Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01404 Көркем еңбек, графика және жобалау в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасы мен Жетісу облысының әлеуметтік-экономикалық дамуына белсенді ықпал етуге, еңбек нарығының қажеттілігін қанағаттандыруға және білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес келуге қабілетті жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру саласында қоғамға сұранысқа ие мамандарды даярлаудың жоғары сапасын қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M007 Көркем еңбек, графика және жобалау педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы
Жоғары білім берудегі педагогикалық технологиялар
Ғылыми тарихы мен философиясы
Этносаралық төзімділікті қалыптастыру педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы
Жасанды интеллектті қолданатын заманауи технологиялар
Көркем білім беру теориясы мен әдістемесі
Қазақтардың дәстүрлі өнерінің бейнелі тілі
Білім берудегі көшбасшылық теориясы
Шет тілі (кәсіби)
Қазақстандағы көркем білім беру жүйесі
Басқару психологиясы
-
2 Оқу жылы
Көркем білім берудегі компьютерлік технологиялар
Дизайн және компьютерлік графика
Білім берудегі Арт-технологиялар
Білім берудегі визуализация технологиясы
Жоғары оқу орындарындағы оқытушылардың кәсіби педагогикалық этикасы
Кәсіптік білім беру педагогының кәсіби мәдениеті
Жоғары кәсіптік білім берудің теориясы мен практикасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Көркем-шығармашылық тұжырымдамаларды талдау және таңдау, әртүрлі кәсіби міндеттерді шешу үшін жобалаудың әртүрлі әдістерін пайдалану, әртүрлі мәнмәтіндерді (әлеуметтік, мәдени, ұлттық)ескеру
- Көркем білім берудің әртүрлі деңгейлік бағдарламалары бойынша ғылыми жұмыс нәтижелерін диагностикалау және бағалау үшін кәсіби қызметті ұйымдастырудағы заманауи теорияларды, әдістемелер мен технологияларды зерттеу;
- Кәсіби құзыреттілік, мәдениет және этика негізінде педагогикалық қызметті жобалау;
- Ғылыми мәселелердің мазмұнын, пәнаралық және пәнаралық зерттеулердің ерекшелігін, ғылым дамуының қазіргі кезеңіндегі ғылыми ізденіс және зерттеу стратегияларын дербес философиялық талдаудың зерттеу дағдыларын меңгеру үшін ғылым саласындағы қазіргі заманғы үрдістерді талдау;
- Педагогикалық процесті модельдеу (оқу процесінің формалары мен ұйымдастырылуын немесе оқу сабақтарының түрін таңдау), білім беру процесінде нәтижеге бағытталған заманауи педагогикалық және ақпараттық технологияларды біріктіру.
- Көпмәдениетті ортада этносаралық коммуникация құру, түрлі этностар мен мәдениеттер өкілдерінің өзара әрекеттестігі кезінде жанжалды жағдайлардың алдын алу мен шешудің тиімді әдістерін табу;
- Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау, эксперимент жүргізу және педагогикалық ғылымдар саласындағы қолданыстағы талаптарға сәйкес зерттеу қызметінің нәтижелерін сыни талдау, диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.
- Классикалық және қазіргі заманғы педагогикалық көзқарастар мен тұжырымдамалар тұрғысынан жоғары мектепті дамыту стратегиясы бойынша шешімдер қабылдау, кәсіби қызметте шығармашылық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу процестерінің технологияларында бағдарлану;
- Кәсіби шет тілінде зерттеу мәселесі бойынша ғылыми жұмыс нәтижелері туралы хабарлау және пайымдау;
- Тиімді ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер үшін көшбасшылық теориясы негізінде іскерлік қатынастар құру;
- Педагогикалық қызметті инновациялық білім беру технологияларымен, оның ішінде арт-технология және визуализация құралдарымен құрастыру және диагностикалау;
- Басқару іс-әрекетінде психологиялық сүйемелдеудің практикалық дағдыларын біріктіру, әлеуметтік өзара әрекеттесуді жүзеге асыру және басқару міндеттерін шешу үшін танымдық қызметті рефлекстеу;