Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06201 Телекоммуникация в Satbayev University

Пәндер

  • Қазіргі заманғы сенсорлық байланыс желілері

    Заманауи сенсорлық байланыс желілері, олардың құрылымы, құрылыстың технологиялық аспектілері, ұсынылатын қызметтер, Қызмет көрсету сапасын қамтамасыз ету мәселелері. Сымсыз желіге біріктірілген сенсорлар ақпаратты жинау, өңдеу және берудің аумақтық бөлінген өзін-өзі ұйымдастыратын жүйесін құрайды. Радиоарна арқылы өзара біріктірілген таратылған, өзін-өзі ұйымдастыратын және көптеген датчиктер мен атқарушы құрылғылардың құрылысы. Жүктемені болжау әдістері, Қызмет көрсету көрсеткіштерін есептеу, деректер трафигінің сипаттамаларын есептеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Телекоммуникациялық жүйелердегі мульти медиялық технологиялар

    Бұл пән видео, аудио және басқа мультимедиялық ақпараттарды өңдеудің және таратудың заманауи технологияларын, видео және аудио ақпаратты сандық өңдеу мен сығымдауды, видео және аудио ақпараттарды статистикалық және перцептивті түрде толықтыруды, сығылған видео және дыбыстық ақпаратты есептеуді, қалпына келтіруді және оның сапасын бағалауды, сонымен қатар оны жою әдістерін, видео және дыбыстық сығымдау принциптері мен стандарттарын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курс жоғары оқу орындары педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән заманауи педагогикалық технологияларды, жоғары оқу орнында педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологияларын, коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларын ұйымдастыру және өткізу, оқытудың белсенді әдістерін қолдану, оқу сабақтарының мазмұнын таңдауды үйренеді. Оқытудың кредиттік технологиясы негізінде оқу процесін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Тұрақты даму стратегиялары

    Мақсат: Магистранттарды экономикалық өсу, әлеуметтік жауапкершілік және қоршаған ортаны қорғау арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізу үшін тұрақты даму стратегияларына үйрету. Мазмұны: Магистранттар тұрақты дамудың тұжырымдамалары мен қағидаларын, тұрақты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, олардың тиімділігін бағалауды, сондай-ақ халықаралық стандарттар мен үздік тәжірибелерді зерттейді. Тұрақты дамудың табысты стратегияларының мысалдары мен жағдайлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік меншік және ғылыми зерттеулер

    Бұл курстың мақсаты магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялар контекстінде зияткерлік меншікті (IP) түсіну, қорғау және басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды беру болып табылады. Курс АЖ-мен тиімді жұмыс істей алатын, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қорғай алатын және тәжірибеде қолдана алатын мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сымсыз сенсорлық желілер

    Сымсыз сенсорлық желілерде қолданылатын жұмыс принциптері мен технологияларын, соның ішінде сенсорлық түйіндердің әртүрлі түрлерін, байланыс хаттамаларын және архитектураларды түсіну. Сымсыз сенсорлық желілердегі қауіпсіздік пен деректерді қорғау мәселелерін, соның ішінде қауіптер мен олардың алдын алу әдістерін қарастыру. Магистранттар жаңа технологияларды дамытып, қолданыстағы жүйелерді жетілдіре алатындай етіп сымсыз сенсорлық желілерді зерттеу мен инновацияларды ынталандыруды қолдау. Бұл пәнді оқу магистранттарға сымсыз сенсорлық желілер саласындағы заманауи технологиялар мен тәжірибелерді игеруге көмектеседі, бұл әртүрлі салаларда сенсорлық жүйелерді жобалау мен енгізуде, сондай-ақ осы саладағы зерттеулер мен инновацияларда пайдалы болуы мүмкін.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Байланыстың және навигациялық жерсеріктік жүйелері

