Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10125 Педиатрия в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Балалар жасындағы жиі кездесетін аурулардың диагностикасын, салыстырмалы диагнозын және емдеу дағдылар қамтыған, тиісті құзіреті бар жоғары дәрежедегі маман дәрігер-педиатрын дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 6 года
  • Кредиттер көлемі 360
  • Білім беру бағдарламаларының тобы BM088 Педиатрия
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Радиология негіздері

    Пән ағзалар мен жүйелер патологиясын, оның ішінде балаларда зерттеудің радиациялық әдістерінің негіздерін, науқаспен қарым-қатынас ережелерін, радиологиялық зерттеу әдістерінің мәліметтерін интерпретациялау мәселелерін, кәсіби ұжымдардағы бірлескен жұмысты, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және үздіксіз біліктілікті арттыруды зерттейді

    Несиелер - 3
  • Дерматовенерология негіздері

    Пән тері ауруларының дамуын, жыныстық жолмен берілетін ауруларды, семиотиканы және дерматоздарға рационалды терапия әдістерін, аурудың алдын алуды, дәрілік препараттарды таңдаудағы ұтымды көзқарастарды, кәсіби ұжымдарда бірлескен жұмысты, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және үздіксіз кәсіби дамуды қарастырады

    Несиелер - 3
  • Балалар аурулар пропедевтикасы

    Пән әртүрлі жас кезеңдеріндегі бала ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, бала ағзасының нормативтік көрсеткіштерін, балалардағы әртүрлі патологиялар кезіндегі негізгі белгілер мен синдромдарды, науқаспен, балалардың ата-аналарымен қарым-қатынас ережелерін, баланы физикалық және аспаптық тексеру әдістерін, тексеру нәтижелерін түсіндіруді, кәсіби ұжымдардағы бірлескен жұмысты және үздіксіз кәсіби дамыту жұмыстарын жүргізуді зерттейді

    Несиелер - 6
  • Жалпы және клиникалық эпидемиология

    Пән эпидемиологиялық және басқа әдістерді қолдана отырып, клиникалық тәжірибеде аурулардың таралуын, деректерді талдауды, тәуекелді бағалауды және әртүрлі статистикалық әдістерді және негізгі статистикалық бағдарламалардағы жұмыстарды зерттеуге негізделген әртүрлі араласулардың тиімділігін зерттейді

    Несиелер - 3
  • Терінің, тірек-қимыл аппаратының, жүйке және эндокриндік жүйелердің анатомиясы

    Пән терінің, тірек-қимыл аппаратының, жүйке және эндокриндік жүйелердің, соның ішінде балалардағы анатомияны зерттейді, бұл дененің басқа мүшелері мен жүйелерінің анатомиялық құрылымын, негізгі және клиникалық пәндерді одан әрі зерттеу, мүшелер мен жүйелер ауруларының пайда болу механизмдерін, оларды диагностикалау және емдеу принциптерін анықтау, сондай-ақ клиникалық ойлауды дамыту үшін қажет

    Несиелер - 3
  • Стационардағы балалардың хирургиялық аурулары

    Пән балалық шақтағы әртүрлі хирургиялық аурулардың этиологиясы, патогенезі, клиникалық көріністері, науқаспен және балалардың ата-аналарымен қарым-қатынас ережелері, аспаптық диагностика әдістері, тексеру нәтижелерін интерпретациялау, дифференциалды диагностика және стационар жағдайында терапияның рационалды әдістері, аурулардың алдын алу, кәсіптік ұжымдарда бірлескен жұмыс және үздіксіз біліктілікті арттыру жұмыстарын жүргізу мәселелерін қарастырады

    Несиелер - 5
  • Амбулаторлы-поликлиникалық балалар травматологиясы

    Пән амбулаториялық-емханалық қызмет жағдайында балалық шақтағы тірек-қимыл аппаратының ауруларын диагностикалау және емдеу мәселелерін, науқаспен және балалардың ата-аналарымен қарым-қатынас ережелерін, тексеру және диагностикалау әдістерін, емтихан нәтижелерін интерпретациялауды, емханадағы дифференциалды диагностиканы және терапияның ұтымды әдістерін, аурулардың алдын алуды, кәсіби біліктілікті арттыру және ғылыми ұжымдарда бірлескен жұмысты қарастырады

    Несиелер - 3
  • Топографиялық анатомия

    Пән мүшелер мен жүйелердің топографиялық анатомиясының мәселелерін, мүшелердің, тамырлардың, нервтердің, бұлшықеттердің, ересектер мен балалардағы әртүрлі патологиялардағы жеке өзгергіштігін, кәсіпаралық ұжымдардағы бірлескен жұмысты, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және үздіксіз кәсіби даму мәселелерін зерттейді

