Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10104 Фармация в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

Пәндер

  • Бейорганикалық химия

    Д. И. Менделеевтің периодтық заңы және атомдар құрылымының кванттық теориясы аясында периодтық жүйе. Химиялық байланыстың табиғаты, молекулалардың түзілуі және құрылымы. Қарапайым ковалентті байланыс пен донорлық-акцепторлық байланыстың пайда болу механизмі. Негізгі термодинамикалық ұғымдар мен шамалар: жүйелер – ашық, жабық, оқшауланған, гетерогенді, біртекті; жүйелердің энтальпиясы мен ішкі энергиясы, энтропия. Шешімдер туралы ілім. Негізгі анықтамалар: ерітінді, еріткіш, еріген зат. Ерітінділердің концентрациясын білдіру әдістері. Электролиттік емес ерітінділердің коллигативті қасиеттері туралы түсінік. Мұздату температурасының төмендеуі және ерітінділердің қайнау температурасының жоғарылауы. Осмос және сұйылтылған электролиттік емес ерітінділердің осмостық қысымы. Электролит ерітінділеріндегі химиялық реакциялар мен тепе-теңдік. Күшті және әлсіз электролиттер. Иондану тұрақтысы. Дәрілік заттарды алу, сақтау және талдау кезіндегі гидролиздің рөлі. Ағзадағы дәрілік заттардың химиялық үйлесімсіздігі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология

    Пәнді игерудің мақсаты өнеркәсіптің өсуіне байланысты экологиялық мәселелер бойынша білімді қалыптастыру болып табылады. Экологиялық проблемалар қазіргі қоғамда өте өзекті. Өнеркәсіптік қондырғылар қоршаған ортаның ластану көзі болып табылады. Өнеркәсіп секторының үлесінің артуы табиғи ортаға зиянды шығарындылардың көбеюіне әкеледі. Қоршаған ортаны қорғауды шешу жолдары: табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, Өнеркәсіп қалдықтарын кәдеге жарату, өндірісті ақылға қонымды жеткіліктілікке дейін қысқарту және қоршаған ортаны қорғаумен бірге оны оңтайландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиология негіздері

    Пән білім алушыларда организм және гомеостаз, өмірлік маңызды органдар мен жүйелердің физиологиясы, ағзаның физиологиялық процестері мен функциялары, физиологиялық процестерді реттеу тетіктері, физиологиядағы зерттеу әдістері туралы ұғымды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Латын тілі

    «Латын тілі» курсының негізгі мақсаты терминологиялық дайындық, терминологиялық дағдыларды қалыптастыру, терең және кәсіби білім алуға мүмкіндік беру болып табылады. Қарапайым латын грамматикасы материалындағы пәннің мазмұны медициналық терминологияның үш жетекші жүйесі бойынша бөлінген: морфологиялық пәндер терминологиясы (анатомия, гистология), патологиялық анатомия және клиникалық пәндер терминологиясы, дәрілік заттар номенклатурасы мен рецептурасы бар фармацевтикалық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Анатомия негіздері

    Пән білім алушыларда анатомия туралы ұғымды және оның биологиялық ғылымдар арасындағы орнын қалыптастырады. Тірек-қозғалыс жүйесін, ас қорыту, тыныс алу, несеп-жыныс аппараттарының құрылымын, қан айналым, лимфа жүйелерінің, қан түзу органдарының функцияларын, сезім органдарының функцияларын, ішкі секреция бездерінің морфофункционалдық сипаттамасын, нерв жүйесінің морфологиялық сипаттамасын және маңызын зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Органикалық химия

    Органикалық қосылыстардың жіктелуі, номенклатурасы, құрылымдық изомериясы. Органикалық қосылыстардың молекулаларындағы атомдардың химиялық байланысы және өзара әсері. Органикалық қосылыстардың кеңістіктік құрылымы. Органикалық қосылыстардың қышқылдық және негізгі қасиеттері. Көмірсутектер. Алкандар. Циклоалкандар. Алкендер (этилен көмірсутектері, олефиндер). Алкадиендер (диендер, екі қос байланысы бар көмірсутектер). Алкиндер (ацетилен қатарындағы көмірсутектер). Хош иісті қосылыстар. Көмірсутектердің гидрокси туындылары. Эфирлер мен сульфидтер. Аминдер. Диазоқосылыстар. Азо бояғыштар. Альдегидтер мен кетондар. Карбон қышқылдары. Карбон қышқылдарының функционалды туындылары. Дикарбон қышқылдары. Көмір қышқылының туындылары. Гетерофункционалды органикалық қосылыстар. Гетероциклді қосылыстар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биостатистика

    Пән биологиялық және медициналық деректерді өңдеудің негізгі статистикалық әдістерін білуді қалыптастырады. Білім алушылар деректерді статистикалық талдау нәтижелерін, әртүрлі шамалар арасындағы корреляциялық өзара байланыстарды түсіндіру, болжаудың математикалық үлгілерін құру және статистикалық зерттеу нәтижелерін кестелер, графиктер және тұсаукесерлер түрінде ұсыну дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Молекулярлық биология медициналық генетика негіздерімен

    Пәнді оқып бітіруші генетикалық, хромосомдық және геномдық деңгейлерде мұрагерлік материалдың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын сипаттай алады; мұрагерлік ақпаратты іске асыру қағидаттарын түсіндіру (репликация, транскрипция, трансляция деңгейінде); кариограммалардың, идиограммалардың ақпараттық құндылығын түсіндіре білу; адамның эмбрионалдық даму заңдылықтарын, дамудың сыни кезеңдерін, зерттеудің қазіргі заманғы молекулярлық-генетикалық әдістерін білу; молекулярлық-биологиялық және генетикалық терминологияны үш тілде атау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аналитикалық химия

    Пәнге кіріспе. Аналитикалық химияның пәні мен міндеттері. Химиялық талдаудың метрологиялық негіздері. Аналитикалық химиядағы химиялық реакциялар мен процестердің түрлері. Қышқыл-негіз реакциялары. Комплекс түзілу реакциялары. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Тұндыру процестері. Анықтау және сәйкестендіру әдістері. Оқшаулау, бөлу және шоғырландыру әдістері. Экстракция әдістері. Хроматографиялық талдау әдістері. Гравиметриялық талдау әдістері. Титриметриялық талдау әдістері. Қышқыл негізді титрлеу. Тотығу-тотықсыздану титрлеуі. Комплексонометриялық титрлеу. Кинетикалық талдау әдістері. Электрохимиялық талдау әдістері. Потенциометрия. Кулонометрия. Вольтамметрия. Кондуктометрия. Спектроскопиялық талдау әдістері. Молекулалық оптикалық спектроскопия әдістері. Молекулалық абсорбциялық спектроскопия (спектрофотометрия). Молекулалық люминесцентті спектроскопия