    Спутниктік байланыс жүйелерін құру, деректерді және олардың құрамдас бөліктерін беру принциптерін зерделеу; көп станциялы қолжетімділік әдістері мен түрлерін, модуляция және шуға төзімді кодтау түрлерін зерделеу; VSAT спутниктік желілерінің ерекшеліктері мен даму перспективаларын зерделеу; мобильді спутниктік байланыс жүйелерінің және телерадио хабарларын тарату жүйелерінің ерекшеліктерін зерделеу; геостационарлық байланыс жүйесіндегі ең танымал отандық және шетелдік спутниктік байланыс жүйелерінің параметрлері мен сипаттамаларын зерделеу; геостационарлық емес орбиталарды зерттеу; спутниктік байланыстың перспективалық технологияларын зерттеу; спутниктік навигациялық жүйелерді зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: ғылым тарихы мен философиясын жаһандық және қазақстандық ғылым тұжырымдамаларының жүйесі ретінде зерттеу. Мазмұны: ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және постклассикалық ғылым, математика, физика, техника және технологиялар философиясы, инженерлік ғылымдардың ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Радиоэлектрондық құрылғыларды жобалу

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарды радиоэлектрондық құрылғыларды (РЭУ) жобалаудың негізгі принциптерімен, әдістерімен және тұжырымдамаларымен таныстыру, РЭУ жасаудың негізгі технологиялық процестерімен таныстыру болып табылады. Нақты радиожиілік эффектілерін ескере отырып, әртүрлі жылдамдықтар мен жиіліктермен функционалды деңгейде аналогтық жүйелерді модельдеу; сигналдарды сандық өңдеу және түрлендіру алгоритмдерін жобалау; құрылғының аналогтық және сандық бөліктерін бірлесіп модельдеу үшін X-параметрлер негізінде модельдерді қолдау; әртүрлі заманауи стандарттар блоктарымен жүздеген толықтырылатын кітапханалар

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі сенсорлық технологиялар және қосымшалар

    Мақсаты пәнді оқу сымсыз сенсорлық желінің автономды сенсорының негізгі компоненттері (WSN сымсыз сенсор желісі): трансивер, микроконтроллер, сыртқы жад, қуат көзі, сенсорлар және антенна А. сандық сигнал процессорларын кең жолақты сымсыз байланыс үшін таңдауға болады. Сымсыз берудің ықтимал нұсқалары медиа радиожиілік (RF), оптикалық (лазерлік) және инфрақызыл трансиверлер болуы мүмкін.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпаратты берудің көп арналы радиотехникалық жүйелері

    Пәнді оқытудың міндеті ақпаратты берудің көп арналы радиотехникалық жүйелерінің жұмыс істеуінің физикалық және теориялық негіздері, сигналдарды өңдеу және ақпаратты өңдеудің перспективалық жүйелерін құру принциптері бойынша қажетті білім алу болып табылады. Сигналды кеңістіктік кодтау әдістерін талдау деректерді беру және деректерді қабылдауды бірнеше антенналар жүйелері жүзеге асыратын арнаның өткізу қабілеттілігін арттыруға мүмкіндік беруі. Топтық сигнал арналарын біріктіру және бөлу принципі, арналық сигналдардың сызықтық қосындыларын қалыптастыру, сигналдардың жиілігі, уақыты және формасы бойынша сызықтық бөлу әдістері, оларды көп арналы жүйелерді құру үшін пайдалану, көптеген абоненттердің топтық сигналын бір таратқышпен беру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оптикалық байланыс жүйелерінің компоненттері

    Пәнді оқытудың мақсаты-оптикалық талшық (кабель) бойынша деректерді беру жүйесі, белсенді желілік жабдықтар мен пассивті оптикалық компоненттер қолданылады. Оптикалық коннекторлар және өтпелі жалғағыш адаптерлер - ТОБЖ талшықты-оптикалық байланыс желілерінде екі коннекторды қосу үшін қызмет етеді; аттенюаторлар – оптикалық желіге қосымша өшуді енгізу үшін. Сондай-ақ, олар белсенді жабдықтың қабылдау Модулінің шамадан тыс жүктелуіне жол бермеу үшін қолданылады; пассивті оптикалық спектрлік мультиплексорлар xWDM-талшықты-оптикалық желінің өткізу қабілетін едәуір арттырады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жер серіктік және радиорелейлік жүйелері

