Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B10115 Кинезитерапия в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Биомеханикалық бұзылыстарды түзету және жоғалған функцияларды қалпына келтіру үшін кинезиологиялық жаттығуларды қолдану бойынша мамандарды оқыту, сондай-ақ дене, психикалық, әлеуметтік, тұрмыстық және өндірістік стресстің орнын толтыру және бейімделу механизмдерін оқыту.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B084 Мейіргер ісі
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Жалпақ табанның әртүрлі түрлеріне арналған кинезитерапия

    Бұлшықеттерді қолмен тексеру. Жалпақ табанның әртүрлі түрлеріне арналған кинезитерапияның негіздері, осы патологияда қолданылатын кинезитерапияның негізгі әдістері мен әдістері

    Несиелер - 5
  • Ішкі аурулар негіздері

    Этиологияны, патогенезді, клиникалық көріністерді, диагностикалық тексеруді және ішкі ағзалардың ауруларын емдеуді зерттеу.

    Несиелер - 3
  • Өмір сүру мен деңсаулықтың қызмет етуінің шектеулерінің халықаралық жіктемесі (ICF)

    ICF-тің негізгі мақсаты денсаулық пен денсаулыққа қатысты көрсеткіштерді сипаттау үшін бірыңғай стандартты тіл мен негізді қамтамасыз ету болып табылады. Ол денсаулықтың құрамдас бөліктерінің және әл-ауқаттың денсаулыққа қатысты кейбір компоненттерінің (мысалы, білім беру және еңбек) анықтамаларын енгізеді. Оңалту диагнозын қою кезінде биоәлеуметтік функциялардың бұзылуын бағалау ICF критерийлері негізінде жүзеге асырылады.

    Несиелер - 3
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы

    Ішкі аурулар пропедевтикасы – науқасты тексеру және ауруларды синдромдық диагностикалау әдістерін қамтитын медицина саласы. Науқасты физикалық тексеру дағдыларын, диагностика принциптері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруды үйретеді. Тексеру кезінде патологияның белгілерін анықтаңыз және тиісті мамандарға жіберіңіз.

    Несиелер - 3
  • Кинезиотерапевт жұмысындағы ұйымдастыру негіздері

    Маманның үйде, амбулаториялық, стационарлық, санаторлық-курорттық мекемелердегі жұмысындағы негізгі ұйымдастыру принциптері. Медицина қызметкерлерінің және пациенттердің құқықтары мен міндеттері. Жаңа жағдайдағы кинезитерапевттердің жұмысы. Кинезитерапиядағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру негіздері мен әдістері, ғылыми зерттеу этикасы, басылымдарды дайындау.

    Несиелер - 4
  • Үйде кинезитерапия, өзін-өзі қалпына келтіру

    Үйде кинезитерапияны тағайындаудың мақсаттары, міндеттері, көрсеткіштері, қарсы көрсеткіштері. Түрлі ауруларға қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдер. Науқасты өзін-өзі қалпына келтіруге үйрету.

    Несиелер - 5
  • Анатомия

    Анатомия-адам ағзасының қызметі, дамуы және қоршаған орта ағзасына әсеріне байланысты оның формасы мен құрылымын зерттейтін ғылым. Ағзадағы құрылымдық өзгерістердің функцияларға, өмірлік белсенділікке, қатысуға және белсенділікке әсері. Туа біткен ақаулар, олардың ерекшеліктері және функцияларға әсері. Балалар мен ересектер денесінің анатомиясының ерекшеліктері

    Несиелер - 3
  • Эрготерапия негіздері

    Эрготерапияны қолдану саласындағы кәсіби білім мен дағдылар негіздері. Клиникалық медицина бөлімі аурудың немесе жарақаттың салдарынан қозғалу, қозғалыстарды үйлестіру немесе күнделікті іс-әрекеттерді орындау қабілетін жоғалтқан адамдардың белсенділігін бағалауға, дамытуға және қалпына келтіруге мамандандырылған.

    Несиелер - 3
  • Спастикалық синдромы бар науқастарды реабилитациялаудағы кинезитерапияның рөлі

    Бұлшықет тонусы жоғарылаған, қаттылығы және контрактурасы бар науқастардағы кинезитерапияның ерекшеліктері.

