6B04119 Маркетинг в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Стратегиялық көзқарасы, креативті ойлауы, нарықты және тұтынушылардың қажеттіліктерін зерттеу аналитикалық дағдылары қалыптасқан, тез өзгеретін цифрлық технологиялар жағдайында маркетингтік процестерді тиімді басқаратын жаңа формациядағы маркетологтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша,
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Француз тілі (А 1.1)
Мақсаты: А1. 1 деңгейінде тілдік материал негізінде тілдік коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: алғашқы байланыстар және танысу. Өзіңіз туралы ақпарат. Формулярды толтыру. Мен тұратын қала (оқу). Әлем елдері. Маршрутты көрсетіңіз. Досыңызға (әріптестеріңізге) ашық хат жазыңыз. Мамандықтар. Физикалық және психологиялық сипаттамалары. Мен және менің отбасым. Қалыптасқан құзыреттіліктер: белгілі бір тапсырмаларды орындау үшін қажетті таныс сөз тіркестері мен сөз тіркестерін түсініп, қолдана білуі керек, басқалармен таныстыра білуі, сұрақтар қоя білуі және тұрғылықты жері, таныстары, мүлкі туралы сұрақтарға жауап бере білуі керек, егер әңгімелесуші баяу және анық сөйлесе және көмек көрсетуге дайын болса, қарапайым әңгімеге қатысуы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикадағы математика
Мақсаты: жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және олардың экономикадағы қолданылуын зерттеу. Мазмұны: Пән экономикалық ақпаратты сауатты түсіндіру үшін білуі керек математиканың бөлімдерін игеруге бағытталған: экономикалық талдауда дифференциалды және интегралды есептеудің математикалық аппараты қалай қолданылады, бірнеше айнымалылардың функционалдық теориясының көмегімен өндірістік функцияларды, ресурстарға сұраныс функцияларын, микроэкономикада зерттелетін пайдалылық функцияларын қалай құруға және зерттеуге болады және т. Қалыптасқан құзыреттер: Математикалық талдау, Алгебра және геометрия негіздерін білу және нақты процестер мен құбылыстардың математикалық модельдерін құра білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикалық теория
Мақсаты: ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды зерттеу, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды талдаумен органикалық байланыстағы экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу. Мазмұны: Пән студенттердің қазіргі экономикалық теорияның тұжырымдамалары мен категориялары туралы іргелі білімдерін игеруге, нарықтық экономиканың жұмыс істеу заңдылықтарын және оның субъектілерінің мінез-құлқын, нарықтардың әртүрлі түрлеріндегі бағалар мен өндіріс көлемін қалыптастыру тетіктерін, ұлттық өндіріс көлемдерінің, инфляцияның, Жұмыспен қамтудың және басқа да макроэкономикалық агрегаттардың өзара байланысы мен динамикасын игеруге бағытталған; Қалыптасқан құзыреттер: қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды талдаумен органикалық байланыстағы экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микроэкономика
Мақсаты: микроэкономиканың негізгі көрсеткіштерімен таныстыру, талдауға, шешім қабылдауға үйрету, көптеген шешімдердің ішінен оңтайлы шешімді таңдауға бағыттау. Мазмұны: Пән студенттердің Микроэкономика туралы білім жүйесін басқа экономикалық пәндерді зерттеуде қолданылатын негізгі пәндердің бірі ретінде алуға, нарықтық заңдылықтарды, сондай-ақ негізгі экономикалық агенттердің мінез-құлқының ерекшеліктерін талдай білуді қалыптастыруға, қажетті зерттеу әдістерін таңдай білуге, өз бетінше шешім қабылдау дағдыларын бекітуге бағытталған; Қалыптасқан құзыреттер: микроэкономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу. Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды. Құзыреттері: - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну; - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу; - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті; - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну; - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Француз тілі (А 1.2)
Мақсаты: тілдің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін дамыту. Грамматикалық құрылымдарды игеру және француз тілінің лексикасын А деңгейінде игеру 1.2. Мазмұны: уақыт және кесте. Қалаулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлаңыз. Шақыру. Мерекелер: Франция мен Қазақстандағы Мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңес беру. Суретшінің өмірбаянын айтыңыз. Сыртқы түрінің сипаттамасы. Жыл мезгілдері. Климаты. Аймақты сипаттаңыз. Досыңызға хат. Саяхат. Қалыптасқан құзыреттер: қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына, қарым-қатынасқа қатысушылардың әлеуметтік рөлдеріне, яғни қарым-қатынас серіктесі кім екеніне байланысты тиісті Тілдік формалар мен құралдарды таңдай және қолдана білуі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Статистика
Мақсаты: ақпаратты жинау, өңдеу, әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдаудың статистикалық әдістерін игеру және қолдану. Мазмұны: Пән статистикалық ғылымның негізгі теориялық тұжырымдамалары мен тұжырымдамаларын игеруге, статистикалық ғылымның ұйымдастырылуы мен әдіснамасын түсінуге, статистикалық байқау жүргізудің практикалық дағдыларын алуға, қоғамның қазіргі экономикалық және әлеуметтік дамуын сипаттайтын статистикалық көрсеткіштерді есептеуге бағытталған. Қалыптасқан құзыреттіліктер: статистиканың негізгі ұғымдарын, терминдерін білу, бұқаралық әлеуметтік құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтарын, тенденцияларын анықтай және түсіне білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Баға белгілеу