    Пәнді зерделеу-радиорелелік және спутниктік аппаратураны әзірлеудің заманауи және перспективалық бағыттары, радиорелелік және спутниктік жабдықта пайдаланылатын сигналдарды цифрлық өңдеуді модуляциялаудың қазіргі заманғы әдістерінің сипаттамалары, радиорелелік және спутниктік байланыс желілерін пайдалану шарттары, радиорелелік және спутниктік жүйелерді есептеу мен жобалаудың қолданылатын әдістемелері, әртүрлі Радиобайланыс және хабар тарату жүйелерінің электромагниттік үйлесімділігі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курс ғылыми танымның тарихи дамуы мен философиялық пайымдауы, ғылыми теориялардың эволюциясы, әлемнің ғылыми картиналарын құрудағы ғылыми зерттеудің принциптері мен әдістері тұрғысынан ғылыми танымның негізгі проблемаларын зерделеуге бағытталған. Пән ғылым тарихы мен философиясын зерттеу негізінде сыни және сындарлы ғылыми ойлауды дамыту дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар қазақстандық ғылымды және оның даму перспективаларын құрудағы ғылымның және инженерлік-техникалық қызметтің дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін талдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Интеллектуалды микро және нано сенсорлық құрылғылар

    Пәнді оқытудың мақсаты-микро және наносенсорлық құрылғыларды құрудың физикалық және технологиялық негіздері туралы білімді тереңдету. "Микро және наносенсорлық құрылғылар" пәнін игеру кезінде микро және наносенсорлық құрылғылардың әрекет ету қағидаттарының іргелі физикалық негіздері бойынша базалық білім қалыптастырылады, сондай-ақ микро және наносенсорлық құрылғылардың одан әрі дамуының ықтимал жолдары туралы жалпы түсініктер алынатын болады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орнатылған микроконтроллерлер және микропроцессорлы жүйелер

    Заманауи микропроцессорлар мен микроконтроллерлер туралы негізгі мәліметтер келтірілген, қазіргі микропроцессорлар мен микроконтроллерлердің архитектуралары мен жіктелуі, командалық жүйелер және олардың салыстырмалы сипаттамалары келтірілген. Микропроцессорларды (таймерлер, жадқа тікелей қол жеткізу контроллері, сериялық трансиверлер және т.б.) толықтыратын үлкен интегралды схемаларға көп көңіл бөлінеді. Жобалау әдістері мен келтірілген микроконтроллер, микропроцессор. Микропроцессорлық басқару элементтерінің жұмыс істеу принциптері сипатталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламамен анықталатын Радио негіздері

    Бұл пән Электротехника, Радиотехника, электроника және телекоммуникация, сондай-ақ информатика саласындағы түлектерге (соның ішінде студенттер мен докторанттарға) оқытылатын бағдарламалық байланыс жүйесін құру үшін байланыс жүйелері мен сигналдарды цифрлық өңдеу негіздері бойынша оқу материалдарын қамтиды. Осы материалдарды зерттей отырып, студенттер әртүрлі байланыс жүйелерін жүзеге асырады және нақты әлемдегі байланыс сигналдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Телеметриялық инфокоммуникациялық жүйелер

    Пәнді оқытудың мақсаты - арналардың жиіліктік бөлінуі бар тарату жүйелерін құру (ҚРЧ). CHRC тарату жүйелерінде арна сигналдарын қалыптастыру және беру әдістері. Арналарды уақытша бөлу арқылы беру жүйелерін құру принциптері (ВРК). ИКМ бар жүйелердің иерархиялық құрылысы. Телевизиялық және дыбыстық хабар таратудың жерүсті және спутниктік жүйелерін құру принциптері. Пәнің зерттеу мақсаты - арналарды жиілікпен бөлетін тарату жүйелерін құру (АЖБТЖ). ЖТА-дан беру жүйелерінде арналық сигналдарды қалыптастыру және беру әдістері. Арналарды уақытша бөлумен беру жүйелерін құру принциптері. ИКМ бар жүйелердің иерархиялық құрылысы. Телевизиялық және дыбыстық хабар таратудың жер үсті және спутниктік жүйелерін құру принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Микроконтроллерді бағдарламалау

    Пәнді оқытудың мақсаты - микроконтроллерлер мен үлкен интегралды схемалар (ҮИС) негізінде микроэлектрондық жүйелерді жобалау технологиясы. Микропроцессорлық контроллерлерді бағдарламалау және жөндеу құралдары. Микроконтроллерлер мен бағдарламаланатын логикалық интегралды схема және микроконтроллер (БЛИСжМ) бағдарламалауға арналған практикалық схемалар мен бағдарламалар схемалары. Микроконтроллерлерді жобалау кезінде бір жағынан өлшемдер мен шығындар, екінші жағынан икемділік пен өнімділік арасындағы ымыраға келу. Әр түрлі қосымшалар үшін осы және басқа параметрлердің оңтайлы қатынасы әр түрлі болуы әдістер.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курс жетекші қызметінің психологиялық механизмдерін білуге негізделген қызметкерлерді тиімді басқару құралдарын меңгеруге бағытталған. Тәртіп шешім қабылдау, қолайлы психологиялық климат құру, қызметкерлерді ынталандыру, мақсат қою, ұжым құру және қызметкерлермен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Курстың соңында магистранттар басқарушылық қақтығыстарды шешуді, өзіндік имиджді құруды, басқарушылық қызмет саласындағы жағдайларды талдауды, сонымен қатар келіссөздер жүргізуді, стресске төзімді және тиімді көшбасшы болуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Кеңжолақты сымсыз желілер

    Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі телекоммуникациялық жүйелердің элементтері жалған кездейсоқ реттілікке (ЖКР) негізінде кеңжолақты сымсыз желілерді (КСЖ) және олардың элементтерін құру және қолдану негіздерін зерделеу болып табылады. Әр түрлі архитектураның инфокоммуникациялық жүйелерінде КСЖ қолдану. КСЖ жобалау әдістері мен құралдары. Заманауи сымсыз желілік технологиялар, сенсорлық желілердің жұмыс принциптері, желілерді бағыттау және деректерді берудің заманауи хаттамаларын қолдану

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Телекоммуникацияда сигналдарды цифрлық өңдеу

    Сигналдарды алдын-ала өңдеудің негізі әртүрлі функционалды негіздерін жүзеге асыратын жылдам дискретті ортогоналды түрлендіру процедуралары, сызықтық және сызықтық емес сүзгілеу процедуралары, сызықтық алгебра. Топтық сигнал арналарын біріктіру және бөлу принципі, арналық сигналдардың сызықтық қосындыларын қалыптастыру, сигналдардың жиілігі, уақыты және формасы бойынша сызықтық бөлу әдістері, оларды көп арналы жүйелерді құру үшін пайдалану, көптеген абоненттердің топтық сигналын бір таратқышпен беру

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Жерді қашықтықтан зондтаудың оптикалық және радиолокациялық жүйелерінің негіздері

    Бұл пәнді оқуда магистранттар жерді қашықтықтан зондтау (ЖҚЗ) деректерін өңдеудегі кешенді тәсілдерді игеру, онда әртүрлі құралдар мен технологиялардың көмегімен алынған өлшеу нәтижелеріне талдау жасау, олардың арасында оптикалық және радиолокациялық диапазондарда түсірілім жасайтын сенсорлар жұмысмен танысу. Деректерді автоматты режимде өңдеуге мүмкіндік беретін оптикалық және радиолокациялық ғарыштық суреттерді түсіру әдістері мен алгоритмдері игеру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Жобаны басқару

    Мақсаты: Заманауи бизнес-технологияларды пайдалана отырып, жобаларды басқару принциптерін зерттеу Мазмұны: Курс жобаға бағытталған бизнесті дамытуды басқарудың заманауи мінез-құлық үлгілеріне негізделген жобалық менеджменттің құрамдас бөліктерін зерттейді. Бағдарлама PMI PMBOK, IPMA ICB халықаралық стандарттарына және жобаларды басқару саласындағы ҚР стандарттарына негізделген. Стратегиялық, жобалық және жедел басқарудың өзара әрекеттесуі арқылы бизнесті дамытуды ұйымдастырушылық басқарудың ерекшеліктері зерттеледі

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Сигналдарды сандық өңдеу технологиялары

    Сигналдардың физикалық шамасы, өлшемі және түрленуі туралы негізгі ұғымдар. Сигналдардың жіктелуі: детерминирленген және кездейсоқ сигналдар, үздіксіз, дискретті және квантталған сигналдар. Детерминирленген сигналдардың түрлері, олардың параметрлері. Бірлік импульсі, тұрақты сигнал, гармоникалық және полигармоникалық сигналдар. Периодтық сигналдың Фурье қатарына ыдырауы. Сигнал спектрі. Мерзімді емес (өтпелі) сигналдар. Өтпелі сигналдар үшін Фурье түрлендіруі. Аналогтық жүйелер. Импульстік және өтпелі сипаттамалар.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Заттар интернеті және өзін-өзі ұйымдастыратын желілер

