7R01120 Травматология-ортопедия (ересектер, балалар) в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Алғашқы медициналық-санитарлық көмек, мамандандырылған, оның ішінде жоғары технологиялық медициналық көмек жағдайында дербес кәсіби қызметке қабілетті және дайын, әмбебап және кәсіби құзыреттіліктер жүйесін меңгерген білікті травматолог-ортопед дәрігерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R025 Травматология-ортопедия ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Балалардың амбулаториялық-емханалық травматология және ортопедиясы
Пәнді оқу барысында резиденттер балалардағы тірек-қимыл жүйесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін тереңдетеді, травматологиялық және ортопедиялық аурулары бар балаларды емхана жағдайында диагностикалау дағдыларын қалыптастырады. Резидент коммуникативті дағдыларын тиімді қолдана отырып, клиникалық диагнозды тұжырымдайды, балалардағы аурулардың ерекшеліктерін ескере отырып, дәлелді медицина негізінде емдеу жоспарын тағайындайды. Қауіптерді талдай отырып, клиникалық хаттамаларды сақтау аясында резидент балалардағы шұғыл жағдайларында медициналық көмек көрсетудің тиімді әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 26
-
Ересектердің амбулаториялық-емханалық травматология және ортопедиясы
Резидент Қазақстан Республикасында амбулаториялық-емханалық көмекті ұйымдастырудың жалпы мәселелерін үйренеді, жарақаттық және ортопедиялық ауруларын диагностикалаудың заманауи ақпараттық әдістерін қолданады, кең таралған зерттеу нәтижелерін дұрыс түсіндіреді, пациенттермен жұмыс істеу кезінде коммуникативтік дағдыларды жетілдіреді, ҚР ДСМ клиникалық хаттамаларына сәйкес, клиникалық диагнозды тұжырымдау дағдыларын меңгереді. Білімгерлер медициналық көмек сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін қауіп -қатерлерді бағалай отырып, емдеу жоспарын құрастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 20
-
Стационардағы травматология және ортопедия, ересектер-1
Резидент пациенттермен жұмыс істеу кезінде коммуникативтік дағдыларды қолданады, стационарда травматологиялық және ортопедиялық ауруларын диагностикалаудың заманауи ақпараттық әдістерін пайдаланып, дәлелді медицина тұрғысынан клиникалық диагнозды тұжырымдау дағдыларын меңгереді. Резидент емдеу жоспарын құрастырады және оның тиімділігін дәлелді практика негізінде, медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде бағалайды, емделушінің кері әсеріне байланысты емдеуді түзетеді және жарақаттық-ортопедиялық патологиялар кезінде тәуекелдерді бағалай отырып, түрлі деңгейдегі оперативті араласуларды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 48
-
Стационардағы травматология және ортопедия, ересектер-3
Резидент пациенттермен жұмыс істеу кезінде коммуникативтік дағдыларды қолданады, стационарда травматологиялық және ортопедиялық ауруларын диагностикалаудың заманауи ақпараттық әдістерін пайдаланып, дәлелді медицина тұрғысынан клиникалық диагнозды тұжырымдау дағдыларын меңгереді. Резидент емдеу жоспарын құрастырады және оның тиімділігін дәлелді практика негізінде, медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде бағалайды, емделушінің кері әсеріне байланысты емдеуді түзетеді және жарақаттық-ортопедиялық патологиялар кезінде тәуекелдерді бағалай отырып, түрлі деңгейдегі оперативті араласуларды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Остеоонкология
Резидент клиникалық ойлау дағдыларын қалыптастырады, қажетті аспаптық және зертханалық зерттеу әдістерін тағайындайды, диагностиканың кең таралған әдістердің нәтижелерін дұрыс түсіндіреді, сүйектің және жұмсақ тіндердің онкологиялық патологиясы кезінде клиникалық диагнозды тұжырымдайды. Резидент пациенттермен тиімді өзара іс- әрекет жасай отырып, остеоонкология ауруларын емдеудің негізгі қағидаттарын меңгереді, науқастарды диспансеризациялауды жүргізеді. Халықаралық деректер базасын ұдайы пайдаланады, кәсіби әдебиетті сыни бағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Стационардағы травматология және ортопедия, балалар