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық және коллоидтық химия

    Физикалық және коллоидтық химияның жалпы теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру және дәрілік заттарды дайындаудың барлық кезеңдерінде талдау және дәрілік формалардың сапасын бақылау кезінде алған білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қолдануға үйрету. Оқу міндеттері. ـ студенттерде қалыптастыру туралы ұсыныс заңдылықтары жүретін физика-химиялық процестер; ـ білім беру туралы негізгі ұғымдар мен заңдар термодинамика; ـ түсініктің сұйытылған ерітінділердің қасиеттері туралы; ـ туралы түсінік термодинамика ерітінділер, электролиттер, рН өлшеу әдістері ерітінділердің қасиеттері буферлік ерітінділер; ـ қалыптастыру ұсыну туралы негізгі ұғымдары және әдістері электрохимия; ـ туралы түсінік беру кинетике химиялық реакциялардың және катализде; ـ қалыптастыру ұсыну туралы дисперсті жүйелер мен беттік құбылыстар; ـ таныстыру, физикалық-химиялық әдістермен өлшеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Фармацевтикалық ақпарат

    Фармацевтикалық ақпарат – фармацевтикалық нарықта жұмыс істейтін маманның мамандық білімін, шеберлігін және практикалық жұмыс дағдысын қалыптастыратын арнайы фармацевтикалық пәндердің бірі. Пәннің оқытудың міндеті – дәрілік заттар айналымының субъектілерінің жұмысымен танысу, фармацевтикалық нарықта жарнама тауарлардың жылдам өткізуіне фармацевтикалық ақпараттың қажеттілігін көрсету. Дәрілік заттарды және басқа фармацевтикалық өнімдерді өткізуде халыққа түсіндіру үшін, дәрілік заттарды тиімді қолдану үшін қажетті қажетті фармацевтикалық ақпарат беру. Дәрілік заттарды жарнамасын түзетуіне түсініктеме беру, мамандар үшін ақпараттық технология туралы ресми ақпарат.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандыққа кіріспе

    Мамандыққа кіріспе оқу бағдарламасында дәрілік заттар айналымы саласындағы фармацевттердің кәсіби қызметімен танысу пәндері көрсетілген. Мамандыққа кіріспе көптеген арнаулы ғылымдардың жетістіктерін пайдаланады, сондай-ақ фармацияның қалыптасуы мен дамуы кезеңінде фармацияның тарихи материалдарын жүйелеу және талдау. Білім негізінде Мамандыққа кіріспе студенттер фармацевтикалық қызметті реттеу мәселелерінде, халыққа медициналық және дәрілік көмекті ұйымдастыру қағидаттарында еркін бағдарлана алады. Мамандыққа кіріспе пәнді оқыту дәрілік заттар айналымы саласындағы фармацевтикалық қызмет қызметкерлерінің қызметінде қолданылатын мәселелердің мазмұнын тұтастай анықтауға көмектеседі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дәрігерлікке дейінгі алғашқы көмек

    Алғашқы дәрігерге дейінгі көмек - студенттерді түрлі төтенше жағдайларда алғашқы көмек көрсетудің негізгі қағидаттары мен дағдыларына оқытатын пән. Зардап шеккендердің жағдайын бағалау, жаралану, күйік алу, сыну, жүрек-қан тамыры және тыныс алу проблемалары кезінде алғашқы көмек көрсету әдістерін зерделеуді қамтиды. Тәртіп өмірді құтқару және медициналық көмек келгенге дейін асқынулардың алдын алу бойынша уақтылы шаралар қабылдау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Еңбек қауіпсіздігін басқару

    Еңбекті қорғау менеджменті – еңбекті қорғау мен қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша еңбек ұйымдарын басқаруды, медициналық ұйымдардың қызметкерлері арасында жұмыс барысында кәсіптік аурулардың алдын алуды зерттейтін пән. Медициналық мекемелердегі еңбек қауіпсіздігін басқарудыңнегізгі мақсаты - қауіпсіздікті қамтамасыз ету, жұмыстың қолайлы жағдайларын жасау, жарақаттану мен жазатайым оқиғаларды, жалпы және кәсіптік ауруларды азайту бойынша жұмысты ұйымдастыруды жетілдіру. Пән медициналық ұйымдардағы еңбекті қорғау және қауіпсіздік саласындағы нормативтік-құқықтық және заңнамалық база мәселелерін зерттейді; медициналық мекемелерде аккредиттеу; өндірістік физикалық факторлар түсінігі, медициналық ұйымдар ғимараттарының қауіпсіздігі, қауіпсіздік критерийлері; төтенше жағдайларды басқару және өрт қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ботаника

    Ботаника өсімдіктер туралы биологиялық ғылымдардың кешені ретінде өсімдіктердің систематикасынан, морфологиясынан, анатомиясынан, эмбриологиясынан, физиологиясынан, географиясынан, экологиясынан және геоботаникадан тұрады. Ботаниканың өсімдіктердің анатомиясы, морфологиясы, систематикасы, географиясы, физиологиясы, көбеюі сияқты бөлімдері фармакогнозияның негізгі бөлімдерімен тығыз байланысты және оларды оқып-игеру болашық фармацевтерге дәрілік өсімдік шикізатты даярлау, стандарттау және талдау жұмысына қажет. Өсімдік формаларының алуан түрлілігін оқып – игеру олардың құрылысының, көбеюінің, қоректену жолдарының, тіршілік жағдайларының ерекшеліктерін нақты салыстыруға негізделген. Ботаника курсынан сабақ беру студенттерге өз мамандығына деген қызығушылықтың дамуын, Қазақстанның өте бай дәрілік флорасын ұтымды пайдалану мәселелерінің маңыздылығын, табиғатты сақтаудың және табиғат ресурстарын қолдануды жақсартуды терең түсінуін қамтамасыз ету керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Микробиология

    Студенттің адамның инфекциялық және инфекциялық емес патологиясындағы микроорганизмдердің рөлі туралы; клиникалық диагнозды растаудағы микробиологиялық әдістердің мүмкіндіктері туралы; инфекциялық процестердің спецификалық терапиясы мен профилактикасының принциптері туралы; Қоршаған орта объектілерінің биологиялық ластану деңгейін индикациялау және оларды халықтың денсаулығын қорғауды қамтамасыз етуде пайдалану туралы; биоқауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістері туралы заманауи білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Фармацевтикалық микробиология негіздері

    Фармацевтикалық микробиология негіздері - бұл пән фармацевттің кәсіби қызметі үшін қажет, ол дәрілік шикізат пен дайын дәрілік форманың мүмкін микробтық ластануын бағалау әдістерін білуі және меңгеруі керек. Сонымен қатар, микробиология ғылым ретінде клиникалық және теориялық медицинадағы маңызды мәселелерді шешуге ықпал етеді. Медициналық микробиология микроорганизмдер систематикасын, морфологиясын, физиологиясын, генетикасын, экологиясын, адам үшін патогенді және шартты-патогенді микроорганизмдерді, патогенділік факторларын, олардың ауру қоздырғышында клеткалық және молекулалы- генетикалық деңгейде пайда болу механизмдерін, оларды анықтау әдістері мен идентификациясын, арнамалы емдеу принципін және алдын-алуын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты кәсіби білім беру ұйымдарының студенттері арасында қаржылық сауаттылық пен жеке қаржыны басқару саласында қаржылық шешімдер қабылдаудың негізгі дағдыларын дамыту болып табылады. Қаржы саласында болып жатқан процестер мен құбылыстарды сипаттау үшін, экономикалық деректер мен қаржылық ақпаратты біріктіру үшін қолданылатын курстың негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеру; экономикалық салада болып жатқан проблемалар мен өзгерістерді талдауға, осы негізде дәлелді пайымдаулар жасауға және қабылданған шешімдердің ықтимал салдарын бағалай білуге мүмкіндік беретін функционалдық қаржылық сауаттылықты дамыту; дербес, экономикалық негізделген шешімдер қабылдау дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фармациядағы психологиялық денсаулық

