7R01128 Урология және андрология (ересектер, балалар) в ҚМУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастапқы медициналық-санитариялық көмек; мамандандырылған, оның ішінде жоғары технологиялық, медициналық көмек; Жедел жәрдем, оның ішінде мамандандырылған, медициналық көмек; паллиативтік медициналық көмек жағдайларында жалпы мәдени және кәсіптік құзыреттер жүйесі бар, дербес кәсіптік қызметке қабілетті және дайын білікті уролог-андролог дәрігерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қарағанды медицина университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R026 Урология және андрология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Перкутандық урология
Урологиялық ауруларды емдеуде перкутанды урологияны қолдануды зерттеу.
Несиелер - 4
-
Инновациялық урология
Эндоскопиялық урологиядағы барлық құралдарды таңдау принциптері және жұмыс әдістері. Эндоурологиялық және лапароскопиялық операцияларды ұйымдастыру принциптері.
Несиелер - 4
-
Нефрологиядағы урологиялық мәселелер
Урологиялық ауруларды диагностикалау және емдеу. Жедел араласуға көрсетілімдер мен қарсыкөрсетілімдер. Урологиялық патологиясы бар науқастарды жұргізк тактикасы. Диагностикалаудың заманауи принциптеріне сәйкес тәжірибелік машықты жетілдірі, дәлелді медицина тұрғысынан алынған нәтижелерді интерпретациялау.
Несиелер - 4
-
Төменгі несеп жолдарының симптомдары
Зәр шығару бұзылыстарының себептерін, оларды диагностикалау әдістерін және емдеу әдістерін зерттеу. Науқастың өміріне қауіп төндіретін шұғыл жағдайларда диагностика және медициналық көмек көрсету. Халықтың және денсаулық сақтау жүйесінің денсаулық жағдайын бағалаудың өлшем әдістері мен критерийлерін қолдану. Пациентке бағытталған күтім және қоғамдық денсаулықты нығайту қағидаттарын басшылыққа алу
Несиелер - 4
-
Нефрологиядағы төтенше жағдайлар
Нефрологиядағы шұғыл жағдайлар кезінде диагностикалық критерилері мен шұғыл шаралары: дисэлектролитті бұзылулар, нефротиялық криз, бүйрек қантамырларының тромбозы мен эмболиясы, гепаторенальды синдром, бүйрек коликасы
Несиелер - 4
-
Урологиядағы сәулелік, ультрадыбыстық диагностика
Урологияда радиацияны, ультрадыбыстық диагностиканы қолданудың негізгі әдістері мен жолдары. Урография, цистография, уретрография нәтижелерін интерпретациялау. УДЗ, КТ, МРТ суреттерінің нәтижелерін интерпретациялау. Операциялық тәжірибеде сәулелік, ультрадыбыстық диагностика дағдыларын қолдану. Аспаптық диагностика және урология бөлімінің өзара әрекеттесуі. Жедел және созылмалы урологиялық ауруларды диагностикалау әдістерін білу. Сіздің тәжірибеңізде қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Урология
ҚР урологиялық көмекті ұйымдастыру. Урологиялық патологияны диагностикалау және емдеу принциптері. Инновациялық әдістерді қолдана отырып және медициналық этиканы, құпиялылықты сақтай отырып, халыққа жедел пациентке бағытталған урологиялық көмек көрсету. Урологияда хирургиялық техниканы меңгеру және көрсету, сондай-ақ командада жұмыс істеу. Пациентті-бағдарланған емдеу мен күтімді қамтамасыз ету жолымен асқынулардың алдын алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 55
-
Эндоурология (Модуль «Эндоскопиялық және онкоурология»)
Эндовидеохирургия. Жоғары мамандандырылған операциялар. Команда жұмысын, оқыту ортасын жақсартатын көшбасшылық қасиеттерді, сенімділікті дамыту. Объективті өзін-өзі бағалау дағдысы: өз құзыреттерінің шекарасын бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 32
-
Амбулаторно-поликлиникалық урология
Урологиядағы клиникалық анатомия. Урологиялық ауруларды диагностикалау және емдеу, шұғыл жағдайлары бар пациенттерді жүргізу тактикасы. ҚР Денсаулық сақтау саласындағы заңдары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 20
-
Онкоурология (Модуль «Эндоскопиялық және онкоурология»)
Диагностика, білім беруді емдеу. Пациенттерге жанашырлық, құрмет. Міндеттері мөлшерлес біліктілігін. Тәжірибеде деректерді өңдеу үшін статистикалық әдістер. Зерттеу қызметінің принциптері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 18
-
Балалар урологиясы
Балалар урологиясында күндізгі және тәуліктік стационардағы балалар халқына аурулар мен шұғыл жағдайларда көмек көрсету үшін терапевтік және диагностикалық араласулар. Жынысына, жасына қарамастан әртүрлі науқастарға сезімталдық пен сезімталдықты дамыту. Халықтың және денсаулық сақтау жүйесінің денсаулық жағдайын бағалаудың өлшем әдістері мен критерийлерін қолдану. Науқасқа бағытталған күтім және қоғамдық денсаулықты нығайту принципте
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 35
-
Андрология
Андрологиялық ауруларды диагностикалау және емдеу. Сипаттамаларға қарамастан пациенттің этикалық ұстанымдарын ұстану. Құпия міндеттемелерді сақтау. Практикадағы ғылыми зерттеулер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 20
-
Фтизиоурология
Фтизиатриялық қызметті ұйымдастыру. ЕПМ-де Фтизиоуролог. Фтизиоурологиядағы ауруларды диагностикалау және емдеу. Денсаулық сақтау саласындағы заңдарды қолдану. Объективті өзін-өзі бағалау дағдылары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Басқа адамдарға жанашырлық, адалдық және құрмет көрсетеді. Жынысына, жасына, мәдениетіне, ұлтына, дініне, мүгедектікке, жыныстық бағдарлауына және басқа да сипаттамаларына қарамастан әр түрлі пациенттерге сезімталдық пен жауаптылықты көрсетеді.
