Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10103 Мейіргер ісі в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Модульдік білім беру бағдарламасының мақсаты - қызмет саласы денсаулық сақтау саласындағы білікті маман даярлау, білікті мейірбикелік көмек көрсету, олардың өмір сүру сапасын жақсарту, халықпен профилактикалық жұмыстар жүргізу және денсаулық сақтау саласындағы белгіленген талаптарға және стандарттарға сәйкес мейірбике қызметкерлерінің жұмысын ұйымдастыруды қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B084 Мейіргер ісі
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Денсаулықты нығайту

    Тұрғындар денсаулығын сақтау және нығайту, өмір сүру ұзақтығын арттыру, адамның еңбек белсенділігі мемлекеттің маңызды міндеті болып табылады және әлеуметтік саясаттың негізгі элементтерінің бірі болып табылады. Тұрғындар денсаулығын жақсарту ісіндегі одан әрі жетістіктер Қазақстан Республикасындағы денсаулық сақтаудың профилактикасының дамуымен тығыз байланысты негізгі қағидаты. Ол ауруды емдеу емес, денсаулықтың негізгі себептерін түзету және алдын-алу арқылы адамдардың денсаулығын қорғауға және жақсартуға, олардың өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған көптеген әлеуметтік және экологиялық шараларды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қоғамдық денсаулық сақтауға кіріспе

    Пәннің мақсаты қоғамдық денсаулықты дамыту негіздері туралы негізгі кәсіби түсінік қалыптастыру. Қоғамдық денсаулыққа кіріспе студенттерді қоғамдық денсаулық негіздерімен таныстыруға бағытталған кіріспе курсын білдіреді. Пән халықтың денсаулығын жақсартуға, аурулардың алдын алуға, тәуекелдерді бағалауға және өмір сүру сапасын жақсарту үшін қоғамдық денсаулық сақтау бағдарламаларын әзірлеуге байланысты негізгі ұғымдарды, принциптерді және зерттеу әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Микробиология және иммунология негіздері

    "Микробиология және иммунология негіздері" пәні микроорганизмдердің табиғаттағы, адам өміріндегі және медицинадағы рөлін зерттейді. Микроорганизмдерді жүйелеу принциптері. Негізгі таксономиялық категориялар (тегі, түрі, штамм, клон, әртүрлілік). Инфекциялық қоздырғыштардың әртүрлі топтарының қысқаша сипаттамасы микроорганизмдердің биологиялық қауіптілік дәрежесі бойынша жіктелуі. Инфекциялық және инфекциялық емес агенттерге (антигендерге) иммундық жауап туралы қазіргі заманғы түсініктер; микробиологиялық және иммунологиялық зерттеулер жүргізу кезінде алынған нәтижелерді түсіндірудің принциптері мен тәсілдерін зерттеу. Студенттерді бактериялық, зеңдік, паразиттік және вирустық аурулардың алдын алу бойынша алдын алу іс-шараларын жүргізу әдістемелеріне үйрету; студенттерді микробиологиялық зертханада жұмысты ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физиология

    Дені сау адамдардың ағзасын зерттеу болашақ дәрігерлерге функционалды диагностика әдістерін тезірек игеруге, ағзаның денсаулығы мен бейімделу жағдайын, физиологиялық функциялардың нормадан ауытқу дәрежесіне сәйкес оның жұмыс істеу деңгейін бағалауға мүмкіндік береді. Профилактикалық және клиникалық медицина адам ағзасының қалыпты функциялары мен оның физиологиялық жүйелерін білуге негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Пациенттерді оқыту