    Несиелер - 5
  • Кинезитерапия және неврологиялық практикадағы мануалдық терапия негіздері

    Медициналық оңалтудың негіздері, неврологиялық тәжірибеде әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын оңалту шараларының негізгі әдістері, Қазақстан Республикасының емдеу мекемелеріндегі оңалту процесін реттеу және ұйымдастыру принциптері. Мануалдық терапия. Мақсаттары, міндеттері, көрсеткіштері, қарсы көрсеткіштері, әсер ету механизмі. Түрлі ауруларға қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдер

    Несиелер - 5
  • Емдік дене шынықтыру және дәрігерлік бақылау

    Емдік дене шынықтырудың құндылығы. Ауруханада, емханада, емдеу-дене шынықтыру емханасында, оңалту орталығында емдік дене шынықтыру жұмыстарын ұйымдастыру мәселелері. Физиотерапияның құралдары мен формалары.

    Несиелер - 5
  • Биомеханика

    Қозғалыс әрекеттері техникасының биомеханикалық негіздері, қозғалыс әрекеттерін оқытуды ғылыми негізделген модельдеу және оңтайландыру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдылар, анықтаманы түсіну және қолмен бұлшықет сынағын өткізу. Биомеханиканы білу кинезитерапевтке өзінің кәсіби қызметі барысында пациентпен тиімді жұмыс істеу үшін жаңа әдістерді әзірлеуге немесе бұрыннан бар әдістерді жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Несиелер - 3
  • Патология

    Патология-патологиялық процестердің пайда болу, даму және нәтиже заңдылықтарын зерттейтін медицина және биология бөлімі; организмнің әртүрлі патологиялық жағдайларындағы физиологиялық функциялардың динамикалық өзгеруінің ерекшеліктері мен сипаты.

    Несиелер - 3
  • Кинезиологиядағы бұзылуларды диагностикалау және түзету

    Кинезиология – бұлшықет қозғалысын оның барлық бағыттары бойынша зерттейтін ғылыми және практикалық пән. Тірек-қимыл аппаратының диагностикасы, қозғалыс бұзылыстарын және қозғалыс шектеулерін қалпына келтіру. Бұлшықеттерді қолмен тексеру және түсіндіру қажеттілігін түсіну. Мақсаттар мен оңалту бағдарламаларын анықтау.

    Несиелер - 5
  • Роботты оңалтуды қолдана отырып кинезитерапия

    Ғылыми негізделген теориялық білімді, клиникалық, коммуникациялық дағдыларды және кәсіби құзыреттерді пайдалана отырып, әртүрлі кезеңдердегі науқастарды роботтық оңалту негіздері.

    Несиелер - 5
  • Терапевтік тәжірибедегі кинезитерапия

    Медициналық оңалту негіздері, терапевтік тәжірибеде әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын оңалту іс-шараларының негізгі әдістері, ҚР емдеу мекемелерінде оңалту процесін реттеу және ұйымдастыру принциптері.

    Несиелер - 4
  • Жас ерекшелік гигиена негіздері

    Организмнің әр түрлі жас кезеңдерінде жұмыс пен демалыс режимі, рационалды тамақтану, денеге күтім жасау ережелерін сақтау, гигиеналық құралдарды қолдану және тағы басқаларын қамтитын гигиеналық ерекшеліктері.

    Несиелер - 3
  • Оңалту мекемелерінің қызметін ұйымдастыруу

    Оңалту мекемелерінің қызметінің нормативтік-құқықтық базасы. Медициналық көмек және міндетті медициналық сақтандырудың мемлекеттік қоры шарттары бойынша оңалту мекемелерінің қызметі.

    Несиелер - 5
  • Емдік массаж

    Массаж негіздерімен танысу және әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын массаждың негізгі әдістері мен тәсілдерін үйрету. Массаж дегеніміз-адамның жоғалған функцияларын нығайту және қалпына келтіру үшін қолдарыңызбен немесе аппараттарыңызбен теріге, бұлшықеттерге, сіңірлерге, буындарға әсеретудің механикалық әдістерінің жиынтығы. Массаж еңалдыменқан мен лимфа түзілуіне әсеретеді, нәтижесін детұтқырлану жойылады, тіндердің метаболизмі, эндокриндік бездердің функциялары және метаболикалық процестер жақсарады.

