Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02190 Дизайн в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Дизайнның жобалық пәндерін, көркем көрсету және әртүрлі сипаттағы қатынастардың визуальдық құралдарын оқыту машықтарын меңгерген, көркем-шығармашылық әрі жобалық-практикалық бағыттар салаларының ғылыми және педагогикалық потенциалы бар мамандар дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 122
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M035 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән бакалавриаттан кейінгі келесі білім беру сатысы болып табылады және кәсіби шет тілін меңгеруді мақсат етеді. Пән магистранттардың кәсіби шеттілдік дереккөздермен жұмыс жасау дағдысын жетілдіру арқылы білім бағдарламасының өзге пәндерін меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар шетел тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдана отырып, халықаралық кәсіби ортаға біріктіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Курс басқару психологиясы мен ұйымдастырушылық психологияның аспектілерін ашады, басқарушылық қызметтің психологиялық құрылымының мазмұны туралы түсінік береді және маманның психологиялық мәдениетін арттыруға ықпал етеді, сонымен қатар басқару шешімдерін қабылдау кезінде этикалық, әлеуметтік жауапкершілік пен салдарларды түсінетін жоғары білікті мамандарды даярлауда басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайы мен ерекшеліктерін зерттеу мен талдаудағы ғылыми негізді қамтамасыз етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру үдерісіне сандық технологияларды интеграциялау

    Курс қашықтан оқыту жүйелерінен, вебинарлардан, оқу курстарынан, онлайн сабақтарды өткізуге, қашықтықтан тапсыруға және емтихан тапсыруға арналған кешеннен тұратын аппараттық-бағдарламалық кешен болып табылады. Пәннің мақсаты – оқу процесіне тән барлық құрамдас бөліктерді көрсететін қашықтықтағы білім алушы мен оқытушының өзара әрекетін жоспарлау және дамыту. Пән әртүрлі цифрлық платформалар мен мазмұнды пайдалана отырып, цифрлық оқыту орталарында курстарды жоспарлауға және дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курс магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясы қалыптасуының өзекті мәселелерімен, ғылыми қызметтің қағидалары және әдістерімен, мәдениет динамикасындағы ғылымның құрылымымен және даму модельдерімен, ғылыми революциямен, ғылымның эмпирикалық және теориялық деңгейлерімен және т.б. таныстырады. Курс ғылыми-философиялық білімді мәдениеттің шекаралас салаларымен (дін, ғылым, көркем шығармашылық) түйісетін нүктесін айқындап, заманауи ғылым философиясының, нақтырақ өнертанудың өзекті мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дизайн-білім берудің әдіснамалық негізі

    Курс педагогика бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруға және бейнелеу өнері мен дизайн саласындағы арнайы пәндерді оқытуға бағытталған. Қазіргі педагогиканың қазіргі әдістері онлайн және офлайн оқыту форматтарында зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өнердегі сыни ойлаудың әдістері мен құралдары

    Пән магистратураның ғылыми-педагогикалық және бейіндік бағыттағы барлық білім беру бағдарламаларының магистранттарына арналған және рационалды аналитикалық ойлауды қалыптастыруға әрі дамытуға бағытталған. Оқу барысында магистранттар қазіргі заманғы сыни ойлаудың теориялық және практикалық тәсілдерінің өнердегі өзара әрекеттесуін меңгеруі тиіс. Оның ішінде: зерттеудің ғылыми нысандарын бағалау, таңдау және құрылымдау, өз ойларын негіздеу және дәйекті түрде ұсыну, дәлелді пікірталас жүргізу, ақпарат көздерін таңдау және пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Курс магистранттарды жоғары білім педагогикасының жалпы мәселелерімен таныстыра отырып, жоғары білім педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін, қазіргі заманғы талдау технологияларымен, жоғары оқу орнындағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру мен оның мазмұнын айқындайтын концептуалды мәселелерді қарастырады, жоғары мектептегі білім беру және тәрбие үдерісін ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі үрдістерімен, оқыту мен тәрбиелеудің дәстүрлі және инновациялық технологияларымен таныстырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Art және жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты жасанды интеллект негізі ретінде нейрондық желі модельдеріне жүйелі түрде шолу жасау, оларды ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін, әсіресе шығармашылық білім беру бағдарламалары үшін қолдану жолдарын зерттеу және меңгеру. Пәннің міндеттері биологиялық және жасанды нейрондық желілердің заманауи үлгілерін зерттеу; ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін нейрондық желі модельдерін пайдалану әдістерін әзірлеу, кеңістік-уақыттық мәліметтердің үлкен көлемін, нейрондық желіні өңдеу әдістерін қолдану технологияларын әзірлеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайнның концептуалды негізі

