Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11101 Мәдени - тынығу жұмысы в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Мәдени-тынығу қызметінің тарихы, теориясы

    Мәдениет, мемлекеттік деңгейдегі әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы нормативтік және заңнамалық құжаттарды, бос уақыт қызметінің пайда болуы мен қалыптасуының бастауларын, мәдени-демалыс қызметін дамытудың негізгі бағыттары мен перспективаларын зерделейтін пән

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметке кіріспе

    Мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастырушы мамандығының тарихын зерттейтін пән; мәдени-тынығу саласы маманы тұлғасына қойылатын заманауи талаптар қарастырылады; МТЖ ұйымдастырушысы мамандығының әлеуметтік маңыздылығы; жетекші мәдени мекемелерінің жұмысы зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка теориясы

    Музыканың құрылымын,дыбыс, әуен, ырғақ, метр, үйлесімділік, пішін және т.б. сияқты музыка элементтерін ұйымдастырудың әртүрлі әдістер мен тәсілдерін зерттейді, музыкалық жүйенің ерекшеліктерін, музыкалық жазуды, музыканың метр-ырғақтық және ладдық тоналдық құрылымын зерттеу, сольфеджирлеу дағдыларын дамытуын зерттейтін пән

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға және олардың экономикалық теория, Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде қаржылық шешімдерді ұтымды қабылдауды, туындаған қаржылық мәселелерді шешуді және қаржылық алаяқтықты тануды қамтиды.Білім алушылар қоғамдық өндіріс негіздерін, шаруашылық нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, сондай-ақ өндіріс шығындары мен факторлар нарығын зерттейді. Студенттердің өз қаржысын басқаруға және экономикалық қызметтің негіздерін түсінуге деген сенімділігіне ықпал ететін практикалық дағдыларға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және құқықтық реттеу негіздері

    Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу қызметінің сценарлық-режиссерлік технологиялары

    Әлеуметтік-мәдени қызметтің заманауи технологияларын; драма және драматургия теориясының негіздері; мәдени-тынығу бағдарламаларының формаларын; режиссураның, сценарий шеберлігінің теориялық негіздерін; музыкалық шығарманы режиссерлік талдау және оның сахналық шешімін; мектеп мерекесін ұйымдастыру және өткізу әдістемесін; дискотека түрлері және дискобағдарламаларды құрастыру әдістемесін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік музыка және өнер тарихы

    Ежелгі, Орта ғасырлардағы музыкалық өнердің даму тарихын, XVII, XVIII ғасырлардағы опера, аспаптық өнерді, шет елдер композиторларының шығармашылығын, орыс музыкалық мәдениетін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бос уақыт драматургиясының негіздері

    Мәдени-тынығу қызметі саласындағы драматургияның теориялық негіздері мен практикалық әдістемелерін зерттеуге бағытталған пән; сценарий құрылымы, даму кезеңдері және демалыс оқиғасының көркемдік концепциясын құру принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орындаушылық практикум

    Пән студенттерге мәдени-тынығу қызметін ұйымдастыруда қажетті музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын үйретуге, музыкалық аспаптың көмегімен музыкалық-ағартушылық функцияларды орындауға дайындалуға, тақырыптық дәріс-концерттер өткізуге, дәрістер ұйымдастыруға және т. б. мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Синтезаторда ойнау технологиясы

    Қазіргі музыкалық мәдениеттегі электроакустикалық музыканың және жаңа ақпараттық технологиялардың маңыздылығын; клавиштық синтезатордың функционалдық сипаттамасын; басқару тақтасымен танысуды; синтезатордағы әртүрлі ойын режимдерді; музыкалық композицияларды орындауды зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру әдістемесі

    Пән бұқаралық мәдени-тынығу іс-шараларын ұйымдастыру саласында заманауи ғылыми-теориялық білімді меңгерген, мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін түсінуге қабілетті, бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру әдістемесін оқу барысында алған білімін тәжірибеде қолдана алатын мамандарды даярлауға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, студенттердің бұқаралық іс-шараларды – ең қолжетімді тынығу түрлерінің бірі ретінде – заманауи стратегия негізінде ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Бос уақытты жобалау және визуалды қамтамасыз ету технологиялары