    Бағдарлама Қоғамдық фармация саласындағы болашақ медицина қызметкерлеріне "денсаулық психологиясын" оқытуды көздейді, бұл практикалық медицинаның әртүрлі салаларындағы ғылыми және практикалық іс-әрекеттің шындығына жалпы теориялық ережелерді қолдануды нақтылайды. Өз денсаулығы мен халықтың денсаулығы үшін жауапкершілік, болашақ ұрпақ болашақ денсаулық сақтау қызметкерлерінен жоғары деңгейдегі интеллект пен кәсібилікті талап етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Жасанды интеллект негіздері ке кіріспе. Генеративті Жасанды интеллект теориясы және оның медицинада қолданылуы. Жасанды интеллект этикасы және қауіпсіздігі.OpenAI ұсынған GPT үлгілерін қолданатын сұраулар. Машиналық оқыту негіздері. Python негіздері. Мәліметтер түрлері, функциялары, операциялары, операторлары. Енгізу/шығару мүмкіндіктері. Мәліметтерді тиімді визуализациялау принциптері. Python көмегімен визуализация жасау. Нейрондық желілермен таныстыру. Сараптамалық (эксперттік) жүйелер. Пәннің мақсаты: Жасанды интеллект негіздері бойынша теориялық білімді, денсаулық сақтауда жасанды интеллект қолдану дағдыларын, Python бағдарламалау тілінде жұмыс істеуді, ғылыми талдау дағдыларын қалыптастыру және оларды практикалық қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дәлелді медицина негіздері және биоэтика

    Пән білім алушылардың дәлелді медицина негіздері туралы білімі мен түсінігін қалыптастырады; пәнді аяқтағаннан кейін білім алушылар медициналық ақпаратты іздеу және сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын игереді және клиникалық зерттеулер нәтижелерінің ең үздік дәлелдерін өз практикалық қызметінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Патологиялық физиология негіздері

    Пәнді зерделеудің мақсаты білім алушыларда патологиялық процестер, жай-күйлер, реакциялар мен аурулар туралы деректерді патофизиологиялық талдау негізінде жалпы заңдылықтар мен олардың пайда болу, даму және аяқталу тетіктері туралы білімді пайдалана отырып, кәсіби міндеттерді тиімді шеше білуді қалыптастыру, сондай-ақ оларды анықтау, емдеу және алдын алу принциптері (алгоритмдері, стратегиялары) мен әдістерін қалыптастыру болып табылады. Осылайша, жалпы патологияны зерделеу кәсібиліктің негізін қалайды, одан кейінгі пәндерді меңгеруге және жоғары медициналық білімі бар маман даярлауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экстрациялық препараттар технологиясы

    Экстракциялық препараттар технологиясы пәні Гален және жаңа Гален препараттарының өндірісін, өсімдік шикізатының жеке заттарының препараттарын алу негіздерін зерделеуді көздейді. Фармацевтикалық технологияны дамыту перспективалары ғылыми-техникалық прогрестің әсерімен, шикізатты алу мен өңдеудің заманауи әдістерімен, өндіріс жағдайларын жақсартумен, дәрілік препараттарды стандарттаумен, тиісті өндірістік практика (GMP) талаптарын орындаумен, фармацевтикалық өнімді сақтаудың тиісті тәжірибесімен (GSP) тығыз байланысты . Өз шикізаты негізінде өндірілетін отандық субстанциялар мен фитопрепараттар импортталғандарға қарағанда едәуір арзан, бұл олардың халықтың кең тобына қолжетімділігін қамтамасыз етеді. Өткірлігі мен маңыздылығын ескере отырып, қазақстандық өндірушілердің жаңа тиімділігі жоғары фитопрепараттарды дамытуға және жасауға әлеуетті мүмкіндіктері бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дәрілік түрлер технологиясының негіздері 1

    «Дәрілік түрлер технологиясының негіздері 1» курсы фармацевтикалық ғылым мен практиканың жетістіктерін ескере отырып, дәріхана жағдайында негізгі дәрілік нысандарды дайындаудың теориялық негізі мен технологиясын зерделейді. Келесі бөлімдер енгізілген: Дәрілер технологиясы ғылым ретінде. Дәрілік препараттар өндірісін мемлекеттік нормалау. Ұнтақтар. Күрделі ұнтақтар технологиясының сатылары. Сұйық дәрілік түрлердің технологиясы. Оларды дайындау шарттары және сапасын бақылау. Сусыз ерітінділер. Технологиялық процесс сатылары. Бюреткалық қондырғыға арналған концентрацияланған ерітінділер, оларды дайындау шарттары және сапасын бақылау. Стандартты фармакопеялық сұйықтықтарды еріту. Жоғары молекулалы қосылыстардың ерітінділері. Суспензиялар. Эмульсиялар. Олардың технологиясының ерекшеліктері. Сапаны бағалау. Тұнбалар мен қайнатпалар. Су сығындыларын дайындау. Сапаны бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Фармацевтикалық қызметті ұйымдастыру

    Қазақстан Республикасында дәрілік саясат тың құқықтық негіздерін реттейтің нормативтік-құқықтық құжаттар. Фармацевтикалық қызметті ұйымдастырудың құқықтық және заңдылық негіздері. Халыққа медициналық және дәрі-дәрмектік көмекті ұйымдастырудың негізгі принциптері.Фармацевтикалық бөлшек сауда буындарының іс-әрекеттерің ұйымдастыру. Дәріхана ұйымдарында рецептерді қабылдау және дәрілерді босату жұмысының ұйымдастырылуы. Дәрілік заттарды дайындау, ресімдеу және дәрілердің дәріханаішілік сапалық бақылау, босату жұмыстарын ұйымдастырылуы. Стационарлық сырқаттарды дәрілік заттармен қамтамассыз ету. Дәрілік препараттардың сұранысын зерттеу және қажеттілігін анықтаудың негізгі принциптері.Көтерме сауда буының бірі дәріхана қоймасының жұмысын ұйымдастыру. Дәрілік заттардың сапасын бақылаудың мемлекеттік жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фармацевтикалық логистика негіздері