Мақсаты: тауарлар мен қызметтерге бағаны қалыптастыру принциптерін зерттеу. Мазмұны: Пән студенттердің өзіндік құн, бәсекелестік, сұраныс және ұсыныс сияқты тауарлар мен қызметтердің бағасын қалыптастыруға әсер ететін факторлар туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған; шығындар әдісі, құндылық әдісі, бәсекелестік баға белгілеу және т. б. сияқты баға белгілеудің әртүрлі тәсілдерімен танысу; бағаның өзгеруі сұранысқа қалай әсер ететінін зерттеу тауарлар мен қызметтерге. Құзыреттіліктер: теориялық білімді практикада қолдану, тиімді баға стратегияларын әзірлеу және іске асыру; сіздің бизнесіңізде немесе кәсіби қызметіңізде салық аспектілерін ескеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Француз тілі (А 2.1)
Мақсаты: А 2.1 - А 2.2 деңгейінде коммуникативтік құзыреттілікті дамыту, меңгерілетін тілдің елі, ерекшеліктері, дәстүрлері және т. б. туралы пікірлер қалыптастыру. Мазмұны: дүкендер, сатып алулар. Кафе, мейрамханалар. Тұрғын үй түрлері. Менің пәтерім (менің үйім). Пәтерді жалға алу. Достармен қарым-қатынас. Көршілер. Алмасу бойынша білім алу. Сұхбаттан қалай өту керек. Резюме. Қалыптастырылатын құзыреттер: меңгерілетін шет тілінің құрылымдары мен жүйелерін, бірліктердің қызмет ету ерекшеліктерін білу және оларды әлеуметтік маңызды жағдайларда коммуникативтік мақсаттарға қол жеткізу үшін пайдалана алуы тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Макроэкономика
Мақсаты: студенттердің ғылыми экономикалық дүниетанымын қалыптастыру, макроэкономикалық талдаудың заманауи әдістерін меңгеру, ұлттық экономикалардағы және жалпы әлемдік экономикадағы туындайтын экономикалық проблемалар мен экономикалық жағдайларды объективті бағалай білу, сондай-ақ олардың ықтимал салдарын болжай білу. Мазмұны: пәнді зерттеу экономика субъектілері, қоғамның экономикалық өмірінің құбылыстары мен процестері, осы құбылыстарды зерттеудің әдістері мен құралдары, экономикалық мәселелерді шешудің әдістері мен құралдары туралы білім жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді Қалыптастырылатын құзыреттер: макро деңгейде шаруашылық шешімдер қабылдау қабілеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Курстың мақсаты: студенттердің басқару саласындағы теориялық білімдерін игеру және менеджменттің үздік тәжірибесін қолдану дағдыларын игеру. Мазмұны: Пән ұйымды басқару ерекшеліктеріне қатысты теориялық білімді қалыптастыруға, менеджменттің пайда болуының негізгі теориялық тәсілдері мен алғышарттары қалай қалыптасқандығы туралы түсінік алуға, ғылыми зерттеулерді әзірлеуге және іске асыруға бағытталған ұйымдастырушылық іс-шараларды жүргізу дағдыларын игеруге, сондай-ақ менеджердің көшбасшылық қасиеттерін және оның басқару қызметінің стилін зерттеу саласындағы білімді қалыптастыруға бағытталған. Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарудың негізгі ұғымдары мен категорияларын білу; басқарушылық шешімдер қабылдау технологиясын, бизнестің іскерлік этикасы мен әлеуметтік жауапкершілігінің негіздерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Халықаралық экономика
Мақсаты: әлемдік экономиканы, әлемдік экономикалық жүйені құрудың негізгі ерекшеліктері мен принциптерін, оның даму процестерін, қазіргі заманғы жаһандық экономикалық мәселелерді зерттеу. Мазмұны: Пән студенттерге іргелі экономикалық білім берудің негіздерін кеңейтуге бағытталған, бұл қазіргі әлемдік экономиканың механизмін, Халықаралық экономикалық қатынастардың даму проблемаларын, оларды өз бетінше талдау дағдыларын игеру мүмкіндіктерін түсінуге, сондай-ақ Халықаралық экономикалық қатынастардың формалары мен эволюциясы туралы білімді және әлемдік жаһандану жағдайында күрделі және серпінді өзгеретін Халықаралық экономикалық байланыстарды талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді шаруашылықтар. Қалыптастырылатын құзыреттер: студенттерде дербес экономикалық талдаулар жүргізу; әлемдік экономика оқиғаларын талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қаржы
Мақсаты: қаржы, қаржы жүйесі, саясат және қаржыны басқару саласында білім беру. Мазмұны: Пән студенттердің қаржының негізгі тұжырымдамаларын игеруге, қаржының мәнін, қаржылық қатынастардың ерекшелігін, қаржы жүйесінің салалары мен буындарының құрамын түсінуге және әртүрлі экономикалық субъектілердің қаржысын ұйымдастырудың ерекшеліктерін және жаһандану жағдайында қазіргі заманғы қаржының даму тенденцияларын түсінуге, қаржы ағындарын қалыптастыру және бөлу процестерін талдай білуге, сондай-ақ ұйымдастыру, жоспарлау, ынталандыру тетіктерін игеруге бағытталған, барлық деңгейдегі қаржыны басқару. Қалыптасқан құзыреттер: маркетингтік бағдарламалардың тиімділігін бағалау үшін қаржылық ойлауды дамыту, деректерді талдау, кірістер мен шығыстар туралы есептерді түсіну, ақша қаражаттарының қозғалысын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Француз тілі (А 2.2)
Мақсаты: А2. 2 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру. Мазмұны: Франция және француздар. Жұмыс туралы айту. Мәдени айырмашылықтар. Хабарлау. Баспасөз. Оқиғаға баға беріңіз. Баспасөздегі мәтіндердің түрлері. Кино. Бос уақыт. Туризм. Қалыптасқан құзыреттіліктер: әр түрлі сипаттағы шет тіліндегі мәтіндерді түсіне білуі, оқу, зерттеу, іздеу түрлерін қолдана білуі; оқылған көркем мәтіннің мазмұны мен стилистикалық ерекшеліктерін талдай білуі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Бухгалтерлік есеп және аудит