    Несиелер - 3
  • Фтизиатрия негіздері

    Пән туберкулездің этиологиясы, семиотикасы және әртүрлі мүшелер туберкулезінің рационалды терапиясының әдістерін дамыту мәселелерін, аурудың алдын алуды, дәрілік препараттарды таңдаудағы ұтымды көзқарастарды, кәсіп аралық ұжымдарда бірлескен жұмысты, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және үздіксіз біліктілікті арттыруды қарастырады

    Несиелер - 3
  • Неонатология

    Пән неонаталдық кезеңдегі балалардағы әртүрлі аурулардың этиологиясын, патогенезін және клиникалық көріністерін, науқаспен және балалардың ата-аналарымен қарым-қатынас ережелерін, тексеру және диагностикалау әдістерін, тексеру нәтижелерін интерпретациялауды, дифференциалды диагностиканы және стационар жағдайында терапияның ұтымды әдістерін, аурудың алдын алуды, кәсіби ұжымдардағы бірлескен жұмысты, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және үздіксіз кәсіби дамуды қарастырады

    Несиелер - 4
  • Балаларда дәрілік препараттарды қолданудың ерекшеліктері

    Пән балалардың әртүрлі жас топтарындағы дәрілік заттарды тағайындау, дозалау және қолданудың ерекшеліктерін; балалар ағзасының физиологиялық және фармакокинетикалық сипаттамаларын; жанама әсерлері мен тәуекелдерін; сондай-ақ педиатриялық науқастарда терапияның қауіпсіздігі мен тиімділігін қамтамасыз ету тәсілдерін зерттеуге арналған

    Несиелер - 5
  • Медициналық химия

    Пән атомдар мен молекулалардың құрылысы теориясының негізгі мәселелерін, комплексті қосылыстардың құрылымын, хелациялық терапия түсінігін және олардың қолданылуын, қышқылдық-негіздік тепе-теңдіктегі ерітінділер теориясын, организмдегі буферлік жүйелердің қызметін, биоорганикалық қосылыстардың құрылымдық ерекшеліктері мен химиялық қасиеттерінің олардың биологиялық белсенділігімен байланысын, биорегулаторлардың тіршілік әрекетіндегі рөлі мен биорегуляторларын зерттейді

    Несиелер - 3
  • Балалар тәжірибесіндегі антибиотикотерапия

    Пән балалардағы антибиотиктерді қолдану принциптері мен әдістерін, дозалаудың ерекшеліктерін, әсер ету механизмдерін, жанама әсерлер мен антибиотиктердің балалар ағзасындағы өзара әрекеттесуін, сондай-ақ тәуекелдерді азайту және терапия тиімділігін арттыру тәсілдерін зерттейді

    Несиелер - 4
  • Физиология негіздері

    Пән мамандандырылған пәндерді одан әрі меңгеру, ағзалар мен жүйелер ауруларының пайда болу механизмдерін анықтау, олардың диагностикасы мен терапиясының принциптерін анықтау үшін қажетті дене мүшелері мен жүйелеріндегі, оның ішінде балалардағы негізгі зат алмасу процестерінің дамуының физиологиялық механизмдері мен реттелу принциптерін зерттейді

    Несиелер - 3
  • Амбулаторлы-поликлиникалық балалар хирургиясы

    Пән амбулаториялық және емхана жағдайында балалық шақ хирургиялық ауруларын диагностикалау және емдеу мәселелерін, пациенттермен және балалардың ата-аналарымен қарым-қатынас ережелерін, тексеру және диагностикалау әдістерін, тексеру нәтижелерін интерпретациялауды, емхана жағдайында дифференциалды диагностиканы және терапияның ұтымды әдістерін, аурулардың алдын алуды, кәсіптік ұжымдарда бірлескен жұмысты және үздіксіз біліктілікті арттыру жұмыстарын жүргізеді

    Несиелер - 5
  • Терінің, тірек-қимыл аппаратының, жүйке және эндокриндік жүйелердің физиологиясы

    Пән терінің, тірек-қимыл аппаратының, жүйке және эндокриндік жүйелердің, оның ішінде балалардағы дененің басқа мүшелері мен жүйелеріндегі физиологиялық процестерді одан әрі зерттеуге, негізгі және клиникалық пәндерге, мүшелер мен жүйелер ауруларының пайда болу механизмдерін анықтауға, олардың диагностикасы мен терапиясының принциптеріне, сондай-ақ ойлау қабілетін дамытуға қажетті физиология мәселелерін қарастырады

    Несиелер - 3
  • Стационардағы балалар фтизиатриясы

    Пән балалық шақтағы туберкулез этиологиясының әртүрлі ауруларының этиологиясын, патогенезін және клиникалық көріністерін, науқаспен және балалардың ата-аналарымен қарым-қатынас ережелерін, тексеру және диагностика әдістерін, тексеру нәтижелерін интерпретациялауды, дифференциалды диагностиканы және аурухана жағдайында туберкулезді емдеудің ұтымды әдістерін, аурудың алдын алуды, кәсіптік ұжымдарда бірлескен жұмысты және үздіксіз кәсіби жетілдіру жұмыстарын жүргізуді зерттейді