    Фармацевтикалық логистика негіздері – фармацияның ұйымдастырылуы мен экономика пәнінің бір бағыты болып табылады. Фармацевт логистиканы ғылым ретінде тікелей өтетін материалды ағынды басқару әдістеріретінде білу қажет. Логистиканы қолдану кезінде материалдық шығындар 30-70%-ке төмендейді, өнімді өндірушіден тұтынушыға жеткізу мақсатында сақталу уақыты төмендейді, сол себептен экономикалық эффект тауар жүргізу жүйесінде айқынды көрінеді. Бүгінгі күні фармацевтикалық білімі бар фармацевт фармацевтикалық логистика негіздерін білуі қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дәрілік заттардың айналысы саласындағы объектілерді ұстауға және пайдалануға қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар

    «Дәрілік заттардың айналысы саласындағы объектілерді ұстауға және пайдалануға қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» пәні студенттерді қоршаған орта факторларының әсерінің жалпы заңдылықтарымен, дәріхана және фармацевтикалық ұйымдар қызметкерлерінің еңбек жағдайлары мен жұмыс уақытымен таныстыру үшін әзірленген. денедегі кәсіпорындар. Қоршаған ортаның, өндірістік және тұрғын үй-тұрмыстық орта факторларының халық денсаулығына әсерін білу негізінде жағдайды экологиялық-гигиеналық бағалау туралы түсініктерді қалыптастыру. Дәріханаішілік ортаны бағалау дағдыларын дамыту, дәріханалар мен фармацевтикалық кәсіпорындар қызметкерлерінің еңбек жағдайларын оңтайландыру және салауатты өмір салтын насихаттау бойынша шараларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дәрілік заттарды талдаудың және зерттеудің жалпы әдістері 1

    «Дәрiлiк заттарды зерттеудiң жалпы әдiстерi мен талдау 1» фармацевтикалық химияның - қолданбалы ғылымның жалпы химиялық заңдарға негiзделетiн және алу тәсiлдерiн, құрылымын, физикалық және химиялық қасиеттерiн, химиялық құрылыстың фармакологиялық белсендiлiкпен өзара байланысын зерттеумен, дәрiлiк заттарды талдау әдiстерiн әзiрлеумен айналысатын маңызды бөлiмi болып табылады. «Дәрілік заттарды зерттеудің жалпы әдістері және талдау 1» пәнінің бағдарламасы жалпы фармацевтикалық химия мәселелерін қамтиды: Дәрілік заттарды зерттеудің жалпы фармакопеялық әдістері. Бейорганикалық дәрілік заттар. Д.И.Менделеевтың периодикалық жүйенің VIII-V топтары элементтерінен туындайтын дәрілік заттар. Д.И.Менделеевтың периодикалық жүйенің IV-I топтары элементтерінен туындайтын дәрілік заттар. Жиі кездесетін қоспаларға фармакопеялық сынақтар (хлоридтер, сульфаттар және т.б.) дәрілік заттарды сандық анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы және өнеркәсіптік токсикологияның өзекті мәселері

    Жалпы және өндірістік токсикология – өндірістік ортада кездесетін зиянды химиялық заттардың ағзаға әсерін зерттейтін еңбек гигиенасының бөлімі. Жұмысшылардың ағзасына әсер ететін зиянды заттарды кәсіптік немесе өндірістік уланулар ретінде қарастыру керек, олар адам ағзасына түскен кезде ауыр кәсіптік ауруларға да, уақытша өтелетін бұзылыстарға да, жалпы бейспецификалық аурушаңдықтың жоғарылауына және қоршаған орта факторларының әсерінен организмнің төзімділігінің төмендеуіне әкелуі мүмкін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фармакотерапия

    Клиникалық практикаға дәрілік заттардың көп мөлшерін енгізу оларды қолданудың тиімділігі мен қауіпсіздігін зерделеуді ғана емес, сондай-ақ фармакокинетиканы, фармакодинамиканы, науқастардағы дәрілердің өзара іс-қимылы мен жанама әсерін зерттеу бойынша бірыңғай әдіснаманы құруды талап етті. Бұл «Фармакотерапия» пәнінің провизорын даярлау бағдарламасына енгізуді негіздейді, ол медициналық-биологиялық білімнің көптеген салаларының интеграцияланған тәжірибесін және ең алдымен дәрілік заттарды дараландыру бойынша тәжірибені білдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның дәрілік өсімдіктері

    Қазақстанның дәрілік өсімдіктері – Қазақстанда өсетін дәрілік өсімдіктерді және жабайы өсетін өсімдіктерден шикізат дайындауын оқып білу негізіндегі пән.Қазақстанның флорасында 6000 жуық өсімдіктер бар, оның 100 емдік қасиетімен. Дәрілік өсімдіктер республиканың таулы экожүйесінде Тянь-нань, Алтай, Тарбағатайда жинақталған, мысалы күнгей және теріскей Алатауында 40 жуық дәрілік өсімдік шикізаты бар: Қырықбуынды қылша, шайқурай, кәдімгі мыңжапырақ, кәдімгі киікоты, Жоңғар Алатауында қараандыз, киікоты, облипеха өседі; Іле Алатауында, Қаскелен және Ақсай үнгірінде шиповник, долана жемісі, бөрі қарақат өседі. Қазақстанда өсетін ең бағалы өсімдігі қызылмия және Орал, яғни оның қоры 100 мың тоннадан асады. Сырдария және Орал өзендерінің бойында кездеседі. Дәрілік өсімдіктерді пайдалану проблемасының танымалдығы олардың аз уыттылығымен, қол жетімділігімен, жанама әсерінің болмауымен түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дәрілік заттарды талдаудың және зерттеудің жалпы әдістері 2

    «Дәрілік заттарды зерттеудің жалпы әдістері және талдау 2» пәні бағдарламасында дәрілік заттарды стандарттаудың, алу тәсілдерін, құрылымын, физикалық және химиялық қасиеттерін, химиялық құрылымның фармакологиялық белсенділікпен өзара байланысын зерттеудің, дәрілік заттарды талдау әдістерін әзірлеудің мынадай бөлімдері зерделенеді; алифатиялық, циклдік және алициклдік қосылыстардың туындылары органикалық тектес дәрілік заттарды талдау. Функционалдық топтар бойынша органикалық дәрілік заттарды талдау. Спирттердің дәрілік заттарын және олардың эфирлерін, карбон қышқылдарын, альдегидтер мен олардың туындыларын, карбон қышқылдарының аминқышқылдарын, полиоксикарбон қышқылдарын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дәріханалардағы жұмысшылардың еңбек гигиенасы

    Дәріхана ұйымдары мен фармацевтика кәсіпорындарында оңтайлы гигиеналық еңбек жағдайларын қамтамасыз ету жөніндегі іс-шаралар: дәріхана мекемелерін, дәрілік препараттарды сақтауға арналған қоймалар мен фармацевтика кәсіпорындарын жоспарлауға, жабдықтауға, абаттандыруға және күтіп-ұстауға қойылатын санитариялық-гигиеналық талаптарды зерделеу; сондай-ақ провизорлардың, фармацевтердің және фармацевтика өнеркәсібі қызметкерлерінің денсаулығын сақтау және нығайту мақсатында олардың еңбек жағдайларын жақсарту жөнінде ұсыныстар енгізеді. Фармацевтикалық кәсіпорындардың қызметкерлерін профилактикалық медициналық тексеруден өткізу тәртібін зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фармакология

