Жаңа білім беру бағдарламасы

7M08601 Су ресурстары және суды пайдалану в Satbayev University

Пәндер

  • Су шаруашылығында қашықтықтан зондтауды қолдану

    Пәнді игеру мақсаты студенттерге білім алу әдістері туралы теориялық білім беру, қайта құру, өңдеу, жіктеу, ақпараттық үшін Жерді қашықтықтан зондтау деректерін қоршаған ортаны қорғау, алу туралы ақпарат жер бетін қашықтықтан әдістері өлшеудің жасанды серіктер Ұшақтардан-зертханалардан, жердегі радиолокациялық лазерлік және басқа да оптикалық қондырғылар.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Су шаруашылығы есептерін математикалық және компьютерлік модельдеу

    Оқу пәнінің мақсаты математикалық және компьютерлік модельдеу негіздерін, математикалық модельдерді жіктеуді, әртүрлі жүйелердің математикалық және компьютерлік модельдерін құруды және оларды сандық модельдеу әдісін қолдана отырып зерттеуді, сандық эксперименттерді жоспарлауды және алынған нәтижелерді түсіндіруді қамтиды. Курс аяқталғаннан кейін магистрант білуі тиіс: статистикалық деректерді талдау, су шаруашылығы объектілері арасындағы өзара байланысты анықтау үшін корреляциялық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жер асты суларының режимі мен балансын зерттеу

    Пәннің мақсаты студенттерді әртүрлі гидродинамикалық аймақтар мен аймақтардың су балансының құрамдас бөліктерін, су басу себептерін, жер асты сулары деңгейінің өзгеруін зерттеумен таныстыру болып табылады. Сондай-ақ, уақыт өте келе жер асты суларының мөлшері мен сапасының өзгеруін көрсетеді. Баланс ірі аумақтар үшін немесе жеке учаскелер үшін жасалуы мүмкін.Баланстың көмегімен олар Ауданның сумен қамтамасыз етілуін және жер асты суларының қорларын жыл сайын толтыру мүмкіндіктерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Су ресурстарын кешенді басқару

    Курс аясында магистрант су ресурстарын кешенді басқарудың практикалық принциптері мен құралдарын меңгереді. Су ресурстарын біріктірілген басқару жүйесі туралы негізгі білім мен дағдылар ұсынылған. Курс материалдарында сонымен қатар көптеген пайдалы ақпарат бар - су бассейндерінің жағдайы туралы, бассейндік принцип бойынша басқару жүйесі, жауапкершілікті бөлу және саланы дамыту перспективалары туралы. Курс аяқталғаннан кейін магистрант су пайдалану саласында талдау, синтездеу және шешім қабылдау қабілетін көрсетуі тиіс

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Өзендер мен су қоймаларын қалпына келтіру

    Пәнді оқытудың мақсаты-мамандар дайындаған өзендер мен су қоймаларының режимі мен жағдайын жақсарту, оларды жобалау, жоспарлау және іске асыру бойынша іс-шараларды негіздеу бойынша теориялық және практикалық дағдыларды алу. Пәнді оқу өзендерді, су қоймаларын пайдалану мен қорғаудың негізгі проблемалары және осы проблемаларды шешудің ғылыми негіздері; су объектілерінің тозу себептерін анықтау принциптері;өзендер мен су қоймаларының ресурстарын шаруашылықта пайдалану принциптері мен ережелері туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Кәсіби ағылшын тілін ілгері деңгейде меңгеру (тілдік емес бағыттар үшін). Ғылыми стильдің грамматикалық сипаттамаларын оның ауызша және жазбаша формаларында зерттеу. Білім беру бағдарламасы бойынша монолог және диалог түрінде кәсіби ауызша қарым-қатынас. Зерттеу нәтижелерін есептер, рефераттар, жарияланымдар және көпшілік талқылаулар түрінде көрсете білу; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін шет тілінде түсіндіре және ұсына білу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Суды тазартудың ең жақсы қолжетімді технологиясы

    Пәннің мақсаты-суды өңдеу әдістері мен технологияларын, Су дайындау құрылысын пайдалану және жобалау мәселелерін зерделеу. Ең жақсы қолжетімді технология-қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуға бағытталған және экономикалық және әлеуметтік факторларды ескере отырып, практикалық қолданудың белгіленген мерзімі бар ғылым мен техниканың соңғы жетістіктеріне негізделген технология. Пәнді оқытудың міндеті-құрылымның құрамын таңдау, суды дайындау сапасын анықтау, Су дайындау технологияларын пайдалану режимдерін игеру дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Су шаруашылығы саласындағы ғылыми зерттеулердің негіздері