    Несиелер - 3
  • Балалар ауруларының негіздері

    Пән балалық шақ ауруларының этиологиясы, патогенезі, семиотикасы және клиникалық көріністері, науқаспен және балалардың ата-аналарымен қарым-қатынас ережелері, физикалық тексеру әдістері, диагностика әдістері, тексеру нәтижелерін интерпретациялау, дифференциалды диагностика және емдеу, аурулардың алдын алу, кәсіби ұжымдарда бірлескен жұмыс, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және үздіксіз кәсіби даму мәселелерін қарастырады

    Несиелер - 8
  • Адам гистологиясы мен эмбриологиясы негіздері

    Дисциплина изучает вопросы гистологического строения органов и систем организма, в том числе и у детей, что необходимо для освоения клинических дисциплин, профилактики и диагностики заболеваний, связанных с нарушением работы этих систем

    Несиелер - 3
  • Отоларингология негіздері, соның ішінде балалық

    Пән ЛОР ауруларының этиологиясын, патогенезін, семиотикасын және клиникалық көріністерін, оның ішінде балалық шақтағы ауруларды, науқаспен қарым-қатынас ережелерін, физикалық тексеру әдістерін, диагностика әдістерін, тексеру нәтижелерін интерпретациялауды, дифференциалды диагностиканы және емдеуді, аурудың алдын алуды, кәсіби ұжымдардағы бірлескен жұмысты, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және үздіксіз кәсіби дамуды зерттейді

    Несиелер - 3
  • Балалардың нейрофизиология негіздері

    Пән адам миының жұмысын, соның ішінде нейрондық желілердің архитектура ерекшеліктерін, олардың дамуы мен қызмет ету принциптерін зерттеуді, клиникалық пәндерді тиімді меңгеру үшін қарастырады

    Несиелер - 3
  • Амбулаторлы-поликлиникалық педиатрия – 1

    Пән амбулаториялық-емханалық мекемелерде балаларға медициналық көмек көрсетудің құрылымы мен ұйымдастыру мәселелерін, пациенттермен және балалардың ата-аналарымен қарым-қатынас ережелерін, ерте жастағы балаларды рационалды тамақтандыру және тамақтандыру әдістерін, аурудың алдын алу әдістерін, ұлттық вакцинация күнтізбесінің принциптері мен ережелерін, кәсіптік ұжымдардағы бірлескен жұмысты, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және үздіксіз біліктілікті арттыруды қарастырады

    Несиелер - 6
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы

    Пән ересек организмнің физиологиялық ерекшеліктерін, нормативтік көрсеткіштерін, ересектердегі әртүрлі патологиялар кезіндегі негізгі белгілер мен синдромдарды, науқаспен қарым-қатынас ережелерін, науқасты физикалық және аспаптық тексеру әдістерін, тексеру нәтижелерін интерпретациялауды, кәсіби ұжымдардағы бірлескен жұмысты, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және үздіксіз кәсіби дамуды зерттейді

    Несиелер - 3
  • Жалпы патофизиология

    Пән адам ағзасындағы негізгі патофизиологиялық процестердің мәселелерін зерттейді, әртүрлі жас кезеңдеріндегі организмнің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, мүшелер мен жүйелер ауруларының пайда болуы мен дамуының патофизиологиялық механизмдерін, олардың диагностикасы мен терапиясының принциптерін, мамандандырылған пәндерді одан әрі меңгеру үшін қажет, органдар жүйесінің аурулары мен пайда болу механизмдерін анықтау

    Несиелер - 6
  • Әр түрлі жастағы балалардағы мүшелер мен жүйелердің патологиялық физиологиясы

    Пән әртүрлі жас кезеңдеріндегі ағзаның анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, бала ағзасындағы негізгі патофизиологиялық процестердің мәселелерін зерттейді, мүшелер мен жүйелер ауруларының пайда болуы мен дамуының патофизиологиялық механизмдерін, олардың диагностикасы мен терапиясының принциптерін, мамандандырылған пәндерді одан әрі меңгеру, балалардағы аурулардың пайда болу механизмдері мен механизмдерін анықтау үшін қажет

    Несиелер - 6
  • Дәрігердің білім беру және кәсіби қызметіне кіріспе

    Пәні білім алушыларда экономика және құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы құзыреттерді қалыптастыруға, білім алушылардың академиялық адалдық қағидаттарын сақтауына, білім алушыларда мамандандырылған құқықтық білімді қалыптастыруға, базалық және бейіндік пәндерді одан әрі табысты игеру үшін қажетті медициналық құқықтық қатынастарға қатысушылардың құқықтары мен міндеттері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған мәселелерді зерделейді