    Фармакология пәнінің мақсаты: болашақ фармацевтерге медицина қызметкерлері мен халыққа ақпараттық-консультациялық қызмет көрсету дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында дәрілік заттардың Фармакодинамикасы мен фармакокинетикасының жалпы заңдылықтары туралы білім беру. Дәрілік заттарды олардың қасиеттері туралы идеялар негізінде пайдалану мүмкіндіктерін үйрету; рецепттерді рәсімдеудің жалпы принциптерін және рецепт бойынша рецепт құрастыруды үйрету; дәрілік заттардың дозалары мен концентрациясын есептеуге үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Эпидемиологиялық зерттеу әдістері

    Қысқаша аннотация: студенттерде инфекциялық және инфекциялық емес ауруларды зерттеудің эпидемиологиялық әдістерінің негіздері бойынша тұрақты білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Эпидемиологиялық әдістерді қолдана отырып, ең тиімді және қауіпсіз дәрі-дәрмектерді ұтымды және экономикалық тұрғыдан қолайлы қолдануға ықпал ете отырып, халықтың немесе адамдардың үлкен топтарының деңгейінде нақты жағдайларда дәрілік заттарды (ДЗ) қолданудың тиімділігін, қауіпсіздігін және ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Медициналық және фармацевтикалық тауартану

    Медициналық мақсаттағы бұйымдарды, құралдарды жасауда қолданылатын материалдар. Медициналық резина бұйымдары. Шыныдан және фарфордан жасалған медициналық бұйымдар. Көзілдірік оптикасы. Стерилдеу-дистилляциялау аппаратурасы. Медициналық және фармацевтикалық тауарларды сату жүйесінің құрылымы. Тауарлық талдауларды жүргізуге қолданылатын нормативтік-техникалық құжаттар. Медициналық аспаптар, диагностикалық приборлары мен аппараттары. Медициналық және фармацевтикалық тауарлардың сапасың қамтамасыз етудің мемлекеттік жүйесі. Медициналық және фармацевтикалық тауарлар топтарының сақталуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Фармацевтикалық гигиена негіздері

    Фармацевтикалық гигиена негіздері -құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастырушылық-техникалық, санитарлық-гигиеналық, емдеу-профилактикалық, оңалту және басқа да іс-шараларды қамтитын еңбек қызметі процесінде жұмыс істейтіндердің денсаулығын қамтамасыз етудің ғылыми жүйесі. Фармация адамзат қоғамының қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған өндіріспен байланысты. Жоғарыда айтылғандар фармацевтика факультетінде еңбек гигиенасының негіздерін зерделеу қажеттілігін анықтайды, мұнда фармацевтика өнеркәсібіндегі дәріханалар мен кәсіпорындарда қоршаған орта факторларының санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы режимді ұйымдастырумен байланысына баса назар аудару керек. Пәннің мақсаты: студенттерде фармацевтика өнеркәсібі қызметкерлеріне салауатты және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау үшін гигиеналық тәсілді қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дәрілік түрлер технологиясының негіздері 2

    Бағдарлама дәрілік формалар технологиясының теориялық негіздерін, дәріханаларда өндірілетін дәрілік заттарды өндіруді реттейтін бұйрықтар мен нұсқауларды зерделеуді және дәрілік формаларды дайындаудың кәсіби дағдылары мен дағдыларын алуды қамтиды. Келесі бөлімдер енгізілген: Дәрілік форма ретінде жақпа. Жақпа майларды дайындау кезеңдері. Суппозиторийлерді қалыптарға құю арқылы дайындау. Суппозиторийлердің құрамына дәрілік заттарды енгізудің негізгі ережелері. Дәрілік түрлер технологиясындағы стерильдеу әдістері. Инъекцияға арналған ерітінділер, анықтамасы, жіктелуі, сипаттамасы. Инъекцияға арналған ерітінділерді тұрақтандырудың негізгі принциптері. Нәрестелер мен бір жасқа дейінгі балаларға арналған дәрілік түрлер. Антибиотиктері бар дәрілік түрлердің технологиясы. Көздің дәрілік түрлерін тұрақтандыру: изотондау, көз тамшылары мен тұнбаларын ұзарту. Дәрілік заттардың үйлеспейтін үйлесімі. Тиімсіз жазулар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Медициналық тәжірибедегі медициналық персонал мен пациенттердің жұқтыру қауіпсіздігі

    Пациенттер мен медициналық персоналдың инфекциялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету медициналық қызметтердің сапасын қамтамасыз етудің басты талаптарының бірі болып табылады. Пәннің мақсаты білім алушыларда емдеу-профилактикалық ұйымдарында медициналық көмек көрсетуге байланысты инфекциялардың пайда болуы мен таралуының эпидемиологиялық ерекшеліктері мен заңдылықтары, инфекциялық бақылау талаптарына сәйкес оларды анықтау және алдын алу, сондай-ақ олар туындаған кезде эпидемияға қарсы іс-шаралар жүргізу дағдылары туралы заманауи түсініктерді қалыптастыру. Науқастың жұқтыруы медициналық жабдықтан залалдануға байланысты болуы мүмкін, бұл эпидемиялық процесс тізбегінің маңызды факторы болып табылады. Жалпы алғанда тиісті хирургиялық көмек алу және көрсету және онымен байланысты процедуралар қауіпсіз. Ұсынылған инфекциялық бақылау процедураларын дұрыс орындаған кезде, инфекция қаупі аз болады. Инфекциялық бақылаудың негізгі элементі медициналық мекемелерде аурулардың (мысалы, ЖІИ, ЖРВИ, туберкулез және т.б.) таралу қаупін азайту құралы ретінде стандартты сақтық шараларын сақтау болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде болашақ фармацевт пациенттермен қауіпсіз жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фармацевтикалық қамкорлық

    Фармацевтикалық қамқорлық бұл пән басқа пәндерге суйене отырып дәрігер мен наукқастардың қарым қатынасын окытумен айналысады. Тұрғындардың денсаулығын жақсартуда фармацевтикалық қамқорлық белсенді жұмыс атқарады. Фармацевт нұсқаулары науқастың өзін-өзі емдеу кезеніңде көмектеседі. Фармацевт қажетті дәрілік заттарды науқастарға ұсынғанда қажетті ақпарат беру тиіс: емдеу курсы, мөлшері, қабылдау уақыты, жанама әсерлерін. Сол себептен қазіргі кезде фармацевт диагност та, диетолог та, маркетолог та, бизнесмен де, психолог та болу тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Биологиялық химия

