7M02197 Хореография в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Хореографиялық өнер саласындағы әлемдік және отандық дәстүрлерді органикалық синтездеуге дайын, гуманистік дүниетанымға ие, заманауи тенденциялар мен кәсіби хореографиялық өнердің даму деңгейіне сәйкес педагогикалық, ғылыми-әдістемелік, ұйымдастырушылық және басқарушылық іс-әрекет білімі мен дағдыларын меңгерген жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды-магистрлерді даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 122
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M031 Хореография
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курс магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясы қалыптасуының өзекті мәселелерімен, ғылыми қызметтің қағидалары және әдістерімен, мәдениет динамикасындағы ғылымның құрылымымен және даму модельдерімен, ғылыми революциямен, ғылымның эмпирикалық және теориялық деңгейлерімен және т.б. таныстырады. Курс ғылыми-философиялық білімді мәдениеттің шекаралас салаларымен (дін, ғылым, көркем шығармашылық) түйісетін нүктесін айқындап, заманауи ғылым философиясының, нақтырақ өнертанудың өзекті мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Курс басқару психологиясы мен ұйымдастырушылық психологияның аспектілерін ашады, басқарушылық қызметтің психологиялық құрылымының мазмұны туралы түсінік береді және маманның психологиялық мәдениетін арттыруға ықпал етеді, сонымен қатар басқару шешімдерін қабылдау кезінде этикалық, әлеуметтік жауапкершілік пен салдарларды түсінетін жоғары білікті мамандарды даярлауда басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайы мен ерекшеліктерін зерттеу мен талдаудағы ғылыми негізді қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән бакалавриаттан кейінгі келесі білім беру сатысы болып табылады және кәсіби шет тілін меңгеруді мақсат етеді. Пән магистранттардың кәсіби шеттілдік дереккөздермен жұмыс жасау дағдысын жетілдіру арқылы білім бағдарламасының өзге пәндерін меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар шетел тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдана отырып, халықаралық кәсіби ортаға біріктіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Курс магистранттарды жоғары білім педагогикасының жалпы мәселелерімен таныстыра отырып, жоғары білім педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін, қазіргі заманғы талдау технологияларымен, жоғары оқу орнындағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру мен оның мазмұнын айқындайтын концептуалды мәселелерді қарастырады, жоғары мектептегі білім беру және тәрбие үдерісін ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі үрдістерімен, оқыту мен тәрбиелеудің дәстүрлі және инновациялық технологияларымен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық-хореографиялық формалардың теориялық-практикалық зерттеулері
Музыкалық-хореографиялық формалармен танысу, негізгі терминологияны меңгеру. Музыкалық-хореографиялық композиция құрылысының, жалпы заңдылықтарын, ережелері мен дизайнын, музыкалық-хореографиялық формадағы жұмыстың негізгі кезеңдерін білу. Хореографиялық шығарманың жанры мен стиліне байланысты музыкалық өңдеу түрлері. (Оқиға, сюжетсіз, лирикалық, драмалық, трагедиялық), оларды жазу ережелері. Музыкалық-хореографиялық формаларды талдау. ХХ-ХХІ ғасырдың басындағы хореографтардың қойылымдары мысалында.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өнердегі сыни ойлаудың әдістері мен құралдары
Пән магистратураның ғылыми-педагогикалық және бейіндік бағыттағы барлық білім беру бағдарламаларының магистранттарына арналған және рационалды аналитикалық ойлауды қалыптастыруға әрі дамытуға бағытталған. Оқу барысында магистранттар қазіргі заманғы сыни ойлаудың теориялық және практикалық тәсілдерінің өнердегі өзара әрекеттесуін меңгеруі тиіс. Оның ішінде: зерттеудің ғылыми нысандарын бағалау, таңдау және құрылымдау, өз ойларын негіздеу және дәйекті түрде ұсыну, дәлелді пікірталас жүргізу, ақпарат көздерін таңдау және пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балет драматургиясы: музыка және режиссура концептілері
