Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01127 Пульмонология (ересектер, балалар) в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Пәндер

  • Стационардағы пульмонология-1, ересектер (Пульмонологиядағы диагностиканың визуалды әдістері; Пульмонологиядағы патоморфология; Пульмонологиядағы фармакотерапия; Стационардағы тыныс алу органдарының респираторлық аурулары)

    Осы пәнді игеру кезінде резиденттер балалар пульмонологиясында диагностиканың визуалды әдістерін жүргізуге, әртүрлі патогендік факторлармен, тыныс алу жолдарының аллергиялық ауруларымен байланысты аурулары бар балаларға клиникалық диагнозды стационарлық жағдайда тұжырымдауға,дәлелді практика негізінде емдеу жоспарын тағайындауға және бағалауға қабілетті болады. Науқас үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында науқас баламен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасай алады; этикалық қағидаттарды сақтауға бейілділігін көрсетеді, балаларға қауіпсіз, тиімді және білікті көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 22
  • Жүктілердегі тыныс алу ауруларының ерекшеліктері

    Пәнді оқу барысында резиденттер жүктілік кезіндегі пульмонологиялық аурулардың клиникалық көрінісінің ерекшеліктерімен танысады, жүкті әйелдерді пренатальды және босанғаннан кейінгі кезеңде жүргізу тактикасын, пульмонологиялық аурулар кезінде жүктілікті тоқтату көрсеткіштерін жүйелеуді меңгереді; жүкті әйелдерге жүктіліктің пульмонологиялық аурудың ағымы мен нәтижесіне әсері және керісінше пульмонологиялық аурудың жүктіліктің ағымы мен нәтижесіне әсері туралы, аурудың күтілетін болжамы және ықтимал асқынулары туралы ақпараттандыру дағдыларын тереңдетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Стационардағы пульмонология-1, балалар (Балалар пульмонологиясындағы диагностиканың визуалды әдістері; Балалар пульмонологиясындағы фармакотерапия; Әр түрлі патогенді факторлармен байланысты аурулар; Тыныс алу жолдарының аллергиялық аурулары)

    Осы пәнді игеру кезінде резиденттер балалар пульмонологиясында диагностиканың визуалды әдістерін жүргізуге, әртүрлі патогендік факторлармен, тыныс алу жолдарының аллергиялық ауруларымен байланысты аурулары бар балаларға клиникалық диагнозды стационарлық жағдайда тұжырымдауға,дәлелді практика негізінде емдеу жоспарын тағайындауға және бағалауға қабілетті болады. Науқас үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында науқас баламен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас жасай алады; этикалық қағидаттарды сақтауға бейілділігін көрсетеді, балаларға қауіпсіз, тиімді және білікті көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 18
  • Өкпенің интерстициальді ауруларының құрылымы мен клиникалық ерекшеліктері

    Пәнді игеру барысында резиденттер идиопатиялық өкпе фиброзы, идиопатиялық интерстициальді альвеолит, саркоидоз және т.б. аурулардың себептері мен даму механизмдері туралы білімін қалыптастырады. Резиденттер өкпенің интерстициальді ауруларының зертханалық нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын дамытуға, талдау әдістерін меңгеруге және көрсеткіштердің мағынасын түсінуге мүмкіндік алады, бұл өз кезегінде науқастардың өкпесінде интерстициальді процестің болуын, оның түрін және ауырлығын дәл анықтауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Пульмонологиялық науқастарды оңалту

    Пәнді меңгеру барысында резиденттер пульмонологиялық аурулары бар науқастарды медициналық оңалтудың принциптері туралы жүйелі білім қалыптастырады. Аурудың әртүрлі кезеңдеріндегі оңалтудың кезеңдері, мақсаттары мен міндеттері қарастырылады. Резиденттер науқастың клиникалық-функционалдық жағдайын бағалау, оңалту шараларының әр түріне көрсетілімдер мен қарсы көрсетілімдерді анықтау дағдыларын меңгереді. Алынған білім резиденттерге науқастарды кешенді түрде жүргізуге, өмір сүру сапасын арттыруға және мүгедектік деңгейін төмендетуге мүмкіндік береді, бұл қазіргі пульмонологияда аса маңызды бағыт болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Стационардағы пульмонология-2, ересектер (Фтизиопульмонология; Онкопульмонология; Өкпенің интерстициальді және орфандық аурулары; Бронхо-өкпе жүйесінің дамуындағы ауытқулар және өкпедегі іріңді процестер; Қарқынды пульмонология; Интервенциялық пульмонология)

    Резиденттер пәнді игеру барысында фтизиопульмонология, онкопульмонологиядағы жиі кездесетін аурулардың диагнозын қою; Өкпенің интерстициальді және орфандық аурулары; Бронхо-өкпе жүйесінің дамуындағы ауытқулар және өкпедегі іріңді процестерін емдеудің заманауи стандарттарын оқып үйренеді. Резиденттердің өзіндік жұмыстары пульмонологиялық бөлімдерде қарқынды пульмонология, интервенциялық пульмонология сұрақтарын тереңдетуге мүмкіндік береді. Резиденттер осы пәнді игеру барысында адекватты зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 26
  • Пульмонологиядағы шұғыл жағдайлар