    Студенттерде молекулалық механизмдер мен негізгі метаболикалық процестерді реттеу, олардың адам ағзалары мен тіндерінде пайда болу ерекшеліктері, биохимиялық параметрлерді диагностикалау және емдеу тиімділігін бақылау үшін қолдану туралы тұтас көзқарас қалыптастыру. Оқыту мақсаты: - дәрігерді дайындаудағы биологиялық химияның рөлі туралы түсінік қалыптастыру; - тірі организмдердегі ақуыздардың, көмірсулардың, липидтердің және басқа биологиялық белсенді қосылыстардың химиялық құрылымы, қасиеттері және биологиялық функциялары туралы түсінік беру; - энергияның өзгеруі, зат алмасу және метаболизм процестерінің реттелуінің биохимиялық заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру; - ағзаның маңызды мүшелері мен тіндерінің молекулалық ұйымдасуы мен зат алмасуының ерекшеліктері туралы түсінік беру; - ауруларды диагностикалау мен метаболикалық бұзылуларды түзетудің заманауи биохимиялық тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дәрілердің өнеркәсіптік технологиясы

    Дәрілердің өнеркәсіптік технологиясы - фармацевтикалық препараттарды өндірудің теориялық негіздері мен технологиялық процестері, оларды стандарттау, сақтау және босату туралы ғылым. Пән бағдарламасына - өнеркәсіптік жағдайларда дәрілік заттарды дайындаудың теориялық негіздері мен практикалық мәселелерін зерделеу, фармацевтикалық кәсіпорындарда қолданылатын жабдықтармен және аппаратурамен танысу, дәрілік түрлердің тұрақтылығына әсер ететін қаптама түрін дұрыс таңдауды айқындау, дайын дәрілік заттар өндірісін дамыту перспективаларын зерделеу кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Фармацевтикалық химия 1

    Фармацевтикалық химия пәні мен міндеттері. Дәрілік заттардың сапасын бақылау саласындағы отандық және шетелдік ғалымдардың жетістіктері. Дереккөздер, алу тәсілдері және олармен байланысты дәрілік заттардың тазалығына қойылатын талаптар. Химиялық құрылымның дәрілік заттардың фармакологиялық әсерімен өзара байланысы. Пәннің мақсаты: білім алушылардың дәрілік заттардың физикалық және химиялық қасиеттері, оларды зерттеудің фармакопеялық әдістері туралы білімдерін қалыптастыру, дәрілік заттарды әзірлеу, алу, сақтау және қолдану кезеңдерінде фармацевтикалық талдау жүргізудің кәсіби дағдыларын меңгеру.Бағдарлама мынадай тақырыптарды қамтиды: Хош иісті қосылыстардың фармацевтикалық химиясы. Фенолдардың, хинондардың және олардың туындыларының, пара- және метаминофенолдардың туындыларының, хош иісті қышқылдардың және олардың туындыларының, арилалкиламиндердің, арилоксипропаноламиндердің туындыларының, бензолсульфаниламидтердің туындыларының, хлорбензолсульфонды қышқыл амидінің туындыларының дәрілік препараттарын талдау және стандарттау Синтетикалық психостимуляторлар. Катехоламиндердің синтетикалық аналогтарын мақсатты түрде іздеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Денсаулық сақтауды басқару

    ҚР-да медицина саласындағы табысты қызмет көбінесе менеджментті-персоналды басқару теориясын қолдануға байланысты. Студенттер менеджменттің пәні мен міндеттерін, ғылымның даму кезеңдерін, басқарушылық шешім қабылдау әдістерін, медициналық ұйымдардағы персоналды басқару принциптерін үйренеді. Денсаулық сақтауды басқарудың ұйымдастырушылық, экономикалық және қаржылық аспектілері менеджерлерге басқарушылық ойлаудың жаңа тәжірибесін жасауға мүмкіндік береді. Студенттер Денсаулық сақтаудағы Сапа менеджментінің заманауи принциптерін, Денсаулық сақтау жүйесіндегі жоспарлау, ұйымдастыру және басқару негіздерін, медициналық саладағы ұйымдық құрылымдардың қызметін үйлестіру және жобалау негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фармакогнозия 1

    Фармакогнозия1 дәрілік өсімдіктерді, дәрілік өсімдік шикізатын және өсімдіктер мен жануарлардан алынатын бастапқы өңдеудің кейбір өнімдерін зерттейтін фармацевтикалық ғылымдардың бірі болып табылады. Бағдарлама келесі тақырыптарды қарастырады: Фармакогнозия дамуының негізгі кезеңдері. Дәрілік өсімдік шикізатының номенклатурасы, жіктелуі және химиялық құрамы. Дәрілік өсімдік шикізатын стандарттау. Дәрілік шикізатты жинау, бастапқы өңдеу, кептіру, нормативтік құжаттамаға сәйкес стандартты күйге келтіру. Фармакогностикалық және фармакопеялық талдау әдістерін игеру. Құрамында полисахаридтер бар дәрілік өсімдіктер мен шикізат. Құрамында терпеноидтар бар дәрілік өсімдіктер мен шикізат. Құрамында майлар мен май тәрізді заттар бар дәрілік өсімдіктер, шикізат және өнімдер. Құрамында витаминдер бар дәрілік өсімдік шикізатын талдау. Құрамында алкалоидтар бар дәрілік өсімдіктер мен шикізат. Құрамында кумариндер мен хромондар бар дәрілік өсімдік шикізатын талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Фармакогнозия 2

    Фармакогнозия 2 дәрілік өсімдік заттарын танудан, сипаттаудан бастап, өсімдік немесе жануарлардан алынатын шикізатты алуға, сапасын бақылауға және дәрілік заттарды стандарттауға дейін дәрілік өсімдік заттарына қатысты мәселелер бойынша кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті маман даярлауды көздейді. Бағдарлама келесі тақырыптарды қарастырады: Құрамында жүрек гликозидтері бар дәрілік өсімдік шикізатын талдау. Құрамында сапониндер бар дәрілік өсімдік шикізатын талдау. Құрамында фенолгликозидтер мен лигнандар бар дәрілік өсімдік шикізатын талдау. Құрамында антраценөнім бар дәрілік өсімдік шикізатын талдау. Құрамында илеу заттары бар дәрілік өсімдік шикізатын талдау. Құрамында флавоноидтер бар дәрілік өсімдік шикізатын талдау. Жануарлардан алынатын дәрілік шикізатты талдау. Дәрілік ресурстану. Ресурстанулық зерттеулер, дәрілік өсімдіктердің қорын анықтау. Дәрілік өсімдіктерді қорғау және ұтымды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Фармация экономикасы және басқару

    Бұл пән «Фармацевтикалық қызметті ұйымдастыру» пәнінің логикалық жалғасы бола отырып, басқа оқу пәндерінің базасында дәрілік заттар айналымы субъектілерінің басқарушылық және экономикалық қызметін ұйымдастырып жүргізумен айналысады. Фармацевтика саласының білікті маманын қалыптастыру, фармацевтикалық экономика негіздері мен экономикалық өмір дамуының тенденциясы туралы көзқарасты меңгерусіз мүмкін емес. Сондықтан, білікті кадрларды дайындау кезінде, осы пәнді меңгеруге аса назар аударылады. Фармацияның басқарылуы және экономикасы пәнінің оқу бағдарламасы дәріханалық ұйымдар қызметінің экономикалық көрсеткіштерін талдау, болжау және заманауи есептің заңнама талаптарына, оны жүргізу тәртібіне сәйкес негіздерін оқытып үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Фармацевтикалық химия 2

