8D02108 Сәндік өнер в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлемдік және отандық бейнелеу және сәндік өнердің тарихы мен теориясы, сыны саласында да, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде де заманауи ғылыми – практикалық мәселелерді шеше алатын, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін жүзеге асыра алатын жоғары кәсіби маман даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 184
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D033 Бейнелеу өнері
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D021 Өнер
Пәндер
-
Өнер философиясы
Курс жалпы адамзат өнерінің, оның ішінде қазақ халқының өнерінің классикалық дамуының ең ірі, түйінді, тағдырлы кезеңдері негізінде өнер философиясын; өнердің белгілі бір түрінің өркендеу себептерін, эстетикалық, этикалық және философиялық білімдердің даму дәрежесі мен деңгейін; шығармашылықтың негізгі философиялық және эстетикалық мәселелерін шешуді; өнерді мәдени-тарихи құбылыс ретінде философиялық түсіну және бағалау мәселелерін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық хат
Курс аясында академиялық хаттың жанрлық әралуандығын, академиялық мәтіннің және оның құрамдас бөліктерін, академиялық хаттың жалпы қағидаттарын, жазбаша ғылыми мәтінді құрылымдаудың негізгі қағидаттарын; академиялық хаттың стилистикалық ерекшеліктерін, ғылыми мәтіннің жанрлары мен олардың ерекшеліктерін: ғылыми-танымал (дәрістер, мақалалар, очерктер); оқу-ғылыми (оқулықтар, әдістемелік құралдар, бағдарламалар); ғылыми-іскерлік (келісімшарттар, шығармашылық зертханалар нұсқаулықтарын); ғылыми-ақпараттық (патент, ақпараттық рефераттар, аннотациялар); ғылыми – анықтамалық (сөздіктер, энциклопедиялар, каталогтар анықтамалығы) қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мәдени антропология
Курс мәдени антропологияның пәнімен, принциптерімен, категорияларымен; әлеуметтік және мәдени антропологияның негізгі даму кезеңдерімен, мәдени антропологияның генезисі мәселесімен; әлеуметтік және мәдени антропологияның тарихы мен әдіснамасымен таныстырады; адамның мәнін және оның трансценденттік, экзистенциализм үрдістерін; шығармашылық үдерістегі сабақтастық мәселесін; трансцендентализмді мәдени-философиялық талдау тәсілі ретінде; антропологиялық константаны – трансцендентализмнің негізі және философиялау дәстүрі ретінде ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи өнер дизайны
Пән қазіргі заманғы бейнелеу өнерінің объектілерін эстетикалық, әлеуметтік-мәдени және ақпараттық сипаттамалары ғана емес, сонымен қатар интерьердің (тұрғын, әлеуметтік) құрамдас бөліктері ретінде әрекет ететін орта элементі ретінде қарастырады. Қазіргі заманғы кескіндеме-бұл жай ғана сюжеттік-графикалық кенеп емес, бұл коммерциялық дизайн принциптері бойынша жұмыс істейтін эмоционалды-сенсорлық жағдайларды жеткізуге арналған материал (үнемді, нарықта сұранысқа ие, интерьер кеңістігінің қажеттіліктеріне жауап береді, экономикалық тұрғыдан тиімді және т. б.)
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи өнердегі авторлық «бренд»
Қазақстанның қазіргі заманғы бейнелеу өнерінде "бренд" ұғымы қалыптасады, ол жас суретшілердің авторлық туындыларын өзін-өзі сәйкестендіру және танымал етудің жаңа нысанына айналады. Қазіргі заманғы кескіндеме брендингінің коммуникативті, тұтынушылық мәселелері қарастырылады, әлеуметтік, гуманитарлық және қолданбалы аспектілері бойынша қазақстандық және халықаралық деңгейде өзара іс-қимыл жасайды. Курс теориялық және эмпирикалық материалдарды жан-жақты тану арқылы өнер саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өнер семиотикасы
Курс классикалық семиотиканың теориялық және әдістемелік тәсілдерін тереңдетіп оқытуға негізделген; семиотиканың ғылым ретінде даму тарихының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, семиотикалық талдаудың негізгі әдістерімен, принциптерімен және тәртібімен таныстырады; семиотикалық сараптама әдістері, принциптері мен процедураларын, қазіргі заманауи семиотиканың (сонымен қатар нарратологияның) өнерді зерттеудегі семиотикалық көзқарасын, позициясын, семантиканың өнердегі мәні мен рөлін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақтың дәстүрлі өнерінің генезисі мен эволюциясы
Пәнді оқу барысында докторанттар дәстүрлі қазақ өнерінің генезисінде ғана емес, сонымен қатар синхронды және диахронды аспектілерде өнерді салыстырмалы талдау дағдыларын алады. Ежелгі заманнан қалыптасқан қазақ өнеріндегі петорглифтерден, таңбалардан, ою-өрнектерден стилдеудің графикалық ерекшелігі мен мәні қарастырылады.Образды ойлау мәдениеті қазақтың дәстүрлі мәдениетінің түп негізі екені туралы теориялық білім алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өнер креативтілігінің инвариантты негіздері