    Кез келген мамандықтың дәрігерін дайындау процесінде клиникалық көріністің ерекшеліктерін білуге, жедел респираторлық жетіспеушілік, жедел респираторлық дистресс синдромы, жедел респираторлық дистресс синдромы сияқты төтенше жағдайларды диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін меңгеруге үлкен көңіл бөлінуі керек. бронх демікпесі, астматикалық статус, қан кету және өкпеден қан кету, өйткені науқастың өмірі осы жағдайларды ерте анықтауға және уақтылы шұғыл көмек көрсетуге байланысты. Осы пәнді оқу барысында резиденттер диагностиканың негізгі әдістерін, жедел респираторлық жетіспеушілік, жіті респираторлық дистресс синдромы, бронх демікпесі ұстамасы, астматикалық статус, қан кету және өкпеге қан кетуді емдеу және алдын алу принциптерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, балалар (Балалардағы орфандық аурулар; Балалардағы бронх-өкпе жүйенің туа біткен ақаулары; Балалардағы өкпе мен бронхтың тұқым қуалайтын аурулары; Бронх-өкпе аурулары бар балаларды оңалту)

    Пән балалардағы орфанды (сирек кездесетін) аурулардың, бронх-өкпе жүйесінің туа біткен даму ақауларының,өкпе және бронхтардың тұқым қуалайтын аурулардың себептерін, даму барысын, диагностикасын, емдеуін және олардың алдын алу әдістерін зерттейді,бронх-өкпе аурулары бар балаларды оңалту жолдарын қарастырады. Резиденттердің өзіндік жұмыстары терапияның түрлі бөлімдерінен терең білім алуға мүмкіндік береді, клиникалық ойлау қабілетін дамытады. Резиденттер осы пәнді игеру барысында адекватты зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, балалар (Бронх-өкпе ауруларды диагностикалаудың функционалды әдістері және дифференциальды диагностикасы; Амбулаториялық кезеңде балалар пульмонологиясындағы кең таралған аурулар; Балалардағы бронх-өкпе ауруларды диспансерлеу; міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру, тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде бойынша қызмет көрсету)

    Осы пәнді игеру барысында резиденттер балалар жасындағы жиі кездесетін пульмонологиялық аурулардың амбулаторлық деңгейде функциональдық диагностика әдістерді қолдана отырып диагноз қойып және ажырату диагностикасын жүргізе алады.Бронх-өкпе аурулары бар балаларды диспансерлік бақылауға алу, рецидивке қарсы емді бағалауды үйренеді.Пәнді игергеннен кейін резиденттер үнемі өзін-өзі бағалау негізінде үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау үшін қажетті қасиеттерді көрсете алады. Сондай-ақ, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру саласы, соның ішінде міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру (МӘМС),тегін медициналық препараттардың кепілдік берілген көлемі ( ТМПКБК) шеңберінде шешім қабылдау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 12
  • Стационардағы пульмонология-2, балалар (Бронх-өкпе жүйенің туа біткен ауытқулары және балалардағы генетикалық анықталған аурулар; Балалардағы өкпенің интерстициальды аурулары; Бала жасындағы қарқынды пульмонология)

    Осы пәнді оқу барысында резиденттер бронх-өкпе жүйесінің туа біткен ауытқуларын, балалардағы генетикалық детерминирленген және интерстициальды өкпе ауруларын, балалар жасындағы қарқынды пульмонологияны диагностикалаудың,емдеудің заманауи стандарттарымен танысады. Резиденттердің өзіндік жұмысы пульмонология бөлімдерінде терең және толық білім алуға мүмкіндік береді, әдебиетпен жұмыс істеу дағдыларын дамытады. Осы пәнді оқи отырып, резиденттер барабар зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалайды, өз қызметінде Халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалана алады, зерттеу тобының жұмысына қатыса алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 16
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, ересектер (Өкпенің аллергиялық және кәсіби аурулары; Ұйқыдағы тыныс алудың бұзылуы; Өкпені оңалту; Амбулаториялық кезеңде тыныс алуды қолдау)

    Пән тыныс жолдары ауруларын, олардың себептері, даму барысы, диагностикасы, емдеу және олардың алдын алу әдістерін зерттейді. Резиденттердің өзіндік жұмыстары өкпенің аллергиялық және кәсіби ауруларын, ұйқыдағы тыныс алудың бұзылысы жөнінде терең білім алуға мүмкіндік береді, клиникалық ойлау қабілетін дамытады. Резиденттер осы пәнді игеру барысында адекватты зерттеу мәселелерін тұжырымдауды, кәсіби әдебиетті сыни бағалауды, пульмонологиялық науқастардың амбулаторлық кезеңде тыныс алуды қолдау сұрақтарын терең игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 12
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, ересектер (Пульмонологиядағы функционалды диагностикалық әдістер; Бронхолитикалық және бактерияға қарсы терапияның жалпы қағидалары; Амбулаториялық кезеңде тыныс алу органдарының респираторлық аурулары)

    Пән игеру барысында резиденттер пульмонологиядағы функционалық диагностикалық әдістерді; Бронхолитикалық және бактерияға қарсы терапияның жалпы қағидалары; Амбулаториялық кезеңде тыныс алу органдарының респираторлық ауруларының себептерін, даму барысын, диагностикасын, емдеу және олардың алдын алу әдістерін меңгереді. Амбулаториялық кезеңде тыныс алу органдарының респираторлық ауруларының диагностикасы мен ем принциптерін толық меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 18

Оқыту нәтижелері

  • пульмонологиялық науқастарда клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті;
  • тыныс алу жүйесі патологиясы бар пациенттерге көрсетілетін медициналық көмектің сапасы мен қауіпсіздігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және неғұрлым тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті;
  • тыныс алу жүйесі патологиясы бар пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады;
  • пульмонология мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіптік топтар құрамында жұмыс істеуге қабілетті;
  • адекватты зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті;
  • өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа да мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.
Top