    Несиелер - 5
  • Жалпы фармакология

    Пән әртүрлі ауруларға, оның ішінде балаларда дәрілік заттарды ұтымды таңдауды қамтамасыз ету үшін дәрілік заттардың әсер ету заңдылықтары мәселелерін, фармацевтикалық терминология ережелерін және оны медициналық практикада қолдануды, латын тілінде дәрілік препараттарға рецепт жазу ережелерін, емдік және профилактикалық мақсатта дәрілік заттарды дұрыс таңдауды, жас ерекшеліктеріне байланысты туындайтын арнайы ауруларды анықтау механизмін зерттейді

    Несиелер - 5
  • Сот медицинасы

    Пән сот құқығы негіздерінің негізгі мәселелерін зерттейді, дәрігерлердің халыққа медициналық көмек көрсету кезіндегі құқықтық жауапкершілігінің проблемалық мәселелерін, кәсіп аралық ұжымдарда бірлескен жұмысты, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және үздіксіз біліктілігін арттыруды қарастырады

    Несиелер - 3
  • Жүрек-тамыр, қан жасау, ас қорыту, тыныс алу және несеп-жыныс жүйесінің анатомиясы

    Пән терінің анатомиясын, жүрек-тамыр, қан жасау, асқорыту, тыныс алу және несеп-жыныс жүйелерін, соның ішінде балалардағы басқа да ағзалар мен жүйелердің анатомиялық құрылымын, негізгі және клиникалық пәндерді, мүшелер мен жүйелердің ауруларының пайда болу механизмдерін анықтау, сондай-ақ олардың диагностикасы мен дамуының терапиясы ретінде ойлау принципі ретінде қажет ететін балаларды зерттейді

    Несиелер - 6
  • Стационардағы балалар неврологиясы

    Пән балалық шақтағы жүйке жүйесінің әртүрлі ауруларының этиологиясын, патогенезін және клиникалық көріністерін, науқаспен және балалардың ата-аналарымен қарым-қатынас ережелерін, тексеру және диагностикалау әдістерін, тексеру нәтижелерін интерпретациялауды, дифференциалды диагностиканы және стационар жағдайында неврологиялық ауруларды емдеудің ұтымды әдістерін, аурудың алдын алуды, кәсіби ұжымдардағы бірлескен жұмысты, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және үздіксіз кәсіби жетілдіруді зерттейді

    Несиелер - 6
  • Жұқпалы аурулардың негіздері

    Пән жұқпалы аурулардың дамуын, семиотиканы және жұқпалы аурулардың рационалды терапиясының әдістерін, жұқпалы аурулардың алдын алуды, дәрілік препараттарды таңдаудағы ұтымды тәсілдерді, кәсіпаралық ұжымдарда бірлескен жұмысты, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және үздіксіз біліктілікті арттыруды қарастырады

    Несиелер - 3
  • Акушерлік және гинекология негіздері

    Пән акушерлік-гинекологиялық көмекті ұйымдастыру, жүктіліктің физиологиясы мен патологиясы, босану, босанғаннан кейінгі кезең, перинаталдық көмектің басталуы, коррекциялық және патологиялық босануды басқару, диагностикалық процедуралар кезіндегі тексеру әдістері, науқастарды зертханалық, функционалдық және аспаптық диагностикалық әдістерге дайындау, жүкті әйелдерді тексеру әдістері, жүкті әйелдерді тексеру әдістері, босану кезіндегі әйелдерді тексеру, бригадааралық жұмыстарды жүргізу, босану кезіндегі әйелдерді тексеру әдістерін зерттейді ғылыми-зерттеу жұмыстары және үздіксіз кәсіби даму сұрақтарын зерттейді

    Несиелер - 4
  • Қоғамдық денсаулық сақтау

    Пән халықтың денсаулығын жақсарту және медициналық көмекті жақсарту бойынша профилактикалық іс-шараларды әзірлеу, денсаулық сақтау көрсеткіштерін талдау ережелерін, медициналық құжаттамамен жұмыс істеу, халықтың денсаулығын анықтайтын факторларды, қоғамдық денсаулық көрсеткіштерін, оларды есептеу және талдау әдістерін зерттеу мақсатында әлеуметтік жағдайлар мен қоршаған орта факторларының халықтың денсаулығына әсерін зерттейді

    Несиелер - 3
  • Балалар хирургиясының негіздері

    Пән балалардағы хирургиялық аурулардың этиологиясы, семиотикасы және клиникалық көріністері мәселелерін, науқаспен қарым-қатынас ережелерін, науқасты тексеру әдістерін, тексеру нәтижелерін түсіндіруді, аурудың алдын алуды, кәсіптік ұжымдарда бірлескен жұмысты, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және үздіксіз біліктілігін арттыруды қарастырады

    Несиелер - 3
  • Медициналық микробиология, вирусология және паразитология

    Пән жұқпалы және іріңді-қабыну ауруларының этиологиясының негізгі мәселелерін, микробиологиялық, вирусологиялық және микологиялық зерттеу әдістерін, ауруханаішілік инфекцияларды, дисбиозды, биологиялық қауіпсіздік және инфекциялық бақылау мәселелерін, тәжірибеші дәрігердің қызметіндегі вакцинация мәселелерін, мамандандырылған пәндер мен аурулардың пайда болу механизмдерін одан әрі меңгеру үшін қажетті мәселелерді зерттейді