    Несиелер - 5
  • Білім беру және кәсіби қызметке кіріспе

    Университеттің академиялық саясатымен таныстыру. Академиялық адалдық қағидаларын (жауапкершілік, адалдық, ашықтық және т.б.) және бұзушылық түрлерін (алдау, плагиат, жалғандық және т.б.) білу. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері және қаржылық сауаттылық кез келген маманның білім деңгейінің ажырамас қажеттілігі болып табылады, студенттердің қоғамдық санасын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Несиелер - 5
  • Пациенттердің әлеуметтік және тұрмыстық бейімделуі

    Аурулардың, жарақаттардың, туа біткен аномалиялардың (даму кемістіктерінің) салдарынан жоғалған күнделікті өмірде өзін-өзі күту дағдылары мен әрекеттерін меңгеру немесе қалпына келтіру, өмір сүрудің бар шектеулеріне сәйкес жаңа өмір жағдайларына бейімделуден тұратын әлеуметтік оңалту немесе оңалту түрі. Қажетті әлеуметтік және тұрмыстық дағдылары жоқ және микроәлеуметтік ортада күнделікті жан-жақты қолдауды қажет ететін мүгедектерге бағытталған мүгедекті және оның отбасы мүшелерін жеке гигиена, өзін-өзі күту, қозғалыс, қарым-қатынас дағдыларына, оның ішінде оңалтудың техникалық құралдарының көмегімен үйрету, әлеуметтік және тұрмыстық оңалту мәселелері бойынша ақпарат және кеңес беру.

    Несиелер - 5
  • Балалар ауруларының пропедевтикасы

    Балалар ауруларының пропедевтикасы – балалар ауруларының синдромдық диагностикасы мен зерттеу әдістерін қамтитын медицина саласы. Балалық шақтың спецификалық патологиясы, диагностика принциптері бойынша физикалық тексеру дағдыларын, білім мен дағдыларды қалыптастыруды үйретеді. Тексеру кезінде патологияның белгілерін анықтаңыз және тиісті мамандарға жіберіңіз.

    Несиелер - 3
  • Адамның моторлық функциясы

    Қозғалыс дағдылары деп белгілі бір тапсырманы орындау үшін қажет қимылдар тізбегі түсініледі. Жалпы және ұсақ моториканы ажырату. Ерікті қозғалыстардағы өзгерістер. Кортико-бұлшықет жолдары және әртүрлі деңгейдегі зақымдану белгілері. Қозғалыс функцияларының бұзылуына байланысты кинезитерапиялық әдістерді таңдау.

    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік оңалту негіздері

    Оңалту – мемлекеттік, қоғамдық, медициналық, психологиялық-педагогикалық, кәсіптік, құқықтық және басқа да іс-шараларды кешенді жүзеге асыру арқылы жүзеге асырылатын науқастар мен мүгедектерді (балалар мен ересектерді) әлеуметтік қажетті, функционалдық, әлеуметтік және еңбек қалпына келтіру. Оңалту екі негізгі тармақты қамтиды: – жәбірленушіні жұмысқа қайтару; – қоғам өміріне белсенді қатысу үшін оңтайлы жағдай жасау.

    Несиелер - 5
  • Кинезио массажы

    Массаждың адам ағзасына әсері механикалық тітіркену болып табылады. Тіндерге әсер ететін массаж әдістері механорецепторларды, интерорецепторларды және барорецепторларды ынталандырады. Рецепторлардың құрылымы біршама күрделі, бірақ олар нейро-рефлекторлық байланыстар тізбегінің бастапқы буыны болып табылады. Массаж негіздерімен таныстыру және әртүрлі ауруларда қолданылатын массаждың негізгі әдістері мен тәсілдеріне үйрету

    Несиелер - 6
  • Оңалту шкалаларына негізделген кинезиологиялық диагностика

    Жұмыс істеудің халықаралық шкаласы бойынша балл. Тиімділікті бағалауға арналған оңалту шкалалары. Кинезитерапияда оңалту болжамын анықтау Реабилитация мақсаттарын қою. Әлеуметтік және кәсіби оңалту. Қолмен бұлшықет сынамасын қолдану. Кинезиологиялық диагностиканы, болжамды және оңалту әдістерін таңдауды қалыптастыру үшін кинезиотерапия әдістері мен құралдарын қолдану