    «Пациенттерді оқыту» пәні бес кезеңге негізделген пациентпен тиімді қарым-қатынастың негізгі принциптерін зерттеуге бағытталған: науқастарды тексеру; олардың денсаулығының проблемаларын анықтау; мейірбикелік іс-шараларды жоспарлау; жоспарларды жүзеге асыру және «медбике-пациент» диадасындағы пациентке бағытталған өзара әрекеттесу моделіндегі нәтижелерді бағалау. Пациенттерді оқытудың жалпы принциптері, кезеңдері және әдістері. Пациент туралы ақпарат жинау. Пациенттің қажеттіліктері мен мәселелерін анықтау. Пациенттерді оқытудың мақсаттары мен оқыту жоспарын белгілеу. Пациентті оқыту жоспарын іске асыру. Оқу нәтижелерінің тиімділігін бағалау. Пациентті денсаулықты нығайтуға, оңалтуға және аурудың алдын алуға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы патология

    Білім алушыларға патологиялық процестердің пайда болуының, дамуы мен нәтижелерінің жалпы заңдылықтары мен нақты механизмдері туралы білімді қалыптастыру, жекелеген аурулар мен патологиялық жағдайлардың патогенезін, оларды диагностикалау, алдын алу және дәрілік терапия принциптерін түсіну; аурулардың пайда болуы, дамуы және нәтижелері кезіндегі органдардың, ұлпалар мен жасушалардың морфологиялық өзгерістері туралы білім.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Денсаулық жағдайын клиникалық бағалау және мейіргер ісі негіздері

    Пән науқастарды бақылау және күту әдістерін үйретеді. Студенттердің күнделікті кәсіби қызметіне байланысты медициналық манипуляцияларды орындауға саналы көзқарасын қалыптастыруға ықпал етеді. Пәннің мазмұны: мейірбике ісінің тарихы мен философиясы; мейірбике ісінің негізгі түсініктері мен принциптері; мейірбике этикасы және деонтология принциптері; медициналық ұйымдардың санитарлық-эпидемиологиялық режимі; жұмыс орнындағы медбикенің қауіпсіздігі; мейірбике процесі, кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Анатомия

    Пәнді оқудың мақсаты - студенттердің білім алуы кейінгі кафедраларда оқуға және жалпы медициналық эрудицияны арттыруға қажетті жеке жүйелердің де, бүкіл ағзаның да құрылымы мен даму заңдылықтары. Пәнді игеру медицина қызметкерінің күнделікті кәсіби қызметіне байланысты медициналық манипуляцияларды орындауға саналы көзқарастың тиісті бейінін қалыптастыруға ықпал етуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Эпидемиология және жұқпалы аурулар негіздері

    Пәнді оқу студенттердің жалпы, жеке эпидемиология және жұқпалы аурулардың теориялық негіздері, жұқпалы науқастарды тіркеу және есепке алу ережелері туралы білімі мен түсінігін қалыптастырады. Пән жұқпалы аурулардың эпидемиялық ошақтарында эпидемияға қарсы шараларды жүргізу, жұқпалы аурулардың негізгі топтарының клиникалық көріністерін, олардың асқынуларын, емдеу принциптерін, жұқпалы ауруларды күту және алдын алу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Медициналық-санитариялық алғашқы көмектегі мейіргерлік іс

    Білім алушылар МСАК көрсететін әртүрлі денсаулық сақтау мекемелерінің жұмысын, құрылымдық бөлімшелері мен функцияларын ұйымдастырудың негізгі принциптері туралы білім қалыптастыру. МСАК мақсаттары мен міндеттері. Халықтың денсаулығын сақтау және нығайту жөніндегі іс-шаралар. ҚР-дағы МСАК саясатының негізгі қағидаттары. МСАК дамытудың нормативтік-құқықтық және қаржылық негіздері. Учаскелік қызметтің жұмысын ұйымдастыру. Жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың алдын алуды жоспарлау және ұйымдастыру. Амбулаториялық-емханалық жағдайларда скринингтік тексерулердің түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хирургиядағы мейіргерлік күтім