    Несиелер - 6
  • Анатомия негіздері

    Пән мамандандырылған пәндерді одан әрі меңгеру, ағзалар мен жүйелер ауруларының пайда болу механизмдерін, оларды диагностикалау және емдеу принциптерін анықтау үшін қажетті дене мүшелері мен жүйелерінің, оның ішінде балалардағы анатомиялық құрылымын зерттейді

    Несиелер - 3
  • Молекулярлық биология және медициналық генетика

    Пән нормадағы және патологиядағы жасушаішілік процестердің молекулалық механизмдерін, жасушалық циклдің реттелуінің молекулалық-генетикалық механизмдерін, апоптоздың генетикалық механизмдерін, жасушааралық сигналдық заттарды, жалпы генетика негіздерін, даму генетикасын, тератогенезді, туа біткен ақауларды, генетикалық аурулардың тұқым қуалауын, генетикалық генетикалық ауруларды зерттейді мамандандырылған пәндерді одан әрі тиімді меңгеруге негіз болатын тұқым қуалайтын ауруларды емдеу және алдын алу принциптері, кулярлық-генетикалық диагностикасын зерттейді

    Несиелер - 4
  • Әр түрлі жастағы балалардағы мүшелер мен жүйелердің патологиялық анатомиясы

    Пән әртүрлі жас кезеңдеріндегі ағзаның анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, бала ағзасындағы негізгі патологиялық-анатомиялық процестердің мәселелерін зерттейді, ағзалар мен жүйелер ауруларының пайда болуы мен дамуының патологиялық-анатомиялық механизмдерін, олардың диагностикасы мен терапиясының принциптерін анықтайды, мамандандырылған пәндерді одан әрі меңгеру, органдар мен жүйелердің пайда болу механизмдерін және балалардағы аурулардың механизмдерін анықтау үшін қажет

    Несиелер - 6
  • Стационардағы балалар аурулары

    әртүрлі балалық шақ ауруларының этиологиясы, патогенезі, клиникалық көріністері, науқаспен және балалардың ата-аналарымен қарым-қатынас ережелері, физикалық тексеру әдістері, диагностика әдістері, тексеру нәтижелерін интерпретациялау, дифференциалды диагностика және стационар жағдайында терапияның ұтымды әдістері, аурулардың алдын алу, кәсіби ұжымдарда бірлескен жұмыс, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және үздіксіз кәсіби даму мәселелерін қарастырады

    Несиелер - 10
  • Жалпы хирургия

    Пән хирургиялық стационарларды ұйымдастыру мәселелерін, операциялық бөлімшенің құрылымын, дәрігерлік амбулаториядағы хирургиялық көмекті, ауруханаішілік инфекциялардың алдын алуды, дисмургия принциптері мен ережелерін, хирургиялық аурулардың және олардың асқынуларының клиникалық көріністерін, хирургиялық науқастарды тексеру әдістерін, емдеу әдістерін, хирургиялық науқастарға мамандандырылған көмекті ұйымдастыру мәселелерін зерттейді

    Несиелер - 3
  • Онкология негіздері

    Пән онкологиялық аурулардың дамуы, семиотика және әртүрлі мүшелердің онкопатологиясының рационалды терапиясының әдістері, аурулардың алдын алу, дәрілік препараттарды таңдаудағы ұтымды тәсілдер, кәсіпаралық ұжымдарда бірлескен жұмыс, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және үздіксіз кәсіби даму мәселелерін қарастырады

    Несиелер - 3
  • Офтальмология негіздері, соның ішінде балалық

    Пән офтальмологиялық аурулардың этиологиясы, патогенезі, семиотикасы және клиникалық көріністері, оның ішінде балалық шақ, науқаспен қарым-қатынас ережелері, физикалық тексеру әдістері, диагностика әдістері, тексеру нәтижелерін интерпретациялау, дифференциалды диагностика және емдеу, аурулардың алдын алу, кәсіби ұжымдарда бірлескен жұмыс, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және үздіксіз кәсіби даму мәселелерін қарастырады

    Несиелер - 3
  • Хирургиялық аурулардың негіздері

    Пән хирургиялық аурулардың этиологиясы, патогенезі, семиотикасы және клиникалық көріністері, науқаспен қарым-қатынас ережелері, физикалық тексеру әдістері, диагностика әдістері, тексеру нәтижелерін интерпретациялау, дифференциалды диагностика және емдеу, аурулардың алдын алу, кәсіби ұжымдардағы бірлескен жұмыс, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және үздіксіз біліктілікті арттыру мәселелерін қарастырады

    Несиелер - 4
  • Дәлелді медицина

    Пән негізгі және клиникалық пәндерді одан әрі оқуға, ағзалар мен жүйелер ауруларының пайда болу механизмдерін анықтауға, олардың диагностикасы мен терапиясының принциптеріне, сондай-ақ клиникалық ойлауды дамытуға қажетті дәлелді медицинаның негізгі принциптері мен ережелерін зерттейді