Мақсаты: студенттерді бухгалтерлік есеп пен аудиттің негізгі принциптері мен әдістерімен, сондай-ақ олардың кейінгі кәсіби қызметінде туындайтын міндеттерді шешуде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру. Мазмұны: Пән бухгалтерлік есеп және аудит негіздері бойынша білім алуға, бухгалтерлік есеп пен аудиттің іргелі принциптері мен әдістерін игеруге, экономикалық субъектінің қызметі, қаржылық қызметі мен есептілігі туралы экономикалық ақпаратты талдау дағдыларын қалыптастыруға, болашақ мамандарды қазіргі қаржылық жағдайды бағдарлауға үйретуге бағытталған. Қалыптастырылатын құзыреттер:бухгалтерлік есеп пен есептіліктің нормативтік реттелуін білу, фирмалар қызметінің салықтық және бухгалтерлік есебін түсіну және талдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Маркетинг
Курстың мақсаты: нарықтағы кәсіпорынның ойлау және әрекет ету тәсілін қалыптастыратын заманауи басқару тұжырымдамасы ретінде маркетингті зерттеу және түсіну. Мазмұны: Пән студенттерге нарықтық қажеттіліктерді анықтауға және қанағаттандыруға мүмкіндік беретін бизнесті жүргізудің философиясы мен идеологиясы ретінде маркетинг туралы түсінік алуға, маркетингтің негізгі принциптері, маркетинг кешені және оның құрамдас бөліктері туралы идеяларды алуға, нарықтарды зерттеу және сегменттеу процедураларын игеруге, нарықтық ұсынысты орналастыруға, кәсіпорынның маркетингтік қызметіне қатысты шешім қабылдау және дәлелдеу дағдыларын игеруге бағытталған. өзгеретін нарықтық жағдай. Қалыптасқан құзыреттер: маркетингтік зерттеулер, нарықты сегменттеу, конъюнктуралық бақылаулар жүргізе білу
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Француз тілі (В 1.1)
Мақсаты: В1. 1 деңгейінде халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау. Мазмұны: болжам жасау. Өзінің жұмысбастылығы туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқытылған тілдік материалды тиімді пайдалана отырып әр түрлі диалог жүргізе білуі тиіс, жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты рәсімдеу, әр түрлі сипаттағы сөздер мен бейнематериалдарды есту арқылы түсіну керек; айту, ақпарат тарату, көргені, оқығаны немесе тыңдағаны туралы өз пікірін білдіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Маркетингтік талдау және маркетингтік өнімділікті басқару
Мақсаты: студенттерде мақсатты нарық пен бәсекелестіктің ерекшеліктерін түсіну, нарықтың өсу драйверлерін, оның әлеуетін анықтау және бағалау, маркетингтің компанияның нарықтық және қаржылық нәтижелеріне қосқан үлесін негіздеу негізінде компанияның маркетингтік мақсаттары мен маркетингтік стратегияларын әзірлеу үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: Пән ұйымдағы маркетингтік талдаудың негізгі процестерін; маркетингтік зерттеулер бағдарламасын әзірлеу технологияларын зерттейді; маркетингтік зерттеулер бағдарламасын іске асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға, жүргізілген зерттеу нәтижелері бойынша маркетингтік шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді; big Data және медиааналитикамен жұмысты зерттейді. Құзыреттіліктер: маркетингтік талдау жүргізеді және оның нәтижелерін өңдейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Эконометрика
Мақсаты: басқару және экономикалық процестер заңдылықтарының сандық көріністерін алуға мүмкіндік беретін әдістер, модельдер мен әдістер туралы ғылыми түсінік беру. Мазмұны: Пән кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық қызметін экономикалық талдау әдістерін игеруге, әлеуметтік-экономикалық процестерді сандық бағалауды жүзеге асыруға, регрессиялық модельдер құруға және эконометрикалық талдаудың формальды нәтижелерін мазмұнды түсіндіруге және болжамның дәлдігі мен сенімділігін бағалай отырып, зерттелетін көрсеткіштердің болжамды мәндерін табуға бағытталған. Қалыптасқан құзыреттер: әлеуметтік-экономикалық процестердің өзара байланысын сандық бағалау және байланыстың аналитикалық көрінісін анықтау әдістерін білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Логистика
Мақсаты: клиенттерге қызмет көрсетуді жақсарту, бәсекеге қабілеттілікті арттыру және бизнес мақсаттарына жету үшін логистикалық процестерді маркетингтік стратегиялармен біріктіру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: тауарлардың, қызметтердің және ақпараттың өндірілген сәттен бастап соңғы тұтынушыға дейінгі қозғалысын басқаруға, жеткізілім тізбегін оңтайландыруға байланысты процестердің кең ауқымын қамтиды, бұл ресурстардың қозғалысына қатысты барлық операцияларды жоспарлауды, орындауды және бақылауды қамтиды. Курс шеңберінде студенттер логистикалық шешімдердің бизнестің жалпы стратегиясына әсерін зерттейді, тиімділіктің негізгі көрсеткіштерімен және талдау әдістерімен танысады, сондай-ақ негізделген басқару шешімдерін қабылдау құралдарын меңгереді; жеткізушілерді, өндірушілерді және дистрибьюторларды қоса алғанда, логистикалық қызметтің әртүрлі қатысушылары арасындағы өзара әрекеттесуге көп көңіл бөлінеді. Қалыптастырылатын құзыреттер: 1. Логистика мен жеткізу тізбегін басқарудың негізгі принциптерін игеру. 2. Негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау үшін логистикалық деректерді талдау және түсіндіру мүмкіндігі. 3. Жеткізу және маркетинг тізбегінің әртүрлі қатысушыларымен тиімді қарым-қатынас жасау мүмкіндігі. 4. Логистикалық процедураларды бағалау және жақсарту мүмкіндіктерін табу мүмкіндігі. 5. Тұрақты логистикалық тәжірибелердің маңыздылығын және олардың қоғам мен қоршаған ортаға әсерін түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Туризм маркетингі
