Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01723 Қазақ тілі және әдебиет педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамның мәдени және әлеуметтік-экономикалық, ғылыми-техникалық қарқынды дамуын қамтамасыз ететін және өз бетінше ойлауға қабілетті, жоғары рухани-адамгершілік қасиеттері, терең ғылыми және педагогикалық дайындығы бар, тіл білімі мен әдебиеттің іргелі және қолданбалы бағыттары бойынша базалық түсінігі толыққанды қалыптасқан, қазіргі заманғы филологиялық үдерістер мен құбылыстарды талдаудың ғылыми-зерттеу және тәжірибелік әдістерін меңгерген маман даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Менеджменттегі қазіргі теориялар мен концепциялар бағыттарының ерекшеліктерін және ғылым тарихы мен философиясының мәселелерін талдай отырып, ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табады.
  • Қазіргі заманғы зерттеу әдістерін пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін пайдаланады.
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын; ЖОО-да бейіндік пәндерді оқытудың заманауи тәсілдерін, әдістері мен технологияларын біледі; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді; студенттерді оқытуға және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға ынталандырады; білім беру қызметінде цифрлық құралдар мен платформаларды пайдаланады.
  • Қазіргі кезеңдегі қазіргі әдебиеттің және оның тарихының өзекті мәселелерін айқындайды және оларды өзінің кәсіби қызметінде ұтымды пайдаланады, болашақ ұрпақтың ұлттық идеясын қалыптастыру мақсатында Алаш қайраткерлерінің ұлттық идеясын талдайды
  • Авторлық ауызша әдебиеттің ерекшеліктерін, жазбаша әдебиетпен сабақтастығын, көркем поэтика жүйесі мен көркем шығармадағы психологизм концепциясын танып білу арқылы көркем шығарманы талдайды.
  • Жасанды интеллект технологияларын қазақ әдебиетін талдау және оқыту үдерісінде тиімді қолдана отырып, әдеби мәтіндерді цифрлық-гуманитарлық тұрғыда интерпретациялайды, ЖИ платформаларымен жұмыс істеп, нақты әдеби жобалар әзірлейді және алынған деректерді оқыту үдерісінде тиімді пайдаланады.
  • Педагогикалық әдістерді қолдана отырып, сабақтардың түрлі түрлерін жоспарлап, ғылым, білім және инновацияның тығыз интеграциясы негізінде жаңа формациядағы жоғары білікті педагог кадрларын дайындауды жүзеге асырады. Сонымен қатар, қазақ лингвистикасының ғылыми-зерттеу әдістерін зерттеп, ұлттық ментальділіктің ғылыми-теориялық негіздеріне сәйкес әдебиет пен лингвистикалық зерттеулерді оқытудың әдіснамалық принциптері мен әдістеріне талдау жүргізеді.
  • Лингвистикалық сөздіктерді салыстырады, метатілдік корпустарды дамытады және терминологиялық сәйкессіздіктерді талдайды. Антропоцентрлік парадигма негіздерін меңгерген және зерттеу жүргізу дағдыларын қолданады.
  • Қазіргі лингвистикалық ілімнің іргелі ізденістері бойынша ғылыми зерттеулер жүргізеді, меңгерген білімдерін зерттеу жұмысы мен оқыту әдістемесінде қолданады, әлемдік филология процесін зерттеудің эмпирикалық әдістері мен мәтіннің лингвистикалық аспектілерін талдау әдістерін пайдаланады.
  • Қазақ тіл мен әдебиет тарихының қалыптасуы мен дамуы туралы отандық және шетелдік ғалымдардың еңбектеріне, жыраулар поэзиясы мен шешендік өнердің ерекшеліктеріне, жан-жақты терең талдау жүргізеді. Сондай-ақ қазақ тілінің тарихи грамматикасы саласында ғылыми зерттеулер жүргізеді.
  • Аударма теориясы мен практикасын игеру арқылы аударылатын мәтіннің сапасын талдайды, көркем мәтінді аудару мен түсіндірудің ерекшеліктерін ескере отырып, аударма саласында ғылыми зерттеулер жүргізеді.
Top