- Объективті өзін-өзі бағалау дағдысын дамытады: өз құзыреттілігіңіздің шекарасын бағалайды және қажет болған жағдайда әріптестердің көмегіне жүгінеді, әрі қарай оқыту мен өзін-өзі жетілдіру мақсаттарын қояды, оқыту арқылы білім, дағдылар мен тәсілдердегі кемшіліктерді жояды
- Құрсақ қуысының клиникалық анатомиясы, кіші жамбас және ретроперитонеальді кеңістік, гемостаз физиологиясы, сонымен қатар урологиялық бейінді аурулардың патогенезі саласындағы білімдерін көрсетеді. Ол медициналық құжаттаманы пациенттердің электронды есепке алу жүйелерінде (KIIS, ERSB, BG, RPN және т.б.) толық, уақтылы және анық жүргізеді.
- Өзінің рөліне, қабілетіне және біліктілігіне сәйкес міндеттерді орындайды, этикалық, құпия міндеттемелерді, медициналық этиканың және деонтологияның талаптарын сақтайды, күнделікті тәжірибеде кері байланысты қолданады. Жеке және кәсіби міндеттер арасындағы қақтығыстарды басқару туралы білімді көрсетеді, өзгерістерге икемділік пен жетілуді көрсетеді, мінез-құлқын өзгерту қабілеттерін дамытады.
- Ұжымның жұмысын, оқу ортасын және медициналық көмек жүйесін жақсартатын көшбасшылық қасиеттерді, өзіне деген сенімділікті көрсетеді.
- Өз бетінше оқи алады және кәсіби топтың басқа мүшелерін жаттықтыра алады, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне қатыса алады, кәсіби әдебиеттерді сыни бағалай алады және оны өз қызметінде тиімді қолдана алады.
- Жедел және созылмалы урологиялық ауруларды диагностикалау және емдеу әдістері туралы білімдерін көрсетеді, амбулаторлық және стационарлық кезеңдерде урологиядағы шұғыл жағдайлары бар науқастарды басқару тактикасын меңгереді. Науқастың өміріне қауіп төндіретін төтенше жағдайларда медициналық көмек көрсетуді біледі және көрсетеді.
- Клиникалық мамандыққа байланысты қолданыстағы медициналық көмек жүйесінде тиімді жұмыс істейді, медициналық көмектің қолданыстағы нормативтік-құқықтық базасына сүйене отырып, денсаулық сақтау жүйесіндегі пациенттерге қызмет көрсетуді үйлестіре алады.
- Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі қағидаларын біледі, медициналық және биомедициналық зерттеулердің әдістемелерін халықаралық стандарттарға сәйкес талдай және бағалай біледі, ғылыми принциптер мен дәлелді медицина туралы білімді медициналық практика мен зерттеулерге қолдана алады.
- Науқастарды күтуге, құпиялылыққа, ақпараттандырылған келісімге және іскери тәжірибеге қатысты этикалық қағидаларға, соның ішінде тиісті заңдарға, саясат пен ережелерге сәйкестікті көрсетеді. Қауіпсіз, уақтылы, тиімді және әділетті пациентке бағдарлы көмек көрсету үшін кәсіпқойаралық топтарды құру, дамыту және ұдайы жақсарту бойынша топта жұмыс істей білу.
- Денсаулық сақтау саласындағы Қазақстан Республикасының заңдарын біледі және қолданады. Халықтың денсаулығы мен денсаулық сақтау жүйесін бағалаудың өлшемдері қолданады. Науқастарға бағытталған медициналық көмек пен денсаулықты нығайту қағидаларын басшылыққа алады.
- Ол өз тәжірибесінде медициналық деректерді өңдеудің негізгі заманауи статистикалық әдістерін қолданады. Жақсы клиникалық тәжірибеде ғылыми зерттеулердің рөлін түсінеді. Дәлелді медицина принциптері негізінде пациентті басқаруда шешім қабылдайды.