    Курс концептуалды дизайнды заманауи өнердің өзекті өмір нысаны ретінде қарастырады, таным және іске асыру технологиясы негізгі әдістерді бағыттар бойынша түсінуді, көркемдік-шығармашылық, жобалық, ақпараттық-коммуникативтік, өндірістік-технологиялық, сараптамалық-консультациялық, сондай-ақ дизайнның, арт-дизайнның тұжырымдамалық негізінің инновациялық саласын тұжырымдамалауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Креативті қызметтегі маркетингтік стратегиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда креативті маркетингтің заманауи тұжырымдамасының мәні мен маңыздылығы туралы түсінік, маркетингтік стратегияларды қалыптастыруда қажетті базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс креативті салалардың заңдылықтары мен трендтері контекстінде жалпы қабылданған маркетинг жүйесін талдайды. Маркетингтің барлық шарттары-ұсынылатын өнімнің сапасы, оның бағасы, жарнама, маркетингтік төрттік арт-менеджмент заңдылықтарын ескере отырып түзетіледі, талданады және жүйеленеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеудің тұжырымдамасы

    Курстың негізгі идеясы магистрлік диссертация жазу кезінде қолданылатын ғылыми-танымдық қызметтің негізгі категорияларымен таныстыру болып табылады. Сонымен қатар, курста маңызды теориялық және әдіснамалық тұжырымдамаларға, ғылымды дамытудың нақты модельдеріне, әдіснамалық принциптер мен құрылымдарға, өзіндік ғылыми зерттеулердің құрылымына, мазмұнына және нәтижелерін жобалауға ерекше назар аударылады. Білім алушыларды зерттеуде қойылған мақсаттар мен міндеттерді ашуға мүмкіндік беретін негізгі ғылыми әдістермен таныстыру маңызды орын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өнертану методологиясы және заманауи гуманитарлық зерттеулердің жаңаша тәсілдері

    Курс антикалық дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі өнертану тарихын зерттеуден тұрады. Магистранттар өнертануды дамыту үрдісінің біртұтас синхронды көрінісіне, өнер тарихының белгілі мектептері мен концепциялары туралы түсінігіне, өнер тарихы мен теориясы тұрғысынан көркем шығармалардың бейнелік мазмұны мен мәнерлілік құралдарын талдай білуге машықтанады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнер саласындағы жобаларды басқару

    Курстың мақсаты білім алушыларда мәдениет және өнер саласындағы бағдарламалар мен жобаларды басқаруға қатысуға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Курс жобаны құру ресурстарымен, ережелерімен, қағидаттарымен, өнер саласындағы жобаларға қатысу және басқару шарттарымен, жобалау қызметінің технологиясымен, әдістері және құралдарымен, өнер саласындағы жобаларды басқарудың практикалық дағдыларын игерумен таныстырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел басылымдарына ғылыми мақалалар жариялаудың технологиялары мен әдістері