    Пән іс-шараны безендіру үшін визуалды шешімдерді құру принциптері мен әдістерін зерделеуге, заманауи технологиялар мен безендіруді әзірлеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді меңгеруге, сондай-ақ мәдени-демалыс іс-шараларының тартымдылығы мен тиімділігін арттыру үшін дизайн элементтерін тәжірибеде қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Режиссура және актерлік шеберлік

    Пәнді игеру студенттерге мәдени-тынығу бағдарламаларының сценарлік драматургиялық негізін әзірлеуге, көркемдік-техникалық құралдарды (жарық, дыбыс, кино, бейне және компьютерлік жабдықтар) және мәдениет мекемелерінің сахналық жабдықтарын пайдалана отырып, мәдени- тынығу шоу-бағдарламаларын қоюды жүзеге асыруға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеті туралы қазіргі жүйелік түсініктердің қалыптасуын, қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты проблемаларды зерттейді; Экология ғылым ретінде. Оның қалыптасуының қысқаша тарихы, негізгі мақсаттары мен әдістері. Экологияның бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар – экологиялық факторлардың ерекше тобы. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Ю. Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары, шешу жолдары. Жаһандық экологиялық мәселелер. Тұрақты даму Тұжырымдамасы, Тұрақты дамудың мақсаттарына (ТДМ-ға) қол жеткізу тетіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері

    Пәнде қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, білім алушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа даярлауға, оларда салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, бірінші рет көрсету дағдылары мен дағдыларына арналған қауіпсіздік және тіршілік әрекеті саласындағы заңнамалық және құқықтық актілердің мәселелері зерделенеді мемлекеттің қорғанысы туралы, азаматтардың әскери міндеті туралы бастапқы білім алу, әскери қызмет негіздері бойынша даярлау, сондай-ақ азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мерекелік және ғұрыптық мәдениет

    Пән халықтық көркем мәдениет теориясының негіздерін, халықтық көркем мәдениеттің дамуының тарихи кезеңдерін; халықтық көркем мәдениеттің түрлерін, жанрларын; тұрмыс формаларын, халықтық көркем мәдениетті жеткізушілерді; салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, мерекелерді, ойын-сауықтарды; халықтық көркем мәдениеттің аймақтық ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қызметтегі инклюзивті тәжірибелер

    Пән инклюзияның тарихы мен философиясын, кәсіби ортаның бейімделуін, ассистивті технологияларды қолдануды, өзара әрекеттесу және коммуникация стратегияларын, инклюзияның этикалық аспектілерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері мен мүмкіндіктері шектеулі адамдарды жұмысқа орналастыру және кәсіби бейімдеу мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық ансамбль

    Ансамбльде ән айту кезінде вокалдық жұмыстың маңыздылығын зерттейтін пән; адамның есту қабілетінің ерекшеліктері; әнмен тыныс алу; партияларда тізбекті тыныс алу. Пән ән айту техникасын; ансамбльде артикуляция және дикция; вокалды орындаудағы сөйлеу мәдениетіне үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Актерлік шеберлік негіздері

    Пән пластиканы арттыруға, арнайы қозғалыс жаттығуларын үйрету арқылы дағдылар мен икемділіктерді дамытуға, органикалық физикалық мінез-құлықты игеру процесін жеделдетуге, болашақ педагогикалық қызметке көмектесуге, шығармашылық ұжымдарда, сыныптан тыс жұмыстарда жұмыс істеу әдістемесін үйретуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдени-демалыс бағдарламаларын көркем-музыкалық ресімдеу әдістемесі

    Музыкалық мерекелік іс-шараларды дайындау мен өткізудің теориялық негіздері, кезеңдері мен технологиялары, бағдарламалардың музыкалық дизайнын жасау үшін заманауи мультимедиялық құралдарды қолдану туралы білім жүйесін қалыптастыруды зерттейтін пән