    Несиелер - 5
  • Физиология

    Физиология реттеу механизмдерін, ағзаның тіршілік әрекетінің заңдылықтарын және оның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін ашуға тырысады. Физиология тіршіліктің негізгі сапасын зерттейді — оның өмірлік белсенділігі, оның функциялары мен қасиеттерін құрайтын, бүкіл ағзаға да, оның бөліктеріне де қатысты. Тіршілік туралы идеялар метаболизм, энергия және ақпарат процестері туралы білімге негізделген.

    Несиелер - 3
  • Емдік физикалық факторлар

    Кинезитерапия,курорт және физиотерапия негіздері, физикалық медицинаның емдік факторларының адам ағзасына әсері және курорттық потенциалдың әсері. Табиғи көздерді ересектер мен балаларда қолдану ерекшеліктері.

    Несиелер - 4
  • Неврология негіздері

    Негізгі неврологиялық ауруларды диагностикалау мен емдеудің жалпы принциптері бойынша білім мен дағдыны қалыптастыру. Аурулардың ағымының ерекшеліктері. Орталық және перифериялық синдромның ерекшеліктері, олардың айырмашылығы және оларды анықтау мүмкіндігі.

    Несиелер - 4
  • Бейімділік дене тәрбиесі

    Мүгедектерді оңалтуға және қалыпты әлеуметтік ортаға бейімдеуге, сезімдерін болдырмайтын психологиялық кедергілерді жеңуге бағытталған спорттық-сауықтыру шараларының кешені, толыққанды өмір сүру, сондай-ақ қоғамның әлеуметтік дамуына өзінің жеке үлесін қосу қажеттілігін түсіну.

    Несиелер - 6
  • Механотерапия

    Пациенттің функционалды бейімделуін арттыру үшін буындардың, жеке бұлшықеттердің және олардың топтарының қозғалғыштығын жақсарту мақсатында арнайы құралдарды (аппараттар, тренажерлар) қолданатын емдік, профилактикалық және қалпына келтіру жаттығуларының кешені. Механотерапияның тоник және трофикалық күйге әсері (регенерация арқылы пайда болған ақауды ауыстыру және өтеу). Адамның тірек-қимыл аппаратына әсері. Функционалдық компенсациялардың қалыптасуына әсер ету, атрофиялық және дегенеративті процестердің кері қолайлы дамуына, организмнің функционалдық тұтастығы мен белсенділігін қалыпқа келтіру.

    Несиелер - 4
  • Патофизиология

    Жалпы нозология. Жалпы этиология және патогенез. Патологиядағы организмнің реактивтілігі мен тұқымқуалаушылықтың рөлі. Жасушаның жалпы патологиясы. Зақымдану морфологиясы. Дистрофия, жіктеу. Морфологиялық көріністер мен нәтижелер. Некроз. Қан айналымының бұзылуы. Қабыну туралы жалпы ілім. Аллергия. Заталмасудың бұзылуы. Инфекциялық процестің патофизиологиясы. Онкопатология.

    Несиелер - 3
  • Бос парезі бар науқастарды реабилитациялауда кинезитерапияның рөлі

    Жедел және қалдық кезеңдердегі бос парезі бар науқастардағы кинезитерапияның ерекшеліктері

    Несиелер - 5
  • Емдік дене шынықтырудың заманауи әдістері"

    Терапиялық дене шынықтырудың заманауи әдістері. Ауруханада, емханада, емдік-дене шынықтыру емханасында, оңалту орталығында заманауи емдік дене шынықтыру әдістерін қолдану. Физиотерапияның заманауи әдістерінің құралдары мен формалары.

    Несиелер - 4
  • Геронтология және педиатриядағы кинезитерапияның негіздері

    Ғылыми және практикалық пән, физикалық мәдениет құралдарын әртүрлі ауруларды емдеу, реабилитация және профилактика үшін қолданудың теориялық негіздері мен әдістерін зерттейді, геронтология және педиатрия саласында. Пән осы жас кезеңдерінде кинезитерапияның негізгі принциптері, әдістері және құралдарын қарастырады.

    Несиелер - 5
  • Жалпы хирургия

    Ауру түрлері. Хирургияның негізгі түсініктерін оқу. Балалар мен ересектердегі диагностика мен емдеудің жалпы принциптері талқыланады. Ауруханаға дейінгі кезеңде хирургиялық көмекті ұйымдастырудың жалпы принциптері. Науқасты тексеру және емдеу әдістері.

    Несиелер - 3
  • Травматология және ортопедия негіздері

    Жарақаттар мен аурулардың түрлері. Травматологияның негізгі түсініктерін оқу. Балалар мен ересектердегі тірек-қимыл аппаратының диагностикасы мен емдеуінің жалпы принциптері талқыланады. Протездеуден кейінгі науқастардың ерекшеліктері. Ортотика, принциптері, түрлері, мақсаты.

    Несиелер - 4
  • Кинезитерапияның негіздері

    Дене тәрбиесін әртүрлі ауруларды емдеу, сауықтыру және алдын алу үшін қолданудың теориялық негіздері мен әдістерін зерттейтін ғылыми-практикалық пән. Пән кинезитерапияның негізгі принциптерін, әдістерін және құралдарын қарастырады.

    Несиелер - 5
  • Дәлелді медицина негіздері

    Дәлелді медицинаны дамытудың әлемдік тәжірибесі (ДМ). ТМД елдері мен Қазақстанның клиникалық тәжірибесінде ДМ. ДМ-дағы ғылыми зерттеулердің иерархиясы. Дәлелді денсаулық сақтау. Дәлелді менеджмент. Кинезитерапиядағы дәлелді медицина.

    Несиелер - 3
  • Алғашқы медициналық көмек

    Алғашқы медициналық көмек көрсету негіздері. Өмірге қауіпті жағдайларда. Диагностика және көмек.

    Несиелер - 4
  • Медициналық оңалту

    Медициналық оңалтудың тарихы, мақсаты, міндеттері. Мультидисциплинарлық команда, оңалту әлеуеті, оңалту болжамытуралытүсінік. Әр түрлі аурулардағы оңалту шараларыныңкезеңдері. Стационарлық оңалту. Санаторлық оңалту. Амбулаториялық-емханалық оңалту.

    Несиелер - 5
  • Денсаулық жағдайын клиникалық бағалау және негізгі мейірбике ісі

    Теория негіздерін меңгеру және науқастарға күтім жасау дағдыларын үйрету; ауырсынуды бағалау, балалық шақтың ересек адамнан айырмашылығы, терінің күйін бағалау, құлау қаупін анықтау және оларды түсіндіру студенттердің мейірбикенің кәсіби шеберлігін меңгеру, мейірбикелік көмек көрсетудің ғылыми әдісі ретінде мейірбикелік процесті меңгеру деңгейінде меңгеру.

    Несиелер - 4
  • Фармакология негіздері

    Дәрілік заттардың фармакодинамикасының және фармакокинетикасының жалпы принциптері туралы түсінік. Кинезитерапиялық тәжірибеде дәрілік заттарды қолдануды үйрету

    Несиелер - 3
  • Педиатрия негіздері

    Педиатрия-бұл балалық шақтағы аурулардың себептерін, диагноз қою әдістерін, емдеу және алдын-алу әдістерін зерттейтін медициналық пәндердің толық кешені. "Педиатрия негіздері" пәнін оқу кез-келген деңгейдегі болашақ медицина қызметкерлері үшін өте маңызды, олар өз бетінше жұмыс жасау кезінде балаларға медициналық қызмет көрсетуді ұйымдастырушылар бола алады, алдын-алу жұмыстарын, соның ішінде инфекция ошағында да жүргізе алады. Нозологиялық нысандарды қамтитын пән бағдарламасы педиатрия саласындағы заманауи жетістіктерді көрсетеді. Қазіргі заманғы медицинаның профилактикалық бағыты педиатрияның басым рөлін айқындайды. Қазіргі медицинаның көптеген проблемаларын жас аспектісінде қарау керек. Болашақ мамандарға балалар ауруларын ерте тану және емдеу туралы білім қажет.

    Несиелер - 3
  • Кинезитерапиялық тәжірибедегі пациенттің қауіпсіздігі

    Кинезитерапиядағы пациент қауіпсіздігінің негізгі принциптері, халықаралық стандарттарға сәйкес медициналық қызметкерлер мен пациенттердің құқықтары мен міндеттері. Қауіпсіз көтеру, жылжыту, науқасты тамақтандыру және науқасты күту принциптері. Пациенттер мен олардың туыстары үшін қауіпсіздік қағидаларына оқыту. Қауіпсіз медициналық ортаның сақталуын бақылау.

    Несиелер - 3
  • Хирургиялық тәжірибедегі кинезитерапия

    Медициналық оңалту негіздері, хирургиялық практикада әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын оңалту іс-шараларының негізгі әдістері, ҚР емдеу мекемелерінде оңалту процесін реттеу және ұйымдастыру қағидаттары.

    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ ҚҰЗЫРЕТТЕР: Кинезитерапевттың кәсіби қызметінің әртүрлі түрлерінде жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық), медициналық-биологиялық және клиникалық ғылымдар саласындағы білімді пайдалану.
  • ТҰЛҒАЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ДАМУЫ: үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау, өмір бойыөзін-өзі бағалау және оқыту негізінде медициналық қызмет көрсету сапасын үнемі жақсарту үшін қажеттіқасиеттерді көрсету.
  • КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАР: пациенттермен, әріптестермен, мультидисциплинарлық команда мүшелерімен, пациенттердің туыстарымен, оңалтудың барлық кезеңдерінде пациентке медициналық және әлеуметтік көмек көрсететін персоналмен және/немесе адамдармен, халықтың әртүрлі әлеуметтік топтарының өкілдеріменқарым-қатынас жасау дағдыларын көрсету,командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, ымыраға келу, өз пікірін ұжымның, мультидисциплинарлық команда мүшелерінің пікірімен келісу дағдылары,жаңа шешімдерді ұсынады.
  • ҰЙЫМДЫҚ-БАСҚАРУШЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТІ: мультидисциплинарлық команданың жұмысын, оқыту ортасын және медициналық/оңалту көмегін көрсету жүйесін жақсартатын көшбасшылық қасиеттерді көрсету.
  • ПАЦИЕНТТЕРГЕ КЕҢЕС БЕРУ: пациенттің жұмысы мен тұрмыс жағдайы, зиянды әдеттер (темекі шегу, алкогольді ішу, психотроптық препараттар және т.б.), кәсіптік қауіптер туралы толық ақпаратпен шағымдарды және өмірі мен ауруының толық тарихын жинау, қоршаған ортаны жеңілдететін факторлар мен кедергілерді анықтау, сондай-ақ Қызмет ету, мүгедектік және денсаулықтың халықаралық классификациясы (ICF) сәйкес бұзылған функцияларды қалпына келтіру үшін маңызды жеке факторлар; пациентті тексеруді, пациенттің функционалдық қабілеттерін кешенді бағалауды халықаралық жұмыс классификациясына сәйкес жүргізу, оңалту әлеуетін айқындау, оңалтудың ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді мақсаттарын айқындау, кинезитерапия әдістері мен құралдарын тағайындау және таңдау; медициналық құжаттарды ресімдеу, әртүрлі жастағы пациенттерді немесе олардың заңды өкілін іс-шаралар туралы хабардар ету.
  • КЛИНИКАЛЫҚ БЕЛГІЛЕРДІ БАҒАЛАУ: аурулар және (немесе) жағдайлар кезінде, сондай-ақ жедел жағдайларда, хирургиялық араласулар мен жарақаттардан кейін адам ағзасының функциялары мен құрылымдарының бұзылуын және өмірлік белсенділіктің кейінгі шектеулерін анықтау мақсатында диагностикалық шараларды жүргізу және мультидисциплинарлық топтың мамандарымен бірге жұмыс істеу қабілетінің, мүгедектіктің және денсаулығының шектеулерінің халықаралық классификациясына негізделген оңалту диагностикасы.
  • ШҰҒЫЛ МЕДИЦИНАЛЫҚ КӨМЕК КӨРСЕТУ: өмірге қауіп төндіретін жағдайларда әртүрлі жастағы пациенттерге дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсету, сондай-ақ халыққа төтенше жағдайларда, эпидемиялар мен жаппай қырып-жою ошақтарында әртүрлі жастағы пациенттерге алғашқы және шұғыл медициналық көмек көрсету.
  • ЕМДЕУ: дене функциялары мен құрылымдары бұзылған және жарақаттарға, ауруларға және (немесе) жағдайларға байланысты белсенділігі мен қатысуы шектелген науқастар үшін кинезитерапияны қолдана отырып, медициналық оңалтудың жеке бағдарламасын (IPMR) қалыптастыру және енгізу, оңалтудың тиімділігін бағалау IPMR шеңберінде жүзеге асырылатын шаралар; диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларына сәйкес оңалту қызметтерінің бөлігі ретінде әртүрлі жастағы аурулары бар науқастарға кинезитерапиялық көмек көрсету; оңалтудың әртүрлі кезеңдерінде жеке, арнайы кинезитерапиялық әдістерді қолдану; таразыларды пайдалана отырып, оңалтудың тиімділігін бағалау және қажет болған жағдайда оңалту еміне түзетулер енгізу.
  • МАНИПУЛЯЦИЯЛАР ӨТКІЗУ: әр түрлі қозғалыс қиындықтарында ОЖЖ және АНС, бұлшықет тонусын функционалды тестілеуді жүргізу; жүрек-қан тамырлары, тыныс алу жүйелерін функционалдық тестілеуді жүргізу; тірек-қимыл аппаратының бұзылуын диагностикалау; оңалтудың техникалық көмекші құралдарын пайдалану; арқа бұлшықеттеріне арналған тренажерларда жаттығуларды таңдау және жүргізу (гиперэкстенция, алдыңғы тарту, жоғарыдан тарту, ілмектен тарту); кеуде (отырғанда алға басу, "көбелек", "пуловер" жаттығуы); іш қуысы (денені жатып бүгу," дағдарыс", денені көлбеу көтеру аяқтар (аяқты басу, жамбас буындарының кеңеюі, жіліншіктің бүгілуі, аддукция және жамбас ұрлау); статикалық, травматикалық, туа біткен, рахит жалпақ аяқты емдеуге арналған кинезитерапиялық процедураларды жүргізу; жамбас, тізе және тобық буындарының жарақаттары кезінде кинезитерапиялық процедураларды орындау; позаның әртүрлі түрлерінде кинезитерапиялық процедураларды жүргізу; тірек-қимыл аппаратының зақымдануы мен зақымдануын кешенді емдеуде физиотерапевтік процедураларды жүргізу.
  • ЭТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ҚҰҚЫҚТЫҚ ҚАҒИДАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ: дәрігерлік этика ережелері, құпия ақпаратпен жұмыс істеу бойынша заңдар мен нормативтік құқықтық актілер; дәрігерлік құпияны сақтау.
  • ПАЦИЕНТ АУРУЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК АСПЕКТІЛЕРІН БАҒАЛАУ: пациенттердің денсаулығы мен өмір сапасына әсер ететін психологиялық және әлеуметтік факторларды ескеру, әртүрлі жағдайлар мен аурулар кезінде әртүрлі жастағы пациенттерге психоэмоционалдық қолдау көрсету.
  • АҚПАРАТ ПЕН АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ: пациенттердің медициналық құжаттамасының деректерін талдау және мониторингілеу және ұсынылатын медициналық қызметтердің сапасын жақсарту үшін практикалық қызметте ақпараттық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.
  • ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУЛЕР ЖҮРГІЗУ ДАҒДЫЛАРЫ: ақпараттық деректер базасында ақпаратты тиімді іздеуді жүзеге асыру, ғылыми деректерге талдау жүргізу және зерттеу және талдау тәсілін көрсету. Пациенттердің денсаулығына байланысты ғылыми зерттеулерге негізделген деректерді бағалау және ассимиляциялау.
  • САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН НАСИХАТТАУ: халық арасында профилактикалық іс-шаралар жүргізу, Халықпен санитарлық-ағарту жұмыстарын жүргізу.
Top