    Пәнді меңгерудің мақсаты ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешудің негізгі әдістері туралы білімді қалыптастыру, жұмыста ғылыми таным мен шығармашылықтың қазіргі заманғы әдістерін қолдана білуді қалыптастыру, бар әдістерді түрлендіру, сондай-ақ қойылған міндеттерге сәйкес жаңа әдістерді әзірлеу; алынған нәтижелерді өңдеу, оларды талдау мен ұғындыруды жүргізу,ғылыми зерттеулердің негіздерін білу; аналитикалық және аналитикалық ғылыми зерттеудің эксперименттік әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: ғылым тарихы мен философиясын жаһандық және қазақстандық ғылым тұжырымдамаларының жүйесі ретінде зерттеу. Мазмұны: ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және постклассикалық ғылым, математика, физика, техника және технологиялар философиясы, инженерлік ғылымдардың ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Курс жетекші қызметінің психологиялық механизмдерін білуге негізделген қызметкерлерді тиімді басқару құралдарын меңгеруге бағытталған. Тәртіп шешім қабылдау, қолайлы психологиялық климат құру, қызметкерлерді ынталандыру, мақсат қою, ұжым құру және қызметкерлермен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар басқарушылық қақтығыстарды шешуді, өзіндік имиджді құруды, басқарушылық қызмет саласындағы жағдайларды талдауды, сонымен қатар келіссөздер жүргізуді, стресске төзімді және тиімді көшбасшы болуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Зияткерлік меншік және ғылыми зерттеулер

    Бұл курстың мақсаты магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялар контекстінде зияткерлік меншікті (IP) түсіну, қорғау және басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды беру болып табылады. Курс АЖ-мен тиімді жұмыс істей алатын, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қорғай алатын және тәжірибеде қолдана алатын мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курс жоғары оқу орындары педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән заманауи педагогикалық технологияларды, жоғары оқу орнында педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологияларын, коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларын ұйымдастыру және өткізу, оқытудың белсенді әдістерін қолдану, оқу сабақтарының мазмұнын таңдауды үйренеді. Оқытудың кредиттік технологиясы негізінде оқу процесін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Суды үнемдейтін суару технологиялары

    Курс аясында магистрант ауыл шаруашылығы дақылдарын суарудың су үнемдеу технологияларының практикалық қағидаттарын және Қазақстан жағдайында су ресурстарын тиімді пайдалану негіздерін меңгереді. Суландыру жүйелері бойынша жаңбырлатқыш машиналармен, топырақ ішіндегі суару және микро суару техникалық құралдары бойынша негізгі білім мен дағдылар ұсынылатын болады. Курс аяқталғаннан кейін магистрант талдау, синтездеу, шешім қабылдау және суарудың су үнемдеу технологияларын жобалау қабілетін көрсетуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму стратегиялары

    Мақсат: Магистранттарды экономикалық өсу, әлеуметтік жауапкершілік және қоршаған ортаны қорғау арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізу үшін тұрақты даму стратегияларына үйрету. Мазмұны: Магистранттар тұрақты дамудың тұжырымдамалары мен қағидаларын, тұрақты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, олардың тиімділігін бағалауды, сондай-ақ халықаралық стандарттар мен үздік тәжірибелерді зерттейді. Тұрақты дамудың табысты стратегияларының мысалдары мен жағдайлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаны қашықтықтан зондтау

    Пән кәсіпорындағы еңбекті қорғау жағдайын модельдеудің іргелі мәселелерін қарастырады. Материал қол жетімді тілде иллюстрациялармен және мысалдармен ұсынылған. Пән бірінші оқу жылының магистранттарымен сабақ өткізуге арналған. Пән магистранттарға таңдаған мамандығының толық бейнесін алу үшін бакалавриатта алған білімдерін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Өзен бағытын реттеу

    Пәннің мақсаты- магистранттардын ғылыми білімдерін қалыптастыру су ағындарының жұмысымен байланысты процестер мен құбылыстардың жиынтығы жер беті, онда ағындар мен су жинағыштар тығыз өзара іс-қимыл және бірыңғай кешен. Оқу пәнінің міндеттері: - студенттерді эрозиялық-аккумуляциялық жалпы ұғымдармен таныстыру процестер; - әртүрлі арналық процестердің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру; физикалық-географиялық жағдайлары;