    Несиелер - 3
  • Радиологияның өзекті мәселелері

    Пән балаларда түрлі ағзалар мен жүйелер патологиясын диагностикалау және мониторингілеу үшін радиологиялық әдістерді қолданудың өзекті мәселелерін зерттейді, визуализацияның қауіпсіздігіне, дәлдігіне және тиімділігіне баса назар аудара отырып, профильді пәндерді сәтті меңгеруге ықпал етеді

    Несиелер - 5
  • Балалар тамақтануының нутритивтік аспектілері

    Пән сау тамақтанудың негіздерін кешенді түсінуді, оның денсаулықты сақтаудағы және созылмалы ауруларды алдын алудағы рөлін, теңдестірілген рацион құру қағидаларын, түрлі тағамдық компоненттердің организмге әсерін бағалауды, сондай-ақ жеке қажеттіліктер мен денсаулық жағдайларына қарай тамақтануды оңтайландыру стратегияларын әзірлеуді зерттейді

    Несиелер - 3
  • Терінің, тірек-қимыл аппаратының, жүйке және эндокриндік жүйелердің гистологиясы

    Пән терінің, тірек-қимыл аппаратының, жүйке және эндокриндік жүйелердің, оның ішінде балалардағы негізгі және клиникалық пәндерді одан әрі оқуға, ағзалар мен жүйелер ауруларының пайда болу механизмдерін, олардың диагностикасы мен терапиясының принциптерін анықтауға, сондай-ақ клиникалық ойлауды дамытуға қажетті гистологиясын зерттейді

    Несиелер - 3
  • Жалпы патанатомия

    Пән адам ағзасындағы негізгі патологиялық-анатомиялық процестердің мәселелерін зерттейді, әртүрлі жас кезеңдеріндегі организмнің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, органдар мен жүйелер ауруларының пайда болуы мен дамуының патологиялық-анатомиялық механизмдерін, олардың диагностикасы мен терапиясының принциптерін, мамандандырылған пәндерді одан әрі меңгеру, органдардың ауруларының механизмдері мен механизмдерін анықтау үшін қажет

    Несиелер - 6
  • Биохимия

    Пән әртүрлі жас кезеңдеріндегі организмнің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, типтік патологиялық процестердің биохимиялық негіздерін, әртүрлі жастағы науқастарды зертханалық тексерудің негізгі әдістерін, мамандандырылған пәндерді одан әрі меңгеру үшін қажетті органдар мен жүйелер ауруларының пайда болуының биохимиялық механизмдерін анықтауды, мүшелер жүйесінің аурулары мен пайда болу механизмдерін анықтауды зерттейді

    Несиелер - 5
  • Жаңа патогендер мен штаммдардың вирусологиясы

    Пән жаңа вирустар мен олардың штаммдары туралы білім қалыптастыру мәселелерін зерттейді, соның ішінде олардың қасиеттері, эволюциясы және диагностика, алдын алу және емдеу әдістері. Ол SARS CoV 2, H5N1 және H7N9 тұмау вирустары, метапневмовирустар, ротавирустар, норовирустар және басқа да вирус сияқты жаңа және өзекті вирустық патогендер мен штаммдарды, сондай-ақ олардың құрылымын, таралу механизмдерін, патогендігін және диагностикалық әдістерін қамтиды

    Несиелер - 5
  • Стационардағы балалар жұқпалы аурулары

    Пән балалық шақтағы әртүрлі жұқпалы аурулардың этиологиясын, патогенезін және клиникалық көріністерін, науқаспен және балалардың ата-аналарымен қарым-қатынас ережелерін, тексеру және диагностикалау әдістерін, тексеру нәтижелерін түсіндіруді, дифференциалды диагностиканы және стационар жағдайында терапияның ұтымды әдістерін, аурудың алдын алуды, кәсіби ұжымдардағы бірлескен жұмысты, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және үздіксіз кәсіби дамуды зерттейді

    Несиелер - 8
  • Профилактикалық медицина құқықтық негіздері

    Пән профилактикалық медицина құқықтық аспектілерін, халық денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған іс-шараларды ұйымдастырудағы заңнамалық және этикалық мәселелерді зерттейді. Арнайы назар медициналық қызметкерлердің, мемлекеттің және азаматтардың ауруларды алдын алудағы құқықтары мен міндеттеріне аударылады

    Несиелер - 4
  • Фармакология

    Пән әртүрлі ауруларға арналған дәрілік заттарды ұтымды таңдауды қамтамасыз ету үшін дәрілік заттардың әсер ету заңдылықтары мәселелерін, қазіргі заманғы дәрілік заттардың үлкен ағынында бағдарлауды, нақты клиникалық жағдайларда, оның ішінде жасына байланысты балаларда емдік және профилактикалық мақсатта дәріні дұрыс таңдауды зерттейді

