7M10122 Медициналық-профилактикалық іс в ҚМУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Түрғындардың денсаулығын сақтау және санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету саласында кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайын жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қарағанды медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Гигиена және эпидемиологиядағы ғылыми зерттеулер әдістемесінің негіздері
Пән ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің жалпы ғылыми әдістемесі, логикасы және технологиялары бойынша білім береді және оның нәтижелерін ғылыми өндірістің әртүрлі формаларында формализациялау дағдыларын қалыптастырады. Гигиена және эпидемиология саласындағы ғылыми зерттеулердің жобалануын биоэтика және дәлелдеу принциптеріне негізделген мақсаттар мен міндеттерге байланысты дамытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілін білу мен оны іскерлік және кәсіби ауызша мен жазбаша қарым-қатынас үшін қолдану дағдыларын жетілдіруге бағытталған курс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылымның тарихы және философиясы
Ғылыми танымның формалары мен әдістерін, олардың эволюциясын, әлемдік тарихи процестің негізгі заңдылықтары мен даму тенденцияларын зерттеуді, проблемаларды философиялық талдаудың әдістері мен тәсілдерін игеруді қамтитын пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Санитарлық-эпидемиологиялық қызметті ұйымдастыру
Пән Қазақстан Республикасы санитарлық-эпидемиологиялық қызметінің ұйымдастырушылық құрылымын, негізгі міндеттері мен функцияларын зерделеуге бағытталған.Қоршаған ортаны және халықтың денсаулығын қорғау мәселелері бойынша негізгі нормативтік-құқықтық актілер, санитарлық-эпидемиологиялық бақылау комитетінің және оның аумақтық органдарының құрылымы мен функциялары, халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету жөніндегі мамандар қызметінің құқықтық негіздері жан-жақты зерделенген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Курс кәсіби қарым-қатынас психологиясының негізгі категорияларымен (ұғымдарымен) таныстырады. Кәсіби қызметтегі коммуникативті процестің ерекшеліктері, психологиялық факторлардың рөлі және тиімді қарым-қатынас процесінің детерминанттары зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Қазіргі педагогиканың негізгі принциптері және жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешудің әдістемелік тәсілдері, педагогиканың негізгі категориялары туралы білімді қалыптастыратын пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Санитарлық-гигиеналық зерттеулер әдістері
Пән қоршаған орта объектілеріне талдамалық бақылауды жүзеге асыру кезінде қолданыстағы нормативтік-құқықтық ережелермен таныстырады. Білім алушылар зерттеу схемасын өз бетінше таңдау негізінде қоршаған орта объектілерінің жай-күйін, ауыз су мен тағам өнімдерінің сынамаларын алу және зерттеу дағдыларын бекітеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина
Пән клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина негіздері бойынша білім береді және болжамдардың дұрыстығын, клиникалық зерттеулер жүргізуді, дәлелдемелік базаны қамтамасыз ету үшін пациенттер топтарын зерттеудің қатаң ғылыми әдістерін пайдалана отырып, аурудың клиникалық ағымы мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігін бақылау жұмысын ұйымдастыру
Пән халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын мемлекеттік қамтамасыз етудің заманауи жүйесімен таныстырады. Тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігін бақылауды ұйымдастыру, санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы іс-шараларды әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Биостатистика
Денсаулық сақтау саласындағы деректерді жинау және өңдеу. Қоғамдық денсаулық сақтау деректерін талдаудың статистикалық әдістері. Денсаулық сақтаудағы модельдеу және болжау. Қоғамдық денсаулық сақтау мәселелерін бағалаудың статистикалық әдістері. Статистикалық талдауға арналған бағдарламамен және құралдармен қамтамасыз ету. Тәжірибелік кейстер мен жобалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Биоэтика негіздері
Курс биологиялық этиканың негізгі ережелері мен міндеттерін, ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде этикалық принциптерді қолдану мәселелерін, сондай-ақ халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету саласында зерттеуге бағытталған. Кәсіби қызмет шеңберінде алынған құпия ақпаратқа қатысты этикалық қағидаттарды сақтау мәселелері қаралады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Гигиена және эпидемиологияда оқыту әдістемесінің негіздері
