Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01503 Биология в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Академиялық хат

    Жоғары кәсіптік білім беруді дамытудағы әлемдік үрдістерді; халықаралық ұйымдардың педагогикалық тұжырымдамалары мен білім беру стратегияларын (БҰҰ, ЕҚЫҰ және т.б.), ғылыми-әдістемелік кешендерді әзірлеу әдістерін; ғылыми-әдістемелік өнімдерді әзірлеу әдіснамасын, оқу-әдістемелік кешендерді, көптілді кадрларды даярлау шеңберіндегі авторлық курстарды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі биология оқытушысының әдістемелік құзыреттілігі

    Биологияны оқыту әдістемелерін арнайы блок пәндерінің құрылымында іргелі, базалық ретінде қарастырады, биологияны оқытудың (тәрбиелеудің) қазіргі заманғы теориясы мен әдістемесінің әдіснамалық базисі мен жетекші идеяларын биологиялық білім берудің вариативтік нысандарын; жалпы білім беру мекемелерінің әртүрлі типтеріндегі Биологияны оқыту ерекшеліктерін; биологиялық білім беруді интеграциялауды; оқытудың қазіргі заманғы технологияларын; биологиялық-коммуникациялық, аудиовизуалды технологияларды оқу процесінде, әдістемелік құзыреттілікті дамытуды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқу келесі міндеттерді орындауды көздейді: ұжымдық іс-әрекетпен келісілетін жеке шығармашылық ретінде ҒЗЖ қағидаларымен танысу, докторанттардың зерттеу әдістемесінің тиімділігін бағалау үшін өлшемдер жүйесін қалыптастыру, ғылыми қоғамдастықта мазмұндық коммуникация дағдыларын бекіту және жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық білім берудің теориясы мен әдіснамасы

    Оқу орындарында оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін, жоғары мектепте биология бойынша білім беру процесін ұйымдастырудың әдістемесі мен технологиясын қарастырады, жоғары оқу орындарының студенттерін оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың дидактикалық заңдылықтары мен принциптерін; жоғары мектепте биология бойынша білім беру процесін ұйымдастырудың тәсілдерін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Аталған курс зияткерлік жүйелерді білім беру ортасына енгізу мен әзірлеудің теориялық негіздері мен пәнаралық әдіснамаларын терең зерделеуге бағытталған. Ерекше назар заманауи машиналық оқыту технологияларына, нейрондық желілер модельдеріне, табиғи тілді өңдеу алгоритмдеріне, компьютерлік көру жүйелеріне және олардың цифрлық педагогика контекстіндегі трансформациялық әлеуетіне аударылады. Курс аясында докторанттар білім беру жүйелерінде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін сындарлы тұрғыда талдайды, эмпирикалық деректерді сараптап, енгізіліп жатқан ЖИ шешімдерінің тиімділігіне бағалау жүргізеді. Сонымен қатар, білім беру үдерістерін автоматтандыру мен пайдаланушылардың жеке деректерін қолдануға байланысты туындайтын әлеуметтік, этикалық және құқықтық сипаттағы өзекті мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эксперименттік деректерді биометриялық өңдеу

    Математикалық есептеу әдістері, Ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, эксперименталды мәліметтерді зерттеу және интерпретациялау, әртүрлі бағдарламаларды пайдалана отырып статистикалық өңдеу әдістері, қазіргі ғылымның әдіснамалық жетістіктері мен өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биоресурстарды тиімді пайдаланудың ғылыми аспектілері

    Табиғи ресурстардың жаңартылатын түрі, оларды қалпына келтіру көздері мен жағдайлары, биологиялық өнімділікті реттейтін заңдылықтар, оларды пайдалану бойынша тәсілдер, пайдаланылатын ресурстардың тепе-теңдігі мен өнімділігін сақтау бойынша шаралар, биологиялық ресурстарды басқару және зиянды бағалау әдістерін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктердің клеткалық биотехнологиясы

    Бүгінгі таңдағы клеткалық биотехнология салаларының даму тарихын, даму үрдістерін, клеткалық биотехнологияның ғылыми және практикалық жаңалықтарын, заманауи технологияларын, өндіріс саласындағы жаппай қолданысқа ие болу мүмкіндіктері мен перспективаларын зерделейді. Осы саланың қолдану бағыттарын: клеткалық, гендік, хромосомалық инженерия, медициналық биотехнология, ауылшаруашылық биотехнология, тағамдық биотехнология, биоэнергетика, экологиялық биотехнология салаларымен тығыз байланысын қарастырып пән аралық байланыс қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиялық зерттеулердің әдіснамалық аспектілері

    Тарихи ретроспективадағы биологияның әдіснамалық аспектілерін, қазіргі биологияның әдіснамалық және дүниетанымдық мәселелерін, биологиядағы ғылыми таным әдіснамасын, эксперименталды әдістерді, сипаттау әдістерін, салыстырмалы әдістерді, статистикалық әдістерді, үлгілеуді, Тарихи әдістерді зерттейді. биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу, өсіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми-педагогикалық Биология бағыты бойынша ғылыми зерттеулердің кешенді процесін жүзеге асыру.
  • Клеткалық биотехнология саласындағы зерттеулердің негізгі принциптері мен әдістерін игереді, зерттеу жұмыстары бойынша алынған мәліметтерді өңдейді және ғылыми жобаларды жоспарлауға машықтанады.
  • Биологиялық зерттеу әдістерін түсіндіру, әртүрлі бағдарламаларды қолдана отырып математикалық есептеулер арқылы тәжірибе құру кезінде алынған эксперименттік мәліметтерді талдау.
  • Тірі организмдердегі физиологиялық және биохимиялық процестердің механизмдерін, олардың барысы мен ұйымның барлық құрылымдық деңгейлеріндегі реттелуін талдаңыз.
  • Биологияны оқытудың инновациялық технологияларын қолдана отырып, оқу-әдістемелік кешен құру.
  • Заманауи ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдау, ғылыми-зерттеу қызметінің әдіснамасын меңгеру, тиісті коммуникациялық құралдарды пайдалана отырып, академиялық, сараптамалық және кәсіби ортада жарияланымдар мен баяндамалар түрінде өз зерттеулерінің нәтижелерін ұсыну.
  • Биоресурстарды сақтау биотехнологиясын зерттеу және биоресурстарды ұтымды пайдалану мен сақтау саласындағы жүйелі түсініктерді көрсету.
  • Зерттеу тақырыбы бойынша биологияның ғылыми саласының шекарасын кеңейтуге өзінің түпнұсқа зерттеулерімен үлес қосу.
Top