    Несиелер - 5
  • Балалар ағзасындағы зат алмасу ерекшеліктері

    Пән балалардың даму сатыларында олардың организмінде жүретін биохимиялық процестерді зерттейді. Ол студенттерге балалардағы зат алмасудың ерекшеліктері, осы процестерді реттеу механизмдері және әртүрлі факторлардың (жас, тамақтану, денсаулық, патология) әсері туралы білім беруді мақсат етеді. Сонымен қатар, балалар ағзасындағы зат алмасу ерекшеліктерін, ферменттік және гормондық жүйелердің жасқа байланысты қалыптасуын және ағзалар мен тіндердегі метаболикалық процестердің спецификасын қарастырады

    Несиелер - 3
  • Ішкі аурулардың негіздері

    Пән ішкі ағзалардың әртүрлі ауруларының этиологиясы, патогенезі, семиотикасы және клиникалық көріністері, науқаспен қарым-қатынас ережелері, науқасты тексеру әдістері, тексеру нәтижелерін түсіндіру, аурудың алдын алу, кәсіптік ұжымдарда бірлескен жұмыс, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және үздіксіз кәсіби даму мәселелерін зерттейді

    Несиелер - 5
  • Биомедицина негіздері

    Пән медицинада биология ғылымдарының іргелі жетістіктерін қолдануды, жасуша биологиясының мәселелерін, нуклеин қышқылдары мен белоктардың қасиеттері мен қызметтерін зерттеуді, генетикалық аппаратты ұйымдастыруды, биотехнологияның өзекті мәселелерін, молекулалық-генетикалық зерттеулердің принциптерін, электронды деректер базаларын және биомедициналық сайттарды зерттейді - мұның бәрі адам ағзасын зерттеуге және адам денсаулығын қорғаудың тиімді әдістерін құруға бағытталған

    Несиелер - 3
  • Педиатриядағы шұғыл медициналық көмек

    Пән диагностика мәселелерін, педиатриялық тұрғындарға жедел медициналық көмек көрсетудің принциптері мен әдістерін, науқаспен және балалардың ата-аналарымен қарым-қатынас ережелерін, дифференциалды диагностика және терапияның ұтымды әдістерін, кәсіптік ұжымдарда бірлескен жұмысты, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және үздіксіз біліктілікті арттыруды зерттейді

    Несиелер - 8
  • Балалардың жұқпалы аурулары

    Пән амбулаториялық және емхана жағдайында балалық шақтағы жұқпалы ауруларды диагностикалау және емдеу мәселелерін, пациенттермен және балалардың ата-аналарымен қарым-қатынас ережелерін, тексеру әдістерін, диагностикалық әдістерді, тексеру нәтижелерін интерпретациялауды, емхана жағдайында жұқпалы патологияны дифференциалды диагностикалау мен емдеудің ұтымды әдістерін, аурудың алдын алуды, бірлескен жұмысты және кәсіби біліктілікті арттырудағы үздіксіз жұмысты қарастырады

    Несиелер - 8
  • Жүрек-тамыр, қан жасау, ас қорыту, тыныс алу және несеп-жынысжүйесінің гистологиясы

    Пән жүрек-қантамыр, қан жасау, асқорыту, тыныс алу және несеп-жыныс жүйелерінің, соның ішінде балалардағы негізгі және клиникалық пәндерді одан әрі оқуға, ағзалар мен жүйелер ауруларының пайда болу механизмдерін, олардың диагностикасы мен терапиясының принциптерін анықтауға, сондай-ақ клиникалық ойлауды дамытуға қажет гистологиясын зерттейді

    Несиелер - 3
  • Балалар жастағы дерматоздар

    Пән балалардағы тері және венерологиялық аурулардың этиологиясы, патогенезі мен клиникалық ерекшеліктері, диагностикасы және тиімді емдеуді таңдау, баланың жасына байланысты ағза ерекшеліктерін ескеру мәселелерін қамтиды

    Несиелер - 5
  • Жүрек-тамыр, қан жасау, ас қорыту, тыныс алу және несеп-жыныс жүйесінің физиологиясы

    Пән жүрек-қантамыр, қан жасау, асқорыту, тыныс алу және несеп-жыныс жүйелерінің, оның ішінде балалардағы дененің басқа мүшелері мен жүйелеріндегі физиологиялық процестерді одан әрі зерттеу үшін қажетті негізгі және клиникалық пәндер, мүшелер мен жүйелер ауруларының пайда болу механизмдерін анықтау, олардың диагностикасы мен терапиясының принциптері, сондай-ақ ойлаудың даму принциптері мәселелерін қарастырады