    Бұл курс ғылыми жарияланымдар авторларына көмек ретінде әзірленді және Web of Science және Scopus халықаралық ғылымометриялық дерекқорларда индекстелетін шетелдік журналдарда жариялау үшін ғылыми мақалаларды дайындау бойынша негізгі талаптардың сипаттамасын қамтиды; қолжазбаларды жариялауға дайындау кезінде негізгі ережелердің қысқаша сипаттамасы беріледі; әдістемелік нұсқаулықтар мен олардың қосымшаларын қолдана отырып, мақсатты журналдарды таңдау бойынша құралдар жинағы және нұсқаулар берілген

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өнердегі креативті ойлау

    Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға шығармашылық үшін кеңістік беру, шығармашылық әлеуетін ашу мүмкіндіктері үшін бағыт пен ережелер белгілеу. Курс барысында білім алушылар бизнес, ғылым, мәдениет, өнер, саясат сияқты барлық динамикалық өмірлік салаларда өздерінің стандарттан тыс ойлау дағдыларын жинақтайды және өзектендіреді. Курс барысында білім алушы креативті ойлауды әр түрлі білімнің бірігуінің энергетикалық өнімі ретінде анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бейнелеу өнеріндегі көркемдік стильдің эстетикасы

    Пән эстетиканы тарих пен өнер теориясының семантикалық тұжырымдамасы ретінде зерттеуге бағытталған. Дәуірлердің мәдени кодтары өнердің фундаменталды императиві ретінде "көркемдік стильде" шоғырланады. Пән аясында жалпы мәдени парадигмамен біріктірілген әр түрлі өнер түрлерінің синтезі мен стиль жасалым мәселелері қарастырылады. Хронологиялық және концептуалды дискурста әлемдік өнердің негізгі көркемдік стильдері қарастырылады: роман стилі, готика, ренессанс, барокко, рококо, классицизм, романтизм, заманауи. Бейнелеу өнеріндегі "стиль" және "бағыт" ұғымдарын саралау жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дизайн объектілерін ғылыми-эксперименталды жобалау

    Курс ғылыми-техникалық жетістіктердің жобалау объектілерін жобалау процесіне әсерін зерттейді. Жоба алдындағы процестің де, түпкілікті нәтиженің де мүмкіндіктерін кеңейтетін күрделі жүйелер мен тәсілдер қарастырылады. Жоба алдындағы зерттеулерге негізделген болжамдарды жобалау; эксперименттерді жоспарлау, жобалық ұсыныстардың техникалық негіздемесін ескере отырып, жобаның шешімдерін синтездеу дағдылары қалыптасады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жобалау ісінің философиясы

    Курс дизайн объектілерінің көркем-мәдени және философиялық негіздерін зерттеу принципі бойынша қалыптастырылған. Дизайнерлік мамандықтың құндылық бағыттары, әр жобаланар заттың мағыналық ерекшеліктері, интерьердің сәндік элементтерінің «мәдени жүктемелері» зерттеледі. Білім алушыларға заттардың ішкі мәнін, олардың ортадағы және әртүрлі мәдени аумақ адамдары өміріндегі орнын, кеңістік түзуде көрініс табатын пішіндік белгілерді және т. б. талдап-тексеруге мүмкіндік беріледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнер психологиясы

    Курс магистранттардың теориялық және практикалық дайындауға бағытталған; өнер психологиясының әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін ашады, өнер психологиясына қатысты психологиялық ғылымның негізгі мәселелерін жарықтандырады, маманның жеке және кәсіби дамуындағы өнер психологиясын зерттеудің маңыздылығын талдайды, өнер тілінің адам тұлғасының дамуына әсері туралы білімді, ұйымдастыру мен шығармашылық процесінің нақты психологиялық негіздері мен көркемдік қабылдауын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дизайн объектілерінің эстетикасы