    Пән өзін-өзі ұйымдастыратын желілерді, заттар интернеті тұжырымдамасымен танысуды, барлық енетін сенсорлық желілерді, сымсыз өзін-өзі ұйымдастыратын желілерді және автокөлікке арналған өзін-өзі ұйымдастыратын желілерді, сондай-ақ тасымалдау, маршруттау және көлік деңгейіне қол жеткізуді басқарудың негізгі хаттамаларына шолуды зерттейді. Желіні құрайтын түйіндер. Бұл дербес компьютерлер, ноутбуктер, смартфондар, планшеттер, ақылды сенсорлар және басқа құрылғылар.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Инфокоммуникациялық желілер мен жүйелердегі моделдеу мен оптимизациялау әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты - телекоммуникациялық желілер мен жүйелердің негізгі сапалық көрсеткіштері, жаппай қызмет көрсету теориясы мен телетрафика теориясы, соңғы пайдаланушы құрылғылары, ұялы және стационарлық телефондар, дербес компьютерлер, смартфондар арасындағы байланысты қамтамасыз ететін коммуникациялық құралдарды дамыту. Бұл құрылғылардың өзара әрекеттесуі әртүрлі мақсаттағы ақпараттық ағындарды өңдеуді жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Физикалық модельдер арасында аналогтық модельдер терең қарастырылады. Объектілердің немесе процестердің модельдерін құруға және зерттеуге арналған Математикалық модельдер.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Радиоэлектрондық құрылғылардағы автоматтандырылған жобалау жүйесі

    Радиоэлектрондық құрылғыларды (РЭҚ) жобалау кезеңдері. РЭҚ конструкциялары үшін элементтер базасы мен материалдарды таңдау және негіздеу. РЭҚ жобалау принциптері. Орналастру тапсырмалары. Дизайнды автоматтандыру негіздері. ECAD архитектурасының негіздері. Автоматтандырылған жобалау жүйесі (АЖЖ) математикалық модельдері. Автоматтандырудың математикалық міндеттері. CALS технологиясының негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Іскерлік және кәсіби қарым-қатынас құралы, инженерлік телекоммуникация немесе инфокоммуникация саласындағы жаңа білім көзі ретінде ағылшын, қазақ (орыс) тілдерін пайдалану қабілетін көрсету; жұмыс пен өмірде қолданбалы этика және іскерлік қарым-қатынас этикасының негіздерін білу және қолдану;
  • Смарт технологиялар мен зияткерлік жүйелер элементтерімен жаңа телекоммуникациялық жүйелерді (синтездеу) әзірлеу және жобалау мүмкіндігін көрсетеді. Желілік хаттамаларды модельдеу және оңтайландыру.
  • Кәсіпкерлік қызметтің коммерциялық принциптерін бағалау, қазақстандық қоғамның әлеуметтік құндылықтары мен персоналды дамытудың гуманитарлық міндеттері мен телекоммуникация кәсіпорындарының қызметтеріне қоғамдық қажеттіліктерді қанағаттандыруды көрсете білу.
  • Телекоммуникацияға қатысты білімді интеграциялау саласындағы кәсіби мәселелерді шешу үшін қажетті жаңа ақпаратты талдау, іздеу және алуды көрсете білу. Кәсіпорындардың қиын жағдайын талдауға және зерделеуге, ұйымдастыруға қатысу.
  • Инженерлік электроника, телекоммуникациялар және заттар интернеті технологиясының зерттелетін саласында жан-жақты біліммен жұмыс жасау, сонымен қатар модельдеу әдістері мен оңтайлы телекоммуникациялық жүйелерін қолдану.
  • Ғылыми немесе кәсіби қызметтің бүкіл кезеңінде өздігінен білім алуға және үздіксіз кәсіби дамуға дайындығын, инженерлік телекоммуникациялар және интеллектуалды инфокоммуникациялар саласында дербес ғылыми техникалық шешімдерді қабылдауды көрсете білу.
  • Инженерлік телекоммуникацияның процедуралық мәселелерін ұйымдастырудағы негізгі идеяларды түсіну және көрсету. Электрондық схемалар мен байланыс хаттамаларын және тұтынушылар арасындағы ақпараттық-коммуникациялық байланыстарды ұйымдастыру принциптерін түсіну
  • Цифрлық коммуникациялық технология, заттар интернеті, гетерогенді желілер, ақпараттың көп арналы тасымалдануы, шуға қарсы иммунитет және телекоммуникацияны ұйымдастыру процестері бойынша алған білімдерді пайдалану.
Top