Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01736 Шетел тілдері (IP) в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бірінші және екінші шетел тілінің оқыту әдістемесін меңгерген, шетел тілдерін оқыту технологиялары (STEM, CLIL, жобалық-коммуникативтік тәсіл, сыни ойлауды дамыту технологиясы және т. б.) негізінде оқу процесін ұйымдастыратын өңірлік мектептердің барлық түрлері үшін екі шетел тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Билингвизмнің педагогикалық тұстары
Тіл біліміне кіріспе
Мәдениетаралық байланыс және мультилингвинизм
Екінші шетел тілі (А1 деңгейі)
Негізгі шетел тілі (В1 деңгейі)
Мультилингвизм теориясы - тілдік байланыстар
Лингвоелтану
Тілдерді оқыту және медиасауаттылық
Негізгі шетел тілі (В2 деңгейі)
Шетел тілдері және цифрлық коммуникация
Сыни тұрғыдан ойлауды дамыту
Оқытылатын тілдер елдерінің мәдени алуандығы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Екінші шетел тілі (А2 деңгейі)
Шетел тілдерін оқыту стратегиясы
Практикалық фонетика және бірінші шет тілін тыңдау
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Экономика және құқық негіздері
Кәсіпкерлік негіздері
Ғылыми зерттеу негіздері
Педагогикалық зерттеулер
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Екінші шетел тілі (В1 деңгейі)
Сыныпта тілді бағалау, бағалау кезеңдері мен құралдары
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Екінші шетел тілі (B2 деңгейі)
Оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері мен дескрипторлары
Критерийалдық бағалау технологиялары
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (лексикология, тіл тарихы)
Оқыту әдістері мен технологиялары
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
Оқытылатын шетел тілдері теориясының негіздері (фонетика, грамматика)
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С1 деңгейі)
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С1 деңгейі)
Шет тіліндегі мәтінді түсіндіреді
1 шетел тілін оқытудың әдістемесі
Сөйлесудің әртүрлі салаларында оқытылатын шетел тілдерінің қолданылуы
Бағалау және дамыту
Лингвостилистика
Функционалдық стилистика
2 шетел тілін оқытудың әдістемесі
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
1 шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі (С2 деңгейі)
Кәсіби бағытталған негізгі шетел тілі (С2 деңгейі)
-
4 Оқу жылы
Академиялық мақсаттағы негізгі шетел тілі
Шетел әдебиеті және шығармашылық жазу
2 шетел тілін оқытудың лингводидактикасы
Академиялық ағылшын тілі
Зерттеулер, даму және инновациялар
Шетел әдебиеті
Лингвистикалық типология
Шетел тіліндегі дайындықтағы IT технологиялар
Іскерлік дискурс практикасы (негізгі және екінші тілдер)
Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер
Салғастырылмалы лингвистика
Оқытылатын тілдердің салыстырмалы-салғастырмалы типологиясы
Көптілді іскерлік дискурс
Шетел тілдерін оқыту мен үйретудегі компьютерлік қосымшалар мен ресурстар
Кәсіби саладағы тілдік коммуникация
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ана тілі және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби қарым-қатынасты жүргізеді, шетел тіліндегі кәсіби мәтіндермен жұмыс жасай алады; халықаралық немесе мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында әртүрлі мәдениет өкілдерінің диалогтық өзара әрекетін жүзеге асыра алады; топтық жұмысты ұйымдастыру және эксперименттік әрекеттерді басқару үшін сөйлеу әрекетінің репродуктивті және өнімді түрлерін ұйымдастырудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдана алады.
- С1, С2 меңгеру деңгейіне және қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес курста оқытылатын тақырыптар шегінде ШТ-де ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін меңгереді; IELTS және TOEFL, TestDaF, DELF, TOPIK және т. б. халықаралық емтихандар талап ететін дәрежеде грамматика, лексика, стилистика саласындағы білім мен дағдыларды қолдана алады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық практика ретінде жүзеге асырады; жеке бизнесін ұйымдастыру үшін қажетті білім мен қаржылық сауаттылыққа ие; кәсіби және ақпараттық салаларда бәсекелестікке дайындық пен көшбасшылық қасиеттерге ие; адам мен тұрып жатқан ортасы арасындағы қауіпсіз түрде өзара әрекеттесу тәсілдерін меңгерген, әлеуметтік және табиғи теріс факторлардан, сондай-ақ заманауи зиян келтіру құралдарынан қорғау құралдарын қолдана алады және өзіне және айналасындағыларға тұрақты дамуды қамтамасыз етеді.
- Бірінші және екінші шетел тілдерін меңгеру деңгейінің В1, В2 деңгейіне сәйкес монологтік, диалогтық сөйлеу, пікірталас, пікірталас түрінде ақпарат алмасу түрінде проблемалық тақырыптың ауызша да, жазбаша да аргументтерін сауатты түрде құра алады; бағдарламада ұсынылған тақырыптар бойынша нақты лексиканы қамтитын лексикалық және грамматикалық құрылымдарды дұрыс және орынды қолдана алады.
- IT-технологияларды, Web ресурстарды және инновациялық тәсілдерді білім алушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелерін ұйымдастыру, бағалау, мониторингілеу, сондай-ақ ағылшын тілі бойынша бақылау-өлшеу материалдарын құрастыру кезінде офлайн және онлайн-ортада бағалау кезінде пайдаланады; сыни ойлауды пайдалана отырып, оқушыға бағдарланған тәсіл негізінде мұғалім мен оқушының өзара іс-қимылын ұйымдастыру және рефлексия.
- Шетел тіліндегі медиа контентті кәсіби мақсатта қолданады; мәдениетаралық қарым-қатынас принциптерін және шетел әдебиеті саласындағы білімді қолданады.
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді.
- Оқытылатын шетел тілдерінің теориялық базалық білімдерін кәсіби салаға біріктіре алады; деңгейлік тәсілді қарастыратын шетел тілін меңгерудің халықаралық стандартының талаптарына сәйкес оқытылатын тілдің ұлттық-мәдени ерекшелігін ескере отырып, мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыра алады.
- Кәсіби даму мақсатында, сондай-ақ шетел тілдері мен әдебиеттерін оқыту шеңберінде зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін пәнаралық білімді табу және пайдалану.
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде лингвистика саласындағы ұғымдар мен категориялармен еркін жұмыс істей білу.
- Стилистикалық нормаларды ескере отырып, сөйлеу мазмұнына, қарым-қатынас жағдайына, сөйлеу мақсатына байланысты тілдік құралдарды қолдана алады; шетел тілін оқыту үдерісінде типтік қателіктердің алдын алу үшін анна тілі және шетел тілдерінің жүйелерін салыстыруды ескере отырып, тілдік материалға салыстырмалы-типологиялық талдау жүргізе алады; студенттердің ана тілі және шетел тілдерін білуі мен білім қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тілі сабақтарында оқушылардың рефлексиялық, шығармашылық әрекетін ұйымдастыра алады.
- Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, мектепте IT-технологиялар мен жасанды интеллектіні қолданып, шетел тілдерін оқытудағы әдістерді, құрал-жабдықтарды, формаларды , пайдаланады ; тілдерді оқыту саласында зерттеу жұмыстарын жүргізеді; STEM, CLIL сияқты әртүрлі лингводидактикалық жүйелердің, тәсілдердің, принциптердің, мазмұнының және оқу технологияларының салыстырмалы талдауын жүзеге асырады.