Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01713 Ағылшын тілі (IP) в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің барлық деңгейлерінде, заманауи технологияларды және шетел тілін оқытудың негізделген әдістемелерін, соның ішінде STEM және CLIL-ді меңгерген мектептердің әртүрлі түрлерінде жұмыс істей алатын, тілдік құзыреттілігі мен педагогикалық шеберлігі жоғары деңгейдегі ағылшын тілі оқытушыларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ағылшын, қазақ/орыс тілдерінің салыстырмалы типологиясы
Тіл біліміне кіріспе
Ауызша және жазу практикасы (B1 деңгейі)
Ағылшын тілі теориясының негіздері (теориялық грамматика, теориялық фонетика, лексикология, тіл тарихы)
Ауызша және жазу практикасы (B2 деңгейі)
-
2 Оқу жылы
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Педагогикалық зерттеулер
Кәсіпкерлік негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С1 деңгейі)
Экономика және құқық негіздері
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бағалау және дамыту
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Кәсіби бағдарланған ағылшын тілі (С2 деңгейі)
Ағылшын тілін оқытудың әдістемесі және лингводидактикасы
-
3 Оқу жылы
Оқыту әдістері мен технологиялары
Ағылшын тілі фонетикасы мен грамматикасындағы заманауи тенденциялары
Критерийлік бағалау технологиялары
Ағылшын тілі және жаһандық коммуникация
Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың арнайы бағдарланған әдістері
Мәнмәтіндегі грамматика, лексика және фонология
Инклюзивті білім беру ортасы
Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы жаңа технологиялар
Мамандандырылған ағылшын тілі
Медиасауаттылық және цифрлық коммуникация
Функционалдық стилистика
Лингвистикалық ел тану және мәдениетаралық білім беру
Мәдениет және мәдениетаралық білім беру: отандық және шет елдік бағыт
Білім берудегі smart-технологиялар
Көпшілік алдында сөйлеу және дипломатия
Когнитивті-интерактивтік технологиялар негізінде оқытуды жобалау және үлгілеу
Іскерлік ағылшын тілі
Ағылшын тілінің лексикологиясы
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
-
4 Оқу жылы
Ағылшын тілін оқу және үйретуге арналған компьютерлік қосымшалар және ресурстар
Әртүрлі мектеп типтерінде ағылшын тілін оқытудың зияткерлік әдістері мен технологиялары
Ағылшын тілін қашықтықтан оқытуда ІТ-технологияларды пайдалану
Ағылшын тілін оқытудағы STEM және STEAM технологиялары
Ағылшын әдебиеті және шығармашылық хат
Ағылшын тілін ерте оқыту әдістері
Ағылшын тілін оқытудағы CLIL-технологиясы
Зерттеулер, даму және инновациялар
Ғылыми зерттеудің әдістемесі және жобалауы
Ағылшын тілін оқытудағы театрландыру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлеп, енгізеді.
- Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен көзқарастарын түсіндіреді.
- Оқытылатын тілдердің фонетикалық, грамматикалық, морфологиялық, лексикалық, графикалық, сөз жасамдық жүйелері туралы білімін әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында ауызекі және жазбаша сөйлесімді жүзеге асыру үшін қолданады.
- Әр білім алушының білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тіліндегі оқу үдерісін үлгісін жасай алады.
- Болашақ мұғалімдер оқу құралдарының мазмұнын, стратегияларын таңдап, пайдалана алады; білім берудің барлық деңгейлерінде білім беру қызметін басқару, мұғалімнің білім беру жүйесіндегі педагогикалық процесте критериалды бағалау, инклюзивті орта және цифрландыру мүмкіндіктерін болжайды; өзін-өзі бағалау, талдау және бақылау мүмкіндіктерін көрсетеді.
- Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі мәтінді және оның тілді меңгеру деңгейіне сәйкес тілдегі сөз саптауын қабылдау, түсіну және түсіндіру арқылы тиімді коммуникативті әрекеттестікке қабілетті.
- Болашақ мұғалімдер басқа мәдениет өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады; жеке адамдармен, ұжыммен, қоғам мен әлеуметтік және мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асырады; кәсіби, академиялық және іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі коммуникациялық жағдайларында коммуникативті ниеттерін жүзеге асырады.
- Болашақ мұғалімдер ұлттық әдет-ғұрыптарды, салт-дәстүрлерді біліп мәдениетаралық қарым-қатынаста қолданады; елтану ақпаратын пайдалана біледі.
- Болашақ мұғалімдер пәнаралық білімдерін қолдана алады; кәсіби салада шешім қабылдау үшін әртүрлі пәндік салалардағы білім, білік және дағдыларды біріктіре отырып, тілдік әрекеттерді орындай алады.
- Болашақ мұғалімдер кәсіби маңызды ақпаратты сыни тұрғыдан талдай, өңдей және жүйелей алады, мамандығы бойынша ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырып, эмпирикалық зерттеу әдістерін қолдана алады.
- Болашақ мұғалімдер қарым-қатынастың әртүрлі әлеуметтік жағдайларында бағдарлай алады, дәлелдерді қолдана отырып, өз пікірін/көзқарасын айта алады, топта жұмыс істей алады, жобалық және зерттеу қызметінің нәтижелерін жеткізе алады, кәсіби және жеке тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады.