Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02189 Сән және костюм дизайны в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән бакалавриаттан кейінгі келесі білім беру сатысы болып табылады және кәсіби шет тілін меңгеруді мақсат етеді. Пән магистранттардың кәсіби шеттілдік дереккөздермен жұмыс жасау дағдысын жетілдіру арқылы білім бағдарламасының өзге пәндерін меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар шетел тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдана отырып, халықаралық кәсіби ортаға біріктіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Курс магистранттарды жоғары білім педагогикасының жалпы мәселелерімен таныстыра отырып, жоғары білім педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін, қазіргі заманғы талдау технологияларымен, жоғары оқу орнындағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру мен оның мазмұнын айқындайтын концептуалды мәселелерді қарастырады, жоғары мектептегі білім беру және тәрбие үдерісін ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі үрдістерімен, оқыту мен тәрбиелеудің дәстүрлі және инновациялық технологияларымен таныстырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнердегі сыни ойлаудың әдістері мен құралдары

    Пән магистратураның ғылыми-педагогикалық және бейіндік бағыттағы барлық білім беру бағдарламаларының магистранттарына арналған және рационалды аналитикалық ойлауды қалыптастыруға әрі дамытуға бағытталған. Оқу барысында магистранттар қазіргі заманғы сыни ойлаудың теориялық және практикалық тәсілдерінің өнердегі өзара әрекеттесуін меңгеруі тиіс. Оның ішінде: зерттеудің ғылыми нысандарын бағалау, таңдау және құрылымдау, өз ойларын негіздеу және дәйекті түрде ұсыну, дәлелді пікірталас жүргізу, ақпарат көздерін таңдау және пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру үдерісіне сандық технологияларды интеграциялау

    Курс қашықтан оқыту жүйелерінен, вебинарлардан, оқу курстарынан, онлайн сабақтарды өткізуге, қашықтықтан тапсыруға және емтихан тапсыруға арналған кешеннен тұратын аппараттық-бағдарламалық кешен болып табылады. Пәннің мақсаты – оқу процесіне тән барлық құрамдас бөліктерді көрсететін қашықтықтағы білім алушы мен оқытушының өзара әрекетін жоспарлау және дамыту. Пән әртүрлі цифрлық платформалар мен мазмұнды пайдалана отырып, цифрлық оқыту орталарында курстарды жоспарлауға және дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курс магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясы қалыптасуының өзекті мәселелерімен, ғылыми қызметтің қағидалары және әдістерімен, мәдениет динамикасындағы ғылымның құрылымымен және даму модельдерімен, ғылыми революциямен, ғылымның эмпирикалық және теориялық деңгейлерімен және т.б. таныстырады. Курс ғылыми-философиялық білімді мәдениеттің шекаралас салаларымен (дін, ғылым, көркем шығармашылық) түйісетін нүктесін айқындап, заманауи ғылым философиясының, нақтырақ өнертанудың өзекті мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дизайн білім берудегі инновациялық технологиялар мен құралдар

    Пән заманауи инновациялық тенденцияларды, технологиялар мен дизайндық білім беру саласында қолданылатын құралдарды тереңдетіп оқытуды ұсынады. Дәрістер мен семинарлар арқылы қатысушылар негізгі ұғымдардан бастап интерактивті мазмұнды жасау бағдарламалық құралына, жасанды интеллект пен виртуалды шындыққа дейінгі озық технологияларды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Курс басқару психологиясы мен ұйымдастырушылық психологияның аспектілерін ашады, басқарушылық қызметтің психологиялық құрылымының мазмұны туралы түсінік береді және маманның психологиялық мәдениетін арттыруға ықпал етеді, сонымен қатар басқару шешімдерін қабылдау кезінде этикалық, әлеуметтік жауапкершілік пен салдарларды түсінетін жоғары білікті мамандарды даярлауда басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайы мен ерекшеліктерін зерттеу мен талдаудағы ғылыми негізді қамтамасыз етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Art және жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты жасанды интеллект негізі ретінде нейрондық желі модельдеріне жүйелі түрде шолу жасау, оларды ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін, әсіресе шығармашылық білім беру бағдарламалары үшін қолдану жолдарын зерттеу және меңгеру. Пәннің міндеттері биологиялық және жасанды нейрондық желілердің заманауи үлгілерін зерттеу; ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін нейрондық желі модельдерін пайдалану әдістерін әзірлеу, кеңістік-уақыттық мәліметтердің үлкен көлемін, нейрондық желіні өңдеу әдістерін қолдану технологияларын әзірлеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Костюм дизайнын оқытудың әдіснамалық тұжырымдамалары

    Курс педагогика бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруға және бейнелеу өнері мен дизайн саласындағы арнайы пәндерді оқытуға бағытталған. Педагогика әдістері, оқыту әдістері, оның ішінде жаңашылдары, оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері, оқу-әдістемелік құжаттамаларды дайындау, техникалық оқыту құралдарын пайдалану жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнер саласындағы жобаларды басқару

    Курстың мақсаты білім алушыларда мәдениет және өнер саласындағы бағдарламалар мен жобаларды басқаруға қатысуға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Курс жобаны құру ресурстарымен, ережелерімен, қағидаттарымен, өнер саласындағы жобаларға қатысу және басқару шарттарымен, жобалау қызметінің технологиясымен, әдістері және құралдарымен, өнер саласындағы жобаларды басқарудың практикалық дағдыларын игерумен таныстырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел басылымдарына ғылыми мақалалар жариялаудың технологиялары мен әдістері

    Бұл курс ғылыми жарияланымдар авторларына көмек ретінде әзірленді және Web of Science және Scopus халықаралық ғылымометриялық дерекқорларда индекстелетін шетелдік журналдарда жариялау үшін ғылыми мақалаларды дайындау бойынша негізгі талаптардың сипаттамасын қамтиды; қолжазбаларды жариялауға дайындау кезінде негізгі ережелердің қысқаша сипаттамасы беріледі; әдістемелік нұсқаулықтар мен олардың қосымшаларын қолдана отырып, мақсатты журналдарды таңдау бойынша құралдар жинағы және нұсқаулар берілген

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бейнелеу өнеріндегі көркемдік стильдің эстетикасы

    Пән эстетиканы тарих пен өнер теориясының семантикалық тұжырымдамасы ретінде зерттеуге бағытталған. Дәуірлердің мәдени кодтары өнердің фундаменталды императиві ретінде "көркемдік стильде" шоғырланады. Пән аясында жалпы мәдени парадигмамен біріктірілген әр түрлі өнер түрлерінің синтезі мен стиль жасалым мәселелері қарастырылады. Хронологиялық және концептуалды дискурста әлемдік өнердің негізгі көркемдік стильдері қарастырылады: роман стилі, готика, ренессанс, барокко, рококо, классицизм, романтизм, заманауи. Бейнелеу өнеріндегі "стиль" және "бағыт" ұғымдарын саралау жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің тұжырымдамасы

    Курстың негізгі идеясы магистрлік диссертация жазу кезінде қолданылатын ғылыми-танымдық қызметтің негізгі категорияларымен таныстыру болып табылады. Сонымен қатар, курста маңызды теориялық және әдіснамалық тұжырымдамаларға, ғылымды дамытудың нақты модельдеріне, әдіснамалық принциптер мен құрылымдарға, өзіндік ғылыми зерттеулердің құрылымына, мазмұнына және нәтижелерін жобалауға ерекше назар аударылады. Білім алушыларды зерттеуде қойылған мақсаттар мен міндеттерді ашуға мүмкіндік беретін негізгі ғылыми әдістермен таныстыру маңызды орын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өнердегі креативті ойлау

    Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға шығармашылық үшін кеңістік беру, шығармашылық әлеуетін ашу мүмкіндіктері үшін бағыт пен ережелер белгілеу. Курс барысында білім алушылар бизнес, ғылым, мәдениет, өнер, саясат сияқты барлық динамикалық өмірлік салаларда өздерінің стандарттан тыс ойлау дағдыларын жинақтайды және өзектендіреді. Курс барысында білім алушы креативті ойлауды әр түрлі білімнің бірігуінің энергетикалық өнімі ретінде анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Креативті қызметтегі маркетингтік стратегиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда креативті маркетингтің заманауи тұжырымдамасының мәні мен маңыздылығы туралы түсінік, маркетингтік стратегияларды қалыптастыруда қажетті базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс креативті салалардың заңдылықтары мен трендтері контекстінде жалпы қабылданған маркетинг жүйесін талдайды. Маркетингтің барлық шарттары-ұсынылатын өнімнің сапасы, оның бағасы, жарнама, маркетингтік төрттік арт-менеджмент заңдылықтарын ескере отырып түзетіледі, талданады және жүйеленеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өнертану методологиясы және заманауи гуманитарлық зерттеулердің жаңаша тәсілдері

    Курс антикалық дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі өнертану тарихын зерттеуден тұрады. Магистранттар өнертануды дамыту үрдісінің біртұтас синхронды көрінісіне, өнер тарихының белгілі мектептері мен концепциялары туралы түсінігіне, өнер тарихы мен теориясы тұрғысынан көркем шығармалардың бейнелік мазмұны мен мәнерлілік құралдарын талдай білуге машықтанады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасындағы киім дизайны және сән индустриясы

    Пән Қазақстан Республикасындағы киім дизайнының тарихы мен қазіргі жағдайы туралы білім кешенін құрайды. Қазақ киім үлгісінің дамуының тарихи кезеңдері мен қазақ киім дизайнерлерінің шығармашылығы, жеңіл өнеркәсіп кәсіпорындарының қызметі қарастырылады. Пән диссертациялық зерттеудің ерекшеліктеріне сәйкес дәрістер мен семинарларды, ғылыми зерттеулерді және тапсырмаларды орындауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи сән мен дизайнның теориялық тұжырымдамары

    Дәрістер мен семинарлар барысында қазіргі заманғы костюмдер дизайны мен вестиментарлы сәннің іргелі тұжырымдамалары, дизайнның қазіргі теориялық ережелері, оның ішінде анықтамалары, философиялық негіздері, концептуалды бағыттары, костюмнің семантикасы мен семиотикасы, шығармашылық ізденіс әдістері, көркем бейнені қалыптастыру жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем сынның өзекті мәселелері

    Қазіргі өнертану ғылымында көркемдік сын өнердің теориясы мен практикасы мәселелерін біріктіретін танымның маңызды құралы мен әдісі болып табылады. Курс аясында өзекті өнердің ерекшеліктері мен ерекшеліктері, оның терминологиясы, әдіснамасы, даму стратегиялары қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шығармашылық психологиясы

    Курс өнер туындыларын қабылдау және түсіну процесінің заңдылықтарын зерттейді, шығармашылық әрекетке жауапты жеке құрамдас бөліктерді зерттеу арқылы шығармашылық тұлғаның психикалық әрекетінің ерекшеліктерін, шығармашылық ұғымын және шығармашылық ойлаудың әртүрлі деңгейлерін зерттейді, шығармашылық психологиясы саласындағы ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне ықпал ететін теориялық білімді, шығармашыл тұлғаның құрылымын қалыптастырады, шығармашыл тұлғаны қалыптастырудың психологиялық процестерін, шығармашылық психологияның қазіргі заманғы мәселелері мен даму перспективаларын ашады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнертану контекстіндегі көркем сын

    Курс ХХ ғасырдың маңызды сыни мәтіндерімен, олардың мазмұнымен және бағдарламаларымен таныстырады, соның негізінде магистрант көркем сынның жұмыс істеу заңдылықтары мен принциптерін; аннотацияны, кейіпкердің портретін, рецензияны, сыни мақалаларды, жалпылама шолу жасау әдістемесін; шығармаларды, көрмені, топтар мен бағыттардың қызметін бағалауды; теориялық категорияларға негізделе отырып өз бағалауларын негіздеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Костюм этнодизайнының әдіснамасы

    Пән костюмдер этнодизайнының концепциялары шеңберінде костюм дизайнын жобалау әдістері мен принциптерінің кең ауқымын зерттеуге арналған. Қазіргі дизайн тәжірибесінде қолданылатын дәстүрлі костюм элементтері зерттеледі. Пән бойынша диссертациялық зерттеудің ерекшелігіне сәйкес дәрістер мен семинарлар, ғылыми зерттеулер мен тапсырмаларды орындау қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлемдік өнердің мәдени ландшафттары