    Бағдарламада бірқатар дәрілік заттардың химиялық құрылымы, қасиеттері мен фармакологиялық әсері арасындағы өзара байланыс, алу әдістері, дәрілік заттардың әрбір тобының қасиеттері, сәйкестендіру тәсілдері, тазалыққа сынау, сандық анықтау, сақтау және медициналық практикада қолдану мәселелері қаралған. Бағдарлама тақырыптардан тұрады: Дәрілік заттар ретінде табиғи және синтетикалық текті гетероциклді қосылыстарды талдау және стандарттау: Құрамында оттегі бар гетероциклді қосылыстар. Фуран, бензопиран туындылары. Құрамында күкірт бар гетероциклдер. Тиофен туындылары. Пиразол имидазол, 1,2,4-триазол, пиридин, пиперидин, пиперазин, тропан, хинолин және хинукледин, изохинолин, хинозолин, пиримидин, 1,2-бензотиазин, гидантоин, пиримидин-тиазол, пурин, птеридин, изоаллоксазин, фенотиазин, бензодиазепиндер, иминостильбен. Фторхинолондардың туындылары. Стероидты емес қабынуға қарсы құралдар алу үшін индол туындылары қатарындағы зерттеулер

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Жағымсыз жанама реакциялардың алдын алу және фармакологиялық қадағалау

    Жағымсыз жанама реакциялардың алдын алу және фармакологиялық қадағалау - жағымсыз жанама реакцияларды және/немесе дәрілік заттармен байланысты кез келген басқа да ықтимал проблемаларды анықтауға, бағалауға, түсінуге және алдын алуға бағытталған ғылым мен қызмет. Дәрілік заттарды қолдану қауіпсіздігін бақылау бүкіл әлемде денсаулық сақтауды дамытудың басым бағыты болып табылады. ДДҰ деректері бойынша дәрілік заттарға жағымсыз жағымсыз жанама реакциялар көптеген елдерде өлімнің жетекші он себептерінің қатарына кіреді, ал олардың салдарын емдеуге жұмсалатын шығындар көбінесе фармакотерапияның құнынан асып түседі. Пәннің міндеттері: дәрілік заттардың мониторингі, тиімділігі, сапасы және қауіпсіздігі, жалған заттардың таралуын болдырмау, дәрілерді дұрыс қолданбау және т.б. дәрілік қауіпсіздік дәрілік заттарды шебер және ақылға қонымды қолдануды көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Токсикологиялық химия

    Токсикологиялық химияның мәні мен мазмұны. Токсикологиялық химияның негізгі бөлімдері және химиялық-токсикологиялық талдаудың ерекшеліктері. «Ұшпа уларға» жалпы химиялық-токсикологиялық талдау, Биологиялық объектілерден минералданумен оқшауланатын заттар тобы. Полярлық еріткіштермен экстракцияланатын заттар тобы. Дәрілік уларды химиялық-токсикологиялық талдау. Пестицидтер.Биологиялық объектілерде оларды оқшаулау және анықтау әдістері. Сумен экстракцияланатын заттар тобы. Клиникалық токсикология бөлімдерінің бірі ретінде жіті интоксикациялардың зертханалық экспресс-диагностикасы. Жіті улануларды зертханалық диагностикалаудың ұйымдастырушылық-құқықтық мәселелері. Жіті алкогольдік улану. Дәрілік препараттармен улану. Есірткі және есеңгірететін заттарды талдамалық диагностикалау. есірткі құралдарын химиялық-токсикологиялық талдау. Каннабиноидтарды химиялық-токсикологиялық талдау. Апиын алкалоидтарын химиялық-токсикологиялық талдау ерекшеліктері. Эфедринді, эфедронды химиялық-токсикологиялық талдау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Тиімді фармакотерапия және дәрілердің өзара әрекеттестігі

    Пән бағдарламасы бойынша білім алушылар ағзаның функционалдық жағдайына байланысты дәрілік заттардың әсер ету ерекшеліктерін, қауіп факторларын және дәрілік заттардың жанама әсерлерінің клиникалық көріністері және олардың әртүрлі препараттармен әрекет ету тетігі бойынша, дәрілік заттардың нақты топтарының тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау қағидаттары. Бағдарламаға химиялық, биологиялық және терапевтік ұғымдар кіреді. Дәрі-дәрмектердің терапиялық эквиваленттілік емес себептері. Фармацевтикалық факторлардың рөлі: қосалқы заттар, дайындау әдістері, дәрілік нысан. Дәрілердің биологиялық қолжетімділігі, оны анықтау әдістері. Ас қорыту арнасының қуысындағы дәрілік заттардың бір-бірімен және тамақ компоненттерімен физикалық-химиялық өзара әрекеттесуі. Организмнің қорғаныш кедергілері. Жекелеген дәрілік препараттарды ағзалар мен тіндерде бөлу ерекшеліктері, тиімді емдеу үшін осы фактордың мәні. Дәрілік заттардың аралас тағайындалуы. Препараттарды аралас тағайындау кезіндегі құбылыстар (синергизм, антагонизм), оларды дәрілердің басты әсерін күшейту және жанама және уытты әсерлерін бәсеңдету үшін пайдалану.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Фармацевтикалық менеджмент және маркетинг

    Фармацевтикалық менеджмент және маркетинг - фармацевтикалық пәндердің бірі, фармацевтикалық нарықта жұмыс жасайтын мамандардың кәсіби білім алуын қалыптастырады. Ұйымдық дәріханалық мекемелерде студенттердің оқыту принципі (ұстанымы): есептеуге үйрету, анализ жасай білу, жалпылау, жоспарлай білу. ҚР фармациясы мен денсаулық сақтау принциптері, нормативтік құжаттар, фармацевтикалық-қызметтерді реттейтін жетекшілерді оқыту.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Медициналық өкілдің қызметі және оны ақпараттармен қамтамасыз ету

    Тұрғындарға фармациялық ақпараттарды адекватты коммуникациялармен және критикалық талдауларды эффективті алу әдістерін меңгеру өте қажет, себебі оларды есептегенде көптеген ақпараттар ала алады. Маркетинг аумағында және дәрілік заттарда алға жылжытуда жоғары квалифицирленеген кәсіби мамандардың сұранысы өсіпи келе жатыр: сарапшылар, бағыттаушы жетекшілер, жарнама және маркетинг бойынша мамандар, продакт-менеджерлер, медициналық қызметкерлер. Осы медициналық қызметкерлер тауарларды алға жылжыту бойынша, дәрігерлерге барлық толықтай ақпараттарды жеткізіп, олардың сұрақтарына жауап беріп, препараттарды қолдану бойынша және олардың ерекшеліктерін айтып, кеңес беріп, компания саясатын жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Фармацевтикалық өндірістің инновациялық технологиясы

