Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01722 Орыс тілі мен әдебиеті в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - «жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру оқытушысы» кәсіби стандартына сәйкес келетін, жоғары білім беру жүйесінде педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін іске асыруға қабілетті кәсіби құзыреттіліктері бар орыс тілі мен әдебиеті саласында ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қазіргі ғылыми тұжырымдамалар жүйесіндегі тіл
Психолингвистика негіздері
Басқару психологиясы
Әдебиеттанудың жаңа бағыттары
Орыс әдеби сынының өзекті мәселелері
Шетел тілі (кәсіби)
Ғылым тарихы мен философиясы
Әлемдік әдебиет контекстіндегі орыс классикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Лингвоконцептология
Лексикографияның өзекті мәселелері
Екі тілді лексикографияның өзекті мәселелері
ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы қазіргі орыс тілінің даму динамикасы
Тарихи-мәдени контекстегі әдеби процесс
Қазіргі зерттеулердегі тіл және әдебиет мәселелері
Педагогикалық технологияларда жасанды интеллектіні қолдану
Әлеуметтік лингвистика
Компьютерлік лексикография
Жасанды интеллектіні білім беру үдерістерінде қолдану
Жасанды интеллектті оқыту әдістемесіне интеграциялау
Тіл біліміндегі антропоцентрикалық бағыт
-
2 Оқу жылы
Қазіргі лингвистиканың теориялық және қолданбалы аспектілері
Жаһандану жағдайындағы әдеби байланыстар
Әдеби компаративистика
Орыс әдебиетін оқытудағы этномәдени тәсіл
Мәдениетаралық коммуникация жағдайындағы орыс тілі
Лингвистикалық құбылыстарды зерделеудің интегративті тәсілі
Орыс әдебиеті: өзекті мәселелер мен зерттеу әдістері
Әдебиет пен өнердің өзара әрекеттесуі салыстырмалы әдебиеттану мәселесі ретінде
Орыс әдебиетін оқытудың инновациялық технологиялары
Орыс тілі сабағында инновациялық технологиялар
Интегративті лингвистика және оның қолданбалы аспектілері
Қазіргі лингводидактика
Тіл және коммуникация
Орыс тілін оқытудың белсенді әдістері
Тіл теориясы және қазіргі тіл білімінің мәселелері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым тарихы мен философиясының, педагогикалық деонтологияның негізгі бағыттарын біледі, психологиялық-педагогикалық және арнайы білімдерді интеграциялаудың механизмдері мен принциптерін көрсетеді, академиялық және кәсіби ортада қарым-қатынастың стратегиялары мен тактикасын меңгеруді көрсетеді; заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) оқыту технологиялары арқылы кәсіби қызметте жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше меңгереді және пайдаланады.
- Тіл білімі дамуының қазіргі салаларында білімдерін қолданады, тілдің қазіргі ғылыми ұғымдар жүйесіндегі орнын, тіл мен қарым-қатынастың байланысын түсінетіндігін көрсетеді, тіл білімі бойынша ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасайды, жоғары оқу орындарында тіл сабақтарын (дәрістерден басқа), оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып, студентке бағдарланған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, жүргізеді.
- Әдебиеттану ғылымының қазіргі заманғы даму тенденциялары туралы білімін көрсетеді, синхрониялық және диахрониялық әдебиеттің негізгі заңдылықтарын өз бетінше зерделеу дағдыларына ие болады, әдебиеттану бойынша республикалық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс істейді, жоғары оқу орындарында әдебиеттану пәнінен оқу сабақтарын (дәрістерден басқа), оқытудың белсенді әдістерін қолдана отырып, студентке бағдарланған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, жүргізеді.
- Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи және инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларын қолданады, білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді, жасанды интеллектті қолдана отырып, ЖОО-да тілдік және әдебиеттану пәндерін оқытудың әдістемелік тәсілдерін, тұжырымдамаларын, технологияларын білу негізінде педагогикалық міндеттердің стандартты емес шешімдерін ұсынады.
- Ғылыми зерттеу әдістемесін меңгергенін көрсетеді, бакалавриат студенттерінің зерттеушілік дағдыларын диагностикалайды, мамандық бойынша теориялық және практикалық білімді өз бетінше меңгеруге және жалпылауға, оларды сыни талдауға қабілетті, тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы проблемалық мәселелерді анықтай алады, ғылыми түсінік пен зерттеуді талап ететін, студенттерде таңдаған мамандығына тұрақты қызығушылықты қалыптастырады.