Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02156 Дизайн в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Cәулет-құрылыс, дизайнерлік, жобалау және шығармашылық өнер мекемелерінде жобалау-дизайнерлік, өндірістік-практикалық қызмет саласында терең кәсіби дайындыққа, білім жиынтығына ие дизайн саласында мамандарды дайындайды. Білім беру бағдарламалары басқару дағдыларын дарытуға және дизайн саласында кәсіби кадрларды даярлауды қамтамасыз етуге бағытталған оқытудың қолданбалы сипатына ие
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 61
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M035 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

  • Эксперименталды дизайн-жоба

    Пән дизайн объектілерін эксперименттік (тәжірибелік) жобалау саласындағы әртүрлі зерттеулерге арналған. Жобалар, жобалау барысы, қолданылған әдістер мен материалдар талқыланады, жұмыстың конструкциялық ерекшеліктері мен теориялық базасы зерттеледі. Жобалық істің кезеңдері анықталады, мұнда жаңашылдықтар мен бар стандарттардан ауытқулар және т. б. айқындалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Курстың мақсаты -магистранттарда шығармашылық индустриядағы арт-менеджменттің негізгі теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс барысында магистранттар кешенді әлеуметтік-мәдени басқару қызметі ретінде арт-менеджменттің ғылыми-теориялық негіздерін, сонымен қатар профиттік емес саладағы арт-менеджменттің ерекшеліктерін түсінеді. Курс өнерді басқару практикасын және басқа да әр түрлі басқару процесінің көп қырлы материалдары мен практикалық кейстерін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Дизайн объектілерінің эстетикасы

    Жобалау іс-әрекетінің ерекшелігі оның эстетикалық қызметі аясында, қоғамдық өмірді өзгерту және дамыту процестерінде шығармашылық идеологияны қалыптастырудағы кәсіби қызмет ретінде қарастырылады. Эстетика өнер туралы философиялық ілім және қоғамдық сананың нысаны ретінде тарихи уақыттағы қолданбалы көркемдік тәжірибе мен қалыптасу туралы философиялық және эстетикалық көзқарастардың табиғи өзгеруін үйлесімді біріктіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арт-индустриядағы стратегиялық менеджмент

    Курс өнер индустриясындағы стратегиялық позициялау мүмкіндіктерін жүйелейді. Магистранттар схемалар, диаграммалар, жол карталары және питчингті дайындау арқылы өз жобаларында стратегиялық жоспарлау құралдарын зерттейді және қолданады. Оқыту әдістеріне: ұсынылған жағдайларды талдау және синтездеу, олардың жобаларында тестілеу, пікірталас, топтық жұмыс жатады. Нәтижесінде олар өнер жобаларын жоспарлап, оларды саналы және кәсіби түрде басқарады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән бакалавриаттан кейінгі келесі білім беру сатысы болып табылады және кәсіби шет тілін меңгеруді мақсат етеді. Пән магистранттардың кәсіби шеттілдік дереккөздермен жұмыс жасау дағдысын жетілдіру арқылы білім бағдарламасының өзге пәндерін меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар шет тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдана отырып, халықаралық кәсіби ортаға біріктіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Өнер және cтартап технологиялары

    Курс өз стартаптарын іске асыру үшін өнердегі кәсіпкерлік қызметті жоспарлау мен модельдеуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды, сондай-ақ осы қызмет түрін жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты өнердегі стартаптарды әзірлеу мен басқарудың теориясы мен технологиясын игеру, бизнес-идеяларды құру және дамыту, инновациялық жобалардың шешімдерін іске асыру үшін қажетті ресурстарды бағалау әдістерін игеру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобалау ісінің философиясы

    Курс дизайн объектілерінің көркем-мәдени және философиялық негіздерін зерттеу принципі бойынша қалыптастырылған. Дизайнерлік мамандықтың құндылық бағыттары, әр жобаланар заттың мағыналық ерекшеліктері, интерьердің сәндік элементтерінің «мәдени жүктемелері» зерттеледі. Білім алушыларға заттардың ішкі мәнін, олардың ортадағы және әртүрлі мәдени аумақ адамдары өміріндегі орнын, кеңістік түзуде көрініс табатын пішіндік белгілерді және т. б. талдап-тексеруге мүмкіндік беріледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курс басқару психологиясы мен ұйымдастырушылық психологияның аспектілерін ашады, басқарушылық қызметтің психологиялық құрылымының мазмұны туралы түсінік береді және маманның психологиялық мәдениетін арттыруға ықпал етеді, сонымен қатар басқару шешімдерін қабылдау кезінде этикалық, әлеуметтік жауапкершілік пен салдарларды түсінетін жоғары білікті мамандарды даярлауда басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайы мен ерекшеліктерін зерттеу мен талдаудағы ғылыми негізді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Дизайнның әлеуметтік-психологиялық аспектілері