    Жобалау іс-әрекетінің ерекшелігі оның эстетикалық қызметі аясында, қоғамдық өмірді өзгерту және дамыту процестерінде шығармашылық идеологияны қалыптастырудағы кәсіби қызмет ретінде қарастырылады. Эстетика өнер туралы философиялық ілім және қоғамдық сананың нысаны ретінде тарихи уақыттағы қолданбалы көркемдік тәжірибе мен қалыптасу туралы философиялық және эстетикалық көзқарастардың табиғи өзгеруін үйлесімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлемдік өнердің мәдени ландшафттары

    Семиотикалық белгілер жүйесі ретінде көркемдік тұжырымдамалардың, әдістердің, олардың дамуы мен эволюциясы контекстінде әлемдік өнер тарихын зерттеуді қорытындылайтын барлық шығармашылық білім беру бағдарламаларына арналған жалпы курс. Курсты оқу барысында білім алушылар уақыттың жалпы философиясымен, дәуірдің идеалдары мен құндылықтарымен көркемдік процестердің үздіксіздігі туралы түсінік алады. Уақыт пен кеңістіктегі әмбебап өнер тілін түсіну мәселесі ретінде әр дәуірдің өзекті тақырыптарын бейнелейтін идеялардың, бейнелердің, символдардың семантикасы мен синкретикасы сияқты мәселелер қозғалады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көркем сынның өзекті мәселелері

    Қазіргі өнертану ғылымында көркемдік сын өнердің теориясы мен практикасы мәселелерін біріктіретін танымның маңызды құралы мен әдісі болып табылады. Курс аясында өзекті өнердің ерекшеліктері мен ерекшеліктері, оның терминологиясы, әдіснамасы, даму стратегиялары қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шығармашылық психологиясы

    Курс өнер туындыларын қабылдау және түсіну процесінің заңдылықтарын зерттейді, шығармашылық әрекетке жауапты жеке құрамдас бөліктерді зерттеу арқылы шығармашылық тұлғаның психикалық әрекетінің ерекшеліктерін, шығармашылық ұғымын және шығармашылық ойлаудың әртүрлі деңгейлерін зерттейді, шығармашылық психологиясы саласындағы ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне ықпал ететін теориялық білімді, шығармашыл тұлғаның құрылымын қалыптастырады, шығармашыл тұлғаны қалыптастырудың психологиялық процестерін, шығармашылық психологияның қазіргі заманғы мәселелері мен даму перспективаларын ашады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дәстүрлі мәдениет және пішіндеу философиясы

    ҚР шығармашылық пәндері үшін өзекті болып табылатын түркілердің, қазақтардың дәстүрлі мәдениетін зерделеу арқылы қалыптастырудың іргелі танымын кеңейту көзделуде. Дәстүрлі материалдық ортаның тарихи анықталған формасын зерттеудің құрылымдық, этносемиотикалық әдісі мәдени мәтіндерді жүзеге асырудың жаңа дискурсын жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі контекстегі әлемдік өнердің көркемдік түсініктері

    Ұсынылған пән аясында өнер теориясы мен тарихының тұжырымдамалық мәселелері қарастырылады. Салыстырмалы көзқарас, ауқымды тарихи дискурс әлемдік өнер эволюциясының заңдылықтарын құрылымдауға, көркем образдардың хронологиялық және географиялық контекстпен байланысын түсінуге мүмкіндік береді. Өнер тарихы бір-бірімен және дәуір контексімен байланысты көркем ұғымдардың проблемасы ретінде, ал өнер біртұтас көркемдік кеңістік ретінде қарастырылатын болады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнертану контекстіндегі көркем сын

    Курс ХХ ғасырдың маңызды сыни мәтіндерімен, олардың мазмұнымен және бағдарламаларымен таныстырады, соның негізінде магистрант көркем сынның жұмыс істеу заңдылықтары мен принциптерін; аннотацияны, кейіпкердің портретін, рецензияны, сыни мақалаларды, жалпылама шолу жасау әдістемесін; шығармаларды, көрмені, топтар мен бағыттардың қызметін бағалауды; теориялық категорияларға негізделе отырып өз бағалауларын негіздеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дизайнның теориялық тұжырымдамалары