    Пән ең жиі кездесетін хирургиялық ауруларға хирургиялық көмекті ұйымдастыру технологияларын үйретеді. Жоғары білімді мейірбике негізгі хирургиялық ауруларды синдромдық диагностикалау дағдыларын меңгеруі тиіс; клиникалық және аспаптық диагностиканың қазіргі заманғы әдістерін білуі тиіс; хирургиялық науқастарды емдеу және хирургиялық бөлімшеде науқастарға күтім көрсету тәсілдері мен жолдарын нақты көрсетуі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Терапиядағы мейіргерлік іс

    Терапиядағы мейірбике ісі ішкі аурулар пропедевтикасының пациенттерді зерттеу кезінде алынған зерттеудің білімдері мен дағдыларына негізделген. Терапиядағы мейірбике ісі мейірбике пациенттің мәселелерін қалай анықтайтынын және мейірбикелік жоспар құратындығын тексеру арқылы кейбір кең таралған медициналық жағдайларды қарастырады. Бұл пәнді игеру студенттердің күнделікті кәсіби қызметіне байланысты медициналық манипуляцияларды орындауға саналы көзқарасын қалыптастыруға ықпал етуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Фармакология негіздері

    Пәнді зерделеудің мақсаты - рецептілерді ресімдеудің және рецептуралық рецептілерді жасаудың жалпы қағидаттарын меңгеру; - рецептілерде әртүрлі дәрілік формаларды жаза білу; дәрілік заттардың олардың фармакологиялық қасиеттерінің, механизмдерінің және іс-әрекетін оқшаулау жиынтығы бойынша әсерін талдай білу; - дәрілік заттарды фармакотерапия мақсаттары үшін пайдалану мүмкіндіктерін олардың қасиеттері туралы идеялар негізінде бағалай білу; препараттардың фармакодинамикасы мен фармакокинетикасының ерекшеліктеріне сүйене отырып, белгілі бір патологиялық жағдайларда рецептерде дәрілік заттарды жаза білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Медициналық-құқықтық пәндер модулі

    Пәндер модулі Қазақстан Республикасының құқықтық сауаттылығы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы туралы білімді қалыптастырады. Оқу барысында білім алушылар заңнамалық базаның негізгі құқықтық ілімдері мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық құрылымы туралы білім алады. Модуль құқық қолдану практикасын талдау, алған білімдерін іс жүзінде қолдану және Қазақстан Республикасының құқық нормаларына сәйкес сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Акушерия және гинекологиядағы мейіргерлік іс

    Пәннің міндеттері: - анамнез және объективті зерттеу негізінде акушерлік патология және гинекологиялық ауруларды анықтау; - емдеу-профилактикалық көмек көрсету, ұйымдастыру және талдау, оның ішінде жедел, жүкті, босанатын және босанған әйелдерге, гинекологиялық науқастарға, жасөспірімдерге; - жүктіліктің физиологиялық және патологиялық ағымы кезінде әйелдерді, сондай-ақ гинекологиялық науқастарды бақылау және күту бойынша орта медициналық персоналдың жұмысын ұйымдастыру және бақылау; - нормативтік құжаттарға сәйкес акушерлік-гинекологиялық бейіндегі мекемелердегі санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы шараларды сақтау және бақылау; - халыққа жеке кеңес беруге және отбасын жоспарлаудың мақсаттары, міндеттері мен әдістері туралы білімді таратуға қатысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педиатриядағы мейіргерлік ісі

    «Педиатриядағы мейіргерлік іс» пәнін оқып үйрену болашақ мейіргерлер үшін әр түрлі жастағы, әсіресе жаңа туған және жас балаларға қажетті алғашқы медициналық көмек көрсетуге қабілетті болуға, сондай-ақ балалық шақта жиі кездесетін аурулардың алдын алуға өз бетімен негіздерін білуі керек. Сондықтан университетте оқитын студенттер балалар денесінің физиологиясы мен патологиясы саласындағы жеткілікті теориялық білімді алуға, диагностиканың негізгі принциптерін, балалар ауруларының алдын алу және емдеу әдістерін, сондай-ақ медицина мекемелерінде өз бетінше жұмыс істеу дағдысын меңгеру керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Үйдегі мейіргерлік күтім

