Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02315 Лингвистика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Этнотілдік сана және мәдениет

    Бұл әртүрлі этностардың тілі, ойлауы мен мәдени тәжірибелерінің байланысын зерттейтін пәнаралық сала. Ол тілдің әлемді қабылдауды қалай қалыптастыратынын, мәдени құндылықтар мен дәстүрлерді бейнелейтінін, сондай-ақ сәйкестік пен әлеуметтік өзара әрекеттесуге қалай әсер ететінін талдайды. Бұл пән Мәдениеттер мен тілдердің алуан түрлілігін түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы

    Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің лингвистикалық-мәдени аспектідегі лексикасы мен фразеологиясы

    "Лингвомәдени аспектідегі орыс тілінің лексикасы мен фразеологизмі" пәні лексикалық бірліктер мен фразеологиялық бірліктер орыс тілінде сөйлейтіндердің мәдени тұжырымдамалары мен менталитетін қалай бейнелейтінін зерттейді. Ол тілдік элементтердің мәдени дәстүрлермен, құндылықтармен және тарихи контекстпен өзара әрекеттесуін талдайды, орыс мәдениетін тіл призмасы арқылы түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивтік лингвистика

    «Когнитивтік лингвистика» пәні тіл мен ойлаудың байланысын, дүниені концептуализациялау мен категориялау механизмдерін зерттейді. Когнитивтік модельдерді, метафораларды, фреймдерді, сценарийлерді және прототиптерді қарастырады. Тілдік құрылымдардың адам танымын қалай көрсететінін және қалай қалыптастыратынын, лингвистика, психология және неврология ғылымдарының пәнаралық әдістерін пайдалана отырып талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау. Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл ортологиясы

    Фонетика, морфология, синтаксис және лексиканы қоса алғанда, тілді дұрыс қолдану нормалары мен ережелерін зерттейтін ғылыми пән. Ол сауатты сөйлеуді қалыптастыруға, тіл мәдениетін жақсартуға және тілдегі қателіктерді анықтауға, қарым-қатынас пен түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психолингвистика негіздері

    Курстың мақсаты – психолингвистиканың пәні мен мәртебесі туралы негізгі ұғымдар мен мәліметтермен таныстыру, тілдік материалдың адам жадында сақталуын қамтамасыз ететін психикалық құрылымдар мен механизмдер туралы жалпы түсінік беру, сондай-ақ оның мүмкіндіктері туралы түсінік беру. сөйлеу әрекетінің барлық түрлері мен формаларын жүзеге асыру және сөйлеуді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингвофилософия

    Тіл философиясының ғылым ретінде қалыптасуы, ерекшеліктерін түсіндіру. Тіл философиясы: рухани келісім мен түсіну мәселелері. Тіл философиясындағы семиология және семиотика. Классикалық тілдің философиясы. Қазақ тілінің философиясы. Тілдің философиялық мәні. Тілдегі структурализмнің философиялық мазмұны. Көне түрік жазбаларында ескі философиялық ойлар. Тілдегі таңбалау философиясы. Тілдік сана, жасырын сана, тіл білімінің көптеген ғылымдармен байланысты екендігін, лингвофилософияның қағидаларын талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тілдік тұлға теориясы

    Негізгі атауыш тілдік тұлға - сөз. Негізгі коммуникативтік тілдік тұлға – сөйлем. Негізгі құрылымдық тілдік тұлға – фонема, морфема. Қазір тілдік тұлға адаммен байланысты айтылып, оның орнына тілдік бірлік қолданылып жүр ғой. Қалыптасатын құзыреттіліктер: көркем мәтіннің жанрлық табиғатын, эстетикалық тұтастығын саралайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менталитеттің тілдегі көрінісі

    Курстың мақсаты - "менталитет", "ұлттық ментальность", "ұлттық мінез"ұғымдарын анықтау. Қандай да бір ұлттың, халықтың менталитеті туралы айтқанда, халықтың көпғасырлық мәдениетімен, ұлттың мінез-құлқын анықтайтын сыртқы әлемнің өзгерісіне ден қоюдың бекітілген тәсілдерімен тығыз байланысты әрекет ету тетіктері мен тәсілдерінің күрделі, көп қабатты жиынтығы қозғалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интернет-коммуникациядағы тіл

    Курс сөйлеу мәдениеті аспектісінде коммуникацияның жаңа формалары туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі қоғамда ақпаратты өндіруге, таратуға және пайдалануға байланысты мәселелердің тұтас кешені қарастырылады. Цифрлық технологиялардың дамуына байланысты ақпараттық хабарламаларды құрудың жаңа құралдарын, тәжірибелері мен тәсілдерін зерделеуге және жаңа медиа жүйеде "медиа тұлғаны" өзге де айқындауға ерекше назар аударылатын болады. Курста сонымен қатар интернет арқылы электрондық пошта арқылы жүзеге асырылатын Іскерлік байланыс қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Концептуалды семантика теориясы

    Тіл біліміндегі тілдік өрнектердің мағыналар мен ұғымдарды қалай жеткізетінін зерттейтін, біздің әлем туралы түсінігімізді қалыптастыратын бағыт. Ол тілдік формалардың негізінде жатқан психикалық көріністерге назар аударады және тіл, ой және мәдениет арасындағы байланысты зерттейді. Бұл пән тұжырымдамалық құрылымдардың тілді түсіндіруге және қолдануға, сондай-ақ шындықты қабылдауға қалай әсер ететінін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Модельдеудің мәтін және лингвистикалық принциптері