Курс білім беру теориясы мен оқытудың нақты әдістеріне негізделген заманауи педагогикалық стратегиялар мен технологиялар туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Оқытудың әртүрлі әдістерін қолданудың тиімділігі, гигиена мен эпидемиологияда оқыту кезінде оқыту нәтижелерін бағалау, заманауи педагогикалық онлайн-технологияларды қолдану мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу негіздері
Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар денсаулықтың негізгі детерминанттарымен, денсаулықты нығайтудың, аурулардың алдын алудың, салауатты өмір салтын қалыптастырудың және денсаулықты ілгерілетудің негізгі қағидаттары мен заманауи технологияларымен танысады. Әлеуметтік маңызы бар жұқпалы және жұқпалы емес созылмалы аурулардың біріншілік, екіншілік және үшіншілік профилактикасы мәселелері қарастырылады. Денсаулықты нығайту бойынша бағдарламаларды әзірлеу, басқару және бағалау дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Денсаулық сақтау қызметтері мен бағдарламаларын талдау және бағалау
Пән тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін (ТМККК) және міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруды (МӘМС) қамтитын халыққа алғашқы медициналық-санитарлық және стационарлық көмекті зерделеуді қамтиды: көмек көрсету тәртібі мен қағидалары; медициналық көмек көрсету стандарттары; медициналық көмек сапасының индикаторлары; медициналық көмектің сапасын бағалауды талдау; медициналық көмек қызметін талдау үшін пайдаланылатын негізгі әдістер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тағам гигиенасы
Пәннің негізгі бөлімдеріне тағам гигиенасы, тамақ өнімдерін санитарлық қорғау саласындағы санитарлық-эпидемиологиялық қызметтің қызметін ұйымдастыру мәселелері, тамақ өнімдеріне гигиеналық сараптама жүргізу тәртібі мен ережелері кіреді. Білім алушылар тамақтану гигиенасы, тамақ өнімдерінің сапа көрсеткіштерін гигиеналық бағалау саласындағы қызметті реттейтін заңнамалық, ғылыми-техникалық құжаттаманы қолдану дағдыларын бекітеді. Азық-түлік объектілеріне қойылатын санитариялық-гигиеналық талаптарды зерделеуге, тамақ объектілерінің санитариялық жайдайына санитариялық-бактериологиялық бақылауды ұйымдастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Санитарлық токсикология
Бұл пән қоршаған ортаның химиялық факторлары мен халықтың денсаулығы арасындағы байланысты анықтау, анықтау және талдау қабілетін қалыптастырады. Білім алушылар қоршаған ортада, оның ішінде тағам өнімдерінде кездесетін химиялық заттардың адам ағзасына зиянды әсерінің алдын алу шараларын әзірлеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Су факторы және адам денсаулығы
Пән халықты сумен қамтамасыз ету мәселелерін зерттеуге арналған және ауыз су сапасының халық денсаулығына әсері, ауыз судың сапасын жақсарту мәселелерін қамтиды. Қазақстан Республикасының халықты сумен қамтамасыз ету саласындағы санитарлық-экологиялық заңнамасы жан-жақты зерттелген. Пән ауыз судың және сумен жабдықтау көздерінен алынатын судың сапасын гигиеналық бағалау, су тазарту құрылыстарының тиімділігін бағалау дағдыларын бекітеді. Орталықтандырылмаған сумен жабдықтауды ұйымдастыруға қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар бөлек қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Алиментарлы-тәуелді инфекциялық емес және инфекциялық аурулардың алдын алудың мемлекеттік стратегиясы
Пән халықтың тамақтану ерекшеліктеріне байланысты денсаулық мәселелерін зерттейді, халық арасында тамақпен байланысты жұқпалы және инфекциялық емес аурулардың пайда болуы мен таралуының себептерін, жағдайларын және қауіп факторларын анықтау, олардың алдын алу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Эпидемиология
Пән популяциялардағы аурулардың таралу заңдылықтарын талдау, қауіп факторларын анықтау және жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың алдын алу және бақылау стратегияларын әзірлеу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Эпидемиологиялық қадағалау, эпидемиялық процестерді талдау және болжау және халықтың денсаулығына түрлі факторлардың әсерін бағалау мәселелері қаралады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Коммуналдық гигиена
Пәнді меңгеру шеңберінде елді мекендер мен су қоймаларының атмосфералық ауасын санитарлық қорғау, су және сумен жабдықтау гигиенасы, топырақ гигиенасы және елді мекендерді санитарлық тазалау, тұрғын және қоғамдық ғимараттардың гигиенасы зерттеледі. Пән коммуналдық гигиена саласында халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету үшін бақылау-қадағалау функцияларын орындау дағдылары мен дағдыларын бекітуге көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектеп медицинасы.