Балеттің музыкалық драматургиясы туралы түсінік. Негізгі музыкалық және балеттану терминологиясы. Хореографиялық шығарманың драмалық негізін құру кезеңдері. Хореографиялық шығарманың драмалық негізін салу кезеңдері. Пролог, экспозиция, желі, негізгі жанжал, кульминация, интрига, қорытынды, финал, эпилог. Музыкалық шығарманы хореографиялық шығарманы құрастырудың негізі ретінде зерттеу. Классикалық мұраның балет драматургиясының ерекшеліктерін зерттеу. XX-XXI ғасыр басындағы хореографтардың спектакльдеріндегі музыка мен хореографияның өзара байланысы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Art және жасанды интеллект
Пәннің мақсаты жасанды интеллект негізі ретінде нейрондық желі модельдеріне жүйелі түрде шолу жасау, оларды ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін, әсіресе шығармашылық білім беру бағдарламалары үшін қолдану жолдарын зерттеу және меңгеру. Пәннің міндеттері биологиялық және жасанды нейрондық желілердің заманауи үлгілерін зерттеу; ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін нейрондық желі модельдерін пайдалану әдістерін әзірлеу, кеңістік-уақыттық мәліметтердің үлкен көлемін, нейрондық желіні өңдеу әдістерін қолдану технологияларын әзірлеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру үдерісіне сандық технологияларды интеграциялау
Курс қашықтан оқыту жүйелерінен, вебинарлардан, оқу курстарынан, онлайн сабақтарды өткізуге, қашықтықтан тапсыруға және емтихан тапсыруға арналған кешеннен тұратын аппараттық-бағдарламалық кешен болып табылады. Пәннің мақсаты – оқу процесіне тән барлық құрамдас бөліктерді көрсететін қашықтықтағы білім алушы мен оқытушының өзара әрекетін жоспарлау және дамыту. Пән әртүрлі цифрлық платформалар мен мазмұнды пайдалана отырып, цифрлық оқыту орталарында курстарды жоспарлауға және дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Би өнерін зерттеу принциптері
Курс би өнерін зерттеудің принциптері мен әдістемесін зерттеуді қамтиды. Негізгі терминологияның анықтамасы мен эволюциясы мәселелері. Әртүрлі халықтардың би мәдениетінің тарихын зерттеу. Би тілі ретінде пластикалық мәнерлілік. Хореографиялық өнер саласындағы теориялық және практикалық зерттеулер. Танымал отандық және шетелдік би мектептері. Әлем театрларының репертуарлық парақтарын зерттеу және талдау. Би және мұра балеттерінің бейнелерін қарау және талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел басылымдарына ғылыми мақалалар жариялаудың технологиялары мен әдістері
Бұл курс ғылыми жарияланымдар авторларына көмек ретінде әзірленді және Web of Science және Scopus халықаралық ғылымометриялық дерекқорларда индекстелетін шетелдік журналдарда жариялау үшін ғылыми мақалаларды дайындау бойынша негізгі талаптардың сипаттамасын қамтиды; қолжазбаларды жариялауға дайындау кезінде негізгі ережелердің қысқаша сипаттамасы беріледі; әдістемелік нұсқаулықтар мен олардың қосымшаларын қолдана отырып, мақсатты журналдарды таңдау бойынша құралдар жинағы және нұсқаулар берілген
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өнердегі креативті ойлау
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға шығармашылық үшін кеңістік беру, шығармашылық әлеуетін ашу мүмкіндіктері үшін бағыт пен ережелер белгілеу. Курс барысында білім алушылар бизнес, ғылым, мәдениет, өнер, саясат сияқты барлық динамикалық өмірлік салаларда өздерінің стандарттан тыс ойлау дағдыларын жинақтайды және өзектендіреді. Курс барысында білім алушы креативті ойлауды әр түрлі білімнің бірігуінің энергетикалық өнімі ретінде анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Креативті қызметтегі маркетингтік стратегиялар
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда креативті маркетингтің заманауи тұжырымдамасының мәні мен маңыздылығы туралы түсінік, маркетингтік стратегияларды қалыптастыруда қажетті базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс креативті салалардың заңдылықтары мен трендтері контекстінде жалпы қабылданған маркетинг жүйесін талдайды. Маркетингтің барлық шарттары-ұсынылатын өнімнің сапасы, оның бағасы, жарнама, маркетингтік төрттік арт-менеджмент заңдылықтарын ескере отырып түзетіледі, талданады және жүйеленеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеудің тұжырымдамасы