Резидент балалардағы травматологиялық және ортопедиялық аурулар кезінде клиникалық диагнозды тұжырымдайды, стационарда емдеудің тиімді жоспарын тағайындап және пациентке дәлелді медицина қағидаттары негізінде емдік шараларды жүргізу тактикасының қажетті көлемін белгілейді. Резидент коммуникативті дағдыларын жетілдіреді. ҚР ДСМ клиникалық хаттамаларын сақтау аясында, резидент балалар жарақаты орын алған шұғыл жағдайларда медициналық көмек көрсетудің тиімді әдістерін пайдаланады және балалардағы жарақат және ортопедиялық операцияларды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 30
-
Стационардағы травматология және ортопедия, ересектер-2
Резидент пациенттермен жұмыс істеу кезінде коммуникативтік дағдыларды қолданады, стационарда травматологиялық және ортопедиялық ауруларын диагностикалаудың заманауи ақпараттық әдістерін пайдаланып, дәлелді медицина тұрғысынан клиникалық диагнозды тұжырымдау дағдыларын меңгереді. Резидент емдеу жоспарын құрастырады және оның тиімділігін дәлелді практика негізінде, медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде бағалайды, емделушінің кері әсеріне байланысты емдеуді түзетеді және жарақаттық-ортопедиялық патологиялар кезінде тәуекелдерді бағалай отырып, түрлі деңгейдегі оперативті араласуларды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 68
-
Ірі буындарды эндопротездеу
Пәнді оқу кезінде резиденттерде артроскопия, ұршықбуын мен тізе буынын, иық және шынтақ буындарын эндопротездеу, реконструктивті қалпына келтіру операцияларына мұқтаж науқастарға медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін қауіптерді бағалау және неғұрлым тиімді әдістерді пайдалану қабілеті қалыптасады. Резиденттер тиісті зерттеулер, оңтайлы емдеу әдістерін тағайындау дағдыларын жетілдіре отырып, күнделікті тәжірибеде кәсіби әдебиеттерді қолданады, үздіксіз даму үшін қажетті қасиеттерді көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Нейрохирургия және жұлын хирургиясы
Осы пәнді игеру кезінде резиденттерде нейрохирургиялық патологиясы бар науқастың жағдайын барабар бағалау, сондай-ақ деректер базасындағы ақпараттық іздеу нәтижесінде алынған нәтижелерге негізделе отырып, мамандандырылған көмек көрсету қабілеті қалыптасады. Қауіп-қатерлерді ескере отырып, резидент нейрохирургиядағы шұғыл жағдайларда медициналық көмек көрсетудің тиімді әдістерін қолданады. Білімгерлер өздерінің тәжірибедегі іс-әрекеттеріне баға беріп, қорытынды жасайды, одан әрі өзін-өзі жетілдіру арқылы білімі мен дағдыларындағы кемшіліктерді жоя алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Комбустиология
Пән клиникалық диагнозды қалыптастыруға және дәлелді медицина қағидаттары негізінде науқастарға тағайындалған емдеу жоспарының тиімділігін бағалауға көмектеседі. Резиденттер көлемі мен ауырлық дәрежесі әр түрлі деңгейдегі күйікке шалдыққан пациенттерге қауіпсіз, тиімді көмек көрсете отырып, кәсіби міндеттерді орындауға және этикалық қағидаттарды сақтауға бейімділігін көрсетеді. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздері шеңберінде шешім қабылдау дағдыларын жүзеге асырады. Үздіксіз кәсіби дамуға бейімділігін көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Пациентке жетекшілік жасау: медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және оның тиімділігін бағалауға қабілетті;
- Коммуникация және коллаборация: пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның айналасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасауға қабілетті;
- Қауіпсіздік және сапа: медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және неғұрлым тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті;
- Қоғамдық денсаулық сақтау: Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру саласы шеңберінде өз мамандығы бойынша әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби емес командалар құрамында жұмыс істеуге қабілетті;
- Зерттеулер: барабар зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті;
- Оқыту және дамыту: өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың өзге де нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.