    Пәннің мәні әр түрлі клиникалық ситуацияларда (жарақатты емдеу,мүгедек пациенттер,неврологиялық аурулармен ауыратын пациенттер,созылмалы жүрек жетіспеушілігі) мейірбикелік күтімнің үй жағдайында көрсетілуін қажет етуімен байланысты. Әртүрлі клиникалық жағдайларда (жараларды емдеуді қажет ететін пациенттер, мүгедек пациенттер, неврологиялық аурулары бар пациенттер, созылмалы жүрек жеткіліксіздігі) үйде мейірбикелік күтімді жүзеге асырудың көрсеткіштері мен мүмкіндіктері. Үйдегі күтімнің негізгі принциптері. Диагноз және науқастың жалпы жағдайы негізінде үй жағдайындағы мейірбикелік күтімді жоспарлау және жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Еңбекті қорғау және қауіпсіздік негіздері

    Замануи медицинада қазіргі кезде радиохирургия және радиологиясаласындағы жаңа технологиялар, лазерлік технологиялар, ультрадыбыстық, магниттік-резонанстықдиагностика, нанотехнология және жеке медицина саласындағы арнайы диагностикалық әдістер кеңінен қолданылады.Эпидемиялық медициналық мекемелер еңбек қауіпсіздігі тұрғысынан ерекше назар аударуды қажет етеді. Медициналық мекемелердегі еңбек қауіпсіздігін басқарудың негізгі мақсаты - қауіпсіздікті қамтамасыз ету, жұмыстың қолайлы жағдайларын жасау, жарақаттану мен жазатайым оқиғаларды, жалпы және кәсіптік ауруларды азайту бойынша жұмысты ұйымдастыруды жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дәлелді мейіргер ісі негіздері

    Пән білім алушыларда дәлелді медицина негіздерін білу мен түсінуді қалыптастырады; аяқтағаннан кейін білім алушылар медициналық ақпаратты іздестіру және сыни бағалау дағдыларын игереді, нақты науқасқа күтім жасау әдістерін таңдау үшін мейірбикенің клиникалық тәжірибесі бар ғылыми зерттеулер нәтижелерінің үздік дәлелдерін қолдана алады. Пән мейірбикенің мейірбикелік клиникалық тәжірибесімен және клиникалық зерттеулердің ең жақсы нәтижелерін өзінің практикалық қызметінде адал, дәл және мағыналы түрде қолданумен ең жақсы ғылыми деректерді біріктіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік маңызды аурулар

    Пән әлеуметтік маңызы бар аурулардың себептері, таралу жолдары, сондай-ақ олардың алдын алу, мониторингілеу және басқару принциптері туралы білімді қалыптастырады. Әлеуметтік маңызы бар аурулардың қауіп факторлары. Әлеуметтік маңызы бар аурулардың тізбесін, медициналық-әлеуметтік көмектің түрлері мен көлемін, жеңілдіктердің тізбелері мен түрлерін айқындайтын нормативтік-құқықтық құжаттар. Пациенттерді динамикалық бақылау. Жеке, отбасылық және популяциялық деңгейдегі профилактикалық іс-шаралар; бұқаралық ақпарат құралдары мен коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Статистика және биостатистика негіздері

    Пәнді оқығаннан кейін түлек ақпараттық жүйелердің көмегімен халықтың денсаулық көрсеткіштерін статистикалық талдау әдістерін сипаттауға және іріктемелі зерттеулер нәтижелерінің статистикалық маңыздылығын бағалауға, сондай-ақ қауіп факторларының халықтың денсаулық жағдайына әсерін бағалау әдістерін қолдануға қабілетті болады. Ғылыми зерттеудің әдістері мен әдістерін таңдау. Әрі қарайғы практикалық қызметте ұтымды пайдалану үшін медициналық ақпаратты сыни бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психикалық денсаулық және аддикция