Курстың негізгі идеясы магистрлік диссертация жазу кезінде қолданылатын ғылыми-танымдық қызметтің негізгі категорияларымен таныстыру болып табылады. Сонымен қатар, курста маңызды теориялық және әдіснамалық тұжырымдамаларға, ғылымды дамытудың нақты модельдеріне, әдіснамалық принциптер мен құрылымдарға, өзіндік ғылыми зерттеулердің құрылымына, мазмұнына және нәтижелерін жобалауға ерекше назар аударылады. Білім алушыларды зерттеуде қойылған мақсаттар мен міндеттерді ашуға мүмкіндік беретін негізгі ғылыми әдістермен таныстыру маңызды орын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Хореографиялық өнерді зерттеудегі тұжырымдамалық тәсілдер
Хореографиялық өнердің даму тарихы мен қазіргі жағдайының өзекті мәселелері. Хореографиялық өнердің зерттеу әдістерінің классификациясы. Шетелдік және отандық балеттану мектептерін зерттеу және талдау. Теориялық жұмыстарды зерделеу, талдау және оларды хореографиялық өнер саласындағы зерттеу тәжірибесі мысалдарында қолдану. Жалпы өнер мен мәдениетті зерттеудің концептуалды тәсілдері. Өнердің әртүрлі салаларын зерттеудің ғылыми әдістерін пәнаралық деңгейде қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнер саласындағы жобаларды басқару
Курстың мақсаты білім алушыларда мәдениет және өнер саласындағы бағдарламалар мен жобаларды басқаруға қатысуға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Курс жобаны құру ресурстарымен, ережелерімен, қағидаттарымен, өнер саласындағы жобаларға қатысу және басқару шарттарымен, жобалау қызметінің технологиясымен, әдістері және құралдарымен, өнер саласындағы жобаларды басқарудың практикалық дағдыларын игерумен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Заманауи хореографиялық өнердің даму үрдістері
Хореографияның өнер түрі ретінде дамуының тарихи кезеңдері. Әлемдік маңызы бар көрнекті хореографтар, олардың хореографиялық шығармада жұмыс істеудегі әдістері мен ұстанымдары. Хореографиялық өнердің қазіргі түрлері мен жанрлары. Қазіргі хореографияның негізгі стильдік бағыттары, олардың дамуы мен қызмет ету заңдылықтары. Белгілі би өнерін зерттеушілердің қазіргі балеттану тарихының, теориясының, әдістемесінің дамуына қосқан үлесі. Қазіргі кезеңдегі хореографиялық өнердің жанрлық және стильдік мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Классикалық бидің әдістемесі мен әдіснамасы
Курстың құрылымы театр биінің тарихынан тақырыптарды қамтиды. Алыс және жақын шетелдердің (Италия, Франция, Ресей) түрлі ғалымдарының классикалық биді зерттеу әдістері қарастырылады. Пәннің хронологиялық шеңбері қайта өрлеу дәуірінен 21 ғасырдың басына дейінгі кезеңді қамтиды. Классикалық биді зерттеудің әртүрлі зерттеу әдістеріне салыстырмалы талдау жасалады. Қазақстан классикалық би мектебінің даму тенденциялары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер психологиясы
Курс магистранттардың теориялық және практикалық дайындауға бағытталған; өнер психологиясының әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін ашады, өнер психологиясына қатысты психологиялық ғылымның негізгі мәселелерін жарықтандырады, маманның жеке және кәсіби дамуындағы өнер психологиясын зерттеудің маңыздылығын талдайды, өнер тілінің адам тұлғасының дамуына әсері туралы білімді, ұйымдастыру мен шығармашылық процесінің нақты психологиялық негіздері мен көркемдік қабылдауын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлемдік өнердің мәдени ландшафттары
Семиотикалық белгілер жүйесі ретінде көркемдік тұжырымдамалардың, әдістердің, олардың дамуы мен эволюциясы контекстінде әлемдік өнер тарихын зерттеуді қорытындылайтын барлық шығармашылық білім беру бағдарламаларына арналған жалпы курс. Курсты оқу барысында білім алушылар уақыттың жалпы философиясымен, дәуірдің идеалдары мен құндылықтарымен көркемдік процестердің үздіксіздігі туралы түсінік алады. Уақыт пен кеңістіктегі әмбебап өнер тілін түсіну мәселесі ретінде әр дәуірдің өзекті тақырыптарын бейнелейтін идеялардың, бейнелердің, символдардың семантикасы мен синкретикасы сияқты мәселелер қозғалады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығармашылық психологиясы