Пән мектеп ортасы факторларының балалар мен жасөспірімдердің денсаулығына әсерін, мектеп медицина қызметкерлерінің функцияларын және олардың балалардың денсаулығын қорғаудағы рөлін зерттейді. Оқушылардың жұқпалы емес аурулары мен функционалдық ауытқуларының алдын алу, иммунопрофилактика, кәсіптік бағдарлау және дәрігерлік-кәсіптік кеңес беру мәселелеріне ерекше назар аударылады. Скринингтік бағдарламаны пайдалана отырып, медициналық тексерулерді ұйымдастыру дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Санитарлық бактериология
Курс қоршаған орта объектілеріндегі патогендік, шартты-патогендік және санитарлық-көрсеткіштік микроорганизмдердің тіршілік етуі туралы білімді, олардың құрамы мен айналымын, негізінен суда, ауада және тағам өнімдерінде шектеу үшін профилактикалық іс-шараларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы
Пәннің мазмұны ҚР-ның балаларды қорғау туралы негізгі заңнамалық құжаттарын, балалар мен жасөспірімдер гигиенасы саласындағы санитарлық заңнаманы зерделеуді қамтиды. Балалар мен жасөспірімдерге арналған мекемелердің жағдайын зерделеу және гигиеналық бағалау, еңбек пен демалысты ұйымдастыру, олардың денсаулығын қорғау шараларын әзірлеу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Радиациялық гигиена
Пәннің мазмұны халықтың радиациялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі заңнамалық және нормативтік құжаттарды, қоршаған ортаны және радиологиялық объектілерді зерттеу және гигиеналық бағалау әдістерін зерделеуді қамтиды. Пән қоршаған ортаны, персоналдың және жалпы халықтың денсаулығын қорғауға бағытталған радиациялық қауіпсіздік шараларын әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Еңбек медицинасы.
Пән өндірістік орта факторларының, соның ішінде кәсіптік аурулар мен жарақаттардың әсерінен болатын патологиялық жағдайлардың алдын алу және диагностикалау бойынша білім мен дағдыларды тереңдетуге және бекітуге бағытталған. Қоршаған орта мен эргономика факторларының әсерін ескере отырып, жұмыс орнының қауіпсіздігін бағалау мәселелері бойынша заңнамалық және нормативтік құжаттарды зерделеуге, жұмысшыларды алдын ала және мерзімді медициналық тексеруден өткізуге, жұмыскерлердің еңбекке жарамсыздық дәрежесін және олардың негізгі еңбек функцияларын орындау қабілетін бағалауға, ұзақ мерзімді жарақаттан немесе аурудан кейін оңалтуға, жұмыскерлердің денсаулығын қорғау үшін өндірістік шектеулер мен ұсынымдарды айқындауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Төтенше жағдайларда санитарлық-эпидемиологиялық салау аттылықтықамтамасы зету
Пән студенттерді төтенше жағдайларда халықтың денсаулығын сақтауға байланысты мәселелерді шешуге дайындауға бағытталған. Курс санитарлық және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру мен жүзеге асыруды, соның ішінде төтенше жағдайларда іс-шаралар жоспарын әзірлеуді, жұқпалы аурулардың таралу қаупін бағалауды және басқаруды қамтиды. Пәнді меңгерудің нәтижесі – төтенше жағдайлар кезінде санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету, ресурстарды тиімді басқару және төтенше жағдайлардың салдарын барынша азайту бойынша әртүрлі қызметтердің іс-әрекеттерін үйлестіру стратегиясын әзірлеу және жүзеге асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Еңбек гигиенасы және өндірістік санитария