Мақсаты: студенттерде туризм саласындағы маркетингтік қызмет саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Пән туризмді басқарудағы маркетингтің стратегиялық рөлін; қызмет көрсету және туризм саласындағы маркетингтік қызмет түрлерін; маркетинг-микс тұжырымдамаларын; туризм саласындағы маркетинг тенденцияларын зерттеуге бағытталған Құзыреттері: туристік қызметтер нарығын талдау және бағалау, оның даму тенденцияларын анықтау және болжау қабілеті, туристік кәсіпорындар үшін маркетинг кешенін әзірлеу қабілеті, туризмде Маркетингтік коммуникациялардың тиімді құралдары мен технологияларын қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Білім маркетингі
Мақсаты: білім беру қызметтері нарығындағы маркетингтік қызметтің ерекшеліктерін ашу және сұранысты тиімді басқаруға үйрету. Мазмұны: оқу орнының имиджін қалыптастырудың әртүрлі аспектілері, мақсатты аудиторияны тарту және беделді басқару. Негізгі элемент-студенттердің қажеттіліктерін және олардың оқу үдерісінен күтулерін түсіну. Бұл сала оқу орны мен әлеуетті студенттер арасында байланыс орнатуға көмектесетін коммуникациялық стратегияларды әзірлеуге баса назар аударады. Бәсекелестік ортаны зерттеуге ерекше назар аударылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру қызметтерінің заманауи нарығының құрылымын және білім берудегі нарықтық қатынастардың объектілерін білу; білім беру жобалары мен компаниялары үшін маркетингтік стратегияны әзірлеу: білім беру жобаларын сегменттеу, орналастыру, ілгерілету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мерчандайзинг
Мақсаты: сауда кеңістігіндегі тұтынушылардың мінез-құлқының психологиялық факторларын зерделеу және талдау бойынша қажетті білім деңгейін қамтамасыз ету, оларды кәсіби қызметте, сату орындарындағы сауда қызметін басқару бөлігінде барынша тиімді пайдалану мақсатында. Пәнді зерделеу кезінде сауда-саттықтың мәні мен құрылымы; сауда саласындағы нарықты маркетингтік зерттеу әдістері; мақсатты аудиториялардың мінез-құлқы; белгілі бір сауда құралдарының ерекшеліктері мен қолдану аясы қарастырылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: нарықты, тұтынушылардың қалауын және бәсекелестік ортаны талдау; ассортиментті жоспарлауды, тауарларды орналастыруды және сауда кеңістігін сауатты безендіруді қоса алғанда, сауда стратегияларын әзірлеу; тауарлар мен қызметтерді табысты жылжыту үшін әріптестермен, жеткізушілермен және клиенттермен өзара іс-қимыл жасау; шығындарды азайту және сатуды барынша арттыру мақсатында тауарлық-материалдық құндылықтарды оңтайландыру дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
PR теориясы мен практикасы
Мақсаты: қоғамдық қатынастар теориясы мен практикасының негіздерімен танысу (PR). Мазмұны: білім алушыларда PR-қызметті ұйымдастыру негіздері туралы, сондай-ақ PR-қызметтің әртүрлі түрлерінің ерекшелігі туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Құзыреттіліктер: әртүрлі мақсатты аудиториялардың қажеттіліктерін ескере отырып, тиімді PR-өтініштер жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Мақсаты: кәсіпкерліктің теориясы мен практикасымен танысу және өз ісін құру негіздерін зерттеу. Мазмұны: Пән кәсіпкерліктің мәні туралы түсініктерді қалыптастыруға, студенттердің шаруашылық практика талаптарын ескере отырып, тиімді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру бойынша білім алуына, оларды іске асыру үшін жаңа бизнес-идеялар мен ресурстарды іздеуге бағытталған. Қалыптасқан құзыреттер: кәсіпкерліктің қазіргі заманғы нормаларына жауап беретін коммерциялық-іскерлік терминологияны білуі, кәсіпкерлік қызметтегі өз мүмкіндіктерін анықтай білуі тиіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тәжірибелік маркетинг
Мақсаты: студенттерге нарықта тауарлар мен қызметтерді тиімді жылжыту үшін маркетингтің заманауи әдістері мен құралдарын үйрету. Мазмұны: Пән әртүрлі салалардағы кәсіпорындардың теориясы мен практикасындағы маркетингтің негізгі элементтерін зерттеуді қамтиды. Маркетингтік қызметті жүзеге асырудың принциптері мен әдістерін сипаттау практикалық бағытқа ие және өнімдер мен қызметтерді өндіру мен сатудың кез-келген саласында қолдануға арналған. Құзыреттіліктер: маркетингтік зерттеулер жүргізу, өнім мен баға стратегияларын, тарату арналары мен коммуникациялық саясатты қалыптастыру, маркетингтік кешенді басқару және тауарлар мен қызметтерді нарықта тиімді жылжыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Экология және қауіпсіз өмірдегі зерттеу негіздері
Мақсаты: адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді қалыптастыру және зерттеудің негізгі әдістеріне үйрету. Мазмұны: экологиялық тұрақтылық принциптерін зерттеу, экологиялық деректерді талдау және түсіндіру әдістерін игеру және адам әрекетімен байланысты тәуекелдерді анықтау және бағалау. Курс заманауи экологиялық сын-қатерлер мен қауіпсіздік мәселелері туралы хабардарлықты арттыруға, сондай-ақ адам мен табиғаттың үйлесімді қатар өмір сүруіне ықпал ететін шешімдерді әзірлеу және іске асыру үшін қажетті сыни ойлауды қалыптастыруға бағытталған. Зерттеу әдістеріне, қоршаған ортаға әсерді бағалау тәсілдеріне және қауіпсіз өмір сүруге ерекше назар аударылады, бұл экологияны күнделікті тәжірибеге біріктірудің маңыздылығын жақсы түсінуге мүмкіндік береді. Қалыптасқан құзыреттер: экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. Экология және қауіпсіздік саласында зерттеулер жүргізу дағдылары. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тұтынушылардың мінез-құлқы
