Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01515 Биология (IP) в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметінде инновациялық технологияларды, оның ішінде STEM-, CLIL-, IT-технологияларын қолдана алатын, тұжырымдамалық және теориялық білім саласында, ғылыми зерттеулер жүргізуде және ғылымда оларды қолдануда педагогикалық және пәндік құзыреттіліктерге ие білікті биология мұғалімін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Микробиология биотехнология негіздерімен
STEM оқытуды жобалау
Инклюзивті білім беру ортасы
Биологияны тұжырымдамалық оқыту
Биологиялық зерттеулерді жүргізу әдістемесі
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Адам биологиясы
Бағалау және дамыту
Биоорганикалық химия
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Зерттеулер, даму және инновациялар
Тірі ағзалардың жеке дамуы
Биометрия
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Эксперименттік биология
Биологиядағы STEM-білім
Эволюциялық ілім
Өсімдіктер физиологиясы
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Биологиялық экспериментті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері
Қоршаған орта химиясы
Өсімдік ағзасының құрылымы мен қызметі
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Адам және жануарлар физиологиясы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Биологиядағы пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Педагогикалық зерттеулер
Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары
Тірі ағзалардың салыстырмалы анатомиясы және эволюциясы
Жануарлардың құрылымы мен қызметі 1
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Адам анатомиясы
Биологиядағы цифрлық технологиялар
Биофизика және биоинформатика
Қолданбалы биология топырақтану негіздерімен
Жануарлардың құрылымы мен қызметі 2
Дінтану
Өсімдіктер, жануарлар және адам экологиясы
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Биогеоценология
Молекулярлық биология
Өсімдік ағзаларының әртүрлілігі
Генетика және селекция негіздері
Жаратылыстанудың ғылыми негіздері
Қазақстанның биоресурстары
Әлемнің флорасы мен фаунасы
Биологиялық білім берудегі зерттеу және жобалау қызметі
Академиялық сауаттылық және коммуникация әдістері
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Цитология, гистология және эмбриология
Биохимия
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени-құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет ете отырып, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін пайдалана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсете отырып өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту
- тілдік құзыреттіліктерді дамыту үшін аналитикалық және сыни ойлауды пайдалана отырып, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау
- ғылыми-педагогикалық зерттеулер саласында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін, ақпаратты өңдеу мен синтездеудің заманауи әдістерін қолдану
- қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, толыққанды әлеуметтік және кәсіби іс-әрекетті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағытталу
- жеке тұлғаға бағытталғанған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті тәсілдер қағидаттарын ескере отырып, білім беру ортасының әртүрлі түрлерінде оқыту, тәрбиелеу, бағалау әдістерін әзірлеу және қолдану
- зертханалық және далалық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу, деректерді жинау және өңдеу үшін әдістеме таңдау мен талдауды жүзеге асыру
- сындарлы педагогикалық және әлеуметтік қызмет, өзінің педагогикалық дамуы мен әл-ақуалы үшін кәсіби қарым-қатынастарды құру
- күнделікті кәсіби іс-әрекетке және білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға қажетті сабақтас ғылымдар бойынша білімдерін интеграциялау
- табиғаттағы заңдылықтарды, құбылыстар мен процестерді түсіндіру, дүниенің жаратылыстану-ғылыми бейнесі туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру үшін жаратылыстану пәндерінің тұжырымдамалық теориялары мен заңдарын пайдалану
- биологияның іргелі негіздерін және оның дамуының қазіргі тенденцияларын, биологиялық жүйелердің әртүрлілігі мен қызметі, олардың көптүрлілігі мен эволюциясы туралы білімдерін пайдалану
- тірі табиғаттың деңгейлік ұйымдасуын, адамның биологиялық табиғаты мен әлеуметтік мәнін талдау, ғылыми дүниетанымын, экологиялық және генетикалық сауаттылығын көрсету
- стандартты емес мәселелердің шешімдерін жасау және ұсыну, академиялық жазылым дағдыларын, академиялық адалдық қағидаларын пайдалана отырып, биологиялық және педагогикалық зерттеулерді жүргізу және модельдеу