Курс өнер туындыларын қабылдау және түсіну процесінің заңдылықтарын зерттейді, шығармашылық әрекетке жауапты жеке құрамдас бөліктерді зерттеу арқылы шығармашылық тұлғаның психикалық әрекетінің ерекшеліктерін, шығармашылық ұғымын және шығармашылық ойлаудың әртүрлі деңгейлерін зерттейді, шығармашылық психологиясы саласындағы ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне ықпал ететін теориялық білімді, шығармашыл тұлғаның құрылымын қалыптастырады, шығармашыл тұлғаны қалыптастырудың психологиялық процестерін, шығармашылық психологияның қазіргі заманғы мәселелері мен даму перспективаларын ашады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Хореографиялық өнердегі сын: талдау әдістері мен тәсілдері
Балеттану ұғымы, қызмет етудің негізгі заңдылықтары. Теориялық-әдістемелік аппарат, негізгі терминология. Балеттанудың ғылым және оқу пәні ретінде даму кезеңдері. Хореографиядағы сын ұғымы. Балеттану ойдың дамуын зерттеу. Негізгі ғылыми терминдер, жалпы ережелер. Әлемдік деңгейдегі көрнекті балет сыншылары, олардың хореографиялық өнер саласындағы ең танымал еңбектері. Сыни мақалалар мен ғылыми еңбектерді жазудың жалпы ережелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Хореография режиссурасындағы заманауи тенденциялар мен технологиялар
Курста XX-XXI ғасырдың басындағы хореографиялық өнерінің тенденциялар мен технологиялардың көркемдік процестерін зерттеуі және салыстырмалы талдауы қарастырылған. Әлемдік деңгейдегі заманауи режиссерлер мен балетмейстерлердің қолтаңбалары, олардың қойылымдық қызметінің негіздері. Хореографиялық шығарманың формасы, жанры және бағыты туралы түсінік. Хореографиялық шығармамен жұмыс жасау технологиясы. Хореография режиссурасындағы заманауи үрдістер. Көрнекті қазақстандық хореографтардың режиссерлік жұмысының технологиялары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халық биін зерттеудің теориялық тұжырымдамалары
Бидің фольклордан сахналық түріне дейінгі даму кезеңдері. Көрнекті хореографтардың шығармаларындағы халық биінің стилі, стилистикасы, стильденуі. Теориялық-әдістемелік аппарат, негізгі терминология. Халық биінің дивертисменттік және аралық түрлерінің аясындағы даму жолдары. Халық билерінің хореографиялық лексикасының семантикасы. Халық билерінің үлгілерін қарап, талдау. ХХ ғасыр балетмейстерлерінің спектакльдеріндегі халықтық материалды режиссерлік интерпретациялаудың зерттеу принциптері мен әдістемесін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі контекстегі әлемдік өнердің көркемдік түсініктері
Ұсынылған пән аясында өнер теориясы мен тарихының тұжырымдамалық мәселелері қарастырылады. Салыстырмалы көзқарас, ауқымды тарихи дискурс әлемдік өнер эволюциясының заңдылықтарын құрылымдауға, көркем образдардың хронологиялық және географиялық контекстпен байланысын түсінуге мүмкіндік береді. Өнер тарихы бір-бірімен және дәуір контексімен байланысты көркем ұғымдардың проблемасы ретінде, ал өнер біртұтас көркемдік кеңістік ретінде қарастырылатын болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Хореографиялық шығармалардың құрылымын талдау
Кеңістік категориялары және архитектоника принциптері. Хореографиялық мұрадан бүгінгі күнге дейінгі ұлы хореографтардың балеттерінің құрылымын талдау. Хореографиялық шығарманың құрылымын қалыптастыруда драматургияның, музыканың, хореографияның, кескіндеменің өзара ықпалы. Балеттанудағы «музыкалық-хореографиялық драматургия» категориясы және оның би спектаклінің құрылымын талдаудағы қызметтері. Заманауи технологиялар, бейнепроекциялар балет спектаклінің құрылымдық элементтері ретінде. XVIII-XX ғасырлардағы балет өнеріндегі хореографиялық формалар және олардың эволюциясы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи хореографияның тұжырымдамалары мен бағыттары
Хореографиялық өнердің қазіргі түрлері мен жанрлары, олардың қазіргі контексте түсіндірілуі. Қазіргі хореографияның негізгі бағыттарының маңызды тұлғалары. Қазіргі хореографияның даму тарихы. Қазіргі хореография техникасының ерекшеліктерін зерттеу және талдау. Қазіргі хореография саласындағы теориялық еңбектерді, авторлық шығармаларды зерттеу және талдау. Қазақстанда «Қазіргі хореография» пәнінің қалыптасуы. Қазіргі хореографияны оқыту әдістемесін оқу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі кезеңдегі хореографиялық өнердің даму үдерісі