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Су объектілерінің мониторингі және геоақпараттық жүйелер

    Мақсаты зерттеу болып табылады су объектілерінің мониторингі, жүйесін қалыптастырудың негізгі су объектілерінің мониторингі, мониторинг жүйесінің негізгі құрамдастарын бассейн, мониторинг жүйесінің субъектілері, су ресурстары мониторингінің қазіргі жай-күйі объектілерді мемлекеттік бақылау желісінің қызметін су ресурстарын, геоақпараттық жүйелерді пайдалану мүмкіндіктерін мониторингіне арналған технологиялар мен жүйелер (ГАЖ) ресурстар, мониторингін жүзеге асыру процесін объектілерді, мониторинг циклі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Өзен бассейндерінің су жинайтын аумақтарын кешенді мелиорациялау

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің су жинау мелиорациясының мақсаттары мен бағдарламалары, су жинаудағы ауылшаруашылық жерлерін мелиорациялаудың қажеттілігі мен мәні туралы теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер ауылшаруашылық жерлеріндегі суару мелиорациясы және суару жүйелері туралы білім алады. Пәнді оқу мақсаттары сонымен қатар тұрақты суару режимдері, әдістері мен әдістері туралы ақпаратты қамтиды ауыл шаруашылығы дақылдарын суару техникасы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Гидротехникалық құрылысты ұйымдастыру және басқару

    Осы пәнді оқытудың мақсаты: жекелеген құрылыс жұмыстарын және жалпы құрылысты ұйымдастыру және жоспарлау жүйесін білу, басқару әдістерін білу; күнтізбелік жоспарларды құра және оңтайландыра білу болып табылады. Құрылыстарды, атап айтқанда Гидротехникалық құрылыстарды дайындау және салу кезеңінде кеңістік пен уақыттағы құрылыс процестері мен жұмыстарының барлық элементтерін ұтымды үйлестіруге бағытталған шаралар жүйесін зерттейтін ғылым.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаны қорғау саласындағы ғылымның қазіргі мәселелері

    Пәнді меңгеру мақсаты: «Қоршаған ортаны қорғау саласындағы ғылымның қазіргі мәселелері» тақырыбы бойынша теориялық білімдерін қалыптастыру; зерттеу процесін ақпаратпен қамтамасыз ету бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру. Міндеттері: экологиялық проблемаларды шешуге және осы саладағы келеңсіз факторларды жоюға бағытталған облыстың атқарушы билік органдарының табиғатты қорғау заңнамасы, құқықтық құжаттама саласындағы білімдерін іс жүзінде қолдану дағдыларын меңгеру; зерттеудің ақпараттық базасын қалыптастыру жолдарын зерттеу; кәсіби бейнелеу дағдыларын дамыту және зерттеу нәтижелерін көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Суды пайдалану саласындағы халықаралық және мемлекеттік қатынастар

    мақсаты су объектілерін ауыз су және шаруашылық-тұрмыстық сумен жабдықтау үшін пайдалану болып табылады. су қатынастарының жалпы сипаттамасы берілген: су заңнамасының негізгі принциптері, негізгі ұғымдары мен жүйесі ашылады, су объектілері жіктеледі, су қатынастарына қатысушылар шеңбері белгіленеді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Су шаруашылығы кәсіпорнының өндірісін ұйымдастыру және басқару

    Курсты оқытудың мақсаты Қазақстан жағдайындағы басқару шешімдерін қабылдау үшін кәсіпорын қызметінің және өндірісті ұйымдастырудың теориялық және практикалық мәселелерін зерделеу болып табылады. Курс теориялық негіздерді зерделеуге және өндірісті ұйымдастырудың практикалық дағдыларын меңгеруге, сондай-ақ магистранттарда кәсіпорын қызметін қарау мен талдауда, шаруашылық шешімдерді қабылдауда Талдамалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Су ресурстарын басқару жобаларын бағалау және сараптау

    Оқу мақсаты: пәнді оқыту Су шаруашылығы жобаларын экологиялық бағалау және сараптау саласында теориялық және практикалық білім беру болып табылады. Қысқаша мазмұны: пәнді оқыту экологиялық бағалау және су шаруашылығы жобаларын сараптау саласында теориялық және практикалық білім беру болып табылады. Күтілетін нәтижелер: Су шаруашылығы жобаларын экологиялық бағалау және сараптау ұғымдары мен міндеттерін белгілеу; Су шаруашылығы жобаларын экологиялық бағалау және сараптау әдістерін зерделеу; әсерді бағалау жөніндегі нормативтік актілерді бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Суды тазарту технологияларындағы мембраналар және мембраналық процестер

