7M10107 Қоғамдық денсаулық сақтау в Семей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру мен денсаулық сақтау жүйесінде кәсіби, педагогикалық және ғылыми қызметті жүзеге асыруға қабілетті, қазіргі заманауи талаптарға сай келетін, білікті, бәсекеге қабілетті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Семей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M140 Қоғамдық денсаулық сақтау
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Денсаулықты насихаттау
Пән жасөспірімдердің салауатты өмір салтын қалыптастыруға, қоршаған ортаға бейімделуге, денсаулықты сақтау әдістері туралы білім алушылардың білімін кеңейтуге және тереңдетуге, зиянды әдеттерге тәуелділікті жеңуге бағытталған. Дені сау адам толыққанды өмір сүреді. Адам денсаулығын жоғалтады, өйткені ол жұқпалы аурулардың себептері, таралуы және салдары туралы жеткіліксіз білімге ие; алғашқы медициналық көмек көрсету туралы жеткілікті білімі жоқ. Курс салауатты өмір салтын қалыптастыруға көмектеседі - дұрыс тамақтану, күн тәртібі, физикалық және психикалық денсаулықты сақтау, өйткені мұның бәрі дамудың себебі болуы мүмкін.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Медициналық жоғары оқу орындарында оқытудың тиімді әдістері
Магистранттар білім беру процесіне саналы және тиімді қатысу үшін оның ең көп таралған модельдері мен принциптері, дәрігердің іс-әрекетін қалыптастыру шарттары, мақсаттары мен тәсілдері, Оқыту әдістері мен нысандары, педагогикалық бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері туралы білімдері болуы керек. Өздерінің білім беру тәжірибесі олар үшін өздерінің кәсіби қызметін игеруге көшуге және одан әрі үздіксіз білім алуға негіз болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Геоақпаратттық жүйелер
"Геоақпараттық жүйе" пәні магистранттарда заманауи геоақпараттық технологиялар құралдарымен кеңістіктік деректерді зерттеуді жүргізудің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын игеруді қалыптастырады.Курстың практикалық бөлігінің бағдарламасы геоақпараттық жүйеде жұмыс істеуге арналған мамандандырылған бағдарламалық жасақтаманы егжей тегжейлі зерттеуді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептегі оқытушылық қызметтің негіздері
"Жоғары мектептегі оқытушылық қызмет негіздері" пәні жоғары білім берудің негізгі білім беру бағдарламасы - магистратурада ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау бағдарламалары шеңберінде іске асырылады. Пән жоғары мектептегі педагогикалық қызметтің мазмұны мен мәні туралы түсініктерді қалыптастырады, жоғары мектепте оқытудың технологиялары мен әдістерін зерттеуге және оларды таңдау мен білім беру процесінде қолдану дағдыларын игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
"Ағылшын тілі" пәнінің-кәсіби білім беру саласында ағылшын тілін үйренуге тағайындалған орта жалпы білім беретін білім беру бағдарламасын іске асыратын негізгі Кәсіптік білім беру бағдарламасын игеру шегінде (ОПОП) негізгі жалпы білім беру базасында БББ даярлау кезінде біліктілігі орта буын жұмысшылары, қызметшілері мен мамандары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары білім саласындағы басқару
"Жоғары білім саласындағы басқару "таңдау пәніне жатады және"психологиялық-педагогикалық білім беру" бағыты бойынша МЖМБС құзыреттілігі мен базалық бөлігіне сүйенеді. Пәнді оқу үшін қажетті бастапқы талаптарға алдыңғы оқу сатысындағы пәндерді оқу процесінде қалыптасқан білім, білік және қызмет түрлері жатады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән қазіргі қоғамның барлық маңызды құбылыстарына, оның ішінде оны түсінудің негізгі тарихи нұсқаларына ғылыми негізделген көзқарас қалыптастыруға баса назар аудара отырып, кең дүниетанымдық көкжиектің қалыптасуын зерттеуге бағытталған. Курс "Ренессанс философиясы", "XVII ғасыр философиясы" және "ағарту кезеңінің философиясы"үш негізгі бөлімнен тұрады. Курсты зерттеу алдында "Онтология және таным теориясы" және "Логика" сияқты пәндердің курстарын игеру, әлеуметтік философия курсын оқумен сәйкес келеді және шығыс философиясының әртүрлі нұсқаларын, сондай-ақ "мәдениетаралық өзара іс-қимыл"пәндерін зерттеуді бастайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық ЖОО оқыту мен бағалаудың әдіснамасы