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан өнері

    Пән студенттердің бойында Қазақстан өнері, әлем халықтарының фольклоры туралы ұғымдарды, олардың негізгі белгілері - халықтық, нұсқалық, ауызша, ұжымдылығы, поэтиканы, композицияны, тарихи және этникалық-этнографиялық бастауларын ажырата білуді қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы ұлттық дәстүрлерді трансформациялау

    Мәдени-тынығу жұмысында халықтық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды пайдалану және жаңғырту ерекшеліктерін оқытуға, салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың әлеуметтік-мәдени өзгеру үрдістерін түсіндіруге және олардың Қазақстанның қазіргі мерекелік мәдениетіне, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетіне негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды игеруге әсерін зерттеуге бағытталған пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы ақпараттық қызмет

    Пән студенттерді ақпараттық технологияларды ұйымдастырумен және басқарумен, оларды оқу процесінде және бос уақытты өткізуде практикалық қолданумен, бос уақытты ұйымдастырушының кәсіби қызметінде заманауи ақпараттық құралдарды қолдану технологиясымен таныстырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның театр өнері

    Пән студенттерде Қазақстанның театр өнерін қалыптастыру мен дамытудың бастаулары туралы түсінік қалыптастырады, өз білімін алдағы тынығу қызметінде пайдалануға үйретеді; студенттерге халықтық – кәсіптік өнерді шынайы халықтық және кәсіптік өнерден ажыратуға мүмкіндік беретін қажетті дағдыларды сіңіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік басқару технологиясы

    Теориялық және практикалық аспектілердегі жетістіктерді, әдістемелік органдар мен мәдениет мекемелерін ақпараттық қамтамасыз ету жүйесін енгізу, сапалы әдістемелік материалдар туралы ақпаратты меңгеруды, еңгізуді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу жұмысын әдістемелік қамтамасыз ету

    Студенттерде теорияның, ұйымдастырудың, әдістемелік қамтамасыз етудің (сценарийлер, әртүрлі мәдени-демалыс мекемелерінің жұмыс әдістемесі) бірлігінде мәдени-демалыс іс-әрекетінің біртұтас жүйесі туралы білімді қалыптастыратын пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуникативтік мәдениет негіздері және көркем шығармашылық

    Студенттердің коммуникативті құзыреттілігін дамытуды және оларды кәсіби қызметке дайындауды, болашақ кәсіби іс-әрекетке тән жағдайларда әртүрлі жанрлардың мәтіндерін қабылдауға, талдауға, құруға және айтуға, халық шығармашылығының жанрлық жүйесін зерттеуге мүмкіндік беретін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клубтану

    Мерекенің пайда болу тарихын, мереке дәстүрлерін: мемлекеттік, халықтық және т.б. мереке сценарийлерін әзірлеуді, клубтардың пайда болу және қалыптасу тарихын, олардың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызын зерттейтін пән

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Демалыс мекемелерінің инфрақұрылымы және қызметі

    Әр түрлі типтегі демалыс мекемелерінің құрылымдары мен функцияларын, олардың ұйымдастырушылық-басқару ерекшеліктерін, мәдени-демалыс бағдарламалары мен іс-шараларын жүзеге асыру үшін ресурстарды тиімді пайдалану әдістерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдениет және демалыс саласындағы жобалық іс-шаралар

    Жоба кезеңдерін жоспарлаудың негіздері мен әдістерін зерделеуге, жеке және бірлескен жобалық қызмет үшін міндеттерді тұжырымдау дағдыларын дамытуға, әлеуметтік маңызы бар идеяларды құру және жетілдіру әдістемелеріне бағытталған пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қызмет көрсету саласындағы маркетинг-менеджмент

