділік, селективтілік және қоршаған ортаға зияндылық, қазіргі заманғы теориялық және эксперименталды химия саласындағы зерттеулердің неғұрлым маңызды бағыттарын, химикаттарды синтездеу мен тазартудың теориялық негіздерін білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы химия есептерін шығару әдістері
Оқушылардың химия пәнінен алған білімдерін шоғырландыру және жүйелеу, күрделілік деңгейінің мәселелерін шешуді игеру, оларды шешудің алгоритмдерін қолдана отырып есептеу есептерін шығару қабілеттерін арттыру, күрделілігі жоғарылаған деңгейдегі есептерді шешу үшін алгебралық әдістер мен алгоритмдерді қолдануды үйрету, өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру, есептерді шығарудың өзіндік жолын табу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биотехнология
Пәннің мақсаттары мен міндеттері. Биотехнологияны, қазіргі әлемде маңызды рөл атқаратын ғылым мен техниканы зерттеу. Жоғары сапалы азық-түлік және жемшөп өнімдерін өндіру үшін жануарлар мен өсімдік шикізатын өңдеуде биотехнологиялық процестерді қолдану туралы қажетті теориялық білім негіздерін қалыптастыру; ферменттердің, азық-түлік және жем ақуыздарының, дәрумендердің, басқа да биологиялық белсенді заттардың және генетикалық түрлендірілген тамақ көздерінің өнеркәсіптік өндірісінің негіздері туралы білім алу, сонымен қатар биотехнологияның әдістері мен әдістерін қолдана отырып, ауылшаруашылық шикізатын өңдеуді ұйымдастырудың практикалық дағдыларын игеру. Пәнді оқудың міндеттері. Биотехнологиялық процестердің негіздерін, тамақ өнімдері мен жемді қабылдау кезінде алғашқы жануарлар мен өсімдік шикізаттарын қайта өңдеу әдістері мен әдістерін, қайта өңдеу кәсіпорындарының қайталама шикізаттары мен олардың қалдықтарын биотрансформациялауды зерттеу; биотехнологиялық өнімнің қауіпсіздігі мен қауіпсіздігін бақылаудың қабылданған әдістерін игеру; биологиялық белсенді заттарды шығаратын бірқатар биобобтарды өсіру әдістерімен танысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейорганаикалық және органикалық синтез
Химиялық синтез барысында алған білімдерін ғылыми деңгейде одан әрі дамыту мүмкіндігі: - бейорганикалық және органикалық заттарды алғаннан кейін зертханада өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыру; Пайдаланылған аспаптармен және аспаптармен таныстырыңыз. - химиялық элементтермен және олардың қасиеттерімен терең танысу; бейорганикалық және органикалық химия негіздерін игеру. - білуі керек: химиялық синтездің стратегиясы мен тактикасын, синтез жасау әдістері мен шарттарын таңдаудың теориялық негіздерін; химиялық реакцияларды кинетикалық және термодинамикалық бақылау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Химиядан есептер шығару әдістемесі
Химиялық есептердің түрлері мен құрылымдарын, оларды оқу процесінде қолдану әдістерін, әртүрлі типтегі есептерді шешудің әдістерін, стандартты есептерді шешудің жалпы және нақты алгоритмдерін, әртүрлі секциялардағы есептерді шешудің әдістерін және мектептегі химия курсының әртүрлі бөлімдеріндегі есептерді шешудің алгоритмдерін қарастыру, стандартты түрлендірудің мысалдарын ұсыну шығармашылық тапсырмалар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Эволюциялық ілім
Пәннің мақсаты-бұл процесті кейіннен басқару үшін органикалық әлемнің даму заңдылықтарын анықтау. Органикалық әлемнің тарихи даму заңдылықтарын негіздеу үшін эволюциялық ілім биологиялық, ауылшаруашылық ғылымдары мен медицинаның әртүрлі салаларында жинақталған ең бай материалды пайдаланады. Пәннің міндеттері-диалектикалық-материалистік дүниетанымды қалыптастыру; - басқа биологиялық пәндерден өту кезінде кездескен құбылыстар мен фактілерді философиялық және теориялық тұрғыдан түсіну. - табиғат құбылыстарына биологиялық ойлауды, статистикалық көзқарасты дамыту;-табиғи құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын түсінуге мүмкіндік беру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны оқыту әдістемесі