    Психикалық денсаулық және жеке даму, критерийлер мен қауіп факторлары. Жүйке-психикалық бұзылулардың түрлері. Тәуелділік, тәуелділіктің биологиялық механизмдері, тәуелділік түрлері. Тәуелділік мінез-құлқының пайда болу факторлары (биологиялық, әлеуметтік және психологиялық). Психоактивті заттарды қолданудан туындаған интоксикация, жедел және созылмалы психоздар кезіндегі дәрігерге дейінгі медициналық көмек. Наркологиялық бұзылулары бар пациенттерге күтім жасау кезіндегі мейірбике процесінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мейірбике ісіндегі коммуникативті дағдылар

    Коммуникациялық дағдыларды жетілдіру бағдарламасы медициналық білім мен үздіксіз кәсіби дамудың құрамдас бөлігі болып саналады. Тиімді қарым-қатынас дағдыларынсыз дәрігер мен науқастың арасында сенімді қарым-қатынас орнату мүмкін емес және емделушінің емделуге деген ынтасын дамыту болып табылады. Қарым-қатынас дағдылары шешім қабылдауға, пациенттің туыстарымен, әріптестерімен және басқа денсаулық сақтау мамандарымен өзара әрекеттесуде көмектеседі. Пациентке бағытталған медицина жағдайында медицина қызметкерлерінің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру процесінің маңызды міндеттерінің біріне айналады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Типтік патологиялық үдерістер

    Пән аурулардың мәнін, олардың пайда болу себептері мен шарттарын, даму және қорғаныс механизмдерін, сондай-ақ аурудың негізгі компоненттері (қабыну, қызба, гипоксия, зат алмасу бұзылыстары және т.б.) туралы білімдердің жиынтығын құрайды. Пән аурудың дамуының және адамның сауығуының негізгі заңдылықтары мен механизмдерін зерттеу, этиологиясын, патогенезін терең түсінуді үйретеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қан өндіру жүйесінің патофизиологиясы, гемостаз патологиясы және трансфузиология

    Пән анемия кезіндегі эритроциттердің сапалық өзгерістері, анеминың жіктелу принциптері (постгеморрагиялық, гемолитикалық, дизэритропоэздік анемиялар), анемиялық синдромның клиникалық көріністерінің этиологиясы мен патогенезі қарастырылады. Сонымен қоса лейкоцитоз бен лейкопения түрлері мен даму механизмдері, лейкоцитоз және лейкопения кезіндегі лейкоцитарлық формула өзгерістері ашылады. Сонымен қатар, лимфо- миелопролиферация этиологиясы мен патогенезі, гемабластоздар туралы түсінік және гемабластоз кезіндегі қан өндіру бұзылысының патогенезі, гемостаз бұзылысының түрлері және геморрагиялық синдром патогенезі (вазопатия, тромбо цитопения, коагулопатия), гемостаз көрсеткіштерінің өзгерістері, олардың патогенезі түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шұғыл және жедел жағдайлардағы медициналық көмек

    Өмірге қауіп төндіретін шұғыл жағдайларды диагностикалаудың негізгі принциптерін, дәрігерге дейінгі көмек көрсету ережелерін зерделеу және білу кез келген жәбірленуші жедел медициналық көмек бригадасы келгенге дейін уақтылы сауатты медициналық көмек ала алуы үшін қажет, бұл емдеудің кейінгі дәрігерлік кезеңінің тиімділігін бірнеше есе арттырады, ең бастысы, шұғыл жағдайларда зардап шеккендердің (науқастардың) өмір сүруін арттырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Клиникалық зертханалық диагностика негіздері