Мақсаты: білім алушыларда тұтынушылық мінез-құлық теориясы мен практикасы саласындағы білім жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу және бәсекелестік жағдайында оны қалыптастыру мен модификациялаудың тиімді стратегиялары мен құралдарын әзірлеу үшін қажетті дағдыларды игеру. Мазмұны: тауарлар мен қызметтерді таңдау және сатып алу кезінде тұтынушылардың шешім қабылдау процесіне әсер ететін факторларды, тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ету құралдары мен әдістерін, тұтынушылардың мінез-құлқын қалыптастыру принциптерін зерттейді Қалыптастырылатын құзыреттер: тұтынушылардың тауарлар мен қызметтерді сатып алу туралы шешім қабылдау процесіне әсер ететін факторларды зерделеу және талдау саласында студенттердің құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Мақсаты: Электрондық коммерция саласында терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, оның қазіргі заманғы бизнес пен маркетингтегі рөлін түсіну, сондай-ақ электрондық сауданың табысты стратегияларын әзірлеу және енгізу мүмкіндігі. Мазмұны: электрондық коммерцияға кіріспе. Электрондық коммерция түрлері: B2B, B2C, C2C және т.б. электрондық коммерция технологиялары мен платформалары, танымал платформаларға шолу (Shopify, WooCommerce, Magento және т. б.). Электрондық коммерция маркетингі: Интернет-маркетингтің мақсаттары мен стратегиялары, интернет-дүкендерге арналған SEO және SEM, электрондық коммерциядағы әлеуметтік медиа, электрондық пошта маркетингі және мазмұн маркетингі. Электрондық коммерциядағы тенденциялар мен болжамдар. Электрондық коммерцияның құқықтық аспектілері. Электрондық коммерцияның трендтері мен болашағы Құзыреттіліктер: нарықты және тұтынушылық тенденцияларды талдай білу. Интернет-дүкендер құруға және CRM-мен жұмыс істеуге арналған платформаларды білу. Онлайн ортада маркетингтік стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру мүмкіндігі. Жарнамалық науқандарды жүргізу және олардың тиімділігін оңтайландыру мүмкіндігі. Деректерді қорғау және құпиялылық принциптерін білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Салықтар және салық салу
Мақсаты: салық салу негіздерін, ҚР салықтары мен алымдарын есептеу тәртібін, ұйымның салық міндеттемелерін орындау мен жоспарлауды білу жиынтығын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: салық салудың теориялық негіздерін және оның экономикалық мәнін ашу; ҚР-да салық салуды реттеудің құқықтық негіздерін ұсыну; ҚР салық жүйесінде тікелей және жанама салықтардың әрекет ету механизмін ашу. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және заңды тұлғалардан салықтарды есептей білу, салық салу саласындағы қолданыстағы заңнамаға сәйкес салық есептілігін қалыптастыру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеулер
Мақсаты: студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту. Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің негізгі қағидаттарын, деректерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі тақырыптары бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдерін зерделеуді қамтиды; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құзыреттері: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саладағы зерттеулер жүргізу бойынша; алынған деректерді талдау және түсіндіру бойынша; сыни ойлау және ақпаратты бағалау бойынша; ғылыми жұмыстарды жоспарлау және жазу бойынша; зерттеу саласында заманауи әдістер мен технологияларды пайдалану бойынша, моральдық негізделген шешімдер қабылдау бойынша.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Маркетингтік коммуникациялар
Мақсаты: студенттерге маркетингтік коммуникация саласында терең және жүйеленген білім беру, сондай-ақ тауарлар мен қызметтерді жылжыту бойынша іс-шараларды ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: компаниялар мен олардың мақсатты аудиториясы арасындағы өзара әрекеттесудің негізгі аспектілерін қамтиды. Клиенттер үшін құндылық құруға және брендті нығайтуға бағытталған қарым-қатынас стратегияларын қалыптастыру және жүзеге асыру принциптері басты назарда. Студенттер жарнамалар, PR, жеке сатылымдар және цифрлық коммуникациялар сияқты әртүрлі арналар мен құралдарды пайдалана отырып, хабарламаларды тиімді тасымалдауды үйренеді. Қалыптасқан құзыреттер: белгілі бір компанияны жылжыту стратегияларын жүзеге асыру үшін маркетингтік коммуникация құралдарын қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану. Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Маркетингтік зерттеу
Мақсаты: маркетингтік шешімдер қабылдаумен қатар жүретін белгісіздікті азайту мақсатында маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістерін үйрету. Мазмұны: компанияларға өз өнімдері, қызметтері және мақсатты нарықтары туралы негізделген шешімдер қабылдауға көмектесетін деректерді жинау, талдау және түсіндіру процесін зерттейді. Бұл пән клиенттердің қажеттіліктері мен қалауларын түсінуге, сондай-ақ әртүрлі факторлардың нарық пен бәсекелестік ортаға әсерін бағалауға баса назар аударады. Қалыптасқан құзыреттер: маркетингтік зерттеулер практикасына қолда бар әдістемелік тәсілдерді қолдана білу; ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау, оның негізгі элементтерін анықтау және олардың ұйымға әсерін бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Француз тілі (В 1.2)