«Медициналық ЖОО-да оқыту мен бағалаудың әдіснамасы» пәні жоғарығы оқу мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздерін, жоғары кәсіптік білім беру жүйесіндегі инновациялық әдістердің негізгі бағыттарын, сондай-ақ оқу процесін ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерін және оқу материалын игеруді бақылау әдістерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Осы "Жоғары мектеп педагогикасы" оқу пәнін зерделеу МЖМБС жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттіліктерін қалыптастыруға, білім алушыларда педагогика ғылымы мен жоғары білім беруді дамытудың қазіргі заманғы мәселелері бойынша саналы кәсіптік ұстанымды қалыптастыруға, жоғары білім берудің өзекті педагогикалық мәселелері мен міндеттерін шешуге қабілеттілікке ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрғындардың денсаулығына қоршаған ортаның әсер ету факторларының гигиеналық бағалауы
Пән қоршаған ортаның қолайсыз факторларының халықтың денсаулығының әртүрлі көрсеткіштеріне әсерін зерттейді, қоршаған ортаның қолайсыз факторлары мен халықтың денсаулық жағдайының көрсеткіштері арасындағы себеп-салдарлық байланыстар туралы түсінік береді. Қоршаған ортаның сапасын және оның ластануының халықтың денсаулығына қауіптілігін бағалау негіздерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бірыңғай денсаулық
«Бір денсаулық» пәні магистранттарда адамдардың, жануарлардың және экожүйелердің денсаулығының оңтайлы деңгейіне қол жеткізуге және осы үш компонент арасындағы тұрақты тепе-теңдікті қамтамасыз етуге бағытталған интеграцияланған, біріктіруші көзқарасты қалыптастырады. Осы бағыттар арасындағы тығыз өзара тәуелділікке негізделген бұл тәсіл ауруларды бақылау мен бақылаудың жаңа әдістерін әзірлеу үшін қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Биостатистика және эпидемиология
"Биостатистика және эпидемиология" пәнін оқу кезінде магистранттардың алған білімі клиника мен денсаулық сақтаудағы әртүрлі жағдайлар мен тенденцияларды бағалауға,сондай-ақ медицина саласындағы ғылыми зерттеулерді орындауға арналған зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және талдау үшін өте қажет статистика принциптерімен танысуға мүмкіндік береді. Теориялық зерттеулерде де, практикалық қызметте де медициналық деректерді статистикалық талдау мәдениетін арттыру қажеттілігі, ең алдымен, деректерді ұсыну және жүйелеу мәселелеріндегі заманауи жетістіктерге байланысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Қоғамдық денсаулық сақтау ғылымына кіріспе
Бұл қоғамның күш-жігерін жұмылдыру және әртүрлі ұйымдастырушылық шараларды жүзеге асыру арқылы халықтың денсаулығын нығайту және қорғау, өмірді ұзарту бойынша нақты іс-шараларды зерттейтін пән. Бұл пәнді оқу магистранттарды ғылыми зерттеу кезеңдерімен таныстырады: таңдалған тақырыптың өзектілігін анықтау, мақсат пен міндеттерді анықтау, деректерді жинау және статистикалық өңдеу әдістері, алынған деректерді түсіндіру және зерттеу нәтижелері бойынша тиісті қорытындыларды қалыптастыру/ Бұл пәнді оқу магистранттарды ғылыми зерттеу кезеңдерімен таныстырады:таңдалған тақырыптың өзектілігін анықтау, мақсат пен міндеттерді анықтау, деректерді жинау және статистикалық өңдеу әдістері, алынған деректерді түсіндіру және зерттеу нәтижелері бойынша тиісті қорытындыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтаудағы менеджмент, экономика және саясат
«Саясат, экономика және денсаулық сақтау менеджменті» пәні халықты сапалы және қолжетімді медициналық қызметтермен қамтамасыз ету бойынша мемлекет қабылдаған шаралар мен іс-шаралар кешенін зерттейді. Ол аурулардың алдын алу бағдарламаларын әзірлеу және жүзеге асыру, медициналық мекемелерді қаржыландыру, дәрі-дәрмек бағасын реттеу және т.б. Денсаулық сақтау экономикасының бөлімі ғылым саласы ретінде халықтың денсаулығын сақтау мен жақсартуды ұйымдасқан түрде қамтамасыз ету процесінде пайда болған экономикалық қатынастарды зерттейді. Денсаулық сақтауды басқару менеджмент пәні және ғылымы ретінде медицинаның қаржылық, материалдық және еңбек ресурстарын реттеу мен бақылауды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоғамдық денсаулық сақтаудағы биоэтика
Пән биоэтиканың теориялық негіздері (биоэтиканың пайда болу себептері мен факторлары, биоэтиканың мақсаты, қоғамдағы мақсаты, медициналық этиканың биоэтикалық моделі, оның принциптері) саласындағы білімді меңгеруге бағытталған. Медициналық қызметтің жекелеген түрлерін құқықтық реттеу. Медициналық-биологиялық эксперименттің этикалық және құқықтық аспектілері. Бала тууды бақылаудың медициналық шараларының әлеуметтік-этикалық аспектілері. Адам өмірінің соңындағы этикалық-құқықтық мәселелер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Денсаулық сақтауды басқару