    Пәнде науқасты тексеруге арналған зертханалық зерттеулер жүргізудің негізгі аспектілері көрсетілген.Зертханалық зерттеу нәтижелерін тағайындау, бағалау және пайдалану тәсілдері келтірілген. Заманауи зертханалық технологиялар, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері көрсетілген. Заманауи зертханалық технологиялардың негізгі принциптері оқытылады.Заманауи зертханалық зерттеу әдістері оқытылады. Пәннің мақсаты: Медициналық көмек көрсету сапасын қамтамасыз ету үшін дұрыс бағалай және түсіндіре отырып, білім алушыларға зертханалық әдістерді пайдалану бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандандырылған мейіргерлік көмек

    Клиникалық тәжірибеде, қазіргі заманғы мейірбикелік технологияларда мамандандырылған мейірбикелік күтімді және пациенттерге әр түрлі жағдайларды қамтамасыз етуді ұйымдастыру және ұсыну, дәрігердің басшылығымен науқасқа жоғары технологиялық медициналық көмек көрсету; емдеу-диагностикалық процеске қатысушылармен өзара әрекеттесу; іс-шаралардың сапасы мен тиімділігін талдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Созымалы аурулар кезіндегі мейіргерлік күтім

    Пәннің мәні әр түрлі клиникалық ситуацияларда (жарақатты емдеу,мүгедек пациенттер,неврологиялық аурулармен ауыратын пациенттер,созылмалы жүрек жетіспеушілігі) мейірбикелік күтімнің үй жағдайында көрсетілуін қажет етуімен байланысты. Әртүрлі клиникалық жағдайларда (жараларды емдеуді қажет ететін пациенттер, мүгедек пациенттер, неврологиялық аурулары бар пациенттер, созылмалы жүрек жеткіліксіздігі) үйде мейірбикелік күтімді жүзеге асырудың көрсеткіштері мен мүмкіндіктері. Үйдегі күтімнің негізгі принциптері. Диагноз және науқастың жалпы жағдайы негізінде үй жағдайындағы мейірбикелік күтімді жоспарлау және жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мейіргер ісіндегі зерттеуді ұйымдастыру және әдістері

    Пәнді оқу ғылыми зерттеулердің дағдыларын, әдістері мен әдістерін игеруге, сондай-ақ өз бетінше зерттеулер жүргізуге, Ғылыми зерттеулерді жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді оқытудың мақсаты-тыңдаушыларда саладағы өзекті мәселелерге/мәселелерге назар аудара алатын және оларды зерттеу мен шешуге ғылыми көзқарасты, сондай-ақ жүргізіліп жатқан зерттеулер мен олардың нәтижелеріне сыни көзқарасты қолдана алатын зерттеушінің ойлауын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геронтологиядағы мейіргер ісі

    Пәннің мақсаты білім алушылардың клиникалық ойлау дағдыларын игеруін, егде және кәрі жастағы пациенттердегі негізгі патологиялық синдромдарды, қауіп факторларын, клиникалық көріністердің ерекшеліктерін, асқынуларды, аурулардың алдын алуды, емдеу принциптерін білуін қамтамасыз ету болып табылады. егде жастағы науқастарға күтім жасау принциптері, пациентті және оның отбасын күтім мен өзін-өзі күтуге үйрету принциптері. Егде жастағы топтардағы адамдарға медициналық-әлеуметтік көмек көрсету мәселелері басым болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық сақтандыру

    Пәнді игеру мақсаты: студенттердің міндетті медициналық сақтандыру жүйесінің жұмыс істеуі, біздің елімізде медициналық сақтандыру жүйесін енгізу және іске асыру мақсаттары, принциптері туралы іргелі білімдерін қалыптастыру. Студенттерді міндетті және ерікті медициналық сақтандыруды ұйымдастыру мен қаржыландырудың негізгі тәсілдерімен, сондай-ақ әлемнің әртүрлі елдерінде және ҚР-да қолдану тәжірибесімен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Емдеу- алдын алу мекемелеріндегі инфекциялық қадағалау