Мақсаты: В1. 2 деңгейінде Халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті базалық құзыреттерді дамыту. Мазмұны: Медиа. Саяхат. Жұмыс тағылымдама. Веб-сайттар. Өкініш білдіру. Техникалық прогресс. Қалыптасқан құзыреттіліктер: француз тілінің грамматикалық және лексикалық ерекшеліктерін білу. Қарым-қатынас жасай білу, жазбаша қарым-қатынас стилін меңгеру.(Сауалнамалар, құжаттар, түйіндеме)
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік маркетинг
Мақсаты: шикізат, машиналар мен жабдықтар маркетингі, өнеркәсіптік қызметтер, салалық маркетинг ерекшеліктері саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: соңғы тұтынушылар үшін емес, кәсіпорындар мен ұйымдар үшін тауарлар мен қызметтерді жылжытуға және сатуға бағытталған. Бұл курс өнеркәсіптік өндіріс контекстіндегі маркетингтің нақты аспектілерін, соның ішінде бизнес клиенттерінің қажеттіліктері мен мінез-құлқын түсінуді қамтиды. Негізгі клиенттермен жұмыс істеуге және B2B секторында маңызды болып табылатын Ұзақ мерзімді қарым-қатынастарды құруға баса назар аударылады. Қалыптасқан құзыреттер: өнеркәсіптік тауарларды сатып алушылардың қажеттіліктерін анықтау және қанағаттандыру, оларды Маркетингтік коммуникациялар арқылы қалыптастыру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Брендмаркетинг
Мақсаты: тактикалық маркетингтің негізгі категорияларына, кәсіпорынды жүйелік басқарудың әдістері, механизмдері мен құралдарына қатысты білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: маркетингтік күш-жігерді нарықтың өзгеретін жағдайларына бейімдеу әдістері мен құралдары зерттелуде. Ол тұтынушылардың мінез-құлқын талдауға, мақсатты сегменттерді таңдауға және тартымды ұсыныстарды, жарнама, PR және цифрлық маркетинг сияқты әртүрлі маркетингтік коммуникация құралдарын әзірлеуге бағытталған. Қалыптасқан құзыреттер: маркетингте басқарушылық шешімдерді әзірлей білу, қабылдай білу; нарыққа маркетингтік талдау жасай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Аймақтық маркетинг
Мақсаты: аймақтық маркетингтің принциптерін, әдістері мен құралдарын зерттеу . Мазмұны: бұл пән жергілікті ерекшеліктердің, мәдениеттің, экономикалық жағдайлардың және тұтынушылардың қалауының маркетингтік тәсілдер мен әдістерге қалай әсер ететінін зерттейді. Ол бәсекелестік ортаны талдауға, мақсатты аудиторияны зерттеуге және тауарлар мен қызметтерді тиімді жылжыту үшін пайдаланылуы мүмкін аймақтың бірегей сипаттамаларын анықтауға бағытталған. Қалыптастырылатын құзыреттер: өңірлік инвестициялық бағдарламаларды әзірлеу құралдарын қолдана отырып, бәсекеге қабілеттілікті арттыру негізінде мемлекет, өңірлер, кәсіпкерлер мүдделерінің теңгерімін сақтауды ескере отырып, өңірдің даму стратегияларын қалыптастыра білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Event маркетинг
Мақсаты: компанияның тиімді коммуникациялық стратегиясының құралы ретінде маркетингтік оқиғалар туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: брендтік өнімдер мен қызметтерді ілгерілету, клиенттермен қарым-қатынасты нығайту және компанияның хабардарлығын арттыру мақсатында іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге бағытталған. Бұл пән конференциялар, көрмелер, концерттер және корпоративтік мерекелер сияқты әртүрлі іс-шараларды жоспарлау мен жүзеге асырудың негізгі аспектілерін қарастырады. Қалыптастырылатын құзыреттер: тауарларды, қызметтерді және брендті ілгерілетуге бағытталған түрлі іс-шараларды ұйымдастыруда және өткізуде құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Маркетингтік жобаларды басқару
Мақсаты: маркетингтік жобаларды іске асырудың барлық кезеңдерінде басқаруға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды игеру. Мазмұны: пәндер: студенттердің экономикалық объектілердің жоғары нарықтық бәсекеге қабілеттілігі үшін маркетингтік жобаларды, стратегияларды, құралдарды, механизмдерді, түрлерді, технологияларды және маркетингтік дизайнды басқарудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын алуы. Құзыреттері: оларды ресурстық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету бойынша тиімді шешімдер қабылдау, инновациялық және инвестициялық процестерді интеграциялау, тұрақты дамуға қол жеткізу мақсатында компания жобаларының портфелін кешенді жоспарлауды жүзеге асыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қызметтер маркетингі
Мақсаты: студенттердің қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның маркетингтік саясатын әзірлеудің теориялық негіздерін зерттеу. Мазмұны: қызметтерді әзірлеу, жылжыту және іске асыру ерекшеліктерін, соның ішінде олардың баға белгілеу, бөлу және коммуникация ерекшеліктерін қамтиды. Құзыреттіліктер: қызмет көрсету саласындағы нарықтық процестерді басқару саласында алған білімдерін қолдана білу
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Инновациялық маркетинг