Курс қазіргі концепциялар контекстінде, жалпы адамзаттық мәдениет жүйесінде хореографиялық өнердің жағдайын тереңдетіп оқытуды қамтиды. Курста хореографиялық өнердің дамуының негізгі кезеңдері қарастырылады: классикалық, классикалық емес және постклассикалық емес кезеңдері. Модерн, постмодерн, метамодерн дәуірлерінің хореографиялық өнерінің даму тенденциялары. ХХ ғасыр – ХХІ ғасыр балет спектакльдерінің айырмашылығын зерттеу және талдау. Пластикалық тіл эстетикасының эволюциясы. Қазіргі кезеңдегі отандық хореографиялық өнердің даму процестерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Заманауи хореографияның мектептері мен стильдері
Қазіргі хореографиядағы стиль, стилистика, стилизация туралы түсінік. Қазіргі хореографиядағы мектеп және техника ұғымы. Қазіргі хореографияның негізгі бағыттары. Қазіргі хореографиядағы жанр мен қойылым қызметінің заңдары. Қазіргі хореографияның тарихи даму кестесі. Қазақстандағы хореографиялық стильдер мен заманауи хореография мектептері. Қазіргі хореография саласындағы теориялық жұмыстарды зерделеу және талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хореографиядағы қазіргі заманғы режиссураны оқыту әдістемесі
«Балетмейстерлік өнер» мамандандыруын оқыту курсының құрылымы. Хореография режиссурасындағы шығармашылық іс-әрекеттің әдістері мен әдістерінің жіктелуі. Би қойылымындағы драматургия заңының балама принциптері. Қазіргі кезеңдегі хореографиялық шығарма формаларының әртүрлілігі. «Балетмейстерлік өнер» оқу курсына сабақтарды кешенді жоспарлау және оқу-әдістемелік кешенді ресімдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Хореографиялық өнер саласындағы ғылыми зерттеулер контекстінде озық идеяларды өзіндік әзірлеу және қолдану үшін алған білімдерін көрсету
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру
- Хореографиялық пәндерді оқыту әдістемесі, балеттің музыкалық драматургиясы, хореография режиссурасындағы заманауи үрдістер мен технологиялар бойынша білімді пайдалана отырып, қазіргі бар балетмейстерлік мұраны талдау мен оның сынын негізге ала отырып, режиссерлік-қойылымдық және педагогикалық міндеттерді орындау
- Хореографиялық өнерді дамытудың заманауи тенденцияларын білу, хореографиялық өнер саласында және жоғары мектептің оқу-тәрбие процесінде жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін заманауи технологияларды түсіне білу
- Басқару психологиясы, педагогика және өнер психологиясы, оның ішінде хореографиялық білімді қолдана отырып, өнер саласындағы жобаларды басқаруды жүзеге асыру
- Басқару психологиясы, педагогика, хореографиялық өнер психологиясы бойынша білімдерін пайдалана отырып, жобаны басқаруды жүзеге асыру және мәдениет пен өнер ұйымының репертуарлық жоспарларын және шығармашылық қызметінің басқа да мәселелерін талқылауға қатысу
- Балеттану және хореография сыны саласындағы негізгі заңдылықтар мен жаңа бағыттарды талдап, бұрыннан бар ғылыми мұраны зерттеу мен сыни тұрғыдан ұғынуға ғылыми тәсілді қолдана отырып, мамандарға да, маман еместерге де ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді анық және бір мәнді хабарлау
- Хореография өнері саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолдану
- Балеттану саласындағы негізгі заңдылықтарды және жаңа бағыттарды талдау, хореографиялық өнер саласында сыни талдау құрастыру және ғылыми-әдістемелік қызметті жүргізу, зерттеуге ғылыми көзқарасты пайдалана отырып, бар ғылыми мұраны сыни тұрғыдан қолдана тұра ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді анық жеткізу
- Ғылыми әдіснаманың идеялары мен қағидаттарын қолдана отырып, хореография педагогикасының заманауи бағытындағы оқу пәндерін оқыту процесін басқару
- Жаңа формациядағы педагог-хореографтарды жақсы оқыту мен тәрбиелеу үшін қазіргі заманғы контексте өнердің, оның ішінде хореографияның көркемдік стильдерін түсіндірудің дұрыс бағытын қамтамасыз ету бойынша шығармашылық және педагогикалық процестерді басқару