    Пән сервистік ұйымдарды басқару және маркетинг мәселелері бойынша өзекті ақпаратты қамтиды. Сервистік кәсіпорындарды басқаруда маркетинг кешенін, менеджмент және маркетинг әдіснамасын пайдалану мәселелерін, басқару функцияларын, стратегиялық жоспарлау мәселелерін, қызмет көрсету кәсіпорындарындағы көшбасшылық пен мотивацияны қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Мәдени-тынығу қызметін ғылыми зерттеу әдіснамасы

    Мәдени-тынығу қызметі саласындағы зерттеулерді; мәдени-демалыс қызметін зерттеу әдістері, мамандандырылған әдістемелерге (технологияларға) арналған ұғымдарды зерделейтін пән

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи би

    Пән хореографиялық өнердің стилистикалық ерекшеліктерін, әртүрлі стильдерді, жанрларды, заманауи хореографиялық композицияларды орындау тәсілі мен техникасын, әртүрлі жанрлық бағыттағы хореографиялық композициялардың негізгі қозғалыстарын орындау әдістемесін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хореография

    Музыкалық және хореографиялық мәдениеттің сипаттамасын, хореографияның классикалық, халықтық және қазіргі заманғы бағытының жанрлық ерекшеліктерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балалар іс-шараларын ұйымдастыру

    Пәнді зерделеу кәсіби қызметке қажетті мерекелік мәдениет туралы базалық білімді қалыптастыруға; қазіргі заманғы мәдени-демалыс қызметінде түрлі мерекелерді ұйымдастыру және өткізу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Анимациялық қызмет

    Пән анимациялық қызметті басқарудың теориялық аспектілерін, анимациялық жоспарлау негіздерін, қонақ үй және курорттық анимация негіздерін, анимациялық бағдарламаларды ұйымдастыру, және енгізу технологияларын зерттейді; анимациялық қызметтің тиімділігін бағалау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аймақтағы тынығу қызметінің объектілері

    Солтүстік Қазақстан облысының аймақтары мен Петропавл қаласының табиғи, тарихи, мәдени, археологиялық рекреациялық ресурстары мен мәдени-демалыс объектілерін, оларды туристік-экскурсиялық қызметте және бос уақытты ұйымдастыруда пайдалану мысалдарын зерттейтін пән. Пән барысында студенттер бос уақытты және туристік қызметті ұйымдастыру шеңберінде аталған объектілерді пайдалану перспективаларын егжей-тегжейлі зерттейді, сонымен қатар оларды пайдаланудың негізгі мәселелерін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Мәдени-демалыс іс-әрекетіндегі талдау және зерттеу

    Мәліметтерді жинау, өңдеу және интерпретациялау әдістерін, іс-әрекеттердің тиімділігін бағалау үшін зерттеулер жүргізуді, даму стратегияларын әзірлеу және мәдени-демалыс бағдарламаларының сапасын арттыру үшін аналитикалық құралдарды пайдалануды зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ музыкасының тарихы

    Қазақстандық музыкалық мәдениет пен өнердің қалыптасу және даму тарихын, қазақ музыкасының жанрларын, қазақ халқының музыкалық өнері және қазақстандық композиторлар шығармашылығының ерекшеліктерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сервистік өнімдерді дамыту және ілгерілету

    Қызметтерді сатудың негізгі технологияларын, маркетинг жүйелерін, қызмет көрсету саласына тән сервистік өнімдерді сатуды талдауды, сервистік өнімнің клиентке бағдарлану тұжырымдамасын зерттейтін пән. Пәнді оқу барысында білім алушылар бренд құру және сервистік өнімдерді заманауи қызметтер нарығында ілгерілету білімдері мен дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық тынығу

    Пәнді оқу студенттерге бос уақытты әдістемелік қамтамасыз етудің ерекшеліктері туралы білім алуға, бос уақытты өткізудің әдістемесінің, инновациялық әдістері мен тәсілдерінің соңғы жетістіктерін зерттеуге, қоғамдық қажеттіліктердің өзгеруін ескере отырып, прогрессивті, стандартты емес демалыс бағдарламаларын модельдеу, сынақтан өткізу және енгізу үшін жағдай жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тынығу қызметін жоспарлау және ұйымдастыру