Мақсаты: болашақ маркетологтарды маркетингтік қызметте innovative технологиялары мен стратегияларын тиімді пайдалануға дайындау, қазіргі бизнес-ортада инновациялық маркетингтік науқандарды талдау, әзірлеу және іске асыру дағдыларын дамыту. Мазмұны: жаңа нарықтық мүмкіндіктерді зерттеу және тұтынушылық мінез-құлықтың өзгеруіне бейімделу. Сандық платформалар, деректерді талдау және әлеуметтік медиа сияқты инновациялық технологияларды қолдану тұтынушылармен тиімді қарым-қатынас жасауға және жекелендірілген шешімдерді ұсынуға мүмкіндік береді. Қалыптасқан құзыреттер: нарықты талдау, клиенттердің қажеттіліктерін анықтау және трендтерді анықтау мүмкіндігі. Инновациялық маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу мүмкіндігі. Digital-технологиялармен және маркетинг құралдарымен жұмыс істеу дағдылары. Шығармашылық ойлау және жобаларды басқару қабілеті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Интернет маркетинг
Мақсаты: Интернет желісіндегі маркетингтік қызметтің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: мақсатты аудиторияны тарту, олармен өзара әрекеттесу және сату деңгейін арттыру стратегиялары мен әдістері зерттелуде. Курс келушілерді тарту үшін веб-сайттарды құру және оңтайландыру, сондай-ақ брендтің көрінуін жақсарту үшін іздеу жүйелерін пайдалану сияқты аспектілерді қамтиды. Қалыптасқан құзыреттер:интернет-маркетинг құралдарын қолдану ерекшеліктерін түсіну, коммуникациялардың мақсаттары мен арналарын таңдау, жарнамалық науқандардың мазмұнын анықтау
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Халықаралық маркетинг
Мақсаты: халықаралық маркетинг саласында терең және жүйеленген білім беру, сондай-ақ халықаралық маркетингтік қызметті ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру . Мазмұны: компаниялардың сыртқы нарықтарға шығуы мен қатысуына байланысты стратегиялар мен тәжірибелерді қамтиды. Әр түрлі елдер мен аймақтардың мәдени, экономикалық және саяси ерекшеліктерін талдауды қамтиды, бұл компанияларға жергілікті жағдайларға байланысты маркетинг тәсілдерін бейімдеуге мүмкіндік береді. Қалыптасқан құзыреттер: әр түрлі елдердегі тұтынушылық мінез-құлық, мәдени ерекшеліктер мен экономикалық жағдайлардағы айырмашылықтарды түсіну. Халықаралық деңгейдегі маркетингтік стратегияға әсер ететін саяси, экономикалық, әлеуметтік және технологиялық факторларды (PEST-талдау) талдай білу. Мақсаттарды тұжырымдау және халықаралық нарықтарға шығудың стратегиялық тәсілдерін анықтау қабілеті. Халықаралық бренд стратегиясын әзірлеу және басқару дағдылары. Халықаралық сауданың этикалық аспектілерін түсіну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилін меңгеру. Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған өкілдік; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оның дизайнына қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дәлелдей білу және парафразалау; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау мүмкіндігі. Құзыреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Француз тілі (B2.1)
Мақсаты: студенттер әртүрлі тақырыптарда сөйлесе алатын, күрделі мәтіндердің негізгі идеяларын түсінетін және өзекті мәселелерге қатысты өз ойларын білдіре алатын жалпы Еуропалық жүйе бойынша француз тілін меңгеру деңгейін B2 деңгейіне дейін арттыру. Мазмұны: Лексика және грамматика: сөздік қорын кеңейту; грамматикалық құрылымдарды терең зерттеу. Оқу: әдеби және дәріссіз мәтіндерді талдау; негізгі идеяларды бөліп көрсете білу, қорытынды жасау және оқығанын түсіну. Тыңдау: ана тілінде сөйлейтіндердің әр түрлі тақырыптағы ауызша сөйлеуін түсіну (дәрістер, радио хабарлар, сұхбаттар). Сөйлеу: пікірталастарға қатысу, диалог жүргізу, берілген тақырыптар бойынша ауызша хабарламаларды дайындау және ұсыну. Жазу: әр түрлі мәтіндер жазу; жазбаша сөйлеуді құрылымдау және дәлелдеу дағдыларын дамыту. Құзыреттіліктер: әртүрлі жағдайлар мен контексттерде француз тілінде тиімді қарым-қатынас жасау қабілеті; лексикалық және грамматикалық Құзыреттілік; кәсіби, академиялық және әлеуметтік салаларды қоса алғанда, өмірдің әртүрлі салаларында француз тілін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Тауарлар мен қызметтерді жарнамалау
Пәннің мақсаты-жарнама процесін басқару, жарнама науқанын құру, өндіру және жүргізу негіздерін оқыту. Мазмұны: пәнді оқу тиімді жарнамалық өнімді, жарнамалық науқанды құру мен іске асыруды басқару тетіктері саласындағы білімді, дағдыларды, дағдыларды және құзыреттерді қалыптастыру болып табылады Қалыптастырылатын құзыреттер: идеялар: жарнамалық және жарнамалық науқанды өндіру мен басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздері, нысандары мен технологиялары туралы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
Мақсаты: кәсіпорындардың маркетингтік қызметінің әртүрлі аспектілерін қозғайтын стратегиялық және тактикалық шешімдерді өз бетінше қабылдау үшін студенттердің Стратегиялық маркетинг саласындағы кәсіби білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: нақты мақсаттар мен міндеттерді қалыптастыру, сондай-ақ мақсатты нарықты таңдау және өнімді орналастыру стратегиясы. Нарықты сегменттеудің әртүрлі тәсілдері зерттелуде, бұл тұтынушылардың ең тартымды топтарын анықтауға және ұсыныстарды олардың қажеттіліктеріне бейімдеуге көмектеседі. Қалыптасатын құзыреттер: маркетинг құралдарын пайдалана отырып, клиентке бағытталған басқару моделін құру бойынша мақсаттар қоя білу, міндеттерді тұжырымдай білу және стандартты емес шешімдерді таба білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Электрондық коммерция