    Пәннің мазмұны объектіні және дизайнды, атап айтқанда бейнелеу өнерін зерттеу әдістерін тұжырымдауды қамтиды. Дизайнды анықтауға теориялық тұжырымдамалар мен практикалық тәсілдер зерттелуде. Пәнді оқыту барысында магистранттар ғылыми талдау теориясы мен әдіснамасын меңгереді. Оқытудың мұндай әдісі жобалау ісінде графикалық, сәулеттік және өнеркәсіптік дизайн объектілерін әзірлеуге көмектеседі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайнның әлеуметтік-психологиялық аспектілері

    Пән адамдардың өмір сүру ортасын ұйымдастыруға әсер ететін әлеуметтік және психологиялық аспектілердің тығыз арақатынасы мәселелерін зерттейді. Өмірлік-қызметтік ортаны тоқтамды ұстау мен прогрессивтік түрде дамытуға қойылатын әлеуметтік талаптар зерттеледі, толыққанды кеңістіктің, және сонымен қатар интерьер мен экстерьердің өзара бағынышты кешені қалыптасуына белсенді әсер ететін психологиялық және психофизиологиялық аспектілер талқыланады. Урбанистикалық жүйенің заманауи концепциясын жан-жақты зерттеу, құру және талдау дизайн (сәулеттік, өнеркәсіптік, ландшафтылық, графикалық, визуальдық ортаның) саласының болашақ мамандары үшін аса қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру ұйымдарында көркемдік – жобалық пәндер бойынша педагог функцияларын жүзеге асырады, сондай-ақ білім алушылардың танымдық белсенділігін арттыру үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана отырып, дизайн саласындағы өзінің кәсіби қызметін талдай алады
  • Теориялық-тұжырымдамалық факторларды талдау және өнер мен дизайн саласында жүргізілген ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қорыту негізінде кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалайды және жүзеге асырады
  • Шетел тілін табысты қарым-қатынас жасау үшін және халықаралық стандарттардың талаптарына сәйкес ғылыми мақаланы ресімдеу үшін жеткілікті дәрежеде меңгерген
  • Барлық динамикалық өмір салаларында стандартты емес ойлау дағдыларын жинақтай және жаңарта отырып, өнер саласындағы жобаларды басқарады және өнердің адамға әсер етуінің әртүрлі формаларын талдайды
  • ХХ ғасырдағы Батыс Еуропаның түбегейлі ғылыми және әлеуметтік өзгерістерін және өнер тарихы мен теориясын оқытудағы өнердің жай-күйіне әсер еткен Қазақстанның қазіргі бейнелеу өнерін түсіндіреді
  • Көркем сынның өзекті мәселелерін зерттейді және үлкен көркемдік стильдердің философиялық және эстетикалық тұжырымдамаларын және қазіргі контекстегі шығармалардың постмодернистік түсіндірмелерін біледі
  • Зерттеу барысын, дизайн объектілерінің көркемдік-мәдени, теориялық және философиялық негіздерін түсінеді, сонымен қатар кәсіби салада педагогикалық процесті ұйымдастырудың және басқарудың әртүрлі әдістерін, әдістерін, құралдарын қолданады
  • Кәсіби қызметте адамдардың өмір сүру ортасын ұйымдастыруға әсер ететін әлеуметтік және психологиялық аспектілердің тығыз байланысын біледі және қолданады, сонымен бірге өмір сүру ортасын қолдау және прогрессивті дамыту үшін әлеуметтік талаптарды зерттей алады
  • Бір-бірімен өте тығыз байланысты және өзара тәуелді дизайн, инженерия, құрастыру, механика және жүйелік қамтамасыз ету саласындағы жаңа озық жетістіктерді зерттеу дағдыларына ие
  • Дизайн объектілерін жобалаудың инновациялық ғылыми-технологиялық құралдарын іздеу және жүйелеуді кәсіби қызметте қолдана біледі
Top