Курс эстетикалық категориялармен және негізгі проблемалармен, түрлі эстетикалық мектептердің өнер мен өнер туындыларын интерпретациялаудағы қолданатын амал-тәсілдер, құралдар және әдістерімен таныстырады. Көркем шығармашылық түрлерінің жүйесін, эстетикалық және көркемдік қызметтің арақатынасын ашады. Көркем шығармашылық процесін, эстетикалық және көркем құндылықтар жүйесін, олардың адам тіршілігіндегі рөлін қарастырады. Қоғам, өркениет, өнердегі эстетикалық проблемалардың көрінісі, адам мен өнер мәселелері, эстетиканың өзекті мәселелері туралы ақпарат береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Курс отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі теориялық ережелерін, технологияларын, операцияларын, практикалық әдістері ментәсілдерін; ғылыми зерттеу әдістері мен әдістемесін, ғылыми деректерді жинау және өңдеу әдістерін, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру принциптерін, қазіргі ғылымның әдіснамалық ерекшеліктерін, ғылым мен ғылыми зерттеулердің даму жолдарын, жалпы ғылыми, философиялық және арнайы әдістерді теория мен практикада қолдануды ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі дизайндағы сәндік-қолданбалы өнердің әдістемесі
Пән қазіргі замандағы дизайн мен сәндік қолданбалы өнердің өзіндік симбиозы туралы кең тынысты ақпарат береді. Ұсынылған пән аясында дизайнға арналған сәндік өнер теориясы мен әдістемелік мәселелері қарастырылады. Дизайнның маңызы үшін сәндік өнердің әдістемесі талданып жүйеленеді. Заманауи дизайн үшін сәндік-қолданбалы өнер саласында жобалық-шығармашылық және талдамалық зерттеулер жүргізудің әдіснамасын меңгереді. Кәсіби шығармашылығында сәндік-қолданбалы өнер туындысын дамытудың негізгі кезеңдер мен заманауи дизайн туралы білім алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлемдік мәдениеттегі стильдер мен парадигмалар: өнердегі әлем мен адам мәселесі (авторлық курс)
Курс докторанттардың пәнаралық диалог негізінде өнердегі үдерістерді талдауға жүйелі көзқарас дағдыларын белсендіреді: мәдениет антропологиясының қазіргі теориялары, эстетика, философия және өнер тарихы. Стилі, ағымы және басқа да замануи өнертанудың категориялық аппараты ұғымдарының өзекті түсіндірмелеріне ерекше назар аударылады. Курс адам мен әлем бейнесін диахрондық тұрғыда көрсету мәселесі толассыз тақырыпқа негізделген және көрнекі мысалдарға толы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өнер, визуалды антропология және қазіргі әлемнің құрылуы (авторлық курс)
Өнер мен визуалды антропологиядағы қазіргі әлемді құру теориясы мен әдіснамасы. Адамның қоршаған әлемдегі орны мен қатынасын анықтаудағы ғылыми бағыттардың тәжірибесі. Мәдени құбылыстарды ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен тәсілдері. Батыстық емес контексте өнерді анықтауда ғылыми мұраны сыни тұрғыдан пайымдау. «Өнер» антропологиясының басқа түрлеріне айналу тенденциялары. Қазіргі әлемді құрудағы адамның «биологиялық өзгерістерін» айқындау. Шығармашылық таным үлгілері және қиялға қарай жасалған эволюциялық қадам.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызмет барысында туындайтын күрделі міндеттерді тұжырымдау және шешу, ғылымды дамытудың тұжырымдамалары мен модельдерін меңгеру, шығармашылықтың философиялық-эстетикалық мәселелерін, теориялық-тұжырымдамалық факторларды талдау және өнер саласында жүргізілген ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жалпылау негізінде кешенді зерттеулерді жүйелеу
- Интеллектуалды және жалпы мәдени деңгейін өзектендіру
- Оқу бағдарламалары мен пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін, білім беру процесінің сапасын талдау мен бағалаудың заманауи әдістерін қалыптастыру
- Ғылыми-зерттеу мәселелерін анықтау, кәсіби ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті арттыруға ықпал ететін ғылыми зерттеулер процесін іске асыру
- Классикалық семиотика ұғымдарын, бейнелеу және сәндік өнер туындыларын семиотикалық талдаудың негізгі әдістері мен қағидаттарын нақтылау
- Көркем құбылыстарға жүйелі талдау, сәндік өнер туындыларының және бейнелеу өнері туындыларының басқа да түрлерінің сапасын бағалау саласындағы сараптаманы жүзеге асыру
- Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың негізгі теориялық-әдіснамалық негіздері мен қағидаттарын меңгеру, теориялық тұжырымдамаларды, семиотика мен өнер философиясының мәселелерін талдау
- Халықаралық стандарттарға сәйкес, табысты қарым-қатынас жасау және шолу жарияланымдарын, зерттеу бағытындағы ғылыми баяндамаларды, қазіргі жағдай мәселелерін жазу үшін шетел тілін меңгеру