8D10105 Биомедицина в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Биомедицина саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын, ғылымда, білім беруде және кәсіби қызметте озық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға қабілетті, кәсіби құзыреттілікті даярлаудың жоғары деңгейі бар білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D141 Медицина
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Биостатистика (озық курс)
Биостатистика пәні туралы заманауи ұғымдардың теориялық негіздерін меңгеру үшін құзыреттілік жүйесін қалыптастыруды қарастырады. Фармацияның ғылыми зерттеулерінде статистикалық әдістерді әзірлеу және өңдеу. Статистикалық деректерді өткізу және жинау, шолу, оларды қорыту, талдау және алынған бақылауларға негізделген қорытындыларды шығару, практикалық нәтижелерді жинақтау зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды талдау, бағалау және салыстыру,қорытынды жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Пән зерттеу жұмыстары мен ғылыми мәтіндер (мақалалар, тезистер, диссертациялық жұмыс) жазу дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Жазбаша және ауызша ғылыми аргументация, ғылыми жарияланымдарды сыни талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Сондай-ақ, ғылыми жұмыстардың құрылымын меңгеруге және оларды дайындау мен рәсімдеуде академиялық стандарттарды сақтауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән ғылыми зерттеу нәтижелерін өз бетінше жоспарлау, жүргізу және бағалау білімі мен дағдыларын дамытуды көздейді. Ғылыми зерттеулердің құқықтық және этикалық реттелуі; сипаттамалық, аналитикалық, эксперименттік, сондай-ақ сапалы зерттеулердің әдістемесі зерттеледі. Ғылыми зерттеулердің негізгі қателіктеріне талдау жасалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биомедицинадағы эксперименттік модельдер
Пән эксперименттік биомодельдеу мәселелерін зерттейді (негізгі ұғымдар, биомедициналық зерттеулерді құру әдістемесі, биомодельді таңдау). Зертханалық жануарларды стандарттау, биомодельдеу мәселелері қарастырылады, эксперименттер жүргізу үшін қажетті құжаттама, сондай-ақ әртүрлі патологиялық жағдайларды модельдеу тәсілдері мен әдістері, эксперименттік жануарлардың әртүрлі түрлерінде қайталанатын биологиялық модельдер ұсынылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
«in silico» Биомедициналық зерттеулер
Пән биологиялық жүйелердің динамикасын болжау және анықтау, оларды жобалау және медициналық өнімдерді бағалауда басқару үшін биомедициналық зерттеулерде қолданылатын есептеу модельдері мен модельдеулерімен танысуға мүмкіндік береді. Пән Имитациялық эксперименттер жүргізу үшін компьютерлік бағдарламаларды (модельдерді) пайдалану әдістемесін игеруге, алынған нәтижелерді талдауға және түсіндіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Тиісті зертханалық практика (GLP) және биоэтика
Пән GLP стандартының негізгі қағидаларымен, қағидаттарымен,үй-жайға, жабдыққа, зерттеушілер мен басшыларға қойылатын талаптармен, зерттеу зертханаларында қауіпсіздік техникасын сақтау қағидаларымен танысуға; биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық аспектілерімен танысуға, қойылатын негізгі талаптарға сәйкес келетін зерттеу хаттамасын жасау, этикалық комиссияға өтінім беру дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық биотехнологиялар және дербестендірілген медицинаның негіздері
Пән қазіргі медициналық биотехнология саласындағы жетістіктер мен дербестендірілген медицинаның негіздерін зерттеуге бағытталған. Ерекше назар молекулалық-генетикалық диагностикалық әдістерге, нысаналы (таргетті) препараттардың әсер ету механизмдеріне, емдеуді дербестендіріп таңдаудың стратегияларына және медициналық араласулардың тиімділігі мен қауіпсіздігін арттыру мақсатында пациенттің деректерін талдауға аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Зертханалық әдістер биомедицинадағы зерттеулер
Пән in vitro биомедициналық зерттеу әдістерінің (ПТР, GWAS, ағындық цитометрия, иммуноанализ әдістері және т.б.) зерттеу есептерін шешу үшін қою әдістемесін және қолдану нүктелерін меңгеруге мүмкіндік береді. Скринингтік зерттеулер және метаболиттердің жинақталуына немесе болмауына арналған растайтын сынақтар, сондай-ақ зертханалық зерттеулердің нәтижелерінің модельдік аурулардың клиникалық белгілерімен корреляциясы зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Медициналық биотехнология
Пән медицинада пайдалану үшін перспективалы табиғи қосылыстарды алудың рекомбинантты әдістерінің мүмкіндіктерімен, ғылыми зерттеулер мен медициналық практикада биотехнологиялық өнімдерді қолдану әдістерінің әзірлемелерімен (гендерді редакциялау жүйелері - CRISPR-CAS, ZNF, TALEN,регенеративті медицинаның жаңа әдістері-биопринтинг, бағаналы жасушаларды пайдалану, жасушалық терапия, моно-поли -наноклоналды антиденелер және т. б.).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Биологиялық жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі қағидаларын талдайды және денсаулықты жақсарту мәселелерін шешу үшін озық технологиялық және әдістемелік зерттеу тәсілдерін қолданады.
- Ғылыми және зерттеу тәжірибесінің халықаралық этикалық және ғылыми сапа стандарттарына сәйкестігін барлық кезеңдерде, соның ішінде жобалауда, гранттық өтінімдерді дайындауда, орындауда, есепке алуда, есеп беруде және нәтижелерді жариялауда бағалайды.
- Тиісті зертханалық тәжірибенің қағидалары мен стандарттарын қолданады, сонымен қатар күнделікті және озық (мамандану шеңберінде) биомедициналық зерттеулерді жүргізеді.
- Кәсіби және жеке көшбасшылықты көрсетеді, жауапты шешімдер қабылдайды және кәсіби әрі әлеуметтік қызметте жоғары нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған іс-әрекеттерді бастамалайды.
- Білім беру стандарттары мен озық педагогикалық тәжірибелерге негізделген әдістемелік тәсілдер мен стратегияларды қолдана отырып, сапалы оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырады және іске асырады.
- Әртүрлі кәсіби және тұлғааралық контекстерде тиімді коммуникация жасайды, кәсіби терминологияны пайдаланады және ақпаратты әртүрлі байланыс арналарына бейімдейді.
- Жеке даму бағдарламасын әзірлейді, көшбасшылық тұжырымдамаларын, денсаулық сақтау ұйымдарын басқарудың заманауи тәсілдерін қолданады, ұйымдағы өзгерістер мен күйзелістерді басқарады, командада тиімді қарым-қатынас орнатады, сондай-ақ кәсіби құзыреттерін кеңейту үшін үздіксіз оқуды жүзеге асырады.