    Пәнді игерудің мақсаты биосфераны техногендік әсерлерден қорғаудың заманауи мембраналық технологиялары және оларды қолданудың мүмкін салалары туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Бұл пән магистранттардың мембраналық ғылым саласында іргелі білім алуына және мембраналық технологияларды су тазарту технологияларында қолдануына бағытталған. Тақырыптар: мембраналар мен мембраналық құрылымдардың түрлері, мембраналарды өндірудің негізгі принциптері, мембраналарды берудің жалпы теориясы, мембраналарды бөлу процесі.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Гидротехникалық құрылыстарды салу, жөндеу және реконструкциялау

    Пәннің мақсаты-студенттің гидроэлектростанцияларын жобалау, салу, пайдалану және жөндеу, қайта құру кезінде қажетті білім мен дағдыларды игеруі. Пәнді игеру нәтижесінде студент: Білуге: - энергетикадағы гидротехникалық құрылыстардың рөлі(ГЭФ бойынша), - гидроэнергетикалық ресурстарды пайдалану схемалары; - әртүрлі мақсаттағы гидроэнергетикалық құрылыстар жұмысының ерекшеліктері мен принциптері(ГЭФ бойынша); - гидравликалық машиналардың түрлері, олардың құрылысы және жұмыс істеу принциптері;

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін жөндеу және реконструкциялау

    Пәннің мақсаты - студенттердің сумен жабдықтау және су бұру жүйелерінің негізгі ғимараттарының, құрылыстарының конструктивтік шешімдері бойынша, құрылыстағы механизация құралдары бойынша білімдерін меңгеру, Құрылыс конструкцияларын жобалау дағдыларын меңгеру, елді мекендер мен өнеркәсіптік кәсіпорындардың сумен жабдықтау және су бұру инженерлік жүйелері мен құрылыстарының жұмысын қарқындату, қайта жаңарту кезінде материалдық және энергетикалық ресурстарды ұтымды пайдалану жобаларын әзірлеудегі құзыреттерді игеру сумен жабдықтау және су бұру жүйелері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін қабылдау, реттеу және пайдалану

    Пәнді оқытудың мақсаты желілер мен құрылыстарды пайдалану ережелерін зерделеу және сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін пайдалану саласында мамандар даярлау үшін дағдыларды игеру болып табылады. Пәнді оқу міндеттері: жүйелер құрылыстарын техникалық пайдалану ережелерін зерттеу; сумен жабдықтау және су бұру және олардың жабдықтары; техникалық құжаттама мен есептілікті жүргізу тәртібі; қызмет көрсету персоналының құқықтары, міндеттері мен жауапкершілігі айқындалған нұсқаулықтармен танысу

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді зерттеу және оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру.
  • Педагогикалық және психология білімдерін өздерінің педагогикалық қызметінде қолдану.
  • Сумен жабдықтау, канализация және су ресурстарын қорғау жүйелерінің тиімділігін одан әрі арттыру бойынша ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды жүргізу
  • Гидрогеология, ағынды реттеу теориясы, гидротехникалық құрылыс саласында қажетті практикалық және ғылыми-инженерлік білім, сондай-ақ жер асты суларын іздеу және барлау, су құрылыстарын жобалау, салу және пайдалану кезінде есептеу дағдыларын алу.
  • Білімді интеграциялау, шешімдер қабылдау және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде шешімдер қабылдау.
  • Жаңа таныс емес жағдайлардағы зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі пәндерден алынған білімді интеграциялау.
  • Диссертация, ғылыми мақала, баяндама, аналитикалық жазба және басқа да түрінде ғылыми-зерттеу және аналитикалық жұмыстардың нәтижелерін қорытындылау.
  • Ғылыми зерттеулер контексінде идеяларды түпнұсқа әзірлеу және қолдану үшін алынған білімдерді пайдалану.
  • Үрдістер мен құбылыстарды талдау үшін қолданыстағы ұғымдарды, теориялар мен тәсілдерді сыни талдау.
  • Оқытудың интерактивті әдістерін қолдану.
  • Қашықтықтан зерттеу әдістері туралы заманауи білімге ие болу, сондай-ақ объектілердің су шаруашылығы қызметінің жұмысын бағалау және мониторинг жүргізу.
Top