    Курстың негізгі мазмұны магистранттарға көркем мәтіннен (ХТ), принципті ашық интерпретациялар (полигерменевтикалық) және ғылыми мәтіннен (НТ) мағына бойынша, ғалымның (моногерменевтикалық) ойынан ауытқитын интерпретацияларға жол бермейтін ғылыми мәтіннен (ХТ) мағына алудың лингвистикалық принциптері туралы негізгі мәліметтерді хабарлау болып табылады. ХТ лингвистикалық талдауы мәтіндік парадигма сияқты құралды тарта отырып жүзеге асырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық синергетика

    Бұл тілді басқа жүйелермен (әлеуметтік, мәдени және когнитивті) өзара әрекеттесетін динамикалық жүйе ретінде зерттейтін тәсіл. Ол күрделі жүйелерді және олардың өзін-өзі ұйымдастыруын қарастыратын синергетика принциптеріне негізделген. Лингвистикалық синергетика тілдің әртүрлі деңгейлерінің (фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, семантикалық) бір-бірімен қалай әрекеттесетінін және әсер ететінін және бұл өзара әрекеттесулердің әлеуметтік-мәдени факторлар контекстінде тілдің өзгеруі мен дамуына қалай ықпал ететінін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық кеңістіктегі тілдік манипуляциялардың стратегиясы

    Пәннің мақсаты-манипуляция теориясының теориялық және практикалық негіздерін, сондай-ақ манипуляциялық әсерден қорғау әдістерін меңгеру. Пәннің міндеттері: манипуляция теориясы негізделген теориялық ережелерді игеру; осы теориялық ережелерді іс жүзінде жүзеге асыру дағдыларын игеру; манипуляторлар қолданатын стратегиялар мен тактикалар туралы түсінік алу; манипуляциялық әсерден қорғану тәсілдерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Лингвостатистика

    Лингвистикалық статистика-тіл білімінде статистикалық әдістерді қолдану саласы; тар мағынада: лингвистикалық материалмен байланысты кейбір математикалық мәселелерді, негізінен мәтіндегі лингвистикалық бірліктердің статистикалық таралу түрлерімен зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі лингвистикалық парадигмадағы номинация теориясы

    Номинация теориясы-тілдік бірліктердің қалыптасуының жалпы заңдылықтарын, осы процестердегі ойлаудың, тілдің және шындықтың өзара әрекеттесуін, номинацияның негізінде жатқан белгілерді таңдаудағы прагматиканың рөлін зерттейтін және сипаттайтын ерекше лингвистикалық пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Лингвопоэтика

    Лингвопоэтика - раздел филологии, изучающий эстетические свойства, приобретаемые языковыми единицами в художественном контексте. Предметом лингвопоэтики является совокупность использованных в художественном произведении языковых средств, при помощи которых писатель обеспечивает эстетическое воздействие. Цель лингвопоэтики заключается в определении того, как слово вовлекается автором в процесс словесно-художественного творчества, каким образом то или иное сочетание слов приводит к созданию эстетического эффекта.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Лингвосаясаттану

    Антропогендік парадигмадағы жаңа бағыт-лингвистикалық саясаттың терминологиялық аппараты, қалыптасу, даму кезеңдері, базалық пәндердің компоненттері, әдістеме, мерзімді баспа тілін үйренудің прагматикалық аспектісі. Білім алушыларға лингво саясатының өзекті мәселелері, ғаламның саяси бейнесін құрайтын негізгі ұғымдар, саяси мәтіннің түрлері, саяси дискурстың коммуникативті-прагматикалық ерекшеліктері, қазіргі орыс медиа мәтініндегі негізгі тілдік тәсілдер туралы білімді жүйелеуге үйрету қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу. Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу. Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • лингвистика саласындағы нақты фактілерден тұтас теорияларға дейінгі білімді көрсету, олардың нәтижелерін мамандарға және маман емес адамдарға жеткізу, тіл білімінде ғылыми зерттеулер жүргізеді;
  • өндірістік және практикалық мақсаттарда ауызекі сөйлеуге және орыс тіліндегі жазбаша мәтіндерге сараптамалық лингвистикалық талдау жүргізеді;
  • білімнің лингвистикалық бағыттарын ақпараттық қолдау құралдарын әзірлейді және қолданады;
  • тілді барлық көріністерінде ғылыми тұрғыдан зерттеудің теориялары мен зерттеу әдістерін, сонымен қатар практикалық тәсілмен тілдік дағдылар мен тілді дамыту мәселелерін зерттейді;
  • мәтіндерді құру және редакциялау кезінде лингвистикалық консалтингпен айналысуға; лингвистикалық сараптама жүргізеді;
  • лингвистикалық зерттеулердің пәнаралық білімдері мен аналитикалық әдістерін біріктіру дағдыларына ие бола алады;
  • тіл білімі саласындағы жаңа бағыттарды өз бетінше шығармашылықпен игерудің қажеттіліктері мен дағдыларын біледі;
  • ғылыми-басқару қызметін ойдағыдай жүзеге асыру үшін кәсіби деңгейін көтеру мақсатында үнемі ақпараттық-іздеу жұмыстарын жүргізеді.
Top