    Пәнді оқу студенттерге тынығу әдістемелік қамтамасыз етудің ерекшеліктері туралы білім алуға, бос уақытты өткізудің әдістемесінің, инновациялық әдістері мен соңғы жетістіктерін зерттеуге, қоғамдық қажеттіліктердің өзгеруін ескере отырып, прогрессивті, стандартты емес демалыс бағдарламаларын модельдеу, сынақтан өткізу және енгізу үшін жағдай жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сахналық қимыл

    Сахналық қозғалыстарды, өз денесін иеленудің өзіндік жұмысын, әртүрлі қозғалыс палитрасын, музыканың шығу тегі мен костюмнің ерекшеліктерін, әртүрлі би стильдерінің хореографиялық композицияларын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы этикет және өзара әрекеттестік

    Пән студенттерге іскерлік және жеке этикет ережелерін, тұлғааралық өзара әрекеттесу дағдыларын және тұтынушылардың жағымды тәжірибесін құруға, қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін кәсіби құзыреттерді дамытуға және қызмет көрсету саласында оң имиджді қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сахналық қозғалыс және пластика негіздері

    Әр бидің, өмірдің, тұрмыстың, еңбектің, халықтың әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлерінің, оның мәдениетінің, типтік қасиеттерінің, оны тудырған субмәдениеттің, оның дамуы мен географиялық таралуының, сондай-ақ музыка мен костюмнің ерекшеліктерінің шығу тегін; әртүрлі би стильдерінің пластикалық-хореографиялық композицияларының ерекшеліктерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс және Орталық Азияның музыкалық мұрасы

    Өлкенің музыкалық дәстүрлерінің тарихи-мәдени ерекшеліктерін зерттейтін, өзіне тән жанрлармен, аспаптармен және стильдермен таныстыру, олардың мәдени тұлғаны қалыптастырудағы рөлін талдауды қарастыратын пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем елдерінде бос уақыт жұмысын ұйымдастыру

    Пән студенттерге демалыстың шетелдік модельдері мен формалары туралы білім береді, әлем елдерінде бос уақытты ұйымдастырудың шетелдік тәжірибесін еркін шарлауға және жалпылауға, ЮНЕСКО, БҰҰ, Еуропа Кеңесінің ғылым, мәдениет, білім және коммуникация саласындағы зияткерлік ынтымақтастықты дамытудағы шешуші рөлін білуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептер мен мектептен тыс мекемелерде мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастыру

    Оқушылардың қабілеттерін іске асыру үшін жағдайларды ұйымдастыруды, салауатты өмір салтына таныстыруды, әлемдік және ұлттық мәдениеттің рухани құндылықтарына баулуды, қарым-қатынас мәдениетін, демалыс мәдениетін тәрбиелеуді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәдени-тынығу қызметіндегі сөйлеу мәдениеті

    Кәсіби дайындықтың маңызды қажетті аспектісі ретінде сөйлеу әрекетінің рөлі мен мазмұны туралы теориялық білім мен идеяларды, мәдени-демалыс жұмысы бойынша маман даярлауды зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызметшілер саласындағы жарнамалық-ақпараттық қызмет

    Пән қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындарда жарнамалық қызметті ұйымдастырудың негізгі принциптерін, жарнамалық ақпаратты тарату құралдарын, компанияның маркетингтік және жарнамалық стратегиясының өзара байланысын, қызметтің нақты сипаттамаларын ескере отырып, қызмет көрсету саласында жарнамалық өнімді құру ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сценография негіздері

    Бұл пән студенттерді сахнаның механикалық құрылымымен, жарық және дыбыс жабдықтарының ерекшеліктерімен, сахнаны безендіру әдістерімен, түрлі мәдени-тынығу іс-шараларының сценографиясының ерекшеліктерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Дыбыс техникасының негіздері