Пән магистранттардың стратегиялық жоспарлау, тиімді талдау және медициналық ұйым қызметін болжау, тәуекелді бағалау және медициналық ұйым қызметінің көрсеткіштерің, медициналық ұйымның ресурстарын басқару бойынша дағдыларын мен білімдерін дамытады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Жаһандық денсаулық және аурудың ауыртпалығы
Пән - қазіргі әлемдегі денсаулық мәселелерін зерттейді. Бүгінгі жаһандық «денсаулық әлеуметтануын» анықтайтын оң және теріс факторларды және бір жағынан заманауи медицина мен денсаулық сақтау жүйелерінің негізгі тенденцияларын, ал «өркениет ауруларының» өршуі мен қоғамдық денсаулықтың басқа да көріністерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биомедициналық статистика және математикалық модельдеу
Пән математикалық модельдерді құру принциптерімен жаратылыстану және биомедициналық пәндерді зерттеу үшін математикалық статистиканың негіздерін зерттейді. Статистикалық сенімділігі жоғары халықтың денсаулығы мен өмір сүру сапасына әсер ететін медициналық, әлеуметтік, экономикалық және басқа да жағдайлардың заманауи математикалық үлгілерін таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік қорғалмаған халық денсаулығының мәселелері
Пән азаматтардың әлеуметтік осал санаттарының денсаулығын қолдау саласындағы мемлекеттік саясаттың қазіргі жағдайын зерделеуге және оны тиісті іске асыру тетіктері арқылы қамтамасыз ету тәжірибесін қарастыруға бағытталған. Пән магистранттардың теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруін қалыптастырады. Осал топтарға әлеуметтік, медициналық, психологиялық оңалтуды ұйымдастыруда және жүргізуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық көмек сапасың басқару
Пән - магистранттардың теориялық білімдерін және болашақ жұмыстарды, клиникалық нұсқаулықтарды, хаттамалар мен стандарттарды қолданудағы тәжірибелік дағдыларын дамытады. Магистранттар медициналық көмек көрсету сапасының сипаттамаларымен танысады. Бұл пән бойынша магистранттар медициналық көмек сапасын басқарудың категорияларымен, түрлерімен, әдістерімен және негізгі функцияларымен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
SPSSтың деректерін өндеудегі заманауи әдістері
Магистратура шеңберінде ғылыми зерттеулерді орындау келесі кезеңдерді қамтиды: жоспарлау, өткізу (деректерді жинау), алынған деректерді талдау және зерттеу нәтижелерін ресімдеу. Деректерді сапалы және барабар статистикалық талдаудың болмауы кез-келген зерттеуге күмән тудырады. Сондықтан статта жұмыс істеу дағдыларының болуы. (мысалы, SPSS бағдарламалары) кез келген деңгейдегі зерттеуші үшін, оның ішінде магистрант үшін де маңызды болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқарудағы көшбасшылық
"Бизнестегі көшбасшылық және командалық білім беру" пәнінің пәні басқарушылық шешімдерді әзірлеу, қабылдау және жүзеге асырудың іргелі категориялары мен технологиясы, сондай-ақ ұйым ұжымында басқарушылық әдістерді қолдану болып табылады. Басқарушылық қызметті әзірлеу және қабылдау заңды шешімдер басқару мақсаттарына қол жеткізуді және ұйымның тиімділігін анықтайтын басқару процесінің негізгі буыны болып саналады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми-зерттеу, ғылыми және педагогикалық қызметте қолданылатын әмбебап, кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға қабілетті.
- Мақсатқа жету үшін командалық стратегияны дамыта отырып, команданың жұмысын ұйымдастыруға және басқаруға қабілетті.
- Педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаттарды қолданады және этикалық нормаларды ұстанады.
- Алынған білімді одан әрі кәсіби өсу үшін талдайды және өзін-өзі тиімді дамыту үшін өз қызметін бағалайды.
- Ғылыми жарияланымдарды талдау үшін сыни бағалау дағдыларын қолданады және алынған ақпарат негізінде ұсынылған деректердің өзектілігі мен дұрыстығын объективті бағалайды.
- Әлеуметтік өзгерістердің негізгі тенденцияларын анықтау, іздеу және талдау, денсаулыққа қаупі жоғары тұрғындар топтарын анықтау және олардың денсаулық сақтау саласындағы қажеттіліктерін мойындау.
- Тиімді зерттеу жобасын құрудың тәсілдері мен әдістерін көрсетеді және өз зерттеу шешімдерінің негізділігі мен орындылығын бағалайды.
- Қоғамдық денсаулық сақтаудың басымдықтарын негіздеуді, мақсаттар мен міндеттерді қоюды, деректерді жинауды ұйымдастыруды, оларды талдауды, түсіндіруді және таратуды жүргізе білу.
- Нәтижелерді жүйелеу және құрылымдау дағдыларын қолданады, сонымен қатар зерттеу және талдау жұмыстарының деректерін пайдаланады.