    Медициналық көмекке байланысты инфекциялар туралы түсінік. МКБИ жіктелуі. ҚР-дағы инфекциялық бақылау бағдарламалары. Медицина қызметкерлері инфекция көзі ретінде. Емдеу-профилактикалық ұйымдардағы медициналық қалдықтардың сыныптары. Стерильді заттарды зарарсыздандыру және пайдалану. Қоздырғыштар, эпидемиялық процестің даму және көріну механизмі. Антибиотикке төзімділік мәселесі. Эпидемияны тиімді бақылауға арналған стандартты IR шаралары. Әр түрлі вирустық инфекциялардағы инфекциялық бақылау шаралары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мейіргер ісіндегі менеджмент және сапа

    Пән оқытылатын тақырыптардың жалпы логикасы мен өзара байланысын қарастырады, мейірбике менеджерінің практикалық қызметінде менеджменттің теориялық базасын қолданады. Пәнді игерудің мақсаты студенттерді персоналды басқарудың негізгі ұғымдарымен және принциптерімен таныстыру, ұйымның жұмыс істеуінің жалпы психологиялық заңдылықтарын зерделеу; медициналық мекемеде персоналды басқару жүйесін сауатты құруға ықпал ететін студентте базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісіндегі экономика және маркетинг

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - студенттердің экономикалық ойлауын қалыптастыру және жетілдіру және медицинадағы кәсіпкерлік қатынастарды дамыту қажеттілігін негіздеу. Осындай іс-әрекеттерді сауатты жүргізе білу экономиканың теориялық ережелері, маркетингтік зерттеу әдістемесі мен әдістері туралы білім береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық білім негіздері

    Жалпы адами құндылықтар кәсіби біліктілікті қалыптастырудың негізі. Психолоигя-педагогикалық проблема ретіндегі тұлғаның социализациясы. Адам тіршілігіндегі әлеуметтік кеңістік. Отбасылық тәрбие. Педагогикалық процесстегі қарым-қатынас. Оқыту: принциптері, технологиялары, оқытудың оқу-әдістемелік қамтамасыз етілуі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Паллиативті көмек

    Зерттеудің мақсаты емделмейтін пациенттердің өмір сүру сапасын жақсарту мақсатында ауырсынудан арылуға және аурудың басқа да ауыр көріністерін жеңілдетуге бағытталған медициналық араласулар кешені ретінде паллиативтік медициналық көмек туралы түсініктерді қалыптастыру; студенттерде Денсаулық сақтау жүйесінің ажырамас бөлігі ретінде паллиативтік медициналық көмек туралы түсінік қалыптастыру; студенттерге өмірдің ең жоғары сапасын қамтамасыз етуге ықпал ететін білім мен дағдыларға үйрету болып табылады әрбір емделмейтін науқас пен оның отбасы мүшелері үшін.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дәлелді мейіргерлік практика бойынша тереңдетілген курс

    Пән аясында білім алушылар дағдыларға ие болады: - ғылыми зерттеулер контекстінде идеяларды қолдану үшін алынған білімді пайдалану; - шешу үшін әртүрлі пәндер бойынша алынған білімді интеграциялау жаңа бейтаныс жағдайларда зерттеу міндеттері; - қазіргі заманғы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін түсінуді жүзеге асыру әдістемелік негізде; - әлеуметтік маңызы бар проблемалар мен процестерді ғылыми талдау; - медицинада ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейіргер ісінде еңбек ресурстарын басқару