    Пән студентті фонограммаларды кешенді талдау негізінде сараптамалық бағалау жүргізу дағдысына үйретеді және қажет болған жағдайда оларды мастерингке немесе қалпына келтіруге қатысты ұсынымдар беруді меңгертеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
  • Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда тиімді бейімделу үшін практикалық қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, инклюзивтілік және тең мүмкіндіктер қағидаттарын ұстанады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді
  • Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады.
  • Мәдени-тынығу қызметі саласында терең білімін көрсетеді; музыкалық формаларды талдау дағдылары бар және аудиторияның әртүрлі санаттары үшін түпнұсқа туындылар жасай алады; демалыс саласында, мәдениет мекемелерінде, клубтарда және демалыс ұйымдарында шығармашылық жобаларды жүзеге асыруды біледі.
  • Мәдени-демалыс іс-шараларын ұйымдастырушылық-әдістемелік басқару дағдылары бар, іс-шараларды өткізудің әдістемелік тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге және енгізуге қабілетті. ;шығармашылық ұжымдардың жұмысын басқара алады, аудиториямен жұмыс істеудің заманауи әдістерін меңгеруде мекемелерге практикалық көмек көрсете алады; оқиғаларды ілгерілету үшін баспа және жарнамалық материалдарды жасауды біледі
  • Әр түрлі қызметтерді жоспарлау, өндіру және жылжыту процесінде заманауи маркетингтік құралдарды қолданады,қызмет көрсетудің кәсіби нормалары мен стандарттарын ескере отырып, басқару шешімдерін қабылдайды, қызмет көрсету брендін құрайды және қызметтерді ұсыну үшін мақсатты аудиторияны анықтайды, оның талаптары мен сервистік қызметке қатынасын анықтайды
  • Концепцияны әзірлеу және бос уақытты жоспарлау кезеңдерін жүзеге асыруды меңгерген; әртүрлі критерийлер мен көрсеткіштер бойынша елдер мен өңірлердің типологиясын білетін; бос уақыт саласының аумақтық құрылымын қалыптастыру заңдылықтарын қолдана алатын; бұқаралық іс-шаралар режиссурасының теориялық және әдіснамалық негіздерін түсінетін; заманауи өндірістік технологияларды пайдалана отырып, анимациялық ойындарды ұйымдастыру және өткізу тәсілдерін меңгерген.
  • Кәсіби қызметтегі білімін көрсетеді; қызмет көрсету саласындағы қызметті жүзеге асыру үшін қажетті құжаттарды ресімдейді; қазақстанның музыкалық мәдениетін игеру, сақтау және дамыту бойынша білім беру және мәдени-тынығу мекемелерінің қызметін талдауға қабілетті
  • Музыкалық сауаттылық бойынша білімін, музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын, сондай-ақ театр өнері саласындағы білімін көрсетеді; дәстүрлі мерекелік мәдениетті қолдана отырып, мәдени-тынығу бағдарламаларын әзірлейді.
  • Сценарлық режиссерлік технологияларды пайдалана отырып ақпаратты өңдейді, талдайды және ұсынады; сахнада өзін ұстау, әртүрлі әндер мен шығармалардың жанрларына қимылдарды іріктеу қабілетін көрсетеді; хореографиялық өнердің мәнерлеу құралдарының ерекшеліктерін бос уақыттағы іс-әрекетте түсінеді және қолданады
  • Әлемдік классика композиторларының шығармашылық мұрасы туралы білімін, түрлі музыкалық жанрлардың дамуын түсінуін көрсетеді; мәдени-тынығу бағдарламаларын әзірлеу барысында шығармашылық әрі жаңашыл шешімдер қабылдау қабілетіне ие.
  • Коммуникативтік құзыреттіліктерді көрсетеді; жобаларды басқарудың әдіснамалық негіздерін, бос уақытты жоспарлаудың үлгілері мен нысандарын біледі, бос уақытты ұйымдастыру тәжірибесін еркін бағдарлайды және жинақтайды
Top