    Семиотикалық белгілер жүйесі ретінде көркемдік тұжырымдамалардың, әдістердің, олардың дамуы мен эволюциясы контекстінде әлемдік өнер тарихын зерттеуді қорытындылайтын барлық шығармашылық білім беру бағдарламаларына арналған жалпы курс. Курсты оқу барысында білім алушылар уақыттың жалпы философиясымен, дәуірдің идеалдары мен құндылықтарымен көркемдік процестердің үздіксіздігі туралы түсінік алады. Уақыт пен кеңістіктегі әмбебап өнер тілін түсіну мәселесі ретінде әр дәуірдің өзекті тақырыптарын бейнелейтін идеялардың, бейнелердің, символдардың семантикасы мен синкретикасы сияқты мәселелер қозғалады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сән мен костюмнің әлеуметтік-психологиялық аспектілері

    Жеке тұлғаның сәні мен әлеуметтік мінез-құлқы, сән костюм өзгерістерінің реттеушісі, киім өзгерістерінің циклдік сипаты, аксиология, психосоматикалық негіздер, гендерлік сәйкестендіру, мотивация, мінез-құлықтың әлеуметтік нормалары, мәртебелік-рөлдік қатынастар, костюмнің даралығы, стилі мен имиджі, сәнді болжау ретінде қарастырылады. Пән бойынша диссертациялық зерттеудің ерекшелігіне сәйкес дәрістер мен семинарлар, ғылыми зерттеулер мен тапсырмаларды орындау қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи костюм дизайнындағы инновациялық технологиялар

    Дәрістер барысында заманауи костюмдер дизайнындағы цифрландыру процестері, сән индустриясына инновациялық технологияларды енгізу жолдары мен әдістері қарастырылады. Пәннің практикалық бөлімі Clo3D/Marvelous Designer инновациялық 3D графикалық бағдарламасын және оны тәжірибелік киім үлгілерін жобалауда, шығармашылық және ғылыми жобаларды құруда қолдану принциптерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Костюмді жобалаудың эксперименталдық әдістері

    Деконструкция, трансформация инверсиясы, кинематика, бионика, модульдік жобалау және т.б. өзекті әдістері қарастырылады. Киім заманауи дизайны туындыларының үлгілерін өнертанушылық талдау дағдылары қалыптасады. Пән лекцияларды, тәжірибелік сабақтарды және жобамен жұмысты қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өнер психологиясы

    Курс магистранттардың теориялық және практикалық дайындауға бағытталған; өнер психологиясының әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін ашады, өнер психологиясына қатысты психологиялық ғылымның негізгі мәселелерін жарықтандырады, маманның жеке және кәсіби дамуындағы өнер психологиясын зерттеудің маңыздылығын талдайды, өнер тілінің адам тұлғасының дамуына әсері туралы білімді, ұйымдастыру мен шығармашылық процесінің нақты психологиялық негіздері мен көркемдік қабылдауын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі контекстегі әлемдік өнердің көркемдік түсініктері

    Ұсынылған пән аясында өнер теориясы мен тарихының тұжырымдамалық мәселелері қарастырылады. Салыстырмалы көзқарас, ауқымды тарихи дискурс әлемдік өнер эволюциясының заңдылықтарын құрылымдауға, көркем образдардың хронологиялық және географиялық контекстпен байланысын түсінуге мүмкіндік береді. Өнер тарихы бір-бірімен және дәуір контексімен байланысты көркем ұғымдардың проблемасы ретінде, ал өнер біртұтас көркемдік кеңістік ретінде қарастырылатын болады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Өнер саласындағы жобаларды басқаруға қабілетті
  • Заманауи вестиментарлық сән және киім дизайны теориясы мен әдістемесі саласындағы білімді практикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде қолдануға дайын
  • Өзінің ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін қорытындылау, бағалау және таныстыруға қабілетті
  • Заманауи өнер мен костюм дизайнындағы үдерістерді түсіну және киім дизайны нысандарын өнертанулық талдауға қабілетті
  • Халықаралық стандарттардың талаптарына сәйкес ғылыми мақалаларды жариялау және табысты коммуникация үшін жеткілікті дәрежеде шетел тілін біледі
  • Тәжірибелік және ғылыми-зерттеу қызметінде жобалаудың инновациялық әдістері мен компьютерлік графика құралдарын қолдануға дайын
  • Тұлғаның интеллектуалдық және жалпы ғылыми деңгейін, психологиялық-педагогикалық және адамгершілік дамуын жетілдіруге қабілетті
  • Өнер саласының білім беру бағдарламалары бойынша мамандық бейініне сәйкес педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайын
Top