    Еңбек ресурстары-жұмыс күшін ұйымдасқан түрде пайдалану (мекеме персоналы). Еңбек ресурстарын басқару-ұйымның басқарушы құрамының, сондай-ақ персоналды басқару жүйесі бөлімшелерінің басшылары мен мамандарының осы жүйені қалыптастыру, кадрлық жұмысты жоспарлау, кадрлық әлеуетті және ұйымның персоналға қажеттілігін анықтау жөніндегі мақсатты қызметі. Еңбек ресурстарын басқару еңбек ресурстарын қалыптастыруды және оларды дамытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі жағдайда вакцинамен басқарылатын инфекциялар

    Вакцинамен басқарылатын жұқпалы аурулар (қызылша, қызамық, эпидемиялық паротит, күл, көкжөтел, полиомиелит, гемофильді инфекция, тұмау).Этиологиясы, қоздырғыштардың ерекшеліктері, эпидемиялық процестің сипаттамасы.Елімізде вакцинамен басқарылатын жұқпалы аурулардың пайда болу және таралу себептері.Арнамалы және арнамалы емес алдын алу әдістері.Олардың әр түрлі нозологиялық түрлеріне бағытталған эпидемияға қарсы шаралар.Вакцинамен басқарылатын инфекцияларды эпидемиологиялық қадағалау негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мейіргер ісіндегі көшбасшылық

    Пәнді оқытудың мақсаты-көшбасшылық тұжырымдамасының негіздерімен, стильдері мен түрлерімен және олардың мейірбике ісін ұйымдастырудағы рөлімен таныстыру. Пәнді оқытудың міндеттері - тиімді көшбасшылық дағдыларын қалыптастыру; ресми және бейресми көшбасшылықтың мәнін ашу және мейірбике қызметін ұйымдастырудағы осы құбылыстың рөлі; мейірбике қызметі басшысының қызметінің негізі ретінде көшбасшылық қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру негізінде бәсекеге қабілетті болашақ маманның дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдарын қалыптастыру, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникация бағдарламаларын құру, салауатты өмір салтын қалыптастыру, өзін-өзі жетілдіру және кәсіби табыс
  • Жалпы практикада, терапияда, хирургияда, акушерияда және гинекологияда, психиатрияда, гериатрияда, оңалтуда, паллиативтік күтімде мейірбикелік процесті тәуелсіз жүзеге асыру (тексеру, мейірбикелік диагноз, мейірбикелік араласу жоспары, іске асыруды бақылау және тиімділігін бағалау).
  • Өз құзыреті шегінде негізгі әлеуметтік-маңызды аурулар бойынша мейірбикелерді жеке қабылдау. Науқасты/отбасын жалпы күтім рәсімдеріне және ауруды басқаруға үйрету.
  • Акушерлік және педиатриядағы Патронаж. Диспансерлік науқастардың патронажы. Қарттар патронажы. Денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу бойынша қызметті ұйымдастыру. Дәрілік заттарды, қан препараттарын және қан алмастырғыштарды сақтауды қамтамасыз ету. Қауіпсіз аурухана ортасын ұйымдастыруды және инфекциялық бақылауды бақылау. ЕПМ-де мейірбикелік құжаттаманы қамтамасыз ету.
  • Дәлелді мейірбикелік басшылық пен хаттамаларды әзірлеуге қатысу. Мейірбикелік істегі сапаны жақсарту бойынша ұйымдастыру саясаты мен қызметін әзірлеуге қатысу. Медбикелердің, дәрігерлердің және басқа да денсаулық сақтау қызметкерлерінің кәсіби жұмысын ұйымдастыруға қатысу. Электрондық денсаулық сақтау жағдайында мейірбикелік құжаттаманың ұйымдастырылуын бақылау.
  • Дәлелді медицина принциптеріне негізделген заманауи теориялық және клиникалық білімді пайдалана отырып, мейірбикелік диагнозды өз бетінше қоюға қабілетті, мейірбикелік күтімнің әр түрлі жағдайларында мейірбикелік процесті жүзеге асыру үшін озық және әр түрлі клиникалық, теориялық және технологиялық дағдыларға және білімге ие.
Top