Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01609 Цифрлық тарих және археология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заман талабына сай пәндік, коммуникативті, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілігі, инклюзивті білім беру дағдысы бар, сапалы білім беру мазмұнын құруға және оқу үдерісін ұйымдастыруға қабілетті тарих және археология пәні мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Археология
ГАЖ негіздері және картографиялық қайта құру технологиялары
Ежелгі дүние тарихы (Антика және Шығыс)
Музей ісі: теория және методика
-
2 Оқу жылы
Ақпараттық жүйелер және гуманитарлық сала бойынша мәліметтер базасы
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Цифрлық тарих: кіріспе
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Экология және тұрақты даму
Тарихшының виртуалды зертханасы
Ежелгі және ортағасырлардығы Қазақстан тарихы
Тарихи-мәдени мұраны қорғау ісі
Тарих пен археологияны оқыту әдістері мен технологиялары
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Абайтану және Ұлттық тәрбие
Қазақстан жаңа заман тарихы
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
Цифрлық тарих тұжырымдары мен тәсілдері
Археология және педагогика саясаты
Академиялық жазу негіздері
Ортағасырлар тарихы (Батыс елдері)
Сыныптағы археология
Тарихи зерттеулердегі "Үлкен көлемді ақпараттарды" талдау және визуалдау
Тәжірибелік археология: шынайы жұмыс әдебі.
Жасанды интеллект негіздері
Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Тарихи және білім беру бағытындағы контентті цифрлық кеңістікте ұсыну құралдары
Бағалау және дамыту
Білім беру зерттеу түрі ретінде
Жеке құжаттарды талдау және визуалдау құралдары
-
4 Оқу жылы
«Цифрлық тарихшының медиа құзыреттіліктері»
«Тарихи зерттеулердегі цифрлық әдістер мен тәсілдер»
Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
«Мәдени мұраны қорғауда және ұсынудағы цифрлық әдістер»
Тарихи жаңғырту және археологиялық эксперимент
Мектептегі археологиялық үйірме
Мектептегі өлкетану қозғалысы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынасты қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады.
- Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
- Әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинайды және оны интерпретациялайды, тұлғалық-педагогикалық дамуға жаңа мақсаттар қояды.
- Оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады.
- Әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы тарихты оқытудың озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктейді және білімді оқытуды жетілдіреді және өзінің кәсіби өсуі үшін пайдаланады;
- Әртүрлі тарихи кезеңдердегі адамзат өркениетінің өткенін зерделейді және біртұтас тарихи білімді қалыптастыру мақсатында тарихи оқиғаларда болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылайды және талдайды; тарихи дереккөздер мен шығармаларды кезеңдерге қарай талдайды, тарихи әңгімемен жұмыс істеу барысында нақты белгілерді анықтайды және сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастырады.
- Тарихи-археологиялық зерттеулердің ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну; тарихи жәдігерлерді қалпына келтіру; виртуалды және толықтырылған шындықта визуализация құралдарын пайдалану және ақпараттық жүйелер мен цифрлық құралдарды пайдалана отырып үлкен деректерді өңдеу арқылы тарихи объектілердің цифрлық үлгілерін құру;
- Қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен тәжірибелік жұмысты әзірлеу үшін ақпараттық технологияларды қолданады, табиғи пәндерді жаңаша оқытудың пәндік-тілді CLIL технологиясын қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды дамыту үшін оқушылардың мәдениетаралық білімдерін кеңейтеді;
- Пәнаралық зерттеу әдістерін қолдануға бағытталған заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, тарихи білім беру саласындағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады, мақсаттармен берілген оқыту траекторияларына сәйкес оқу іс-әрекетінің шарттарын жобалайды.
- Оқу және ғылыми үдерісте зерттеу үшін мәтін мен деректерді тақырыптық және кеңістіктік модельдеу әдістерін қолдану және практикалық мәселелерді шешу үшін ғылыми-зерттеу және жобалық семинарларды қолданады;
- Ғылыми мәселелерді кешенді шешу үшін цифрлық тарих пен археологиядан алған білімдерін жалпылау, тарихи зерттеулер жүргізу, эксперимент жүргізу және оқу-тәрбие процесін жетілдіру үшін тарихи процестерді модельдеу; тарих және археология пәндері бойынша одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қалыптастыру үшін алған білімдерін жүйелейді.