    Пән адамдардың өмір сүру ортасын ұйымдастыруға әсер ететін әлеуметтік және психологиялық аспектілердің тығыз арақатынасы мәселелерін зерттейді. Өмірлік-қызметтік ортаны тоқтамды ұстау мен прогрессивтік түрде дамытуға қойылатын әлеуметтік талаптар зерттеледі, толыққанды кеңістіктің, және сонымен қатар интерьер мен экстерьердің өзара бағынышты кешені қалыптасуына белсенді әсер ететін психологиялық және психофизиологиялық аспектілер талқыланады. Урбанистикалық жүйенің заманауи концепциясын жан-жақты зерттеу, құру және талдау дизайн (сәулеттік, өнеркәсіптік, ландшафтылық, графикалық, визуальдық ортаның) саласының болашақ мамандары үшін аса қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнер саласындағы жобаларды басқару

    Курстың мақсаты білім алушыларда мәдениет және өнер саласындағы бағдарламалар мен жобаларды басқаруға қатысуға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Курс жобаны құру ресурстарымен, ережелерімен, қағидаттарымен, өнер саласындағы жобаларға қатысу және басқару шарттарымен, жобалау қызметінің технологиясымен, әдістері және құралдарымен, өнер саласындағы жобаларды басқарудың практикалық дағдыларын игерумен таныстырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Креативті қызметтегі маркетингтік стратегиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда креативті маркетингтің заманауи тұжырымдамасының мәні мен маңыздылығы туралы түсінік, маркетингтік стратегияларды қалыптастыруда қажетті базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс креативті салалардың заңдылықтары мен трендтері контекстінде жалпы қабылданған маркетинг жүйесін талдайды. Маркетингтің барлық шарттары-ұсынылатын өнімнің сапасы, оның бағасы, жарнама, маркетингтік төрттік арт-менеджмент заңдылықтарын ескере отырып түзетіледі, талданады және жүйеленеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өнердегі креативті ойлау

    Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға шығармашылық үшін кеңістік беру, шығармашылық әлеуетін ашу мүмкіндіктері үшін бағыт пен ережелер белгілеу. Курс барысында білім алушылар бизнес, ғылым, мәдениет, өнер, саясат сияқты барлық динамикалық өмірлік салаларда өздерінің стандарттан тыс ойлау дағдыларын жинақтайды және өзектендіреді. Курс барысында білім алушы креативті ойлауды әр түрлі білімнің бірігуінің энергетикалық өнімі ретінде анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Халықаралық стандарттар талаптарына сәйкес сәтті қарым-қатынас жасау және шығармашылық жобалармен жұмыс жасау үшін шетел тілін білу
  • Әртүрлі отандық және шетелдік басылымдарда жариялау мақсатында әдістемелік, ғылыми әдебиеттерді, оның ішінде шет тілдерінде жазу ережелері бойынша білім негіздерін қалыптастыру
  • Кәсіби инновациялық-эксперименттік қызметте дизайн объектілерін жобалау процесінде теориялық аспектілер мен практикалық дағдылардың тығыз байланысын білу және қолдану, сондай-ақ болашақ маманды кәсіби қызметтің субъектісі ретінде кәсіби даярлаудағы пәндік білімнің рөлін түсіну
  • Мәдениет, өнер және дизайн саласындағы жобаларды басқару дағдаларын кеңейтеді
  • Қазіргі жағдайда отандық және халықаралық көркем нарықтың ерекшеліктерін талдауға және оның дамуын болжауға негізделе отырып, арт-индустриядағы стратегиялық менеджмент, маркетингтік қызметтегі және өнер психологиясындағы кретивтік стратегиялар білімін пайдалана отырып, өнер саласындағы жобаларды басқаруды орындау
  • Дизайнердің инновациялық жобалық қызметінде креативтік іскерлік пен маркетинг механизмдерін жүйелеу
  • Алынған білімді іс жүзінде жүзеге асырудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін қолдану арқылы дизайнның әртүрлі салаларындағы теория мен практиканың өзара байланысын түсіну және олардың өзара байланысын көрсету қабілетіне ие болу
  • Зерттеу, оларды кәсіби қызметте қолдана және басқара білу, дизайн объектілерінде жұмыс істеудің жаңа әдістері мен құралдарын іздеу және жүйелеу
Top