Орта мектепте биологиялық білім мен тәрбиенің мазмұнын білу; мұғалімдер мен оқушылар арасындағы ынтымақтастық үрдісінде өзгерістерге ұшыраған заманауи әдістерді, оқыту әдістерін және технологияларды қолдануда білім мен дағдылар жүйесін дамыту; биология сабақтарында қолданылатын қазіргі заманғы технологиялар мен білім беру нысандары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Генетика
"Генетика" пәнін зерттеудің негізгі мақсаты-студенттердің жалпы генетиканың қазіргі жағдайының негіздерін зерттеу. Пәннің міндеттері: тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің заңдылықтары мен механизмдерін іргелі қасиеттер ретінде зерттеу; тірі ұйымның барлық деңгейлерінде тұқым қуалайтын материалды ұйымдастыру туралы заманауи идеяларды алу, ген экспрессиясын экспрессиялау және реттеу механизмдері; селекция негіздерін, генетикалық инженерияны, молекулалық-генетикалық әдістердің даму перспективаларын зерттеу; Генетикалық есептерді шешу дағдыларын игеру; пәннің тарихымен және классикалық тәжірибелермен таныстыру; генетиканың классикалық және заманауи әдістерімен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Молекулалық биология генетика негіздерімен
Өмірдің молекулалық негіздерін білу және түсіну, мұрагерлік ақпаратты енгізу тетіктері, биогенетикалық заң, мутация механизмінің молекулалық деңгейі, мұра және онкологиялық ауруларды алдын-алу және зерттеудің қазіргі әдістері және оларды командалық және жеке жұмыс тәжірибелік жұмыс атқаратын міндеттерді шешуде қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микроорганизмдер биотехнологиясы
Микроорганизмдер биотехнологиясының объектісі ретінде және өсімдіктер биотехнологиясының барлық негізгі бағыттары ретінде қолданылатын in vitro жағдайында өсірілген жасушалар биологиясының заманауи ғылыми жетістіктері туралы түсінік беру. Жасанды тамыр ортасында өсетін жасушалардың биологиясын зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.
- Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.
- Химиялық үрдістер мен биологиялық нысандардың сан-алуандылығы туралы теориялық негіздер мен базалық түсініктерді білуі, базалық жалпы кәсіби ақпаратты мазмұндай және сыни тұрғыдан талдай алуы тиіс.
- Іскерлік пікірталастарды, іскерлік коммуникацияларды жүргізуге, табиғатты пайдаланудың құқықтық және экономикалық негіздерін, табиғатты қорғауды және ұжымда жұмыс істеу қабілетін меңгеру.
- Биотехнологиялық процестерге әсер ететін факторларды анықтау үшін алынған іргелі білімді қолдана білу; Химиялық және биологиялық процестердің негізгі заңдылықтарын түсіндіру.
- Қазіргі қоғамдағы педагогтің әлеуметтік қызметі мен рөлі туралы білу; педагогикалық қарым-қатынасты жүзеге асыру және педагогикалық жағдайларды талдау және оларға негіздеме беру. Кәсіби-педагогикалық қызметте өзін-өзі белсендіруге дайын болу.
- Тірі жүйелердің жұмыс істеу ерекшеліктерін, оларды ұйымдастыру деңгейлерін, биологияның негізгі тұжырымдамаларын, әдістері мен даму перспективаларын білу, биологиялық және химиялық объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру және жіктеу әдістерін меңгеру.
- Зертханалық және далалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, химия мен биологияны оқытудың ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың заманауи технологиялары мен интерактивті әдістерін жүйелей, қолдана білу.
- Оқушылардың психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерінің заңдылықтарын білу, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар және олардың әр түрлі жас кезеңінде оқу процесінде пайда болатын көріністерін білу.
- Анықталмағандық жағдайында жұмыстың зерттемелік және кәсіпкерлік дағдыларын қолдана білу.
- Дербес және топпен тиімді жұмыс жасай білу, өз көзқарасын нақты дәлелдей алу, өз әрекетін түзетіп, түрлі әдістерді қолдана білу.