Мақсаты: Электрондық коммерция саласында терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, оның қазіргі заманғы бизнес пен маркетингтегі рөлін түсіну, сондай-ақ электрондық сауданың табысты стратегияларын әзірлеу және енгізу мүмкіндігі. Мазмұны: интернет-дүкендер мен онлайн-платформалардың жұмыс істеуінің теориялық және практикалық аспектілерін қарастыра отырып, цифрлық ортада бизнесті жүргізудің заманауи аспектілерін қамтиды. Курс электрондық сауданың негізгі принциптерін, соның ішінде сату процесін ұйымдастыруды, тұтынушылармен өзара әрекеттесуді және виртуалды экономика жағдайында жеткізу тізбегін басқаруды зерттейді. Қалыптасқан құзыреттіліктер: нарық пен тұтынушылық тенденцияларды талдай білу. Интернет-дүкендер құруға және CRM-мен жұмыс істеуге арналған платформаларды білу. Онлайн ортада маркетингтік стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру мүмкіндігі. Жарнамалық науқандарды жүргізу және олардың тиімділігін оңтайландыру мүмкіндігі. Деректерді қорғау және құпиялылық принциптерін білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Маркетингпен басқару
Мақсаты: маркетингті басқару саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, студенттерді маркетингті басқарудың негізгі принциптері мен механизмімен таныстыру. Мазмұны: мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен қалауларын талдау процесін, сондай-ақ брендтің оң имиджін қалыптастыруға бағытталған тиімді коммуникациялық стратегияларды әзірлеуді қамтиды. Маркетингті басқару шеңберінде компаниялар өз клиенттеріне жету, олардың адалдығын арттыру және қайта сатып алуды ынталандыру үшін әртүрлі тарату және жылжыту арналарын қалай пайдалана алатынына назар аударылады. Қалыптасқан құзыреттер: қоршаған ортадағы өзгерістерді ескере отырып, кәсіпорынның барлық құрылымдарының қызметін талдауды, үйлестіруді және реттеуді жүзеге асыра білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- CLIL пәндік-тілдік оқыту технологиясын пайдалана отырып, мемлекеттік, орыс, шет тілдерінде мәдениетаралық және кәсіби коммуникация дағдыларын меңгеру, топтық жұмыста, іскерлік қарым-қатынаста, келіссөздер жүргізуде заманауи әлеуметтік технологиялар құралдарын қолдану;
- салауатты өмір салты, тұрақты даму қағидаттары туралы заманауи ғылыми білімді қолдану, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияның негізгі білімдерін ескере отырып, қоғам дамуының мәдени-тарихи факторларының рөлін талдау, табысты кәсіби даму және өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету;
- практикалық экономикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдану, статистикалық зерттеулер жүргізу және экономикалық құбылыстарды талдау, математикалық модельдерді құрастыру және талдау, математикалық нәтижелерді түсіндіру және экономикалық контексте негізделген қорытындылар жасау;
- компаниялардың қызметін ұйымдастыру бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеу үшін маркетинг, менеджмент, есеп, қаржы, экономика, статистика және талдау саласында іргелі білім мен дағдыларды қолдану; ұйымның даму стратегиясын әзірлеу үшін ұсыныстар дайындауды жүзеге асыру, маркетингтік және жарнамалық қызметтің бағыттарын жоспарлау, ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді іздеуді жүзеге асыру және қабылданатын шешімдердің әлеуметтік маңыздылығы тұрғысынан жауапкершілікте болу;
- бизнес-жоспарларды, баға және ассортимент саясатын, инновациялық тауарлар мен қызметтерді әзірлеуді, өнім ассортиментінің бюджетін басқаруды жүзеге асыру;
- басқарушылық шешімдер қабылдау үшін нарықтық және ерекше тәуекелдерге талдау жүргізу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруда Академиялық адалдық пен құқықтық аспектілер мәдениетін сақтау және қолдау;
- ұйымның даму стратегиясын әзірлеу, тауарлар мен қызметтер нарықтарында, өңірлік нарықтарда маркетингтік және жарнамалық қызметті жоспарлау үшін заманауи цифрлық технологиялар мен зияткерлік ақпараттық-талдау жүйелерін пайдалана отырып, қойылған басқару міндеттерін шешу үшін қажетті деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістерін және маркетингтік науқандардың тиімділігін талдауды қолдану;
- деректерді талдауға арналған заманауи IT құралдарын, деректерді талдау есептерін шешуде математикалық әдістерді деректермен жұмыс істеудің негізгі принциптерін қолдану;
- жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, компанияның әлеуметтік медиа брендін ілгерілету үшін SEO, әлеуметтік медиа, контент маркетингі, email маркетингі және маркетингтік жобаларды қоса алғанда, онлайн ортада тауарлар мен қызметтерді ілгерілетудің тиімді әдістерін, құралдарын қолдану;
- маркетингтік зерттеу жүргізу үшін маркетингтік ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін қолдану, тұтынушылардың мінез-құлқын және сұранысты қалыптастыруды талдау, бәсекелестік ортаны талдау, халықаралық нарықтардың өзгеруін және жаһанданудың әсерін ескере отырып, басқарушылық шешімдерді әзірлеу үшін ақпаратты талдау, түсіндіру;
- компанияның жалпы мақсатты бағдарларымен өзара байланыста маркетингтің стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін негіздеу; менеджмент әдістері мен процестері мен маркетинг құралдарының негізінде маркетингтік сипаттағы коммуникациялық іс-шараларды жүргізу; электрондық коммерцияны дамытудың алынған эксперименттік деректерін жинақтау және талдау;
- ұйым деңгейінде де, оның бөлімшелерінде де, маркетингтің жекелеген функционалды салаларында да стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешудің нәтижелерін ұсыну.