Пән Қазақстан Республикасының еңбек гигиенасы және өндірістік санитария саласындағы заңнамалық құжаттарымен таныстырады. Пәннің практикалық аспектісі өндірістік факторлар мен жұмысшылардың денсаулығының өзара байланысын анықтау және талдау, бақылау-қадағалау функцияларын жүзеге асыру және еңбек гигиенасы саласындағы халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету бойынша шараларды әзірлеу дағдыларын бекітуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Іскерлік және кәсіби қарым-қатынас үшін шет тілін қолдануға қабілетті болады
- Тұрғындардың денсаулық пайдасына ортақ жауапкершілік пен таңдауға ықпал ететін халықпен, қоғамдастық мүшелерімен, ұйымдармен, билік органдарымен, БАҚ-пен тиімді сектораралық өзара іс-қимылды құруға қабілетті болады.
- Ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізудің жалпы ғылыми әдіснамасын, логикасы мен технологиясын меңгереді, оның нәтижелерін ғылыми жұмыс түрінде әртүрлі нысандарында ресімдей алады, ЖЖОКБҰ-да академиялық, ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік, қоғамдық қызметті, ЖЖОКБҰ-да білім алушыларды әлеуметтендіруін және стейкхолдерлермен өзара әрекеттесуін жүзеге асыра алады.
- Қоғамдық денсаулық сақтау проблемаларын статистикалық талдау мен бағалауды жүргізуді, денсаулық параметрлерін және денсаулық сақтау жүйелерінің жекелеген элементтерін модельдеуді, болжауды орындауға қабілетті болады.
- Кәсіби қызметінде қоршаған орта мен өнімдердің сапасына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар туралы білімді қолдана алады.
- Қоршаған орта объектілеріндегі патогенді, шартты-патогенді және санитарлық-көрсеткіштік микроорганизмдердің өміршеңдігі туралы білімді олардың қоршаған ортадағы, ауыз су мен тамақтағы құрамы мен айналымын шектеу мақсатында алдын алу шараларын құрастыра білуді қолдана алады.
- Азаматтардың денсаулығын қорғау туралы Қазақстан Республикасы заңнамалық құжаттарын, Қазақстан Республикасы санитарлық, табиғаттық орғаузаңнамасын, мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қызмет мамандары қызметінің құқықтық негіздерін және жұмысорындары мен елдімекендердің объектілеріндегі инфекциялық және инфекциялықемес ауруларды бақылау және қадағалау бөлімінің құжаттамасын өзінің кәсіптік қызметінде пайдаланады.
- Тұрғындардың санитарлық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы бақылау-қадағалау функцияларын жүзеге асыруға қабілетті болады.
- Қоршаған орта факторлары, өндірістік факторлар, тамақ өнімдері және тұрғындардың денсаулығы арасындағы өзара байланысты анықтауға, алуға және талдауға қабілетті болады.
- Зертханалық-аспаптық зерттеулердің нәтижелерін ескере отырып, адамның тіршілік ету ортасы объектілерінің жай-күйін зерттей және бағалай алады, осы ортаның әртүрлі факторларының әсеріне байланысты халықтың денсаулық жағдайы туралы деректерді жинайды және талдау жүргізеалады.
- Тұрғындардың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету мекемелерінде қарастырылғын есепке алу-есеп беру құжаттамасын жүргізуге қабілетті болады
- Жоғары мектептің педагогика және психология негіздерібілімін, қазіргі заманға сай тиімді педагогикалық технологияларды, оқыту және бағалау түрлері мен әдістерін меңгеру, білім беру бағдарламаларын құрастыру және оларды әдістемелік қамтамасызету білімдерін қолдана алады