    Фармацевтикалық өндірістің инновациялық технологиялары фармацевт мамандығын қалыптастыруда және бітірушілердің арнайы технологиялық дайындығын қамтамасыз етуде маңызды рөл атқарады. Оқу бағдарламасында келешектегі фармацевтикалық ғылым мен іс-тәжірибенің негізгі конценпциялары көрсетілген, сонымен бірге теориялық білімдерді және дағдыларды қазіргі тәжірибелік фармацияға жақындату қажеттілігі дәйектелген. Бағдарламада бастапқы шикізаттың тазалығына, экология жағдайларына GMP талаптарын енгізіп, өнеркәсіптік өндіріс өнімінің технологиясын және сапасын нормалайтын нұсқаулар мен бұйрықтарға көңіл аударылған.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Биотехнология

    Биотехнология пәні заманауи биотехнологияның дамуының негізгі бағыттарының зерттелуін қарастырады. Биотехнология пән ретінде оқыту болашақ мамандарға қазіргі уақытта шығарылатын препараттарды антибиотиктерді, ферменттерді, гормондарды, витаминдермен және басқа да осы топтарды биотехнология көмегімен алынатынын білу қажет. Биотехнологиялық процестерді өндіріске енгізу болашағы олардың шағын дизайнымен, ауқымды масштабтылығымен, автоматтандырудың жоғары деңгейілігімен және жоғары өнімділігімен байланысты.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фармацевтикалық көмек және кеңес беру

    Фармацевтикалық көмек және кеңес беру – бұл пән фармацевтикалық көмек практикалық медицинаның бағытын ұстанады, дәрігерлердің өзарақарым-қатынастарындағы ынтымақтастыққа негізделеді,фармацевтердің және пациенттердің бір ғана мақсаты ол- пациенттердің денінің саулығы болып табылады. Фармацевтикалық көмек фармакотерапия жағдайында дәрігердің бақылауымен нақты ауру негізінде, дәрімен өзін-өзіне көмектесу және өзімен-өзі профилактика жасау жағдайында симптомдар мен жеңіл сырқат негізіндегі түрлерге бөлінеді. Фармацевтикалық нарықтағы ассортименттердің ұлғаюы фармакотерапия аймағындағы белгілі аурулар және дәрілік заттар туралы ақпараттар дәрігерлер мен фармацевтің білім деңгейінің жүйелік жоғарлауына әсер етеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дәрілік заттарды стандарттау

    Дәрілік заттарды стандарттау– бұл пән арнайы пәндерден оқытумен және дәріханалық мекемелер мен кәсіпорындарда препараттардың бақылауынмен оқу пәндері негізделеді; дәрілік заттарды сапасын бақылау және стандарттау аймағында болашақ фармацевтердің үйренуін, кәсіби білімін қалыптастырады. Бақылау-аналитикалық лабораториялардың мемлекеттік жүйені аккредитациясы. Нормативті құжаттардың шығарылу тәртібі. Дәрілік заттардың сертификациясы. Нормативті-техникалық құжаттардың талабына сай тауардың көрсеткіштерін қамтамасыз етуші шараларджы ұйымдастыру яғни, шығарылу кезеңдерін дайындау, бөлу, тасымалдау, сақтау және қолдануды жүйелі түрде қадағалау. Дәрілік заттардың сапасын қадағалау бойынша мемлекеттік инспекция. Өндірістегі сапалы бақылау техникалық бақылау бөлімі, бақылау-аналитикалық лабораториясы.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Фармакоэкономика негіздері

    Фармакоэкономика – шығын мен эффективтілік, қауіпсіздік пен өмір сапасы араларындағы қатынастарды емдеуде әртүрлі схемалар, диагностика немесе профилактикада қолданылатын өз алдына бөлек жаңа ғылым. Қазіргі уақытта фармакоэкономикалық анализдің келесі әдістері кеңінен қолданылады: «аурудың бағасы» анализі, «шығынның минимизациялануы» анализі, «шығын-эффективтілік» анализі, «шығын пайдасы» анализі, «бюджетке әсері» анализі және фармакоэкономикалық модельдеудің әдістері. Фармакоэкономиканың негізгі мәні жеке тұтынушы және жалпы мемлекет ретінде қоршаған ортаны ұтымды пайдалану мақсатында денсаулық сақтау саласында шығындардың тиімділігін талдауды қамтамасыз ететін әдістемелік тәсілдер болып табылады. Фармакоэкономика емдеудің қарапайым экономикалық бағалауымен оның түпкілікті нәтижелерін есепке алумен ерекшеленеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік қызмет негіздері

    Бизнестің, коммерцияның және кәсіпкерліктің жалпы сипаттамасы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнестің, коммерцияның және кәсіпкерліктің мәні. Бизнес-қызметтің болуы мен дамуының негізгі шарттары. Бизнес функциялары: жалпы экономикалық функция, ресурстық функция, шығармашылық-іздеу инновациялық функциясы, әлеуметтік функция, ұйымдастырушылық функция. Шаруашылық қызметтің жекелеген салаларындағы кәсіпкерлік қызмет түрлері. Кәсіпкерлік орта. Кәсіпкерлік ортаның мәні. Негізделген бизнес-жоспарды әзірлеу, болжамды тәуекелдердің пайда болу салдарын болжау және есептеу, жаңа технологияларды енгізу, қызметті әртараптандыру, фирманы дамытудың негізделген стратегиясын әзірлеу және енгізу. Кәсіпкерлік қызмет субъектілері. Жеке және заңды тұлғалар — кәсіпкерлік субъектілері. Кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық-құқықтық нысандары. Кәсіпкерлік ұйымның қызметін тоқтату. Кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің жауапкершілігі. Кәсіпкерлердің өз міндеттемелерін орындауын қамтамасыз ету тәсілдері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Фармация саласындағы теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін негізгі ғылыми және теориялық білімді (әлеуметтік-гуманитарлық, жаратылыстану және биомедициналық ғылымдар) қолдануды көрсетеді.
  • Дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарды көтерме және бөлшек тұтынушыларға сату жөніндегі қызметті жүзеге асыра білу, халыққа кеңестер беру
  • Фармацевтикалық ұйымдардың негізгі экономикалық көрсеткіштерін талдай және болжай біледі, дәріханада маркетингтік жүйелерді қолдана алады
  • Фармацевтикалық және өнеркәсіптік өндірісте фармацевтика өндірісін ұйымдастыра және жүзеге асыра білу
  • Дәрілік заттар мен шөп шикізаттарының фармацевтикалық сапасын бақылауды жүзеге асырады, улы және күшті заттармен уланудың химиялық-токсикологиялық зерттеулерін және аналитикалық диагностикасын жүргізеді.
  • Академиялық адалдыққа, этикалық нормаларға, деонтологияға сәйкес келеді, кәсіби тұрғыдан ойлайды және дұрыс шешім қабылдайды, қарым-қатынас жасау дағдыларына ие
  • Зерттеу дағдылары бар, алынған ақпаратты және коммуникациялық технологияларды қолдана отырып талдай алады.
  • Өз құзыреті шегінде салауатты өмір салтын насихаттау, кәсіби және тұлғалық өсу мақсатында мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиімді қарым-қатынас жасай білу.
Top