    Несиелер - 6
  • Амбулаторлы-поликлиникалық педиатрия – 2

    Пән амбулаторлық және емхана жағдайында балалық шақ ауруларының этиологиясы, патогенезі, диагностикасы және емдеу мәселелерін, пациенттермен және балалардың ата-аналарымен қарым-қатынас ережелерін, физикалық тексеру әдістерін, диагностика әдістерін, емтихан нәтижелерін интерпретациялауды, емхана жағдайында дифференциалды диагностиканы және терапияның ұтымды әдістерін, аурулардың алдын алуды, кәсіби ұжымдардағы бірлескен жұмысты және үздіксіз кәсіби жетілдіру жұмыстарын жүргізуді қарастырады

    Несиелер - 12
  • Биоэтика және биостатистика

    Пән клиникалық зерттеулерді жүргізудің биоэтикалық принциптерін, аурушаңдықты және емдеу тиімділігін зерттеу әдістерін, халықаралық мәліметтер базасындағы жұмысты, биоэтикалық принциптер мәселелерін, негізгі нормативтік құжаттарды, клиникалық зерттеулерді ресімдеуді, клиникалық сұрақтарды құрастыруды, ғылыми жарияланымдарды сыни талдауды зерттейді

    Несиелер - 4
  • Медициналық құқық

    Пән медициналық құқықтың негізгі мәселелері мен теориялық-құқықтық негіздерін, медициналық құқықтық қатынастар субъектілерінің құқықтық жағдайын зерттейді және дәрігерлердің халыққа медициналық көмек көрсету кезіндегі құқықтық жауапкершілігінің проблемалық мәселелерін зерттейді

    Несиелер - 3
  • Иммунология негіздері

    Пән негізгі және клиникалық пәндерді одан әрі оқуға, ағзалар мен жүйелер ауруларының пайда болу механизмдерін, олардың диагностикасы мен терапиясының принциптерін анықтауға, сондай-ақ клиникалық ойлауды дамытуға қажетті иммунологияның, дамудың, оның ішінде балалардағы негізгі мәселелерін зерттейді

    Несиелер - 3
  • Дәрігердің кәсіби қызметінің белсенді ұстанымы мен уәждемесі

    Пәні білім алушыларда инклюзия, орнықты даму, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет құндылықтары мәселелері бойынша белсенді ұстанымды қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ісінде белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастыру, жасанды интеллектті қолдану бойынша құзыреттерді игеру, сондай-ақ ғылыми зерттеу дағдыларын дамытуды ынталандыру, тіршілік әрекеті мен экологияның қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін қарайды

    Несиелер - 3
  • Психиатрия негіздері

    Пән психикалық аурулардың, оның ішінде балаларда да дамуы, семиотикасы және клиникалық көріністері, науқаспен қарым-қатынас ережелері, науқасты тексеру әдістері, тексеру нәтижелерін интерпретациялау, дифференциалды диагностика және емдеу, аурулардың алдын алу, кәсіби ұжымдарда бірлескен жұмыс, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу мәселелерін зерттейді

    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Педиатриядағы негізгі пәндер мен құзыреттерді одан әрі тиімді дамыту үшін биомедициналық, негізгі және әлеуметтік-саяси, тілдік пәндер бойынша білімін көрсетеді
  • Науқас үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін қарым-қатынас дағдыларын, баламен, оның қоршаған ортасымен тиімді әрекеттесу, әріптестерімен және басқа денсаулық сақтау мамандарымен кәсіби қарым-қатынас орнату қабілетін көрсетеді
  • Баланы тексеру, анамнез алу, физикалық тексеру, әртүрлі ағзалар мен жүйелер ауруларының негізгі белгілері мен синдромдарын анықтау, тексеру жоспарын тағайындау дағдыларын көрсетеді
  • Балалардағы әртүрлі ағзалар мен дене жүйелерінің ауруларын диагностикалау мен емдеуге арналған зертханалық, функционалдық, аспаптық зерттеу әдістерінің нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын көрсетеді
  • Балаларға медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді тәжірибе негізінде клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, емдеу жоспарын тағайындай алады және оның тиімділігін бағалай алады
  • Тәуекелдерді бағалай алады және балаларға медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын жоғары деңгейде қамтамасыз ету үшін дәлелді медицина принциптеріне негізделген диагностика мен емдеудің ең тиімді әдістерін қолдана алады
  • Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің заңнамалық базасы шеңберінде әрекет ете алады, қоғамда қабылданған заңдарды, нормативтік құқықтық актілерді және этикалық нормаларды ескере отырып, педиатрдың кәсіби қызметін жүзеге асыруға қабілетті
  • Клиникалық жағдайға сәйкес емдеу жоспарын тағайындай алады, балаларға негізгі және шұғыл медициналық көмек көрсете алады, оның ішінде алғашқы және шұғыл көмек көрсетеді
  • Өз бетінше білім алуға және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқытуға қабілетті, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа формаларына белсенді қатысады
  • Зерттеу сұрақтарын құрастыра алады, ғылыми жарияланымдарды сыни бағалай алады, халықаралық мәліметтер қорын күнделікті қызметінде тиімді пайдалана алады, ғылыми топ жұмысына қатысады
Top